Unista (salaa tai ujosti ihastuneille)

Näetkö koskaan unia ihastuksestasi? Oletko unissasi rohkea (rokan syönyt) vai ujo (piimän juonut)? Jäävätkö unesi vaiheeseen, vai oletko ehtinyt avata suusi ennen kuin filmi katkeaa tai päässyt jopa pusuasteelle? 😉

38

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä näen välillä hänestä untä. Välillä eroottisväritteistä, joka katkeaa ennen varsinaista toimintaa. Eli päästään ehkä halaus - tai suuteluasteelle. Välillä, kuten viime yönä hän on unessa kaveri. Nyt hän kysyi unessa kyytiä metrolle. En voi sanoa näkeväni hänestä unta usein, mutta aina se saa ikävän aikaan.

      • Mä koen kans tuommoset unet vahvasti, sillon harvoin kun niitä näen. Monesti oon tilannut "kohteitani" (joita toki on ollut vaan yks kerrallaan) unikuviin, mutta ei ole tullut toimitusta. Sillon harvoin kun paketti on löytäny perille, niin kesken tapahtumien kela mennee solmuun ja yleensä siinä vaiheessa tapahtuu myös valveille pompsahdus 😅


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mä koen kans tuommoset unet vahvasti, sillon harvoin kun niitä näen. Monesti oon tilannut "kohteitani" (joita toki on ollut vaan yks kerrallaan) unikuviin, mutta ei ole tullut toimitusta. Sillon harvoin kun paketti on löytäny perille, niin kesken tapahtumien kela mennee solmuun ja yleensä siinä vaiheessa tapahtuu myös valveille pompsahdus 😅

        Kela menee solmuun kun sun hermosto ei tiedä mistä uneksia, ei ole tunto- eikä tunnejälkiä. Musta olis kiva joskus lukea sulta muutakin kuin naisia esineellistävää kuumottelua, ehkäpä joku nainen saattaisi jossain vaiheessa sut ottaa vähän vakavamminkin. Vai onko sun ajatus tosiaankin elää elämäsi loppuun saakka joko haaveilemalla tai jotain salaista sivusäätöä pitämällä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kela menee solmuun kun sun hermosto ei tiedä mistä uneksia, ei ole tunto- eikä tunnejälkiä. Musta olis kiva joskus lukea sulta muutakin kuin naisia esineellistävää kuumottelua, ehkäpä joku nainen saattaisi jossain vaiheessa sut ottaa vähän vakavamminkin. Vai onko sun ajatus tosiaankin elää elämäsi loppuun saakka joko haaveilemalla tai jotain salaista sivusäätöä pitämällä?

        Täällä toinen samantyylisessä tilanteessa EoEt kanssa oleva. En suunnitellut ikuista siitä elämänvaiheesta. Mieheni tietää mitä olen ja antaa mulle vapauden olla ja tehdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä toinen samantyylisessä tilanteessa EoEt kanssa oleva. En suunnitellut ikuista siitä elämänvaiheesta. Mieheni tietää mitä olen ja antaa mulle vapauden olla ja tehdä.

        Ehkä se säälii mua kun oon ollut niin kauan onneton. Hän on fiksu ja ymmärtäväinen ihminen, kaveruus ja luottamus on ollut meillä aina keskeistä. Hän on mun ystävä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kela menee solmuun kun sun hermosto ei tiedä mistä uneksia, ei ole tunto- eikä tunnejälkiä. Musta olis kiva joskus lukea sulta muutakin kuin naisia esineellistävää kuumottelua, ehkäpä joku nainen saattaisi jossain vaiheessa sut ottaa vähän vakavamminkin. Vai onko sun ajatus tosiaankin elää elämäsi loppuun saakka joko haaveilemalla tai jotain salaista sivusäätöä pitämällä?

        Kiitos tästä. En tiiä nojailiko tuo sun hermosto juttusi tieteeseen, mutuun vai johonki muuhun vai tarkotitko kirjottaessasi sillä sitä, kun sanotaan, että semmosesta ei voi nähä unta mitä ei oo kokenut.
        No joka tapauksessa ei mun hermosto taija tietää aina valveillakaan, jotta missä mennään. Joskus tullee ylireagointia ja välillä ei meinaa reagoija millään tai sitte reagoi viiveellä. Mulla menee ajatukset välillä aika nopeasti ja sitte toisinaan erittäin hittaasti ja laiskasti.
        Tuo väitteesi naisten esineellistämisestä oli semmonen, johon meinasin tässä hetkessä reagoida aika kovvaa. No miepä puhaltelin ja jätän sen huomiotta muutoin paitsi toteamalla, jotta nainen olen itekin, niinku hyvin tiiät.
        Lopusta ei tiiä kukkaan kauan sinne on matkaa. Kaikki pääsee kuitenkin perille, toiset hittäaammin ja toiset nopeemmin.
        Mä menen elämässäni nyt näin. Ehkä jo piankin tai ainakin jossain vaiheessa toisin. Kaikki ei ole itestä kiinni.


    • Koitettaisko pittää otsikko mielessä ja kommenteerata jos siihen liittyen on jottain 😉

    • No niin, nytten mä jo rikon ite tuota äskeistä, mutta kiitos anonyymi kommentistasi, jonka ehdin nähä ennenku joku paino deleteä.

      Tästähän on olemassa se. "Älä tee niinku minä teen vaan.." en jatka pitempään kun muuten saattaa tulla tietynlaista kommenttia 😅
      Myönnän, myös itselläni on tuossa(kin) paljon petrattavaa. Harvoin sitä itekseen kuitenkaan sirkusta pittää kun telttaa mahtuu useampikin Koitan hillitä ihteeni 😉

      • Anonyymi

        Mitä siinä kommentissa luki? 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä siinä kommentissa luki? 😊

        Jaha, no kai nuo "säännöt" on tehty rikottaviksi 😅
        No, siitä kommentista ei jääny mulle kätteen kuin alku tuonne ilmotuksiin. Se oli kommentti tuohon mun kommenttiin, missä kehotin pitämään otsikon mielessä. Kommentti alko, jotta "Saman toiveen esittäisin sinulle".
        Loppuosa on nyt mun muistin (jota olenkin jo muutaman kerran täällä tainnu kehasta ja aiheesta) varassa.
        Siinä viitattiin siskoon, millä luultavasti tarkotettiin kanssasisarta eikä kettään tuon nimistä taikka biologista/adoptio/tms. siskoa. Eli ikkäänkuin kutsuttiin nätisti ihmistä jonka kokee itselle läheiseksi.
        Siinä sanottiin, jotta mie olen ite rikkonut tuota "sääntöä" pitämällä siskon kirjottamassa ketjussa otsakkeen ohitte sirkusta.
        Jotenkin näin.

        Nyt mä lähen muistelemaan edesmenneitä ❤️


    • Anonyymi

      Harrastan enemmän päiväunia. En rupea kovin graafiseksi mutta sanotaan nyt että meno on rohkeaa ja lokaatiot vaihtuvia. Mieleen tulee siivouskomerot ja kahviloiden takahuoneet.
      Varmaan tää korona-aika koettelee yhtä jos toista. 😄

      • Oonpa tainnu itekin välillä päivisin uneksia. Joku ehkä sanos, että viä hyvin tiuhaan enkä oikein muuta teekkään 😅 Parempi etten jatka aiheesta enempää, kun just tossa ylempänä moitittiin naisia esineellistävästä kuumottelusta 😉


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Oonpa tainnu itekin välillä päivisin uneksia. Joku ehkä sanos, että viä hyvin tiuhaan enkä oikein muuta teekkään 😅 Parempi etten jatka aiheesta enempää, kun just tossa ylempänä moitittiin naisia esineellistävästä kuumottelusta 😉

        Mietihän, jos joku mies kirjoittelisi naisista tuohon sävyyn koko ajan niin sehän olisi heti SIKA.
        Sinusta kyllä huokuu, että kaipaat kovasti naista etkä ole sellaista vielä todellisuudessa kokenut. Älä nyt suutu, mutta vähän niinkuin teinipoika, joka yrittää päästä poikuudestaan ihan väkin, mutta roikkuu äidin helmoissa vielä.

        Naiset on ihania, mutta ei niiden perään tarvii läähättää tai ainakaan antaa sen näkyä noin selvästi. Naiset arvostaa ihan muita asioita kuin perässä juoksemista ja kuolaamista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mietihän, jos joku mies kirjoittelisi naisista tuohon sävyyn koko ajan niin sehän olisi heti SIKA.
        Sinusta kyllä huokuu, että kaipaat kovasti naista etkä ole sellaista vielä todellisuudessa kokenut. Älä nyt suutu, mutta vähän niinkuin teinipoika, joka yrittää päästä poikuudestaan ihan väkin, mutta roikkuu äidin helmoissa vielä.

        Naiset on ihania, mutta ei niiden perään tarvii läähättää tai ainakaan antaa sen näkyä noin selvästi. Naiset arvostaa ihan muita asioita kuin perässä juoksemista ja kuolaamista.

        No mie oon sitte varmaan EMAKKO 😅 Neitsyys on menny aikaa sitten ja takasin ei saa. Äläkä sie nyt vuorostas suutu tästä, kun aiheeseen liittyy se toinenkin sukupuoli 😄 Välillä tuntuu, jotta mistään ei sais pukahtaa. Välillä syytetään liibalaabasta, sitten ei sais puhua miehistä ja nytte ei näköjään naisistakaan, voi prkl 😝
        No mutta, miepä lopetan "kuolaamisen" ja piän kuumotukset omana tietonani 😉


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Oonpa tainnu itekin välillä päivisin uneksia. Joku ehkä sanos, että viä hyvin tiuhaan enkä oikein muuta teekkään 😅 Parempi etten jatka aiheesta enempää, kun just tossa ylempänä moitittiin naisia esineellistävästä kuumottelusta 😉

        Se kuumottelu on kuulemma ihan terveellistä ja energisoivaakin. Kovin asialliset ja huumorintajuttomat naiset eivät nappaa suhdemielessä. Itse haluan muistuttaa naistani säännöllisin väliajoin hänen kuumuudestaan. 😉


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se kuumottelu on kuulemma ihan terveellistä ja energisoivaakin. Kovin asialliset ja huumorintajuttomat naiset eivät nappaa suhdemielessä. Itse haluan muistuttaa naistani säännöllisin väliajoin hänen kuumuudestaan. 😉

        🤐 En sano mittään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se kuumottelu on kuulemma ihan terveellistä ja energisoivaakin. Kovin asialliset ja huumorintajuttomat naiset eivät nappaa suhdemielessä. Itse haluan muistuttaa naistani säännöllisin väliajoin hänen kuumuudestaan. 😉

        Ah kuulostaa hyvältä 😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietihän, jos joku mies kirjoittelisi naisista tuohon sävyyn koko ajan niin sehän olisi heti SIKA.
        Sinusta kyllä huokuu, että kaipaat kovasti naista etkä ole sellaista vielä todellisuudessa kokenut. Älä nyt suutu, mutta vähän niinkuin teinipoika, joka yrittää päästä poikuudestaan ihan väkin, mutta roikkuu äidin helmoissa vielä.

        Naiset on ihania, mutta ei niiden perään tarvii läähättää tai ainakaan antaa sen näkyä noin selvästi. Naiset arvostaa ihan muita asioita kuin perässä juoksemista ja kuolaamista.

        Joo mauttomat seksijutut karkoittaa suurimman osan naisista tehokkaasti. Mutta ehkä se on tarkoituskin, jää valikoitu porukka samanmielisiä jäljelle joiden kesken tutustutaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mauttomat seksijutut karkoittaa suurimman osan naisista tehokkaasti. Mutta ehkä se on tarkoituskin, jää valikoitu porukka samanmielisiä jäljelle joiden kesken tutustutaan.

        Niin, se on vain alku, sitten tulee seuraava vaihe ja ne voi sekoittua ja kehittyä suhteen jatkuessa...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo mauttomat seksijutut karkoittaa suurimman osan naisista tehokkaasti. Mutta ehkä se on tarkoituskin, jää valikoitu porukka samanmielisiä jäljelle joiden kesken tutustutaan.

        Mä en nyt ainakaan muista tuommosia s-juttuja tänne kirjoittaneeni, enkä ole nyt myöskään aikeissa, vaikka pyytäsit 😁 Myönnän kyllä, että multa on lähteny aikojen saatossa (myös täällä) muutaman kerran usseempikin ajoneuvo ml. mopo käsistä kun olen ihastuksistani (naisista) kirjotellu.
        Nyt kiitos, rauha!


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No mie oon sitte varmaan EMAKKO 😅 Neitsyys on menny aikaa sitten ja takasin ei saa. Äläkä sie nyt vuorostas suutu tästä, kun aiheeseen liittyy se toinenkin sukupuoli 😄 Välillä tuntuu, jotta mistään ei sais pukahtaa. Välillä syytetään liibalaabasta, sitten ei sais puhua miehistä ja nytte ei näköjään naisistakaan, voi prkl 😝
        No mutta, miepä lopetan "kuolaamisen" ja piän kuumotukset omana tietonani 😉

        Kyllä mullakin on erittäin kuuma tyttöystävä ja meidän keskinäiset jutut välillä niin levottomia että yp:n deletepeukaloon tulis jännetupin tulehdus. En kuitenkaan kutsu enkä ajattele tuntematonta naista, ihastustakaan, lihapalaksi ym. niin kuin tuolla joku näistä haaveksijoista yhdessä viereisen palstan keskustelussa kutsui.
        Naiset ovat ihania, kukin omalla tavallaan seksikkäitä ja kuumia, kyllä. Siinä puhutaanko naisesta seksistisesti ja pelkkänä lihana vai kuumotteletko kunnioittavasti on eroa.
        Ja kyllä, myös nainen voi käyttäytyä sovinistisesti ja esineellistää naista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se kuumottelu on kuulemma ihan terveellistä ja energisoivaakin. Kovin asialliset ja huumorintajuttomat naiset eivät nappaa suhdemielessä. Itse haluan muistuttaa naistani säännöllisin väliajoin hänen kuumuudestaan. 😉

        Tietynlainen asiallisuus on muuten tärkeää etenkin tutustumisvaiheessa. Valtaosa ei lähde edes tutustumaan jos käytös on asiatonta. Asiallisuus ei sulje huumorintajua pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, se on vain alku, sitten tulee seuraava vaihe ja ne voi sekoittua ja kehittyä suhteen jatkuessa...

        Mites sä pääset seuraavaan vaiheeseen, jos tyssää jo alkuun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mites sä pääset seuraavaan vaiheeseen, jos tyssää jo alkuun?

        Se on totta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mullakin on erittäin kuuma tyttöystävä ja meidän keskinäiset jutut välillä niin levottomia että yp:n deletepeukaloon tulis jännetupin tulehdus. En kuitenkaan kutsu enkä ajattele tuntematonta naista, ihastustakaan, lihapalaksi ym. niin kuin tuolla joku näistä haaveksijoista yhdessä viereisen palstan keskustelussa kutsui.
        Naiset ovat ihania, kukin omalla tavallaan seksikkäitä ja kuumia, kyllä. Siinä puhutaanko naisesta seksistisesti ja pelkkänä lihana vai kuumotteletko kunnioittavasti on eroa.
        Ja kyllä, myös nainen voi käyttäytyä sovinistisesti ja esineellistää naista.

        Enpä oo naisia jos en miehiäkään lihanpalaksi kuttunu ja suoraan sanottuna ei tulis tuommonen nimitys mieleenkään. Oon täällä palstoilla moneen kertaan kyllä maininnut sanan kuuma, mikä näyttäs olevan nyt joillekuille liian kuuma sana käytettäväksi, ainakin sanan nainen yhteydessä.
        No pittää alkaa käyttämään enemmän tuota kylmää ja kalseeta, kyllähän tässä alkaa ilmankin kanssa tulla vilu.
        Enempää en nyt jaksa tästä asiasta ennää jutella. Jos oon joittenkin mielestä naisia esineellistävä possu, enkä ommaa minkäänlaisia käytöstapoja, niin olkoon näin.
        Kuitti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mullakin on erittäin kuuma tyttöystävä ja meidän keskinäiset jutut välillä niin levottomia että yp:n deletepeukaloon tulis jännetupin tulehdus. En kuitenkaan kutsu enkä ajattele tuntematonta naista, ihastustakaan, lihapalaksi ym. niin kuin tuolla joku näistä haaveksijoista yhdessä viereisen palstan keskustelussa kutsui.
        Naiset ovat ihania, kukin omalla tavallaan seksikkäitä ja kuumia, kyllä. Siinä puhutaanko naisesta seksistisesti ja pelkkänä lihana vai kuumotteletko kunnioittavasti on eroa.
        Ja kyllä, myös nainen voi käyttäytyä sovinistisesti ja esineellistää naista.

        Se kommentti ei ollut tuntemattomalle naiselle suunnattu. Et vain ymmärtänyt mistä puhutaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mullakin on erittäin kuuma tyttöystävä ja meidän keskinäiset jutut välillä niin levottomia että yp:n deletepeukaloon tulis jännetupin tulehdus. En kuitenkaan kutsu enkä ajattele tuntematonta naista, ihastustakaan, lihapalaksi ym. niin kuin tuolla joku näistä haaveksijoista yhdessä viereisen palstan keskustelussa kutsui.
        Naiset ovat ihania, kukin omalla tavallaan seksikkäitä ja kuumia, kyllä. Siinä puhutaanko naisesta seksistisesti ja pelkkänä lihana vai kuumotteletko kunnioittavasti on eroa.
        Ja kyllä, myös nainen voi käyttäytyä sovinistisesti ja esineellistää naista.

        Se on totta. Mikäpä lienee tekstin kirjoittajaa sillä hetkellä vaivannut... Ei kovin järkevältä vaikuttanut.. Tuskin on oikeasti hänen tyylinsä elää ja asennoitua.


    • Taas oli tekoälli napannu veke jonkun vaille puol kuus kirjotetun viestin 🙄 Alku näky.

    • Anonyymi

      Mä nään hänestä unta välillä valveillakin. Toisinaan autoa ajaessa. Ei ole onneksi kolaria tullut tai läheltä piti tilannetta. Uneksin yhdessä hoidetuista kotihommista ja siinä lomassa annetuista pienistä rakkauden osoituksista. Siitä kuinka ne kasvattaa halua johtaen lopulta hellään kohtaamiseen. Siitä kuinka saan painaa pään hänen rinnalleen raukeana. Kuinka rakastava katseemme kohtaa ja johtaa suudelmaan. Hellään hiusten sipaisuun. Lempeällä äänellä toisesta puhumisesta ja toiselle puhumisesta. Sellaisista hellyttelysanoista ja sisäpiirivitseistä jne.

      • Anonyymi

        Aika suloista 💖


      • Nättiä 😍 Kuulutko sie näihin salaa tai ujosti ihastuneisiin?


      • Anonyymi

        Valveunia olen minäkin nähnyt. Tuntenut erilaisia arjen hetkiä, kevyt kosketus alaselällä, hyväily käsivarteen, nojaus olkapäähän... Ilon ja onnen hänen kasvoillaan olen nähnyt. Kuiskauksia kuullut... Tarinoillesi hymyillyt. Olemmeko nähneet samaa unta?


      • Anonyymi

        Mä oon kans nähnyt mun rakkaan juttelemassa mulle autossani. Ajaessa oon nähny "meidät" laittamassa ruokaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valveunia olen minäkin nähnyt. Tuntenut erilaisia arjen hetkiä, kevyt kosketus alaselällä, hyväily käsivarteen, nojaus olkapäähän... Ilon ja onnen hänen kasvoillaan olen nähnyt. Kuiskauksia kuullut... Tarinoillesi hymyillyt. Olemmeko nähneet samaa unta?

        Mahdollisesti. Kuinka tahtoisinkaan hänen kanssaan tuon kaiken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahdollisesti. Kuinka tahtoisinkaan hänen kanssaan tuon kaiken.

        Niin minäkin❤


    • Anonyymi

      Yleisesti. Vaikka olisi puhtaasti seksi mielessä, sen voi esittää monella tavalla. Asiallisuus ja selkeys on siinäkin ( ja varsinkin siinä) tilanteessa tärkeää. Olettaen että haluaa jotain tapahtuvaksi.

      • Anonyymi

        Toden sanoit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toden sanoit.

        Tykkään myös 👍


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1425
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1225
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1198
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe