Teemu Pallosen kovisristikkoon tuskin tarvitaan paljon apuja ratkaisusanojen löytämiseen. Ymmärtämisen suhteen kyllä, sillä itselleni kahden vihjeen idea on ainakin toistaiseksi hämärää.
IS Viikonloppu 30.10.-1.11.2020
6
63
Vastaukset
- Anonyymi
Helposti täyttyi ja kaikki ymmärretty, voin antaa vinkkejä jos niitä joku tarvitsee
- Anonyymi
Yksi vihje jäi mietityttämään, mutta jätän sen myöhemmäksi. Pyhäinpäivän jättiristikossa ehkä meni enemmän aikaa, kosja ristikko on paljon isompi. Ei ollut läpikirjoitettava vaan keskitasoinen. Kannattaa osallistua palkintokisaan.
- Anonyymi
Hoksasin kuitenkin myöhemmin vihjeen ULLA... idean kun mietin uudestaan vihjeen ideaa. Olin ajatellut aiemmin väärää jekkua.
- Anonyymi
Minulle viikonaihteen vaikein ristikko on Juha Leinoselta. siinä on hankalia lyhyitä sanoja. Oomegan ja sen kanssa risteäviin en ole toistaiseksi keksinyt järkeviä kirjaimia. Jos hakee haastavia ristikoita eikä tärkeintä olr osallistua palkintokisaan, ristikko kannattaa yrittää ratkoa.
- Anonyymi
Keksin vihjee idean ja sain ristikon ratkottua. Kohdassa on aika paha harhaute.
- Anonyymi
Olisi pitäny aloittaa kirjautuneena. Tällöin näkisi, mitä kommentteja on poistettu. Tiedän, että joidenkin säikeiden poistetuissa on sekä asiattomia kommentteja, mutta ainakin minun mielestäni aivan asiallisiakin kommentteja. On tämä kanssa erittäin ongelmallinen paikka käsitellä ristikoita.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379