Tottenhamin Gareth Bale filantrooppi

"Gareth Bale seuraa Marcus Rashfordin jälkiä jalomielisellä joulun avustuskampanjalla – ”Hän tulee auttamaan niin monia ihmisiä” "

Tottenhamin Gareth Bale lahjoittaa 15 000 puntaa 15 000 puntaa jouluruokapaketteihin avustaakseen köyhiä perheitä Walesissa.

https://www.valioliiga.com/aihe/gareth-bale/2020-10/gareth-bale-seuraa-marcus-rashfordin-jalkia-jalomielisella-joulun-avustuskampanjalla-han-tulee-auttamaan-niin-monia-ihmisia/

Balen viikkopalkka on n. 600 000 £ ( 660 000 € ) ( Osan maksaa Tottenham, osan Real Madrid ).

Mun kuukausipalkka ( eläke ) on n. 2500 € eli viikkopalkka n. 625 €.

Kun Gareth Bale lahjoittaa 15 000 £ ( 16500 € ) hyväntekeväisyyteen lehdet kehuvat miestä lähes Jeesukseski.

Eli Bale lahjoittaa 0,25% viikkopalkastaan ( Kertalahjoitus).

Saman kaavan mukaan Minun pitäisi lahjoittaa 1,55 €, joka on n. 0,25% mun viikkopalkasta.

Minä en pääsisi sillä summalla lehtiin hyväntekijänä, enkä haluiskaan.

Ei ehkä kannattaisi Gareth Balenkaan rehvastella hyväntekijänä.

Voihan sen lahjoituksen tehdä anonyymisti, sama apu, muttei saa sädekehää hyväntekijänä.

Raamattukin neuvoo, että kun auttaa köyhiä, niin ei vasemman käden tarvi tietää, mitä oikea tekee.

Hävettää koko jalkapallon puolesta tämmöinen julkisuus!

Jos haluaa auttaa, ehkä olisi kannattanut tehdä anonyymisti.
Ihmiset sentään osaavat prosenttilaskun.

Obhan se 16500 € enemmän kun 1,55 €, mutta kuitenkin!

0

124

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
        Ikävä
        71
        4831
      2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
        Ikävä
        105
        3525
      3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
        Äänekoski
        38
        3326
      4. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
        Ikävä
        49
        2813
      5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
        Ikävä
        26
        2728
      6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
        Ähtäri
        5
        2169
      7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
        Suomussalmi
        23
        2061
      8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
        Ikävä
        199
        1970
      9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
        NATO
        398
        1581
      10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
        Ikävä
        9
        1488
      Aihe