"Gareth Bale seuraa Marcus Rashfordin jälkiä jalomielisellä joulun avustuskampanjalla – ”Hän tulee auttamaan niin monia ihmisiä” "
Tottenhamin Gareth Bale lahjoittaa 15 000 puntaa 15 000 puntaa jouluruokapaketteihin avustaakseen köyhiä perheitä Walesissa.
https://www.valioliiga.com/aihe/gareth-bale/2020-10/gareth-bale-seuraa-marcus-rashfordin-jalkia-jalomielisella-joulun-avustuskampanjalla-han-tulee-auttamaan-niin-monia-ihmisia/
Balen viikkopalkka on n. 600 000 £ ( 660 000 € ) ( Osan maksaa Tottenham, osan Real Madrid ).
Mun kuukausipalkka ( eläke ) on n. 2500 € eli viikkopalkka n. 625 €.
Kun Gareth Bale lahjoittaa 15 000 £ ( 16500 € ) hyväntekeväisyyteen lehdet kehuvat miestä lähes Jeesukseski.
Eli Bale lahjoittaa 0,25% viikkopalkastaan ( Kertalahjoitus).
Saman kaavan mukaan Minun pitäisi lahjoittaa 1,55 €, joka on n. 0,25% mun viikkopalkasta.
Minä en pääsisi sillä summalla lehtiin hyväntekijänä, enkä haluiskaan.
Ei ehkä kannattaisi Gareth Balenkaan rehvastella hyväntekijänä.
Voihan sen lahjoituksen tehdä anonyymisti, sama apu, muttei saa sädekehää hyväntekijänä.
Raamattukin neuvoo, että kun auttaa köyhiä, niin ei vasemman käden tarvi tietää, mitä oikea tekee.
Hävettää koko jalkapallon puolesta tämmöinen julkisuus!
Jos haluaa auttaa, ehkä olisi kannattanut tehdä anonyymisti.
Ihmiset sentään osaavat prosenttilaskun.
Obhan se 16500 € enemmän kun 1,55 €, mutta kuitenkin!
Tottenhamin Gareth Bale filantrooppi
0
197
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 551216
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.911199Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171050- 18905
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45803Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112778Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64732- 13723
- 38619
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72613