Mulla tehtiin leikkaus yli kuukaus sitte ellei oo jo kaks kk menny mutta tikit on poistunu ja tero alkanu tottumaa mutta piältä kahtottuna leikkausarvesta terskan ja varren välistä jostai piilosta tulee sellasia veripusseja mitkä tuntuu vähä ikäviltä ja näyttää siis vereltä mutta on siinä lillumassa eikä lähe mihinkää vaikka oon koittanu niitä sorkkia mutta ei oo kauheesti munaa repästä niitä vittuhun jos alkaaki sitte Niagaran veriputous ni osaako joku sanoo että mitä helvettiä ne veripussit tekee siellä ja onko niiku jotai mitä kannattaa tehä vai huljahtaakone sinne takas sitku haluavat🤔
Lääketieteellinen ympärileikkaus 17v
2
329
Vastaukset
Kutiaako ne jos kevyesti painelet sormella onko kipua onko piostävä, tuo viesti poistettiin ni sain siitä vaan osan mikä näky ni kirjotitko siis tollei? Jos kirjotit noi ni joo ne tuntuu sillei häijjylle ja erityisesti niitten lähistöllä varren nahan alla tuntuu olevan pistävää kipua ku painaa tai housu osuu jotenki vittumaisesti
- Anonyymi
Jos probleemia ilmenee minkä tahansa operaation tai hoidon jälkeen, on totta kai oikea osoite lääkäri!
Siellä osataan asia hoitaa, ei nettipalstalla. Joten hakeudu näyttämään ja kertomaan huolesi!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1911330
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138893- 85842
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?51730Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t252622Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä311597Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55579- 53574
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7570