Ihan sama kumpi paska lähtee.
Vaikka ehkä paras olisi jos Paula lähtis. Luulen että Ella lentää myöhemminkin mäkeen.
JES-JES-JES, ei tarvi äänestää
6
61
Vastaukset
- Anonyymi
Jos ei oma suosikki ole häätöäänestyksessä, miksi turhaan heittää rahojaan enää tässä vaiheessa.
Itse olen laittanut tietyn maksurajoituksen näille palvelunumeroille, joten se kontroloi, ettei rahaa törsäänny liikaa tähän humpuukiin. - Anonyymi
Ihan turha on äänestää kuramatto eetua, se joka tapauksessa tippuu.
Ja kuka ylipäätään tuota toisen homon panokaveria haluaa edes katsoa.
Itse inhoan ylikaiken ellaa oksennukseen asti. - Anonyymi
Äänestäköön eetua ken halua homo paneskelua katsella.
Minulla on mitta täysi.
Kaikki tietää, että ellaa ei tämän päivän äänestyksessä pelasta mikään. - Anonyymi
Eetu on jo oksennellut ympäri taloa humalapäissään.
Se saa vaihteeksi lähteä oksentelemaan omiin nurkkiinsa ja itse siivota yrjönsä.
Talossa ne oksennukset siivosi joku muu. - Anonyymi
Eetu lähtee nyt, eikä myöhemmin. Olisi saanut lentää ulos jo heti kättelyssä.
- Anonyymi
Varma valinta on oikea valinta, eetu, joka sanoo nimekseen ella on ainoa vaihtoehto ulos.
Paulasta mä pidän ja oikein, että Paula jä taloon. Rempseä, mukava nainen on Paula..
Eetua mä olen inhonnut ihan koko ajan ja se inho on voimistunut ja on ylittänyt sietorajan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2184519
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.283180Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1082383Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek342004- 1861718
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut341695Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131393Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs61289Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2211276- 401254