Jos smith olisi tavannut Jeesuksen, jeesus olisi syylistynyt samaan syntiin kuin saatana, Jumalan vastustamiseen!
Smith ei tavannut Jeesusta!
10
72
Vastaukset
Ei ainakaan Raamatun Jeesusta. Varmaan tapasi antikristuksen.
- Anonyymi
Saatana tekeytyi Jeesukseksi, hän on eksytyksen mestari.
Paratiisissakin Jumala jäi toiseksi, kun otti valtaansa Eevan! - Anonyymi
Arto777 kirjoitti:
Ei ole voinut tavata kun Smithiä ei ole ollut olemassakaan.
Miksi teet itsestäsi pellen? Smith eli sentään vielä 1800-luvulla. Jeesuskin todennäköisesti oli olemassa, mutta ei tietenkään elänyt 1700- ja 1800-luvuilla, joten ei voinut tavata Smithiä.
Anonyymi kirjoitti:
Miksi teet itsestäsi pellen? Smith eli sentään vielä 1800-luvulla. Jeesuskin todennäköisesti oli olemassa, mutta ei tietenkään elänyt 1700- ja 1800-luvuilla, joten ei voinut tavata Smithiä.
Jeesus on taivaassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain ihminen,eksyttäjä !!!!! (smith)
Älkää antako kenenkään millään tavoin johtaa itseänne harhaan. Ennen tuota päivää näet tapahtuu uskosta luopuminen ja ilmaantuu itse laittomuus ihmishahmossa, kadotuksen ihminen. Hän, Vastustaja, korottaa itsensä kaiken jumalana pidetyn yläpuolelle, asettuu itse istumaan Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala. Muistattehan, että puhuin teille tästä jo silloin kun olin luonanne. Te tiedätte, mikä häntä vielä pidättää, niin että hän ilmestyy vasta kun hänen hetkensä koittaa.Vääryyden salainen vaikutus on jo olemassa. Sen, joka sitä on vielä pidättämässä, on vain ensin poistuttava tieltä; silloin ilmestyy tuo vääryyden ihminen. - Anonyymi
Arto777 kirjoitti:
Jeesus on taivaassa
Mikä on taivas, ja missä se sijaitsee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on taivas, ja missä se sijaitsee?
Lopeta se kaman käyttäminen!
- Anonyymi
Ihminen joka eksyttää,samoin kuin Ellen White ja nää hullut uskoo..
- Anonyymi
Älkää antako kenenkään millään tavoin johtaa itseänne harhaan. Ennen tuota päivää näet tapahtuu uskosta luopuminen ja ilmaantuu itse laittomuus ihmishahmossa, kadotuksen ihminen. Hän, Vastustaja, korottaa itsensä kaiken jumalana pidetyn yläpuolelle, asettuu itse istumaan Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala. Muistattehan, että puhuin teille tästä jo silloin kun olin luonanne. Te tiedätte, mikä häntä vielä pidättää, niin että hän ilmestyy vasta kun hänen hetkensä koittaa.Vääryyden salainen vaikutus on jo olemassa. Sen, joka sitä on vielä pidättämässä, on vain ensin poistuttava tieltä; silloin ilmestyy tuo vääryyden ihminen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 252523
- 951566
- 1211344
- 751140
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa361101Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo24922- 52912
Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa261893MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil213874- 34815