Minulle tarjottiin tämmöstä puhelinta, kehuttiin virrankestoisuutta. Ja tuntui täyttävän toiminnoiltaan tarpeeni
Mutta, miten puhelimen herkkyys, siis kuinka kenttää löytyy.
Kuljen paljon mettässä joissa kuuluvuun, kenttä tahtoo olla heikko.
Nykyinen puhelin on Huawei 20 lite ja liittymä Telia
Motorola G8
Anonyymi
3
1131
Vastaukset
- Anonyymi
Nykypuhelimilla ei ole suurta eroa tässäasiassa.
- Anonyymi
Voithan yrittää hakea englanninkielisiä testejä vaikkapa hakusanoilla "antenna sensitivity test of mobile devices", mutta aika vaikeaa on löytää varsinkin uudemmista laitteista yhtään mitään vertailutietoa.
- Anonyymi
Noo... Jos halvalla saat, niin mikä ettei... Mut noi g8 power ja g8 plus on pikkasen parempia ja nekin irtoaa tällä hetkellä alta kahden sadan ainaskin hobby hallissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741