Eetu ulos tänään!

Anonyymi

Nyt toi vitun törky poika, Eetu ulos tuolta talosta. En yhtään enää ihmettele, miksi esim Venäjä sortaa ja on säätänyt lait joilla tuomitaan homoja, lesboja, biseksuaaleja ja transuja. Nämähän ovat ihan sairaita ihmisiä. Heidän sisäinen maailma on täysin sekaisin..

16

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaikki sieltä talosta poistuvat aikanaan. Se on formaatin idea.

• Anonyymi

Eniten homoja ja muita erilaisia inhoo/pelkää ne, joilla itsellään on samoja taipumuksia.
        Samoin myös ne, joilla äly ei riitä erilaisuuden hyväksymiseen.
        Suosittelen aloittajalle lämpimästi muuttamaan Venäjälle!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eniten homoja ja muita erilaisia inhoo/pelkää ne, joilla itsellään on samoja taipumuksia.
        Samoin myös ne, joilla äly ei riitä erilaisuuden hyväksymiseen.
        Suosittelen aloittajalle lämpimästi muuttamaan Venäjälle!

Älä yritä. Tuota asiaa on ihan tutkittukin yhdysvalloissa kun vaan jostain löytäisin sen tutkimuksen miksi ihmisiä jotka eivät hyväksy homoutta syyllistetään mielellään kaappihomoiksi.
        Syy 1 on kuitenkin se että tiedetään asian häpeä vaikutus. Kun saat häpäistyä homovastaisen tyyliin "itte oot kun et hyväksy" sillä pyritään hämmentämään ja häpäisemään vastaväittelijä ja näin itse moraalinen keskustelu asiasta on helppo sivuuttaa.
        Kysyisinkin tällaiselta henkilöltä että näetkö itse myös sen homouden niin suurena häpeäpaaluna että näet tarpeelliseksi alkaa vasta homottelemaan vastaväittelijää? Toisinsanoen itse myönnät silloin asiaa häpeäväsi jolloin syyllisyys on helpointa siirtää.
        Eikös sinun pitänyt olla suvaitsevainen ja puolustaa homoutta eikä tehdä sillä häpeäleimaa?
        Mutta summasummaarum tapasi ajatella on siis mitä yksinkertaisin kaava muissakin vastakohdat asioissa. Eli henkilöt jotka kivenkovaa vastustavat metsästystä ja haukkuvat heitä niin mediassa kun muuallakin siis omaavat sisäistä taipumusta metsästyksen ihannointiin.
        Samoin kuin vaikkapa päällä olevat yhdysvaltain presidentin vaalit. Eli ne joilla on kaikista syvin katkeruus ja kauna ja viha Trumppia kohtaan kuitenkin sisäisesti kannattavat häntä ja antavat todennäköisesti äänen hänelle eli sehän tarkoittaa murskavoittoa.
        Tämähän on mitä mullistavin tapa ajatella.
        Mietin omalle kohdalle. En voi sietää enkä tykkää yhtään maksalaatikosta eli tarkoittaako se kuitenkin sitä että olen aivan himona maksalaatikkoon jokatapauksessa? Hämääkö siis makuaistini minua? Aisti ei tykkää mutta tykkäänkö sittenkin?
        Mielenkiintoista.

• Anonyymi

Kuka eetu?

• Anonyymi

Aloittaja on niin oikeassa ja lähden mukaan venäjälle jos tuo Eetu jää taloon. Törkein tapaus mitä ikinä olen nähnyt. Naisia halventava jätkä.

• Anonyymi

Eetu meni talosta. Kiitos, yleisö! Bb on pelastetu!

• Anonyymi

Todellakin ja seuraavaksi narttu ja jooel. Lopuista on melkein sama kuka voittaa.

• Anonyymi

Ella kertoi että oli hyvä ilta Artun kanssa kun saivat "keskustella kunnolla" sehän meni näin: vittu Ella myö saatiin kaljaa vittu,vittu myö saatiin viinaa vittu,vittu,vittu hyvä visti,vittu myö saatiin alkoholia. Oli tosi kehittyvä keskustelu suihinoton ja muun lisäksi.Voiko noilta ihmiskuvatuksilta muuta odottaakaan?

• Anonyymi

No mut oli silti vitun hyvä ilta!

• Anonyymi

Joo oli hyvä keskustelu ,vittu joka toinen sana ,on siinä meillä glamouria kyllikseen tässä pariskunnasta.Eikös Arttu luvannut viedä Ellan Turkkiin ja Thaimaahan ,kysyn vaan millä rahalla persaukista porukkaa.

• Anonyymi

Nyt köyhät pääsivät kyykyttämään, heillä oli siihen oikeus 👍

• Anonyymi

Seuraavaksi vois lähteä Arttu ja sen jälkeen O-P Muita asukkaita jaksaa kyllä katsella.

• Anonyymi

Ei vaan Vili v....ttuun seuraavaksi. Ylimielinen ja ärsyttävä. Ei päässyt kovikseksi koviksien paikalle vaikka yritti.

• Anonyymi

Ompas poistettu paljo keskusteluja ,eikö kestä totuuksia lukea ,eikä kansan mielipiteitä kuulla jotka on aivan oikeita.Tämä pari antoi ihan itse kyseisiä mielipiteitä ,turhaan heitä valkopestään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ompas poistettu paljo keskusteluja ,eikö kestä totuuksia lukea ,eikä kansan mielipiteitä kuulla jotka on aivan oikeita.Tämä pari antoi ihan itse kyseisiä mielipiteitä ,turhaan heitä valkopestään.

Tämähän on puolueellista niinkuin on huomattu ,typerää poistaa näitä mielipiteitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei vaan Vili v....ttuun seuraavaksi. Ylimielinen ja ärsyttävä. Ei päässyt kovikseksi koviksien paikalle vaikka yritti.

Vilin pitäisi jäädä läyhääjien kiusaksi, narttu ja jooel pois seuraavaksi.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      49
      3295
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      34
      2945
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2751
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      40
      2491
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      51
      1945
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1589
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1483
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1297
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1231
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1070
    Aihe