Moi onko kellään minkään laisia kokemuksia kertoa Logitech Driving Force Gt ratti poljin yhdistelmistä (ois tollaine myynnissä 40€ on kuulemma/ehjä/usemman vuoden vanha ollu pc - käytössä, kannattaako tosta maksaa ton verran vai panostaa parempaan Logitech G29 Driving Force-rattiohjaimeen onko minkä verran parempi) eli onko nuo minkä laiset autopeleissä enimmäkseen tulis olemaan ralli pelit ja jonkun verran rata - auto tyyppiset pelit ,suositelkaa jotain hyvää ratti poljinsettiä tietokoneelle hinta 0 - 300€ maks.
Ratti ja polkimet - tietokoneeseen
14
2833
Vastaukset
- Anonyymi
G29 on toiminut täällä mainiosti. Erinomainen ratti ja poljinyhdistelmä.
- Anonyymi
Kaipaisin - neuvoja miten saada ohjaus toimimaan , moi kävin tollaisen uuden Logitech G29 Driving Force-rattiohjaimeen ostamassa mutta en saa siinä ohjausta toimimaan ,olen asentanut Logitech G HUBIN ja siellä G29 ohjauspyörä valikossakaan ratti ei reagoi kääntelyyn ,ratissa muut - toiminnot - toimii ,olen tohon G HUBIIN lisännyt pelit Dirt Rally 2 ja WRJ 9 joita olen kokeillut ja kummassakaan ei ohjaustoimi , voisko tohon vaikuttaa kun mulla on logitech G703 hiiri , ton G Hubinkin olen pariin kertaan asentanut uudelleen.
- Anonyymi
Parasta mitä windoosiin on saatavissa, silti viive 30 kertaa se kuin mm PS4 tai PS5 samalla ohjaimmella. Vaikuttaa peliin hurjasti!
Kovankin luokan koneella Windowsilla pelikokemus on umpi surkea.
- Anonyymi
G29 on todella hyvä yhdistelmä. Mikäli setti on kaikinpuolin ehjä, niin tuo 40€ on lähes ilmainen hinta siitä. Tietty käytetty on aina käytetty. Puhdistaa tuo tietty kannattaa pölyistä ja mahdollisesta muusta liasta.
- Anonyymi
Se hinta ei vain ole siitä vaan Force Gt ratista.
- Anonyymi
Vaihda pleikaan, saat oikean ajokokemuksen. etkä joudu ennakoimaan tilanteita!
- Anonyymi
Mistähän saisi tuulilasinpyyhkijät ja heittoistuimen tietokoneeseen 😁
- Anonyymi
k-o-l-l-i-m-a-a-t-t-o-r-i taas ei tiedä tapansamukaan mitään mistään!
- Anonyymi
miten yhdistää ratti ja polkimet läppäriin
- Anonyymi
eikös ne ole usb:lla nykyään, luulisi yksi vapaa paikka löytyvän
- Anonyymi
Samalla tavalla kuin pöytäkoneeseen, käyttämällä USB-liitäntää.
- Anonyymi
Semmonen g29 on hyvä koska melkeinpä jokainen peli tukee tätä rattia
- Anonyymi
Logitechin ratit vaikuttaa aika leluilta kun sen vetää ulos paketista. Kaapelit on ohuita, saa pelätä jatkuvasti milloin katkeaa. Ihan hyviä ratteja G29/G920 on. Siinä on kiinni sellaiset tuet jotka voi ottaa pois, että mahtuu paksumpaan pöytään.
- Anonyymi
Lelun tekee siittä Windowsin kamala viive! Pleikassa sitä ei ole! samalla ohjaimmella!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista937639- 1055522
- 2664738
- 494673
- 653392
- 502768
- 582457
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244