Moi onko kellään minkään laisia kokemuksia kertoa Logitech Driving Force Gt ratti poljin yhdistelmistä (ois tollaine myynnissä 40€ on kuulemma/ehjä/usemman vuoden vanha ollu pc - käytössä, kannattaako tosta maksaa ton verran vai panostaa parempaan Logitech G29 Driving Force-rattiohjaimeen onko minkä verran parempi) eli onko nuo minkä laiset autopeleissä enimmäkseen tulis olemaan ralli pelit ja jonkun verran rata - auto tyyppiset pelit ,suositelkaa jotain hyvää ratti poljinsettiä tietokoneelle hinta 0 - 300€ maks.
Ratti ja polkimet - tietokoneeseen
14
3217
Vastaukset
- Anonyymi
G29 on toiminut täällä mainiosti. Erinomainen ratti ja poljinyhdistelmä.
- Anonyymi
Kaipaisin - neuvoja miten saada ohjaus toimimaan , moi kävin tollaisen uuden Logitech G29 Driving Force-rattiohjaimeen ostamassa mutta en saa siinä ohjausta toimimaan ,olen asentanut Logitech G HUBIN ja siellä G29 ohjauspyörä valikossakaan ratti ei reagoi kääntelyyn ,ratissa muut - toiminnot - toimii ,olen tohon G HUBIIN lisännyt pelit Dirt Rally 2 ja WRJ 9 joita olen kokeillut ja kummassakaan ei ohjaustoimi , voisko tohon vaikuttaa kun mulla on logitech G703 hiiri , ton G Hubinkin olen pariin kertaan asentanut uudelleen.
- Anonyymi
Parasta mitä windoosiin on saatavissa, silti viive 30 kertaa se kuin mm PS4 tai PS5 samalla ohjaimmella. Vaikuttaa peliin hurjasti!
Kovankin luokan koneella Windowsilla pelikokemus on umpi surkea.
- Anonyymi
G29 on todella hyvä yhdistelmä. Mikäli setti on kaikinpuolin ehjä, niin tuo 40€ on lähes ilmainen hinta siitä. Tietty käytetty on aina käytetty. Puhdistaa tuo tietty kannattaa pölyistä ja mahdollisesta muusta liasta.
- Anonyymi
Se hinta ei vain ole siitä vaan Force Gt ratista.
- Anonyymi
Vaihda pleikaan, saat oikean ajokokemuksen. etkä joudu ennakoimaan tilanteita!
- Anonyymi
Mistähän saisi tuulilasinpyyhkijät ja heittoistuimen tietokoneeseen 😁
- Anonyymi
k-o-l-l-i-m-a-a-t-t-o-r-i taas ei tiedä tapansamukaan mitään mistään!
- Anonyymi
miten yhdistää ratti ja polkimet läppäriin
- Anonyymi
eikös ne ole usb:lla nykyään, luulisi yksi vapaa paikka löytyvän
- Anonyymi
Samalla tavalla kuin pöytäkoneeseen, käyttämällä USB-liitäntää.
- Anonyymi
Semmonen g29 on hyvä koska melkeinpä jokainen peli tukee tätä rattia
- Anonyymi
Logitechin ratit vaikuttaa aika leluilta kun sen vetää ulos paketista. Kaapelit on ohuita, saa pelätä jatkuvasti milloin katkeaa. Ihan hyviä ratteja G29/G920 on. Siinä on kiinni sellaiset tuet jotka voi ottaa pois, että mahtuu paksumpaan pöytään.
- Anonyymi
Lelun tekee siittä Windowsin kamala viive! Pleikassa sitä ei ole! samalla ohjaimmella!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671222- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 99622
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56574