Hävettää kertoa terkalle

Anonyymi

Eli mulla on sellane huoli että mun penikseen on ruvennu sattuun erektiossa. Sattuu terskaan silleen oudosti. En mitenkään viittis sanoo terkalle kun sit kuitenki rupee seisoo ku tutkii ja kertoo vamhemille ja nolottaa auttakaa.
T:14v

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      odota parisen päivää ja anna sen levätä rauhassa... se on voinu vaan vähän saada kipeetä kovassa käsittelyssä ja kun annat sen rauhassa olla vähän aikaan niin alkaa taas toimii....tai ainakin toivotaan niin !

    • Anonyymi

      Mulla sama ongelma! Ja sit ku alkaa usein seistä ihan ilman mitään syytä ja aina sattuu kovaa. Mä pidän semmosii melko joustamattomii farkkuja ja ihme, kun kalu ei murru, kun painautuu kieroon. Pitäisi luopua tuommoisista housuista, mutta tytöt kattoo, kun kalu näkyy nii hyvin nii ei viitti.

      Terkalle en viitti mennä siksi, että 90% todennäköisyydellä mulla alkaisi seisoa sielläkin ja se nolottais.

      T: kans 14v.

      • Anonyymi

        Höpö höpö, ei tytöt mitään sellaista sano. Kipinkapin terveydenhoitajalle hoitamaan tätä asiaa.

        Terveisin,
        60 vuotias mies.


      • Anonyymi

        Kokeile jotain löysempiä housuja esim. verkkareita tai kollareita ja sitten kotioloissa pidä niitä jalassa ilman mitään muuta niiden alla.


    • Anonyymi

      laita saippuaa sinne niin helpottaa :)

      • Anonyymi

        Ei saippuaa.
        Ennemminkin huolellinen hygienia ja perusvoidetta tai bepanthenia kipeisiin kohtiin.


    • Anonyymi

      No mä oon vuotta sua vanhempi, mutta mulla oli kesällä sama ja yli huolehtiva äiti onnistui jotenkin päättelemään mikä mua vaivaa ja vei lääkäriin. Sieltähän tuli käsky pitää masturboinnista taukoa. Oli muute pinna kiireellä sen aika, kun ei saanut runkata. Äiti joka liioittelee kaikkea esim käski mua pitää huoneeni oven auki koko viikon. Lopulta lähti myös ikkunaverhot.

      • Anonyymi

        Hauskaa! Sun äitylisi on oikein runkkupoliisina häärinyt siellä, että verhotkin lähti!
        Ei sentään kameraa asentanut tai vetskarihälytintä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hauskaa! Sun äitylisi on oikein runkkupoliisina häärinyt siellä, että verhotkin lähti!
        Ei sentään kameraa asentanut tai vetskarihälytintä!

        Eikä muuten irrottanut oveakaan😂 ja kameraakaan ei näyttänyt olleen. Onneksi äiti kyllästyi kyyläämään hyvin nopeesti.


    • Anonyymi

      Kyllä sinun täytyy kertoa nyt vanhemmille tai terveydenhoitajalle.

      Terveisin,
      60 vuotias mies.

      • Anonyymi

        Tai vielä mieluummin lääkärille.

        Terveisin 21-vuotias.


    • Anonyymi

      Ei kun lekurille vaan ja kyllä voi valita mies tai nais lääkärin kun alapäästä on puhe eli siitä vaan. Ja ei todellakaan vanhemmille anneta tietoa noista ellei ole joku syöpä tai erittäin vakava tauti kyseessä.

      • Anonyymi

        Kyllä annetaan jos alaikäinen kyseessä.


      • Anonyymi

        Oliko että yli 12 vuotiaasta ei tule ilmoitusta vanhemmille, paitsi isommissa asioissa. Voi ihan huoletta käydä terkkarilla puhumassa ilman, että vanhemmat saa tietää. Jos epäilyttää, voit kysyä siellä tuleeko siitä tieto vanhemmille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko että yli 12 vuotiaasta ei tule ilmoitusta vanhemmille, paitsi isommissa asioissa. Voi ihan huoletta käydä terkkarilla puhumassa ilman, että vanhemmat saa tietää. Jos epäilyttää, voit kysyä siellä tuleeko siitä tieto vanhemmille.

        Siihe pitää kanta.fi palveluun saada merkintä ettei se näy vanhempien verkkopankkitunnuksilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko että yli 12 vuotiaasta ei tule ilmoitusta vanhemmille, paitsi isommissa asioissa. Voi ihan huoletta käydä terkkarilla puhumassa ilman, että vanhemmat saa tietää. Jos epäilyttää, voit kysyä siellä tuleeko siitä tieto vanhemmille.

        Kyseessä varmaan tiukka esinahka joka venyy erektiossa ja siksi sattuu,
        Ei tuossa mitään häpeämistä ole, etkö voisi kertoa vaikka isällesi asiasta ja pyydät häntä viemään sut lääkärille.
        Ihmisen aikuistumiseen kuuluu että joutuu hoidattamaan myös intiimejä alueitaan lääkärillä.
        Pyydä mieslääkäri jos niin on helpompaa.
        Tuossa ei ole mitään noloa, me tytötkin joudumme käymään gynekologillaja se kuuluu elämään.


    • Anonyymi

      Tuskin on mitään vakavaa mut kannattaa silti mennä käymään. Vanhemmille ei kukaan kerro mitää, terveydenhoitajalla on vaitiolovelvollisuus.
      Tuskin kukaan pystyis sun ikäsenä olla saamatta stondista jos penistä tutkitaan, niin ei siinä mitään noloo ole.

    • Anonyymi

      Kysy isältäs tai äitiltäs jos se vois kattoo mikä vika siinä on?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2082
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1624
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1321
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe