Shuffle cats ilmainen nettipeli loppuu, mitä vastaavaa tilalle ?
( mummeli kysyy ja ihmettelee).
Olen saattanut kuunnella jotain Radio/tv ohjelmaa ja pelata.
Peli itsessään muistuttaa pasianssia, mutta siinä on ” vastapuolikin”.
Ei vaadi paljon, mutta rentouttavaa.
Kummastelen miksi loppuu ?..
shuffel cats, loppuu
Anonyymi
3
258
Vastaukset 3
- Anonyymi
Minäkin haluaisin jonkun vastaavan pelin tilalle!
- Anonyymi
Minäkin kaipaisin samanlaista peliä. Tykkäsin tuosta shuffle cats pelistä. Ihana oli ❤️
- Anonyymi
Mitään vastaavaa ei ole tullut, harmi.
shuffel cats ista voisin nyt jo hieman jopa maksaakin, jos se olisi vain pelattavissa.
Kaikkien aikojen paras peli näistä roppi-poppi peleistä !
Silloin kun sitä saattoi pelata, jaksoin hyvin odottaa ilmaispelejäni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta331452- 69917
Kysymys miehille ...
Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil290809Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste74744Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii258700- 69674
Itsensäpaljastelija
Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. O39615- 32579
Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty51554- 72554