Suhde, jossa mies tietää taustan

Anonyymi

Voi jonkin verran aikaa olla korjauksen jälkeen olla miehen kanssa niin, ettei mies tiedä taustaa. Epäilen, ettei se onnistu kuitenkaan vuosikausia, esim. lapsuudenvalokuvia kun mies kysyy niin miten selittää, ettei ole, vaikka mies olisi sanonut ettei lapsia halua, voi kysyä, miksei ole menkkoja, joku tuttu voi ihan sanallisesti outata jne.. Kertokaa, onko se realistista, että korjauksen jälkeen löytää sellaisen miehen, joka kuultuaan taustasta hyväksyy sen.

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ainakin tiitit ja ts-miehet kait ymmärtävät. Onko joku ts-nainen tiitin tai ts-miehen kanssa? Ja onko joku transkirjoon kuulumattoman miehen kanssa, joka tiesi taustan jo suhteen alussa?

    • Anonyymi

      Kyllä tuollaisessa täytyy olla rehellinen. Eikö parisuhteessa ole hyvä saada rakkautta juuri sellaisena kuin on. Hän jolle olet se oikea hyväksyy sut sellaisenaan. Salailu on raskasta.Noin isoa salaisuutta ei kannata ottaa suhteessa teidän väliin.

    • Anonyymi

      Kyllähän tuollaisia onnistumisia on, mutta aika isolle osalle miehiä on psyykkisesti liian iso asia päästä yli ajatuksesta 'entisestä miehestä'. Lisäksi kanssaihmiset voivat vaikuttaa tuohon muistuttamalla asiasta koko ajan, vaikka mies hyväksyisikin transnaisen taustan.

      • Anonyymi

        Mutta miten te itse haluatte tuhota osan itsestänne, oman mieheytenne?
        Miksette arvostaisi omaa itseänne sellaisena kuin olette luonnostaan,?
        Omaa itseään on turha juosta karkuun, parempi tehdä sovinto itsensä kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta miten te itse haluatte tuhota osan itsestänne, oman mieheytenne?
        Miksette arvostaisi omaa itseänne sellaisena kuin olette luonnostaan,?
        Omaa itseään on turha juosta karkuun, parempi tehdä sovinto itsensä kanssa.

        Vastaan miehenä, vaikka tässä puhuttiin nyt transnaisista, että ilman prosessia en olisi kyennyt seksisuhteeseen. Ilman prosessia olisin juossut itseäni karkuun, mutta kohtasin itseni ja myönsin olevani oikeasti mies ja prosessin läpikäyminen oli välttämätöntä saavuttakseni edes jonkinlaisen tasapainon. Peilistä katsoo lyhyt, ylipainoinen, kaljuuntuva mies kauniin isorintaisen naisen sijaan - se olen minä, vihdoinkin, aidosti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta miten te itse haluatte tuhota osan itsestänne, oman mieheytenne?
        Miksette arvostaisi omaa itseänne sellaisena kuin olette luonnostaan,?
        Omaa itseään on turha juosta karkuun, parempi tehdä sovinto itsensä kanssa.

        Ei transnaisella voi olla mieheyttä jonka voisi tuhota.

        Mikään "sovinto" ei riitä poistamaan psyykkistä ongelmaa, se on hoidettava transprosessilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaan miehenä, vaikka tässä puhuttiin nyt transnaisista, että ilman prosessia en olisi kyennyt seksisuhteeseen. Ilman prosessia olisin juossut itseäni karkuun, mutta kohtasin itseni ja myönsin olevani oikeasti mies ja prosessin läpikäyminen oli välttämätöntä saavuttakseni edes jonkinlaisen tasapainon. Peilistä katsoo lyhyt, ylipainoinen, kaljuuntuva mies kauniin isorintaisen naisen sijaan - se olen minä, vihdoinkin, aidosti.

        Miten pystyy noin itselleen valehtelemaan ja vielä uskomaan itseään!?
        Absurdia, mieheytesi on pelkkää kuvitelmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten pystyy noin itselleen valehtelemaan ja vielä uskomaan itseään!?
        Absurdia, mieheytesi on pelkkää kuvitelmaa.

        Niin onkin. Onnellisuuteni ja hyvinvointini on pelkkää kuvitelmaa, mutta mieluummin voin hyvin ja olen työkykyinen kuin en.


    • Anonyymi

      Toivoisin viestejä ts:iltä, jotka ovat löytäneet miehen, joka tietää taustan ja hyväksyy.

      • Anonyymi

        No eikös esim.nyt Big brotherissakin ainoa osallistuja, joka on t-nainen sekstaillut miehen kanssa ja aikovat tavata ohjelman jälkeenkin.


      • Anonyymi

        Eipä näytä hirveästi vastauksia tulevan, voimme päätellä tästä että on vaikea löytää miestä joka kestäisi sen että transnainen on oikeasti mies.
        Tätä kannattaa ajatella ennen prosessia, voisiko sittenkin hyväksyä itsensä omana itsenään ?
        Se vaatii rohkeutta ja apua mutta kannattaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä näytä hirveästi vastauksia tulevan, voimme päätellä tästä että on vaikea löytää miestä joka kestäisi sen että transnainen on oikeasti mies.
        Tätä kannattaa ajatella ennen prosessia, voisiko sittenkin hyväksyä itsensä omana itsenään ?
        Se vaatii rohkeutta ja apua mutta kannattaa.

        Itse veikkaan, että johtuupi enemmänkin siitä, etteivät onnellisessa parisuhteessa olevat pyöri tällä palstalla :D Tunnen useita transtaustaisia naisia ja miehiä, jotka ovat pitkässä parisuhteessa.

        Minun oli pakko mennä prosessiin jäin sitten ilman kumppania tai en. Väärässä sukupuolessa en olisi joka tapauksessa pystynyt suhteeseen. Mutta se onkin vaikea kysymys mitä olisin tehnyt, jos olisinkin kuitenkin löytänyt rakkauden ennen prosessia eikä kumppanini olisi hyväksynyt prosessia. Ehkä olisin lykännyt sitä, mutta loppupeleissä olisin kuitenkin joutunut valitsemaan prosessin, oman itseni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse veikkaan, että johtuupi enemmänkin siitä, etteivät onnellisessa parisuhteessa olevat pyöri tällä palstalla :D Tunnen useita transtaustaisia naisia ja miehiä, jotka ovat pitkässä parisuhteessa.

        Minun oli pakko mennä prosessiin jäin sitten ilman kumppania tai en. Väärässä sukupuolessa en olisi joka tapauksessa pystynyt suhteeseen. Mutta se onkin vaikea kysymys mitä olisin tehnyt, jos olisinkin kuitenkin löytänyt rakkauden ennen prosessia eikä kumppanini olisi hyväksynyt prosessia. Ehkä olisin lykännyt sitä, mutta loppupeleissä olisin kuitenkin joutunut valitsemaan prosessin, oman itseni.

        Rakkaus parantaa ihmeellisellä tavalla.
        Jos olisit ennen prosessia löytänyt todellisen rakkauden josta et olisi pystynyt kieltäytymään, ihmisen joka rakastaa sinua sellaisena joksi olet syntynyt ja osoittaa ja kertoo sen väsymättä sinulle.
        Uskon että olisit oppinut ainakin hyväksymään itsesi, ehkä jopa pitämään itsestäsi ja prosessi olisi ollut tarpeeton.(No yleensä se on tarpeeton koska se ei tutkimusten mukaan juurikaan esim.vähennä mt-hoitojen tarvetta tai paranna elämänlaatua).
        Rakastetuksi tulemisella on kyllä suuri voima parantaa psyyken haavoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakkaus parantaa ihmeellisellä tavalla.
        Jos olisit ennen prosessia löytänyt todellisen rakkauden josta et olisi pystynyt kieltäytymään, ihmisen joka rakastaa sinua sellaisena joksi olet syntynyt ja osoittaa ja kertoo sen väsymättä sinulle.
        Uskon että olisit oppinut ainakin hyväksymään itsesi, ehkä jopa pitämään itsestäsi ja prosessi olisi ollut tarpeeton.(No yleensä se on tarpeeton koska se ei tutkimusten mukaan juurikaan esim.vähennä mt-hoitojen tarvetta tai paranna elämänlaatua).
        Rakastetuksi tulemisella on kyllä suuri voima parantaa psyyken haavoja.

        Siinä on vaan se ongelma, että rakastettu voi jättää ja sitten olet (esim.) 5-kymppinen, suurin osa elämästä eletty ja olet yhä väärässä kropassa elettyäsi elämäsi toisena ihmisenä toisen mieliksi. Luulen, että olisin kuitenkin mennyt prosessiin, vaikka rakas olisi sitten jättänyt. Jos hän olisi ollut lesbo ja rakastanut minua naisena, hän ei olisi rakastanut minua, aitoa minua. Ja tosiaan, seksiä suhteessamme ei olisi ollut, koska en olisi siihen pystynyt naiskropassa. Miestä olisi ehkä pystynyt huijaamaan, mutta lesbo varmasti kiinnittäisi huomiota teeskentelyyn ja siihen, etten olisi kostunut ym.

        Siinä olet oikeassa, että rakkaus on auttanut hyväksymään itseni tavallisista miehistä poikkeavana, omanlaisenani miehenä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6679
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4320
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2740
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2070
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1613
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1427
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1104
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1061
    Aihe