Voi jonkin verran aikaa olla korjauksen jälkeen olla miehen kanssa niin, ettei mies tiedä taustaa. Epäilen, ettei se onnistu kuitenkaan vuosikausia, esim. lapsuudenvalokuvia kun mies kysyy niin miten selittää, ettei ole, vaikka mies olisi sanonut ettei lapsia halua, voi kysyä, miksei ole menkkoja, joku tuttu voi ihan sanallisesti outata jne.. Kertokaa, onko se realistista, että korjauksen jälkeen löytää sellaisen miehen, joka kuultuaan taustasta hyväksyy sen.
Suhde, jossa mies tietää taustan
14
127
Vastaukset
- Anonyymi
Ainakin tiitit ja ts-miehet kait ymmärtävät. Onko joku ts-nainen tiitin tai ts-miehen kanssa? Ja onko joku transkirjoon kuulumattoman miehen kanssa, joka tiesi taustan jo suhteen alussa?
- Anonyymi
Kyllä tuollaisessa täytyy olla rehellinen. Eikö parisuhteessa ole hyvä saada rakkautta juuri sellaisena kuin on. Hän jolle olet se oikea hyväksyy sut sellaisenaan. Salailu on raskasta.Noin isoa salaisuutta ei kannata ottaa suhteessa teidän väliin.
- Anonyymi
Kyllähän tuollaisia onnistumisia on, mutta aika isolle osalle miehiä on psyykkisesti liian iso asia päästä yli ajatuksesta 'entisestä miehestä'. Lisäksi kanssaihmiset voivat vaikuttaa tuohon muistuttamalla asiasta koko ajan, vaikka mies hyväksyisikin transnaisen taustan.
- Anonyymi
Mutta miten te itse haluatte tuhota osan itsestänne, oman mieheytenne?
Miksette arvostaisi omaa itseänne sellaisena kuin olette luonnostaan,?
Omaa itseään on turha juosta karkuun, parempi tehdä sovinto itsensä kanssa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omaa itseään on turha juosta karkuun, parempi tehdä sovinto itsensä kanssa.Vastaan miehenä, vaikka tässä puhuttiin nyt transnaisista, että ilman prosessia en olisi kyennyt seksisuhteeseen. Ilman prosessia olisin juossut itseäni karkuun, mutta kohtasin itseni ja myönsin olevani oikeasti mies ja prosessin läpikäyminen oli välttämätöntä saavuttakseni edes jonkinlaisen tasapainon. Peilistä katsoo lyhyt, ylipainoinen, kaljuuntuva mies kauniin isorintaisen naisen sijaan - se olen minä, vihdoinkin, aidosti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omaa itseään on turha juosta karkuun, parempi tehdä sovinto itsensä kanssa.Ei transnaisella voi olla mieheyttä jonka voisi tuhota.
Mikään "sovinto" ei riitä poistamaan psyykkistä ongelmaa, se on hoidettava transprosessilla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastaan miehenä, vaikka tässä puhuttiin nyt transnaisista, että ilman prosessia en olisi kyennyt seksisuhteeseen. Ilman prosessia olisin juossut itseäni karkuun, mutta kohtasin itseni ja myönsin olevani oikeasti mies ja prosessin läpikäyminen oli välttämätöntä saavuttakseni edes jonkinlaisen tasapainon. Peilistä katsoo lyhyt, ylipainoinen, kaljuuntuva mies kauniin isorintaisen naisen sijaan - se olen minä, vihdoinkin, aidosti.
Miten pystyy noin itselleen valehtelemaan ja vielä uskomaan itseään!?
Absurdia, mieheytesi on pelkkää kuvitelmaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten pystyy noin itselleen valehtelemaan ja vielä uskomaan itseään!?
Absurdia, mieheytesi on pelkkää kuvitelmaa.Niin onkin. Onnellisuuteni ja hyvinvointini on pelkkää kuvitelmaa, mutta mieluummin voin hyvin ja olen työkykyinen kuin en.
- Anonyymi
Toivoisin viestejä ts:iltä, jotka ovat löytäneet miehen, joka tietää taustan ja hyväksyy.
- Anonyymi
No eikös esim.nyt Big brotherissakin ainoa osallistuja, joka on t-nainen sekstaillut miehen kanssa ja aikovat tavata ohjelman jälkeenkin.
- Anonyymi
Eipä näytä hirveästi vastauksia tulevan, voimme päätellä tästä että on vaikea löytää miestä joka kestäisi sen että transnainen on oikeasti mies.
Tätä kannattaa ajatella ennen prosessia, voisiko sittenkin hyväksyä itsensä omana itsenään ?
Se vaatii rohkeutta ja apua mutta kannattaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä näytä hirveästi vastauksia tulevan, voimme päätellä tästä että on vaikea löytää miestä joka kestäisi sen että transnainen on oikeasti mies.
Tätä kannattaa ajatella ennen prosessia, voisiko sittenkin hyväksyä itsensä omana itsenään ?
Se vaatii rohkeutta ja apua mutta kannattaa.Itse veikkaan, että johtuupi enemmänkin siitä, etteivät onnellisessa parisuhteessa olevat pyöri tällä palstalla :D Tunnen useita transtaustaisia naisia ja miehiä, jotka ovat pitkässä parisuhteessa.
Minun oli pakko mennä prosessiin jäin sitten ilman kumppania tai en. Väärässä sukupuolessa en olisi joka tapauksessa pystynyt suhteeseen. Mutta se onkin vaikea kysymys mitä olisin tehnyt, jos olisinkin kuitenkin löytänyt rakkauden ennen prosessia eikä kumppanini olisi hyväksynyt prosessia. Ehkä olisin lykännyt sitä, mutta loppupeleissä olisin kuitenkin joutunut valitsemaan prosessin, oman itseni. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse veikkaan, että johtuupi enemmänkin siitä, etteivät onnellisessa parisuhteessa olevat pyöri tällä palstalla :D Tunnen useita transtaustaisia naisia ja miehiä, jotka ovat pitkässä parisuhteessa.
Minun oli pakko mennä prosessiin jäin sitten ilman kumppania tai en. Väärässä sukupuolessa en olisi joka tapauksessa pystynyt suhteeseen. Mutta se onkin vaikea kysymys mitä olisin tehnyt, jos olisinkin kuitenkin löytänyt rakkauden ennen prosessia eikä kumppanini olisi hyväksynyt prosessia. Ehkä olisin lykännyt sitä, mutta loppupeleissä olisin kuitenkin joutunut valitsemaan prosessin, oman itseni.Rakkaus parantaa ihmeellisellä tavalla.
Jos olisit ennen prosessia löytänyt todellisen rakkauden josta et olisi pystynyt kieltäytymään, ihmisen joka rakastaa sinua sellaisena joksi olet syntynyt ja osoittaa ja kertoo sen väsymättä sinulle.
Uskon että olisit oppinut ainakin hyväksymään itsesi, ehkä jopa pitämään itsestäsi ja prosessi olisi ollut tarpeeton.(No yleensä se on tarpeeton koska se ei tutkimusten mukaan juurikaan esim.vähennä mt-hoitojen tarvetta tai paranna elämänlaatua).
Rakastetuksi tulemisella on kyllä suuri voima parantaa psyyken haavoja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakkaus parantaa ihmeellisellä tavalla.
Jos olisit ennen prosessia löytänyt todellisen rakkauden josta et olisi pystynyt kieltäytymään, ihmisen joka rakastaa sinua sellaisena joksi olet syntynyt ja osoittaa ja kertoo sen väsymättä sinulle.
Uskon että olisit oppinut ainakin hyväksymään itsesi, ehkä jopa pitämään itsestäsi ja prosessi olisi ollut tarpeeton.(No yleensä se on tarpeeton koska se ei tutkimusten mukaan juurikaan esim.vähennä mt-hoitojen tarvetta tai paranna elämänlaatua).
Rakastetuksi tulemisella on kyllä suuri voima parantaa psyyken haavoja.Siinä on vaan se ongelma, että rakastettu voi jättää ja sitten olet (esim.) 5-kymppinen, suurin osa elämästä eletty ja olet yhä väärässä kropassa elettyäsi elämäsi toisena ihmisenä toisen mieliksi. Luulen, että olisin kuitenkin mennyt prosessiin, vaikka rakas olisi sitten jättänyt. Jos hän olisi ollut lesbo ja rakastanut minua naisena, hän ei olisi rakastanut minua, aitoa minua. Ja tosiaan, seksiä suhteessamme ei olisi ollut, koska en olisi siihen pystynyt naiskropassa. Miestä olisi ehkä pystynyt huijaamaan, mutta lesbo varmasti kiinnittäisi huomiota teeskentelyyn ja siihen, etten olisi kostunut ym.
Siinä olet oikeassa, että rakkaus on auttanut hyväksymään itseni tavallisista miehistä poikkeavana, omanlaisenani miehenä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368