Kunhan Joel lähtisi

Anonyymi

Turha tyyppi. Kuitenkaan kukaan ei huomaa nimetä Joelia, koska on sopivasti hiljainen ja huomaamaton. Heittää jonkun jutun silloin tällöin, niin ei saa kenenkään vihoja päälleen.
Jotenkin ylimielisen oloinen tyyppi.

36

69

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En siedä nähdä sitä pallopäätä, ilmeitä ja läyhäämistä, yäk.

    • Anonyymi

      Joelille povataan voittoa. Toivottavasti ei kuitenkaan voita, koska ei ansaitse sitä.

      • Anonyymi

        parasta bb pitkiin aikoihin ,voisin vannoa ,että kuullaan viellä : stand apia ,olis kykyjä aivan varmaan tulevaisus alalla ,jos haluaa ,......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        parasta bb pitkiin aikoihin ,voisin vannoa ,että kuullaan viellä : stand apia ,olis kykyjä aivan varmaan tulevaisus alalla ,jos haluaa ,......

        Yäk, toivottavasti ei näy eikä kuulu missään.


    • Anonyymi

      Todella ilkeä ihminen,yrittää olla hauska mutta on kostonhimoinen.Ei hyväksy erilaisuutta.
      Ulos talosta

    • Anonyymi

      Tottakai katsojat Joelin huomaa. Onko pakko perä perään laittaa saman tyylinen aloitus.
      Joel on tosi suosittu, Varma finaalissa olija. Saa nähdä voittako, ehkä.

      • Anonyymi

        Kelle on kelle ei meitä on paljon jotka ei tykätä tuosta vetelästä lässyttäjästä.


    • Anonyymi

      Joku nyt taitaa laittaa omiin aloitus viestiinsä heti perään uuden viestin, lähes samanlaisen. Tolkua,tolkkua.

      • Anonyymi

        Ja minä laiton tuon ,yhden ainoan .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja minä laiton tuon ,yhden ainoan .

        Ja sitä paitsi se ei sulle kuulu ,kuka minkin viestin lähettää ,pidä vaan huoli omista viesteistäs .Tämä on yleinen seinä ja tämä kuuluu kaikille jotka haluaa tuoda mielipiteensä julki.


    • Anonyymi

      Minä tein aloituksen Joelista, johon kirjoitin mielipiteeni kyseistä tyypistä.
      Ensimmäiseen viestiin vastasin, joten hillitkää mielikuvitustanne.

      Jorl ei ole suosikkini, eikä oikeastaan mitään, koska en ole kyllä saanut hänedtä mitään irti.
      Oikeastaan nyt vasta on ilmennyt asukas, johon tykästyin ja se on OP.
      Kristiinakin ihan mukiinmenevä.

      Hiljaiset hissukat eivät ole kyseisessä formaatissa koskaan kiinnostaneet.
      Viimeksi Krisu oli suosikki.

    • Anonyymi

      Studiossa yksi pahimmista neiti homppeleista eino jokumikälie kehuskelemassa jooelia, on muka siistimmät vaatteet kuin Vilillä, onko se sokea :D

      Narttu ja jooel muka myös humaaneja, hahhah, mikä tahansa kelpaa kun vaan on homppeli. Painuisi vaan takaisin tuppukyläänsä eikä näyttäytyisi ikinä enää missään.

      • Anonyymi

        Miksi ne aina ja joka lähetykseen noita homppeleita vetää.Tämä Eino oli kyllä yliveto ,siis niin naurettava esitys kuin olla voi.Mistä niitä sikiää onko se muotia nykyään .Tuotannon kannattaa miettiä ketä sinne ensi vuonna ottaa kilpailemaan,heterot nyt vielä sentään on enemmistö Suomessa.Tai ilmoittaa etukäteen ,kelle se suunnataan..Minä alan olla kypsä ja tiedän ,että moni muukin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ne aina ja joka lähetykseen noita homppeleita vetää.Tämä Eino oli kyllä yliveto ,siis niin naurettava esitys kuin olla voi.Mistä niitä sikiää onko se muotia nykyään .Tuotannon kannattaa miettiä ketä sinne ensi vuonna ottaa kilpailemaan,heterot nyt vielä sentään on enemmistö Suomessa.Tai ilmoittaa etukäteen ,kelle se suunnataan..Minä alan olla kypsä ja tiedän ,että moni muukin on.

        Ne on kaikki järjestään Krystallin sydänystäviä.. Kerta keralla vaan tyypit senku pahenee ja kaikki kummajaiset vedetään tuonne jauhamaan p.... aa..


    • Anonyymi

      Turha tyyppi muka "hauska" mutta voi hivuttautua kolmenkärkeen kun kukaan ei anna putoamispisteitä tupakointi kielto heti noihan vetää tauotta onko se muka coolia nykypäivänä ai niin Hermoja kun ei oo nii pitää vetää

    • Anonyymi

      >>Turha tyyppi. Kuitenkaan kukaan ei huomaa nimetä Joelia, koska on sopivasti hiljainen ja huomaamaton. <<

      Ei, vaan vihervasemmisto talossa suosii omaa eliittiään. Ellaa he taas kadehtivat ja pelkäsivät tämän jopa voittavan kisan, joten "toverit" pettivät omansa.

      • Anonyymi

        Samaa vihervasemmisto terrorismia se on talossa kuin oikeassa elämässäkin. Suositaan vain omia ja muut on pohjasakkaa heidän mielestään. He ei suvaitse erilaisia ja toisenlaisia ajatuksia..


    • Anonyymi

      No tässähän ketjun avaaja on avannut viestinsä kahdella viestillä perätysten.
      Ei auta Joel on varma finalisti. Ehkä voittaa myös. Joel on suosittu myös katsojille.

      • Anonyymi

        Ei se ihan niin ole paljon on niitä jotka ,eivät voi sietää tuota huojuaa ja lässyttäjää.Eihän Joelilla ole mitään sanottavaa paremminkin Artun joo mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ihan niin ole paljon on niitä jotka ,eivät voi sietää tuota huojuaa ja lässyttäjää.Eihän Joelilla ole mitään sanottavaa paremminkin Artun joo mies.

        Nimenomaan, jos tuollaisen laittavat voittajaksi niin kuka enää tuhlaa rahojaan äänestyksiin.


      • Anonyymi

        Väärin!
        Tein aloituksen, siihen tuli vastaus joltain toiselta.

        Ottaako noin päähän, kun kaikki eivät ole Joel-faneja, että pitää keksiä omiaan??


      • Anonyymi

        Mitä sinä horiset jokainen saa kirjottaa mielipiteensä .Pidä sinä huoli omista kirjoituksista.


    • Anonyymi

      Paitsi ei kyllä ihan ykkösuosikkini ole Joel, vaan se on Marko.
      Luulen, että Marko voittaa. Tai toivottavasti.

      • Anonyymi

        Samoin Marko voittoon.Joel on vähän kuin takarivin Taavi ,mitään sanomaton.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin Marko voittoon.Joel on vähän kuin takarivin Taavi ,mitään sanomaton.

        Joel on ilkeämielinen vitsiniekka, tosin osuen usein oikeaankin, mutta kuitenkin tekee sen aina ilkeillen ja virnuillen. Hän uskoo voittavansa näillä savolaisilla viännöillään ja kiännöillään, että kansan typeristö pitäisi häntä kovinkin "hyvänä tyyppinä": "Kylläpä taas Joeli latasi suorat sanat muista kilpailijoista, nii! Kyllä Joeli osaa sanoa oikein! Joeli voittoon!" 🤠


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joel on ilkeämielinen vitsiniekka, tosin osuen usein oikeaankin, mutta kuitenkin tekee sen aina ilkeillen ja virnuillen. Hän uskoo voittavansa näillä savolaisilla viännöillään ja kiännöillään, että kansan typeristö pitäisi häntä kovinkin "hyvänä tyyppinä": "Kylläpä taas Joeli latasi suorat sanat muista kilpailijoista, nii! Kyllä Joeli osaa sanoa oikein! Joeli voittoon!" 🤠

        Joel tilasi kattilan, Kristiina huulirasvan!! Siitäpä jo huomaa, kuka ajattelee muitakin, eikä aina vaan itseään, kuten Kristiina ja Vili. Joel voittoon!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joel tilasi kattilan, Kristiina huulirasvan!! Siitäpä jo huomaa, kuka ajattelee muitakin, eikä aina vaan itseään, kuten Kristiina ja Vili. Joel voittoon!!

        Mitäs muuta läskijooel ajattelisi kuin ruokaa :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joel on ilkeämielinen vitsiniekka, tosin osuen usein oikeaankin, mutta kuitenkin tekee sen aina ilkeillen ja virnuillen. Hän uskoo voittavansa näillä savolaisilla viännöillään ja kiännöillään, että kansan typeristö pitäisi häntä kovinkin "hyvänä tyyppinä": "Kylläpä taas Joeli latasi suorat sanat muista kilpailijoista, nii! Kyllä Joeli osaa sanoa oikein! Joeli voittoon!" 🤠

        Ei taida Jyväskylä Savoa olla, eikä kaikki jyväskyläläisetkään ole idiootteja. Narttukin aivan eri suunnalta Oulusta, siellä onkin paljon kusipäitä, mutta ei kaikki sielläkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joel tilasi kattilan, Kristiina huulirasvan!! Siitäpä jo huomaa, kuka ajattelee muitakin, eikä aina vaan itseään, kuten Kristiina ja Vili. Joel voittoon!!

        Toiset (homot) tilaus sytkiä ja tupakkaa. Mitäs kaljatölkkiä se Joel siellä likikään? Hups.. unohditko tuon? Paula tilaus peiton, yks sängyn.. Kaikki tilaus pääasiasa itselle ja omaksi hyväksi.. Joelin ei tarvinnu tilata tupakkaa kun saa pummata muilta.


    • Anonyymi

      Joel niinpä niin ,mitä iloa siitä on talossa heiluu ja huojuu kui paloletku.Yhdensortin joo mies eritoten Artun .ei tuo mitään sisältöä taloon.

    • Anonyymi

      Joel muistuttaa jotain maatalon isäntää. Jäykkä kuin mikä.
      Kun viime sunnuntaina lähti joittenkin suosikki Timo (ei minun suosikki) voisi nyt sitten lähteä eräitten suosikki Joel.
      Itseni suosikki on Marko ja tulee olemaan loppuun saakka.

    • Anonyymi

      Tuo sipsejä rouskuttava, miehistä kiinnostunut, kiekuraviiksinen kalju, pallopää, mauttomine heittoineen. Ärsyttävällä virnuilevalla äänellä aina puhuva sohvaperuna ei ansaitse voittoa. Taisi jo itsekin odottaa pääsevänsä himaan. Pois tuollaiset.

      • Anonyymi

        Ärsyttää koko äijä. Luulee olevansa koko kansan suosikki. Ei ole minun ainakaan. Päässyt liian pitkälle vain oleilemalla ja makaamalla.


    • Anonyymi

      En ihan noin sanoisi, ehkä jokin sairaus jota ei haluta kertoa, kun monia merkkejä siihen suuntaan näkösällä.

    • Anonyymi

      Narttu ja jooel pois harrastamaan kolmen kimppaa eetun kanssa.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2536
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1411
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      67
      1402
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1166
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1121
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe