TOP30 merkeistä vain Focus on menettänyt enemmän myyntiä kuin Golf. Vuosi sitten kauppa kävi VW Golf-myyjillä. Markkinaosuus oli tuplat nykytilanteeseen verrattuna.
Lienee toimitusvaikeuksia.
Golfin myynti -39% Suomessa 1-10/2020
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Golfin saatavuudessa on ollut vielä ongelmia ja uusi ID.3 syö siitä osansa.
Ja mitä sitten, joskus määrät nousee ja joskus laskee. Meikäläinen myynti ei merkitse mitään, eikä kerro autoista mitään.- Anonyymi
Se että ostetaanko autoa paljon vai vähän ei kerro mitään autosta. Se kertoo vain ovatko ostajat hölmöjä vai eivät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se että ostetaanko autoa paljon vai vähän ei kerro mitään autosta. Se kertoo vain ovatko ostajat hölmöjä vai eivät.
Nyt sitten ovat viisastuneet kun eivät enää osta volsua! Sitäkö tarkoitit?
- Anonyymi
Miten vaikuttaa rööööööl tehtaan höööpön elämään mikä merkki myy. . no ei mitenkän mut ku ainut hupi miljoona spammii palstal. . sellaista on hööpön surkee elämä. . viihrettä skiiitsol. . viihrettä ja tuubaa. . Älä ruoki trollia. . 95 % palstan annista röööööl tehtaalt
- Anonyymi
Lokakuussa vain Polo mahtuu nipin napin kympin sakkiin, Golfia ei osta enää kukaan, sillä Corolla Hybrid on tätä päivää, hyvän näköinen laatusuto Toyota, Yaris vie Polon markkinat.
VW mies, herää unestasi, liity Toyota clubiin!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222271Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1052221- 522147
- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2251492- 301406
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361382- 951161
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201096- 261096