Golfin myynti -39% Suomessa 1-10/2020

TOP30 merkeistä vain Focus on menettänyt enemmän myyntiä kuin Golf. Vuosi sitten kauppa kävi VW Golf-myyjillä. Markkinaosuus oli tuplat nykytilanteeseen verrattuna.

Lienee toimitusvaikeuksia.

5

<50

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Golfin saatavuudessa on ollut vielä ongelmia ja uusi ID.3 syö siitä osansa.
      Ja mitä sitten, joskus määrät nousee ja joskus laskee. Meikäläinen myynti ei merkitse mitään, eikä kerro autoista mitään.

• Anonyymi

Se että ostetaanko autoa paljon vai vähän ei kerro mitään autosta. Se kertoo vain ovatko ostajat hölmöjä vai eivät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se että ostetaanko autoa paljon vai vähän ei kerro mitään autosta. Se kertoo vain ovatko ostajat hölmöjä vai eivät.

Nyt sitten ovat viisastuneet kun eivät enää osta volsua! Sitäkö tarkoitit?

• Anonyymi

Miten vaikuttaa rööööööl tehtaan höööpön elämään mikä merkki myy. . no ei mitenkän mut ku ainut hupi miljoona spammii palstal. . sellaista on hööpön surkee elämä. . viihrettä skiiitsol. . viihrettä ja tuubaa. . Älä ruoki trollia. . 95 % palstan annista röööööl tehtaalt

• Anonyymi

Lokakuussa vain Polo mahtuu nipin napin kympin sakkiin, Golfia ei osta enää kukaan, sillä Corolla Hybrid on tätä päivää, hyvän näköinen laatusuto Toyota, Yaris vie Polon markkinat.

VW mies, herää unestasi, liity Toyota clubiin!!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      822
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      361
      770
    3. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      589
    4. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      64
      570
    5. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      556
    6. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      46
      550
    7. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      66
      536
    8. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      527
    9. Jos se onkin niin

Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se
      Ikävä
      27
      522
    10. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      520
    Aihe