Oon 15v poika ja ny alkanu kasvaa parta ja viikset. Ne ei näy ees vielä kunnolla, mutta isä jo puhuu valmiiksi parran ajosta. Yrittää myydä mulle jotain jo kerran kärynnyttä partakonetta jostain 80luvulta! Virtanappikin rikki eikä sammu ennen akun loppumista.
Kannattaako sitä partaa edes ajaa? Näyttääkö paremmalta parran kanssa?
Vaikuttaako muu ulkonäkö? Esim sopiiko parta paremmin lihavalle kuin laihalle vai päin vastoin?
Ite oon laiha, pitkä ja mulla on semmoset korviin asti olevat hiukset ja ehkä voisin tehä keskelle jakauksen tai jotain. Oon nähny et monet jotka kaljuuntuu kasvattaa parran, mutta en oo kaljuuntumassa enkä toivottavasti kaljuunmukaan.
Oon valko ihoinen ja hiukset ja muutkin karvat on ruskeet joten varmaan parta ja viiksetkin tulee olemaan. Yritin nyt jotenkuten kuvailla itteni et voisitte sanoo sopiiko mulle viikset tai parta. Ja tiiän et on vaan mielipiteitä, mut auttas mua tietää mitä muutkin ajattelee vaikka en päätöksiä pelkästään keskustelupalstojen perusteella teekään.
KIITOS JO ETUKÄTEEN!
Mites kannattais tehdä, kun parta kasvaa?
Anonyymi
4
184
Vastaukset
- Anonyymi
Voi helvete!⛄☃️
- Anonyymi
Ite ajeleskelin partaa pois jonneki 32-vuotiaaksi mutta sitten hoksasin etä mitä pahh, antaa olla. Ylähuulesta välillä ajan van pois ku meinaavat ne karvat suulle hyppiä ja tuntuvat huulessa inhottavilta. mutta muualla parta ei oikeestaan tunnu ollenkaan vaikka kyllä sitä ihan hyvästi on poskissa ja leuvan alla.
Saksilla joskus napsin pitempiä ja vanhoja pois. - Anonyymi
Onks muute laadukkaat parranajokoneet kalliita, kun en haluis ostaa sitä isän kerran kärynnyttä 80luvun konetta. Ties vaikka palais käsiin.
- Anonyymi
En haluu myöskään sellasta mikä hajoo heti
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1257307Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden5135470Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1513375Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2162671Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512372Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681308Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431292En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771272Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111179- 1111153