Ei ole kiva olla uuspreheen äiti

Anonyymi

Siihen joutuu tahtomattaan, passaamaan miehen lapsia. Omat kun ovat jo aikuisia niin on alettava passaus toisten lasten kanssa, omia ei koskaan tarvinnut passata, näitä mihen kyllä.
Eikä osaa kunnioittaa minua eikä snaoa äidiksi, vaikka olen heille uusi äiti.
Sotkuisia ovat ja häiriköitä, lintsaavat koulusta ja mellataa joka paikassa, vika ei ole minun vaan entisen äidin joka ei osannut kasvattaa.
Minä kräsin kun eivät osaa käyttäytyä.
Mies ei myöskään tee asialle mitään, että lapset kunnioittaisivat minua, vaan antaa heidän mellastaa.

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ole kiva olla uusperheen isä Siihen joutuu tahtomattaan, passaamaan naisen lapsia. Omat kun ovat jo aikuisia niin on alettava passaus toisten lasten kanssa, omia ei koskaan tarvinnut passata, näitä naisen kyllä.
      Eikä osaa kunnioittaa minua eikä snaoa isäksi , vaikka olen heille uusi isä .
      Sotkuisia ovat ja häiriköitä, lintsaavat koulusta ja mellataa joka paikassa, vika ei ole minun vaan entisen isän joka ei osannut kasvattaa, juopotteli vaan.
      Minä kärsin kun eivät osaa käyttäytyä.
      Nainen ei myöskään tee asialle mitään, että lapset kunnioittaisivat minua, vaan antaa heidän mellastaa.

    • Anonyymi

      Ei ole kiva olla uusi vanhempi kun lapset ovat häiriköiät eikä usko mitä uusi äiti sanoo. Kun kuvittelevat osaavansa kaiken eikä osa kysyä, niin uusi äiti joutuu komentamaan ja olemaan tiukka miehenkin lapsille. Se on surullista että miehen exä on kavattanut lapset huonosti, mutta onneksi tilanteet korjaantuu kun uusi äitipääsee pomottamaan.

      • Anonyymi

        Ei ole kiva olla uusi vanhempi kun lapset ovat häiriköiät eikä usko mitä uusi ISÄ sanoo. Kun kuvittelevat osaavansa kaiken eikä osaa kysyä, niin uusi ISÄ joutuu komentamaan ja olemaan tiukka naisenkin lapsille. Se on surullista että naisen exä on kasvattanut lapset huonosti, mutta onneksi tilanteet korjaantuu kun uusi ISÄ pääsee kasvatuspuuhiin.


    • Anonyymi

      Semmosta se on kun varattu mies haluaa uudennaisen, siitä kärsii se nainen eniten kun pitää ottaa vastuuta miehenkin perheestä. Toivottavasti kelleen ei tule yllärinä, että mies sanoo vasta sitten että on lauma kakaroita ja hankala exä kun jo asutaan yhdessä. Sellasiakin juttuja on paljon. Mutta ei auta kun ryhtyä vaan äidiksi muille lapsille, kun omat on jo aikuisia. Lähde siitä nyt sitten pois ja jätä lapset oman onnensa nojaan, ei auta pakko ryhtyä äidiksi vaikkei taho. Toivoa sopii ettälapset on isoja et lähtee kohta pois kotoonta ettei tarvi sitä isää enää elämäänsä. Meil hyvä juttu että lapsia on siesemän joten isot oitaa pieniä joten mä saan huilaa, ja kun laittaa lapset kotitöihin niin saa itse olla vaan. Se on pakko tai ei tule ruokaa.

      • Anonyymi

        Semmosta se on kun varattu nainen haluaa uuden miehen , siitä kärsii se mies eniten kun pitää ottaa vastuuta naisenkin perheestä. Toivottavasti kelleen ei tule yllärinä, että nainen sanoo vasta sitten että on lauma kakaroita ja hankala exä kun jo asutaan yhdessä. Sellasiakin juttuja on paljon. Mutta ei auta kun ryhtyä vaan isäksi muijan lapsille, kun omat on jo aikuisia. Lähde siitä nyt sitten pois ja jätä lapset ja muija oman onnensa nojaan, ei auta pakko ryhtyä isäksi ja isännäksi vaikkei taho, muijalla onneksi rahaa. Toivoa sopii jotta mukulat on isoja et lähtee kohta pois kotoonta ettei tarvi sitä isää ja äitiä niin paljon elämäänsä. Meillä hyvä juttu että lapsia on siesemän joten isot hoitaa pieniä joten mä saan huilaa, ja kun laittaa lapset kotitöihin niin saa itse vähän vetää henkeä Se on pakko tai ei tule ruokaa ja rahaa huvituksiin.


    • Anonyymi

      Ei ole kiva olla uuspreheen lapsi. Siihen joutuu tahtomattaan, passaamaan uutta vanhempaa. Omat kun ovat vielä pieniä niin on alettava passaus toisten aikuisten kanssa, omia ei koskaan tarvinnut passata, tätä kyllä.

      • Anonyymi

        Kenenkään lapsen ei ole pakko ryhtyä uusioryhmän jäseneksi, perhehän se ei ole, kellään ei ole kahta perhettä.

        Lasten ei tavi hyväksyä isän sutturoita elämäänsä, ne ei kuulu heidän elämään mitenkään, ovat perheenrikkojia.
        Meillä ei kukaanlapsista ole nähdyt isänsä sutturoita, eikä me olla menty niitä katsomaan eikä sutturat ole meille tulleet, onneksi ovat tajunneet olla poissa silmistämme.
        Olisi kauheeta jos tulisivat meille meitä haukkumaan ja sotkemaan, pilaisivat meidän loput elämätkin, riitti että veivät isän ja mun miehen aikanaan.
        On ukko parka nyt yksin kun lapset eikä lastenlapset ja minä edes haluta nähdä häntä, nauramme vaan kun gteki väärän päätöksen ja hylkäsi lapset,,, hahhaaa. kärsikööt nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenenkään lapsen ei ole pakko ryhtyä uusioryhmän jäseneksi, perhehän se ei ole, kellään ei ole kahta perhettä.

        Lasten ei tavi hyväksyä isän sutturoita elämäänsä, ne ei kuulu heidän elämään mitenkään, ovat perheenrikkojia.
        Meillä ei kukaanlapsista ole nähdyt isänsä sutturoita, eikä me olla menty niitä katsomaan eikä sutturat ole meille tulleet, onneksi ovat tajunneet olla poissa silmistämme.
        Olisi kauheeta jos tulisivat meille meitä haukkumaan ja sotkemaan, pilaisivat meidän loput elämätkin, riitti että veivät isän ja mun miehen aikanaan.
        On ukko parka nyt yksin kun lapset eikä lastenlapset ja minä edes haluta nähdä häntä, nauramme vaan kun gteki väärän päätöksen ja hylkäsi lapset,,, hahhaaa. kärsikööt nyt.

        Kenenkään lapsen ei ole pakko ryhtyä uusioryhmän jäseneksi, perhehän se ei ole, kellään ei ole kahta perhettä.

        Lasten ei tarvii hyväksyä ÄITIN miekkosia elämäänsä, ne ei kuulu heidän elämään mitenkään, ovat perheenrikkojia.
        Meillä ei kukaan lapsista ole nähdyt äidin miekkosia , eikä me olla menty niitä katsomaan eikä häntäheikit ole meille tulleet, onneksi ovat tajunneet olla poissa silmistämme.
        Olisi kauheeta jos tulisivat meille meitä katsomaan ja sotkemaan, pilaisivat meidän loput elämätkin, riitti että veivät ÄIDIN ja mun NAISENI aikanaan.
        On eukko parka nyt yksin kun lapset eikä lastenlapset ja minä edes haluta nähdä häntä, nauramme vaan kun teki väärän päätöksen ja hylkäsi lapset,,, hahhaaa. kärsikööt nyt yksinäinen ämmä parka.


    • Anonyymi

      Taitaa tässä olla enempi kysymys vanhempien katkeruudesta. Se menee näemmä lasten edun edelle.

      • Anonyymi

        Taitaa tässä olla enempi kysymys lastensuojelun katkeruudesta ja nostamisesta vanhemmalle lapsen kautta lapsen olosuhteista. Se menee näemmä lasten edun edelle.


    • Anonyymi

      Monesti ne uudet harput ei aatele kuin itseään, et mies maksaa heidän elämän ja hylkää lapset. Sellasia korppuja ei tarvi nähdä kenenkään. Oikein vihaksi pistää että se sallitaan.

      • Anonyymi

        Monesti ne uudet sonnit ei aatele kuin itseään, et nainen maksaa heidän elämän ja hylkää lapset. Sellasia pukkeja ei tarvi nähdä kenenkään. Oikein vihaksi pistää että se sallitaan.


    • Anonyymi

      Olet ilmeisesti sellainen kermankuorija, kuten Meghan Markle =)).

      • Anonyymi

        Kyllä olen hyvästä suvusta ja olen kaunis ja rikas. Olen ylempänä muita ja muut ovat alamaisiani, näin ajattelen. Olen paremmpi kuin muut. On varaa sanoa mulla vaikka mitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä olen hyvästä suvusta ja olen kaunis ja rikas. Olen ylempänä muita ja muut ovat alamaisiani, näin ajattelen. Olen paremmpi kuin muut. On varaa sanoa mulla vaikka mitä.

        Kyllä minäkin olen hyvästä suvusta ja olen komea hyvässä yhteiskunnallisessa asemassa ja rikas. Olen ylempänä muita ja minulla on paljon alamaisia töissä , näin ajattelen. Olen paremmpi kuin muut. On varaa sanoa mulla vaikka mitä.


    • Anonyymi

      No hyvä et olette rikkaita. Se taitaakin olla ainut positiivinen asia. Muita ominaisuuksia ei sit olekkaan.

      • Anonyymi

        Olen niin rikas, että päivystän Hevostalli.netin keskustelupalstoilla!


    • Anonyymi

      Rikkaat miehet eroo siksi ettei haluumaksaa perheensä elämää, senpä takia heidät usein napataankin perheestä kun työtön ja lapseton naakka huomaa että tolla on rahaa joka voi hänet elättää. Näin se usein menee. V a l i t e t t a v a s t i.

      Itse vaikka mulla on rahaa ja olen nainen, en välitä siitä onko mies rikas vai ei, onko naimisissa vai ei, kunhan vaan on kiinnostava. Lapset ei ole edste, voin hyvin alkaa heidän uudeksi äidiki, saiat ihanan ja välittävän ja tiukan äidin. O n n e n p o t k u!

      uskon että kaikki voittaa kun tekee niinkun sydän sanoo.

      • Anonyymi

        Rikkaat naiset eroo siksi etteivät halua elää perheensä elämää, sen takia heidät usein napataankin perheestä kun työtön ja lapseton sika huomaa että tolla on rahaa joka voi hänet elättää. Näin se usein menee. V a l i t e t t a v a s t i.

        Itse vaikka mulla on rahaa ja olen mies en välitä siitä onko nainen rikas vai ei, tietty varakkuus on hyvä asia , onko naimisissa vai ei, kunhan vaan on kiinnostava. Lapset ei ole este , voin hyvin alkaa heidän uudeksi isäpuoleksi , saavat ihanan ja välittävän ja tiukan isipuolen . O n n e n p o t k u!

        uskon että kaikki voittaa kun tekee niinkun sydän sanoo.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1886
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe