Eilen huonoa suomea puhuva myyjä nolasi asiakkaan kailottamalla ettei sinula ole rahaa, siksi maksua ei onnistu korttipäätteelä...siis mitä? vielä muutamaan kertaan kailotti...ei noin palvella ketään!!!!
lidl imatra
12
827
Vastaukset
- Anonyymi
Mulle kävi sama toisessa paikassa.Op palvelussa varmaan joku vika.Pikkasen säikäytti et miten saldo voi olla muka nolla
- Anonyymi
Saldo voi olla hyvinkin nollassa, ellei peräti miinuksella, jos sossun avustukset ovat myöhässä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saldo voi olla hyvinkin nollassa, ellei peräti miinuksella, jos sossun avustukset ovat myöhässä!
Ei ollu myöhässä iha oli ajallaa maksettu
- Anonyymi
Joo...kannattaa valittaa...😂😂😂
- Anonyymi
Voi voi, monilla ei ole latin latia , kun kortilla vain pelaavat. Siihen ollaan ihan ulalla, kun jostain syystä korttimaksu ei onnaa.
Pidän aina muutaman kympin matkassa, ei ole hätiä mitiä. Tee sinnäi! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi voi, monilla ei ole latin latia , kun kortilla vain pelaavat. Siihen ollaan ihan ulalla, kun jostain syystä korttimaksu ei onnaa.
Pidän aina muutaman kympin matkassa, ei ole hätiä mitiä. Tee sinnäi!Mul on aina se kolkytdonaa messissä jos joku visa rupee renaa.
- Anonyymi
MUTTA LASKIKO MÖRKÖ SISÄÄN??
- Anonyymi
Kun pelaa kortilla niin tappiorajaksi voi laittaa euron. Sillä saamiisi kahdenkymmensentin kierosta
ja tilisi saldo vähenee vain eurolla.
Kerran voiton 17,-€ vaikkapelasin vain kahdenkymmen sentin peliä ja aloitin juuri sillä eurolla vain
Muuten jos maksaa kauppaodtiksua kortilla ja
saldo ei riitä , niin voiha siinä jättää hihnalle. muutaman tavaran pois tai vaikka kaikki jos on
epäkohtelias kassa. Ei tidellakaan kuulu kailottaa
kaikille että ” Sinulla ei ole rahaa!”
- Anonyymi
Missä ?
- Anonyymi
Prisqmassa tietysti, niinhän sanoin,
- Anonyymi
Itse en menisi kauppaan jossa ei suomea osata kunnolla , ihan periaatteesta , ei ainakaan tule kommunikaatio vaikeuksia.
- Anonyymi
Mutta kun täällä Imatralla pitää mennä lääkäriinkin, jossa ei suomea osata kunnolla. Kaupassa ei ole henki katkolla väärin ymmärretystä puheesta, lekurissa on.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3147844Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne886115Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1733601Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee322127Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222016Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1961944- 401900
- 661639
- 441514
En mä itke
sun perään mies. Tykkäsin kyllä. Tykkään vieläkin, mutta kyllä tä tästä. Mun sisällä kuplii kuitenkin jo ilo kesästä ja311460