lidl imatra

Anonyymi

Eilen huonoa suomea puhuva myyjä nolasi asiakkaan kailottamalla ettei sinula ole rahaa, siksi maksua ei onnistu korttipäätteelä...siis mitä? vielä muutamaan kertaan kailotti...ei noin palvella ketään!!!!

12

1027

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mulle kävi sama toisessa paikassa.Op palvelussa varmaan joku vika.Pikkasen säikäytti et miten saldo voi olla muka nolla

      • Anonyymi

        Saldo voi olla hyvinkin nollassa, ellei peräti miinuksella, jos sossun avustukset ovat myöhässä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saldo voi olla hyvinkin nollassa, ellei peräti miinuksella, jos sossun avustukset ovat myöhässä!

        Ei ollu myöhässä iha oli ajallaa maksettu


    • Anonyymi

      Joo...kannattaa valittaa...😂😂😂

      • Anonyymi

        Voi voi, monilla ei ole latin latia , kun kortilla vain pelaavat. Siihen ollaan ihan ulalla, kun jostain syystä korttimaksu ei onnaa.
        Pidän aina muutaman kympin matkassa, ei ole hätiä mitiä. Tee sinnäi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi voi, monilla ei ole latin latia , kun kortilla vain pelaavat. Siihen ollaan ihan ulalla, kun jostain syystä korttimaksu ei onnaa.
        Pidän aina muutaman kympin matkassa, ei ole hätiä mitiä. Tee sinnäi!

        Mul on aina se kolkytdonaa messissä jos joku visa rupee renaa.


    • Anonyymi

      MUTTA LASKIKO MÖRKÖ SISÄÄN??

      • Anonyymi

        Kun pelaa kortilla niin tappiorajaksi voi laittaa euron. Sillä saamiisi kahdenkymmensentin kierosta
        ja tilisi saldo vähenee vain eurolla.
        Kerran voiton 17,-€ vaikkapelasin vain kahdenkymmen sentin peliä ja aloitin juuri sillä eurolla vain
        Muuten jos maksaa kauppaodtiksua kortilla ja
        saldo ei riitä , niin voiha siinä jättää hihnalle. muutaman tavaran pois tai vaikka kaikki jos on
        epäkohtelias kassa. Ei tidellakaan kuulu kailottaa
        kaikille että ” Sinulla ei ole rahaa!”


    • Anonyymi

      Missä ?

      • Anonyymi

        Prisqmassa tietysti, niinhän sanoin,


    • Anonyymi

      Itse en menisi kauppaan jossa ei suomea osata kunnolla , ihan periaatteesta , ei ainakaan tule kommunikaatio vaikeuksia.

      • Anonyymi

        Mutta kun täällä Imatralla pitää mennä lääkäriinkin, jossa ei suomea osata kunnolla. Kaupassa ei ole henki katkolla väärin ymmärretystä puheesta, lekurissa on.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1409
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      323
      1018
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      875
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      35
      673
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      147
      672
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      40
      620
    7. 52
      561
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      548
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      111
      523
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    Aihe