Eilen huonoa suomea puhuva myyjä nolasi asiakkaan kailottamalla ettei sinula ole rahaa, siksi maksua ei onnistu korttipäätteelä...siis mitä? vielä muutamaan kertaan kailotti...ei noin palvella ketään!!!!
lidl imatra
12
889
Vastaukset
- Anonyymi
Mulle kävi sama toisessa paikassa.Op palvelussa varmaan joku vika.Pikkasen säikäytti et miten saldo voi olla muka nolla
- Anonyymi
Saldo voi olla hyvinkin nollassa, ellei peräti miinuksella, jos sossun avustukset ovat myöhässä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saldo voi olla hyvinkin nollassa, ellei peräti miinuksella, jos sossun avustukset ovat myöhässä!
Ei ollu myöhässä iha oli ajallaa maksettu
- Anonyymi
Joo...kannattaa valittaa...😂😂😂
- Anonyymi
Voi voi, monilla ei ole latin latia , kun kortilla vain pelaavat. Siihen ollaan ihan ulalla, kun jostain syystä korttimaksu ei onnaa.
Pidän aina muutaman kympin matkassa, ei ole hätiä mitiä. Tee sinnäi! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi voi, monilla ei ole latin latia , kun kortilla vain pelaavat. Siihen ollaan ihan ulalla, kun jostain syystä korttimaksu ei onnaa.
Pidän aina muutaman kympin matkassa, ei ole hätiä mitiä. Tee sinnäi!Mul on aina se kolkytdonaa messissä jos joku visa rupee renaa.
- Anonyymi
MUTTA LASKIKO MÖRKÖ SISÄÄN??
- Anonyymi
Kun pelaa kortilla niin tappiorajaksi voi laittaa euron. Sillä saamiisi kahdenkymmensentin kierosta
ja tilisi saldo vähenee vain eurolla.
Kerran voiton 17,-€ vaikkapelasin vain kahdenkymmen sentin peliä ja aloitin juuri sillä eurolla vain
Muuten jos maksaa kauppaodtiksua kortilla ja
saldo ei riitä , niin voiha siinä jättää hihnalle. muutaman tavaran pois tai vaikka kaikki jos on
epäkohtelias kassa. Ei tidellakaan kuulu kailottaa
kaikille että ” Sinulla ei ole rahaa!”
- Anonyymi
Missä ?
- Anonyymi
Prisqmassa tietysti, niinhän sanoin,
- Anonyymi
Itse en menisi kauppaan jossa ei suomea osata kunnolla , ihan periaatteesta , ei ainakaan tule kommunikaatio vaikeuksia.
- Anonyymi
Mutta kun täällä Imatralla pitää mennä lääkäriinkin, jossa ei suomea osata kunnolla. Kaupassa ei ole henki katkolla väärin ymmärretystä puheesta, lekurissa on.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut ja Tall poppy -syndrooma
Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky54748Oot mahtava tyyppi
En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot434608Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va1563688Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty313500Miksi vihereät ja vasemmisto haluavat tuhota tämän maan?
He halusivat, että kannabis tulisi lailliseksi? - eikö kylliksi nuoria tuhota jo nyt huumeilla? - kannabis tuhosi minun1063496Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti
– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm522993Ikävän karkoitukseen klassikkokysymys
Mikä biisi saa hymyn huulille ja ajatukset mukavasti siihen yhteen ja ainoaan? 🤩 Laita biisin sanat, älä linkkiä. Alo121080Elämäni rakkaus
Sitä sinä olet minulle ollut. Siksi tämä on kai niin vaikeaa. Jos sinä luopuisit niin ehkä se tulisi luonnostaan sitten63839- 93782
- 40689