Mikä Ihme voi maksaa kissassa niin paljon jos haluaisi ostaa itselle semmoisen lemmikiksi

Anonyymi

Moi semmonen juttu että en voi ymmärtää että mikä ihme voi maksaa kissoissa niin paljon jos haluisit hommata semmoisen itsellesi lemmikiksi olen ihmetellyt sitä koko ikäni sitä asiaa haluisin nimittäin kissan itselleni mutta ei ole millään varaa maksaa siitä millään tommoisia summia mitä ne niistä pyytää mut jos ne olisi edullisempia sitte voisin hommatakkin ehkä kissan itselleni olisihan se ihana lemmikki ja mukava seuralainen mutta jos hinnat ei tipu niin ei ole varaa hommata koskaan sitte itselle kissaa koskaan valitettavasti on ne niin kalliita :( : ) T kissa fani

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvä ettei elämiä jaeta ihan rahattomille , mitähän tyhmää seuraavaksi?

• Anonyymi

Täh? Hankit maatiaiskissan pennun. Hintahaitari on satasesta kolmeen sataan. ota huomioon: emo on pitänyt hoitaa huolella, madottaa ja ruokkia hyvin tiineyden aikaan.
      Se on tarvinnut runsaasti kunnollista ruokaa imettäessään.
      Pennut on nekin pitänyt madottaa, mahdollisia muita el kuluja, ja rokotus sekä tarkastus.
      Minusta hinta lemmikistä joka on oikein hoidettu elämän eka ajat, ei muutamalla satasella ole liian korkea!
      Maksoin nyk. kissastani, kun luovutusikäinen, hyvin emonsa hoitama, tarkastettu, rokotettu, 200 euroa.
      Siihen tuli tehosterokotuksella käyttö, alle 50 euroa ja myöhemmin vielä leikkuuttaminen, noin 80 euroa, päälle kuluja.
      320 euroa siis, plus ruokintakulut juoksevat koko ajan- kissa on kallisruokainen koska on lihansyöjä, suhteessa esimerkiksi kaniin.
      Ellei ole valmis eläimen kuluihin, sellaisesta haaveilu on turhaa: aina eläimestä jotain kuluja tulee, tietysti välillä on kausia että tasaisesti vähemmän. Eläinlääkärikuluja voi tulla mille kissalle tahansa. Mutta herkimmin niitä saa hankkimalla epämääräisen nollan euron kissan, josta vain halutaan päästä eroon koska se on
      - sairas
      -rääkätty ja sairas
      -rokottamaton, huonosti perushoidettu ties minkä ikäinen kitukasvuinen, ehkä sisäsiittoinen.

Itse oon ollut hyvin tyytyväinen ostamaani kissaan. Sillä on kyky ilahduttaa minua lukemattomilla uusilla kolttosilla, ja se tosiaan oppi pitämään minusta, elämä sen kanssa on hauskaa ja en luopuisi siitä.

• Anonyymi

Jos ei ole varaa hankkia kissaa niiden hinnalla, ei ole varaa myöskään ylläpitää kissaa. Laadukas ruoka maksaa ja jo perus hammashuolto voi helposti tehdä 1000 € laskun vuodessa. Liity johonkin eläinsuojelujärjestöön ja käy hoitamassa/rapsuttelemassa kissoja talkootyön ohessa. Kaikki voittavat.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      138
      4770
    2. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      109
      2454
    3. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      65
      1578
    4. 58
      1310
    5. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      10
      1226
    6. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      158
      1201
    7. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      261
      1177
    8. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      34
      887
    9. Ajattele, miten häviävän pieni

todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim
      Ikävä
      49
      886
    10. Pieni vinkki miehelle

Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.
      Ikävä
      41
      829
    Aihe