Runomittaa - riimintynkää 2

Niin paljon on tullu edelliseen riimiketjuun hienoja riimejä, jotta laitetaan seuraava tulille 🔥 ennenku edellinen pursuaa yli 😉
Tähän voit runoilla rakkaallesi, riimitellä ihastuksellesi, kirjoittaa säkeitä hänelle, jota kaipaat tai laittaa muuten vain runoja nippuun.

78

852

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Helppo on toinen tuomita
      - Rakkaudessa peloton

    • Anonyymi

      Oli tänään ensimmäinen ekstaasi avioliitossani kun jätin eropaperit toimistoon.

      • Anonyymi

        Ikävää jos on ollut täysin ekstaasiton koko avioliitto..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävää jos on ollut täysin ekstaasiton koko avioliitto..

        No aika lailla, ilman romantiikkaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No aika lailla, ilman romantiikkaa..

        Ja melkeinpä seksiäkin...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja melkeinpä seksiäkin...

        Tää aihe/keskustelu olis ehkä sopinu paremmin vaikka tuonne höpinäboksiin 😉 mutta saahan se tässäkin olla. Onko tuo teijän liitto ollu alusta asti tuommonen vai oliko sitä romantiikkaa kuitenki joskus? Mä en oo ite naimisissa, enkä oo koskaan aiemminkaan ollu ja tuskin myöskään koskaan menen. No voi sitä avoliitossakin viileää olla, nimittäin kokemusta on, hyvinkin viileästä sellaisesta 🙄


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Tää aihe/keskustelu olis ehkä sopinu paremmin vaikka tuonne höpinäboksiin 😉 mutta saahan se tässäkin olla. Onko tuo teijän liitto ollu alusta asti tuommonen vai oliko sitä romantiikkaa kuitenki joskus? Mä en oo ite naimisissa, enkä oo koskaan aiemminkaan ollu ja tuskin myöskään koskaan menen. No voi sitä avoliitossakin viileää olla, nimittäin kokemusta on, hyvinkin viileästä sellaisesta 🙄

        Enpä tiedä romantiikasta, normaaleja haluja täytin varmaan ilman kummempaa romantiikkaa pari ekaa vuotta. Ravintolaillalliset oli paljon innostavampia naisten kuin miesten kanssa...


    • Anonyymi

      Tahtoisin maata sun kanssa sylikkäin lähekkäin ja olla vain. Me kaksi ja se yhteinen hetki.

      • Anonyymi

        Ihana, väsymyksen kourissa sylikin voisi rauhoittaa levottomat jalat.


      • Anonyymi

        Ei sovi runoketjuun mutta tuli mieleeni tästä. Olen kokenut ihan järjettömän suurta tarvetta olla erään ihmisen kanssa fyysisesti lähekkäin kuvaamallasi tavalla, mutta jotenkin vieläkin voimakkaammin. En osaa kuvailla sitä kovin hyvin, ei ole kyse halaamisesta eikä seksistä. En ole kokenut sellaista aikaisemmin. Se oli kuin jonkinlainen primitiivinen tarve. Tiedän miten hullulta tämä kuulostaa ja hullulta se tuntuikin. Ehkä joku ihminen aktivoi itsessä yleensä pimennossa olevia osia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sovi runoketjuun mutta tuli mieleeni tästä. Olen kokenut ihan järjettömän suurta tarvetta olla erään ihmisen kanssa fyysisesti lähekkäin kuvaamallasi tavalla, mutta jotenkin vieläkin voimakkaammin. En osaa kuvailla sitä kovin hyvin, ei ole kyse halaamisesta eikä seksistä. En ole kokenut sellaista aikaisemmin. Se oli kuin jonkinlainen primitiivinen tarve. Tiedän miten hullulta tämä kuulostaa ja hullulta se tuntuikin. Ehkä joku ihminen aktivoi itsessä yleensä pimennossa olevia osia.

        Olla oman puoliskonsa kanssa. Jakaa hetki, jossa kaikki osuu kohdalleen. Yhdistyä kuin täydellinen palapeli. Yin ja Jang.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olla oman puoliskonsa kanssa. Jakaa hetki, jossa kaikki osuu kohdalleen. Yhdistyä kuin täydellinen palapeli. Yin ja Jang.

        Jakaa hetki äärettömyydessä. Olla täydellisyydessä. Infinity.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jakaa hetki äärettömyydessä. Olla täydellisyydessä. Infinity.

        Jakaa hetki täydellisyydessä. Olla äärettömyydessä. Infinity.


        Näin päin. Muoks ed.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sovi runoketjuun mutta tuli mieleeni tästä. Olen kokenut ihan järjettömän suurta tarvetta olla erään ihmisen kanssa fyysisesti lähekkäin kuvaamallasi tavalla, mutta jotenkin vieläkin voimakkaammin. En osaa kuvailla sitä kovin hyvin, ei ole kyse halaamisesta eikä seksistä. En ole kokenut sellaista aikaisemmin. Se oli kuin jonkinlainen primitiivinen tarve. Tiedän miten hullulta tämä kuulostaa ja hullulta se tuntuikin. Ehkä joku ihminen aktivoi itsessä yleensä pimennossa olevia osia.

        Tiedän mitä tarkoitat, olen tuntenut samaa yhden kerran elämässäni.. Valitettavasti suhteesta ei olisi voinut tulla mitään muista syistä. Tämä nainen ei kuulu enää tuttavapiiriin, ei ole vuosiin nähtykään. Vaikea silti unohtaa vaikka en tiedä olisiko sen kaltainen sidos tai yhteys ollut enemmän siunaus vai kirous lopulta, jos suhteeseen asti olisimme päässeet. Veto oli kyllä siinä määrin voimakas, että ellei olisi ollut ylittämättömiä esteitä, tuskin olisimme miettineet hetkeäkään sovimmeko yhteen tms.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän mitä tarkoitat, olen tuntenut samaa yhden kerran elämässäni.. Valitettavasti suhteesta ei olisi voinut tulla mitään muista syistä. Tämä nainen ei kuulu enää tuttavapiiriin, ei ole vuosiin nähtykään. Vaikea silti unohtaa vaikka en tiedä olisiko sen kaltainen sidos tai yhteys ollut enemmän siunaus vai kirous lopulta, jos suhteeseen asti olisimme päässeet. Veto oli kyllä siinä määrin voimakas, että ellei olisi ollut ylittämättömiä esteitä, tuskin olisimme miettineet hetkeäkään sovimmeko yhteen tms.

        Mitä ovat ylittämättömät esteet? Onko sellaisia olemassa muu kuin kuolema?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ovat ylittämättömät esteet? Onko sellaisia olemassa muu kuin kuolema?

        Onkohan tämä nyt sitten taas sitä omintakeista huumoria mitä täällä nykyään viljellään..

        Kyseessä oli toisessa parisuhteessa oleva nainen, joten emme voineet suhdettamme edistää. Itse olin tuolloin vapaa. Muiden suhteita on kunnioitettava ja päädyimme näin toimimaan. Muistelen häntä toisiaan, en ole saman kaltaista yhteyttä sittemmin muiden kanssa kokenut vaikka suhteessa nytkin olen. Kenties hyväkin asia, eipä ainakaan tule dramatiikkaa elämään liikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sovi runoketjuun mutta tuli mieleeni tästä. Olen kokenut ihan järjettömän suurta tarvetta olla erään ihmisen kanssa fyysisesti lähekkäin kuvaamallasi tavalla, mutta jotenkin vieläkin voimakkaammin. En osaa kuvailla sitä kovin hyvin, ei ole kyse halaamisesta eikä seksistä. En ole kokenut sellaista aikaisemmin. Se oli kuin jonkinlainen primitiivinen tarve. Tiedän miten hullulta tämä kuulostaa ja hullulta se tuntuikin. Ehkä joku ihminen aktivoi itsessä yleensä pimennossa olevia osia.

        Minulla on myös vastaava tunne. Siis käsittämättömän voimakas tarve olla häntä niin lähellä kuin voi, yhtäaikaa sekä henkisesti että fyysisesti. Ei tosiaan mikään pelkkä seksuaalinen tunne, vaikka ehkä sekin siihen osittain kuuluu mutta aivan hyvin myös ilman sitä.

        Etkö tunne enää niin? Menikö tunne itsestään ohi vai pääsitkö hänen lähelleen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olla oman puoliskonsa kanssa. Jakaa hetki, jossa kaikki osuu kohdalleen. Yhdistyä kuin täydellinen palapeli. Yin ja Jang.

        Voi kai sen noinkin sanoa, kummallista että voi tuntea sellaista tarvetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän mitä tarkoitat, olen tuntenut samaa yhden kerran elämässäni.. Valitettavasti suhteesta ei olisi voinut tulla mitään muista syistä. Tämä nainen ei kuulu enää tuttavapiiriin, ei ole vuosiin nähtykään. Vaikea silti unohtaa vaikka en tiedä olisiko sen kaltainen sidos tai yhteys ollut enemmän siunaus vai kirous lopulta, jos suhteeseen asti olisimme päässeet. Veto oli kyllä siinä määrin voimakas, että ellei olisi ollut ylittämättömiä esteitä, tuskin olisimme miettineet hetkeäkään sovimmeko yhteen tms.

        Ei tästäkään mitään tullut, mutta se kummallinen tunne oli todella voimakas. Mekään emme ole enää tekemisissä ja olen siksi kadottanut "yhteyden tunteen".

        Kiinnostava ajatus onko tuollainen siunaus vai kirous, ehkä se on molempia. Siinä on jotain kaiken nielevää ja liiallista. En tiedä miltä se tuntuisi parisuhteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on myös vastaava tunne. Siis käsittämättömän voimakas tarve olla häntä niin lähellä kuin voi, yhtäaikaa sekä henkisesti että fyysisesti. Ei tosiaan mikään pelkkä seksuaalinen tunne, vaikka ehkä sekin siihen osittain kuuluu mutta aivan hyvin myös ilman sitä.

        Etkö tunne enää niin? Menikö tunne itsestään ohi vai pääsitkö hänen lähelleen?

        En ole enää tekemisissä tämän ihmisen kanssa, enkä siksi koe tuota kummallista voimakasta tunnetta enää kuin satunnaisesti hyvin laimeasti, jos jokin herättää muistikuvan. Hänen läsnäolonsa aiheutti sen olon. Se oli kuin magneetti, eri tavoin kuin yleensä kenenkään kanssa, vaikka meillä ei ollut mitään suhdetta. Se tunne tai tarve oli jotenkin ihan irrationaalinen. Kuin voisin kokea jotain suurta hyvänolon tunnetta liimautumalla häneen kiinni. Tai kuin se olisi jokin maailmankaikkeudessa ennalta määrätty välttämätön teko. Voiko olla mitään hullumpaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole enää tekemisissä tämän ihmisen kanssa, enkä siksi koe tuota kummallista voimakasta tunnetta enää kuin satunnaisesti hyvin laimeasti, jos jokin herättää muistikuvan. Hänen läsnäolonsa aiheutti sen olon. Se oli kuin magneetti, eri tavoin kuin yleensä kenenkään kanssa, vaikka meillä ei ollut mitään suhdetta. Se tunne tai tarve oli jotenkin ihan irrationaalinen. Kuin voisin kokea jotain suurta hyvänolon tunnetta liimautumalla häneen kiinni. Tai kuin se olisi jokin maailmankaikkeudessa ennalta määrätty välttämätön teko. Voiko olla mitään hullumpaa.

        Minä tunnen tuota tunnetta kokoajan, vaikka en ole häntä pitkään aikaan tavannut. Se on vain kasvanut mielettömän suureksi haluksi sydämmelläni, lantiollani ja koko kehossani. Silmätkin näkevät vain valveunia erilaisista häneistä, joita kaikkia haluan yhtä paljon. Tämä nainen superälykäs upea mysteeriolento vahvoin voimin on minut kokonaan valtaansa ottanut ja alistanut pehmeydellään ja hurjuudellaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä tunnen tuota tunnetta kokoajan, vaikka en ole häntä pitkään aikaan tavannut. Se on vain kasvanut mielettömän suureksi haluksi sydämmelläni, lantiollani ja koko kehossani. Silmätkin näkevät vain valveunia erilaisista häneistä, joita kaikkia haluan yhtä paljon. Tämä nainen superälykäs upea mysteeriolento vahvoin voimin on minut kokonaan valtaansa ottanut ja alistanut pehmeydellään ja hurjuudellaan.

        Hän on mielessä päivin ja öin.
        Hänen vartalonsa on kaunis.
        Hymynsä vastustamaton.
        Upea on silmiensä loiste.
        Hänen ääntänsä kaipaan.
        Hänen nauruaan kaipaan.
        Hänen kasvonsa ovat piirtyneet mieleeni.
        Hän on älykäs ja analyyttinen.
        Hänen tunnetilansa heijastuvat minuun.
        Hän on vallannut mieleni mun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä tunnen tuota tunnetta kokoajan, vaikka en ole häntä pitkään aikaan tavannut. Se on vain kasvanut mielettömän suureksi haluksi sydämmelläni, lantiollani ja koko kehossani. Silmätkin näkevät vain valveunia erilaisista häneistä, joita kaikkia haluan yhtä paljon. Tämä nainen superälykäs upea mysteeriolento vahvoin voimin on minut kokonaan valtaansa ottanut ja alistanut pehmeydellään ja hurjuudellaan.

        Kumma kun se jatkuu sinulla aina vaan, voisitko yrittää tavata tämän mysteeriolennon uudelleen, jos olet noin joutunut hänen valtaansa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on mielessä päivin ja öin.
        Hänen vartalonsa on kaunis.
        Hymynsä vastustamaton.
        Upea on silmiensä loiste.
        Hänen ääntänsä kaipaan.
        Hänen nauruaan kaipaan.
        Hänen kasvonsa ovat piirtyneet mieleeni.
        Hän on älykäs ja analyyttinen.
        Hänen tunnetilansa heijastuvat minuun.
        Hän on vallannut mieleni mun.

        Ihana ❤


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ole enää tekemisissä tämän ihmisen kanssa, enkä siksi koe tuota kummallista voimakasta tunnetta enää kuin satunnaisesti hyvin laimeasti, jos jokin herättää muistikuvan. Hänen läsnäolonsa aiheutti sen olon. Se oli kuin magneetti, eri tavoin kuin yleensä kenenkään kanssa, vaikka meillä ei ollut mitään suhdetta. Se tunne tai tarve oli jotenkin ihan irrationaalinen. Kuin voisin kokea jotain suurta hyvänolon tunnetta liimautumalla häneen kiinni. Tai kuin se olisi jokin maailmankaikkeudessa ennalta määrätty välttämätön teko. Voiko olla mitään hullumpaa.

        Ootko sie lukenu koskaan kaksoisliekistä? 😉


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Ootko sie lukenu koskaan kaksoisliekistä? 😉

        Olen ollut mukana henkisen kehityksen "piireissä" aktiivisesti 90-luvulla ja 2000-luvun ensimmäisellä vuosikymmenellä, joten käsite on tuttu. Olin kuitenkin kiinnostunut muista jutuista, enkä siksi ole perehtynyt tuohon asiaan tarkemmin.

        Oli miten oli, vaikka jonkun ihmisen seurassa kokisi mitä tahansa voimakasta, se ei itsessään tarkoita mitään lopputuloksen kannalta. En tiedä mikä sellaisen kokemuksen merkitys voi olla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen ollut mukana henkisen kehityksen "piireissä" aktiivisesti 90-luvulla ja 2000-luvun ensimmäisellä vuosikymmenellä, joten käsite on tuttu. Olin kuitenkin kiinnostunut muista jutuista, enkä siksi ole perehtynyt tuohon asiaan tarkemmin.

        Oli miten oli, vaikka jonkun ihmisen seurassa kokisi mitä tahansa voimakasta, se ei itsessään tarkoita mitään lopputuloksen kannalta. En tiedä mikä sellaisen kokemuksen merkitys voi olla.

        Ensimmäiseks mun huomion kiinnitti tuo 90-luku ja aloin kelailemmaan, jotta mitäs mie sillon tein. Täytyy sanoa, että taisin itekin olla tuolloin kiinnostunut muusta kuin henkisestä kehityksestä 😅 Nuo vuosiluvut ja -kymmenet yllättää nykyään aika useesti, kun ei ite taho pysyä perässä. Tuntuu, että aika mennee koko ajan vaan noppeempaa.
        Mä törmäsin tuohon kaksoisliekkiin (sanana) täällä Suomikaksnelosessa. Sitä ennen en ollu koskaan tuommosesta kuullutkaan. Googlailin siitä sitten ja ihan jänniä juttujahan siitä kerrottiin. Sielunkumppanuus sana onkin sitte sillä tavalla tutumpi ja joskus oon vähän sen suuntaista jonkun kanssa kokenutkin. Onko sulla semmosia kokemuksia?


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Ensimmäiseks mun huomion kiinnitti tuo 90-luku ja aloin kelailemmaan, jotta mitäs mie sillon tein. Täytyy sanoa, että taisin itekin olla tuolloin kiinnostunut muusta kuin henkisestä kehityksestä 😅 Nuo vuosiluvut ja -kymmenet yllättää nykyään aika useesti, kun ei ite taho pysyä perässä. Tuntuu, että aika mennee koko ajan vaan noppeempaa.
        Mä törmäsin tuohon kaksoisliekkiin (sanana) täällä Suomikaksnelosessa. Sitä ennen en ollu koskaan tuommosesta kuullutkaan. Googlailin siitä sitten ja ihan jänniä juttujahan siitä kerrottiin. Sielunkumppanuus sana onkin sitte sillä tavalla tutumpi ja joskus oon vähän sen suuntaista jonkun kanssa kokenutkin. Onko sulla semmosia kokemuksia?

        Olin siis kyllä hyvin kiinnostunut henkisistä asioista, siksi niissä piireissä ja tapahtumissa liikuinkin. Tuo kaksoisliekkijuttu nyt ei vaan ollut itselleni mikään erityinen, olin kiinnostunut muista aiheista. Sielunkumppanuuskin on tuttu käsite, mutta en ole pohtinut niinkään tuon tyylisiä aiheita, vaan enemmänkin elämän tarkoitusta, merkityksellisyyttä, miten kaikki synkronisoituu maailmankaikkeudessa jne. En pohtinut niinkään ihmisten välisiä juttuja, vaikka ovathan nekin kiinnostavia ja kyllä niistäkin välillä ystävien kanssa juteltiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olin siis kyllä hyvin kiinnostunut henkisistä asioista, siksi niissä piireissä ja tapahtumissa liikuinkin. Tuo kaksoisliekkijuttu nyt ei vaan ollut itselleni mikään erityinen, olin kiinnostunut muista aiheista. Sielunkumppanuuskin on tuttu käsite, mutta en ole pohtinut niinkään tuon tyylisiä aiheita, vaan enemmänkin elämän tarkoitusta, merkityksellisyyttä, miten kaikki synkronisoituu maailmankaikkeudessa jne. En pohtinut niinkään ihmisten välisiä juttuja, vaikka ovathan nekin kiinnostavia ja kyllä niistäkin välillä ystävien kanssa juteltiin.

        No niin, se on taas tämä mun sisälukutaitoni, jota onkin jonkin verran kommentoitu 😉😄 Mie olin jossain vaiheessa kiinnostunut filosofiasta ja meinasin semmosta lähteä ihan oikiasti lukemaan, mutta kun en sitten jaksanu lukea ees pääsykoekirjoja, niin siihen se tyssäsi 😄


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No niin, se on taas tämä mun sisälukutaitoni, jota onkin jonkin verran kommentoitu 😉😄 Mie olin jossain vaiheessa kiinnostunut filosofiasta ja meinasin semmosta lähteä ihan oikiasti lukemaan, mutta kun en sitten jaksanu lukea ees pääsykoekirjoja, niin siihen se tyssäsi 😄

        Minulle tuo Kaksoisliekki käsite tuli vastaan vasta reilu puolitoista vuotta sitten kun niin erikoiset fiiliset oli kehossa. Olin toki tuolloin ollut kiinnostunut uushenkisyydestä vuoden toista. Nyt uskon löytäneeni Kaksoisliekkini ❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle tuo Kaksoisliekki käsite tuli vastaan vasta reilu puolitoista vuotta sitten kun niin erikoiset fiiliset oli kehossa. Olin toki tuolloin ollut kiinnostunut uushenkisyydestä vuoden toista. Nyt uskon löytäneeni Kaksoisliekkini ❤

        Hän on ollut mukanani elämässäni kauan ja puolitoista vuotta sitten alkoi taas läheneminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on ollut mukanani elämässäni kauan ja puolitoista vuotta sitten alkoi taas läheneminen.

        Tai siis ei taas, vaan että on aiemmin vilahdellut elämässäni. Nyt hän on selkeästi lähempänä mutta fyysinen yhteys vielä puuttuu...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minulle tuo Kaksoisliekki käsite tuli vastaan vasta reilu puolitoista vuotta sitten kun niin erikoiset fiiliset oli kehossa. Olin toki tuolloin ollut kiinnostunut uushenkisyydestä vuoden toista. Nyt uskon löytäneeni Kaksoisliekkini ❤

        Mimmosia ne erikoiset fiilikset oli? Mie en ole vielä kaksoisliekkiini törmänny, liekö semmosta onkaan...


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mimmosia ne erikoiset fiilikset oli? Mie en ole vielä kaksoisliekkiini törmänny, liekö semmosta onkaan...

        Voi kun osaisin siitä kertoa, tunnen hänet sisälläni, olen nähnyt hänen energiakehonsa kerran valveunessa keväällä reilu puolitoista vuotta sitten. En muista oliko se sen jälkeen kun olin jutellut hänelle puhelimessa ensimmäistä kertaa. Sekin oli muuten erikoinen kokemus. Tuntuu kuin tuntisin hänen tunteitaan, reaktioitaan ,vaikka en ole hänen kanssaan samassa fyysisessä tilassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi kun osaisin siitä kertoa, tunnen hänet sisälläni, olen nähnyt hänen energiakehonsa kerran valveunessa keväällä reilu puolitoista vuotta sitten. En muista oliko se sen jälkeen kun olin jutellut hänelle puhelimessa ensimmäistä kertaa. Sekin oli muuten erikoinen kokemus. Tuntuu kuin tuntisin hänen tunteitaan, reaktioitaan ,vaikka en ole hänen kanssaan samassa fyysisessä tilassa.

        😳 No nyt kuulostaa kyllä hyvin erikoiselta kauttaaltaan.


    • En_osaaEn_tunne

      Sinuako olen etsinyt, vai polullani eksynyt?

      • Anonyymi

        Minua juuri. Ja minä sinua. Löytäneet olemme toisemme, emme eksyneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua juuri. Ja minä sinua. Löytäneet olemme toisemme, emme eksyneet.

        Ootko kuitenkin poikennut polulta, vähän elsyksissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko kuitenkin poikennut polulta, vähän elsyksissä.

        No emme ole tavanneet, joten ehkä näin on päässyt käymään. Mietin onko se mitä hän on ehdottanut ainoa tie hänen luokseen.. Se polku on mahdollinen minulle kyllä edelleen.. Muut askeleet ovat vielä ottamatta..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No emme ole tavanneet, joten ehkä näin on päässyt käymään. Mietin onko se mitä hän on ehdottanut ainoa tie hänen luokseen.. Se polku on mahdollinen minulle kyllä edelleen.. Muut askeleet ovat vielä ottamatta..

        Mitä tapaa hän on ehdottanut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tapaa hän on ehdottanut?

        Olen täällä siitä maininnut.. Hän tuntuu olevan järkähtämätön kannassaan. Ja olisihan siitä minulle ja ympärillä oleville etuja. Avioliittoni on ollut pirstaleina monia vuosia, sen vuoksi en mihinkään jää, ainoastaan lasten. Sitäkin mietin, mikä on oikeasti lapsille hyväksi.. Pirstoutumaton arki, vai se että he näkevät että ympärillä olevat ihmiset osaavat rakastaa. Voisinpa jaksaa odottaa rakkaudelliseen parisuhteen tavoittelua. Materiaaliset seikat ovat itselleni turhia, ihmisten välinen yhteys on tärkeää, ei tavarat eikä asiat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen täällä siitä maininnut.. Hän tuntuu olevan järkähtämätön kannassaan. Ja olisihan siitä minulle ja ympärillä oleville etuja. Avioliittoni on ollut pirstaleina monia vuosia, sen vuoksi en mihinkään jää, ainoastaan lasten. Sitäkin mietin, mikä on oikeasti lapsille hyväksi.. Pirstoutumaton arki, vai se että he näkevät että ympärillä olevat ihmiset osaavat rakastaa. Voisinpa jaksaa odottaa rakkaudelliseen parisuhteen tavoittelua. Materiaaliset seikat ovat itselleni turhia, ihmisten välinen yhteys on tärkeää, ei tavarat eikä asiat.

        En enää jaksaisi muihin tutustua. Sinuun tutustuminen käy työstä.

        Hyvää työpäivää !

        Rupeen meditoimaan. Se selventää ajatuksia


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen täällä siitä maininnut.. Hän tuntuu olevan järkähtämätön kannassaan. Ja olisihan siitä minulle ja ympärillä oleville etuja. Avioliittoni on ollut pirstaleina monia vuosia, sen vuoksi en mihinkään jää, ainoastaan lasten. Sitäkin mietin, mikä on oikeasti lapsille hyväksi.. Pirstoutumaton arki, vai se että he näkevät että ympärillä olevat ihmiset osaavat rakastaa. Voisinpa jaksaa odottaa rakkaudelliseen parisuhteen tavoittelua. Materiaaliset seikat ovat itselleni turhia, ihmisten välinen yhteys on tärkeää, ei tavarat eikä asiat.

        Jos olet hän, joka mun erittäin lyhyttä riimintynkääni kommenteerasi, niin tulin vaan kertomaan, jotta se on mun mielestäni hieman kummallista. Ei kuitenkaan niin kummallista ettetkö niin sais mun puolestani tehhä 😉
        Me painitaan eri kehässä, vaikkakin kuulostaisi siltä, jotta hieman samantapaisten asioijen kanssa. Tsemppiä sulle niihin!


    • "Mitä jos mä rakastan sua enemmän kuin rakkaus tarkoittaa..." ❤ Mulla on ikävä sua 😔
      https://youtu.be/i24YzqKdKTY

      • Anonyymi

        Tämä on ihana kappale. Kova ikävä sinua on. Haluan kodin. Rakastan. Tahdon. Sydän.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on ihana kappale. Kova ikävä sinua on. Haluan kodin. Rakastan. Tahdon. Sydän.

        Niin on. Yöllä näitä ihania biisejä on itse asiassa aikamoinen kasa. Nyt se nakkas näköjään taas tuon ❤️n loppuun.


    • Anonyymi

      Halusi kokea vapauden
      rakkauden
      Oman kodin itsenäisyyden
      Lehtien värjäytyessä kellan sävyyn
      Löysi kodin sydämen
      Hyvä ihminen kertoi koirasen vuoksi
      kotinsa jakavansa
      Miten tipuset voisivat?
      Ei tiennyt koiran
      turvaton löytökoira olevan.
      Perui aikeensa.

      Sydämen kodilla pitkät juuret
      vahva varsi
      kauniit lehdet kun tuuli humisi niissä.
      Sen puun viereen halusi
      torppansa pystyttää.
      Kodin sydämen ja seinien.

    • Anonyymi

      Voiko elää rakkaudessa hiljaa?
      Peittää ulkona
      hiljentää sisällä
      kertoa toiseksi sillä ja välillä.
      Kuinka sen tehdä?
      Onko se onni?
      Jakaa vain salaisessa puutarhassa.

      • Ei se ole onni.


      • Anonyymi

        Piilotella rakkauttansa maailmalta? En suostuisi moiseen.


      • Anonyymi

        Pidemmän päälle käy turhan raskaaksi


    • Anonyymi

      Olet ihana.
      Ajattelet parastani niin monella tapaa
      että en sitä meinaa edes ymmärtää.
      Tiedäthän että rakastan sitä sinussa.
      Hämmentävän Loistava Sinä.

    • Anonyymi

      Sinulleko olisin puutarhaani kaitsenut?

      Puun jos toisen istuttanut,
      kukan ja kolmannen kukkimaan laittanut,
      marjaisen pensaan kasvattanut?

      Sillä ei soisi laulu linnun puun oksalla korvissani ilman sinua kuulemassa viserrystä sen.
      Eivät huumaavilta tuoksuisi kauneimmat kukat loistossaan ilman sinua ihailemassa terälehtiä sen.
      Eivätkä maistuisi marjat makealta ilman sinua poimimassa pensailta sen.

      Olisitko puutarhaani sitten tullut ja jäänyt asumaan? Oliko se sinun unelmasi?

      • Anonyymi

        Kaunis! Minnepäin tämä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaunis! Minnepäin tämä?

        Aidattua puutarhaa tuolloin suunnittelin ja yksinäisyyttä niin pelkäsin. Sen olisi nähneet vain sinne kutsutut.. Olisitko tullut jäädäksesi?


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        🌹🌹
        https://youtu.be/pa2IrHwhDiM

        Hmm, ruusuja🌹Olisinko niitä hänelle kasvattanut? En edes tiedä pitääkö hän niistä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hmm, ruusuja🌹Olisinko niitä hänelle kasvattanut? En edes tiedä pitääkö hän niistä?

        Tuotapa ei tiiä, mutta kyllä mie ainakin arvelisin, jotta suurin osa ihanaisista ruusuista tykkää🌹
        Mie tykkään tästä Aholasta 🎶
        https://youtu.be/xKuhDwKcNMo


    • Anonyymi

      Kuusen oksien suojaan sinut vedin
      pääni polvellesi painaen.
      Noitani käänsi katseen joen varteen
      kolmea vaihetta tutkien sen.
      Ei niistä muuta tarkoitus ollut saada,
      eivätkä ne mitään muuta olleetkaan.

    • Anonyymi

      Kirjekyyhky valkosiipi
      toiveen hentoisen kanssa liiti.
      Tammen syrjään
      lehmuksen lintuisen lahden
      pienen postin jätti.
      Suojapaikka hiljaisuuden
      aallon rantain kaislikkoisen
      puutarhan aitain kätketyin
      pesäksi tulevaisuuden.
      Tuleeko sieltä vielä koti
      sielun ja sydämen?
      Onko linnun laulu tuo
      halussa toteutuakseen?

    • Sekunnit, minuutit, tunnit ja päivät
      Hetket ja tuokiot taakse ne jäivät.
      Mitä on edessä, minne vie reitti
      Hiljalleen ohenee elämän seitti.

    • Anonyymi

      Keskellä pakkasia talven
      Pöllö metsään huhuaa
      Viimeiseen kutsuun vastaa haapa
      "Tule tekemään pesäsi tänne
      laita poikasesi riviin
      luokse lintujen rannan"
      Valmis kolo on laitettu
      suojissa sen varren.

      • Anonyymi

        Suojaisen puutarhan löysin
        Aidatun kedon kukkineen
        haavan kupeessa
        matkalla tammen alla
        kukkivaan salaiseen puutarhaan.


    • Olen käynyt rakkausrunoissa välillä runoilemassa. Mutta nyt on jotenkin runosuoni ehtynyt. Yks vanha.

      Unessani oli tyttö sievä kuin ruusunnuppu!

      Suupielet sokerissa, silmät sirrillään
      Hymykuopat suloista hykerrystä piripinnassaan..

      Oli käsi kaulallani, jalka polvellani
      Syämmeni ihan hiessään tytöstä tykätessäni..

      • 👍 Hienot riimit JanK! Mie kans joskus oon jotakin laitellu, mutta nyt ei oo niin hotsittanu. Ihastukselleni kans laittelin yhessä vaiheessa privariimiä 😅 mutta nyt ei oo niitäkään tullu kirjoteltua.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        👍 Hienot riimit JanK! Mie kans joskus oon jotakin laitellu, mutta nyt ei oo niin hotsittanu. Ihastukselleni kans laittelin yhessä vaiheessa privariimiä 😅 mutta nyt ei oo niitäkään tullu kirjoteltua.

        Kiitos. 😀

        Minusta tuntuu, että ihastus on nyt ohi ja runot oli osa sitä "lopetusta". Piti saada purkaa ne tunnetilat vaan pois ja runoilla sain ne läpi ja loppuun.


      • Anonyymi

        Ihanat riimit tosiaan. Minulla i toiveeni ja haluni päästä hänen viereensä noin ihanasti istumaan ei mene pois. En voi edes kuvitella hänestä luopuvani.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihanat riimit tosiaan. Minulla i toiveeni ja haluni päästä hänen viereensä noin ihanasti istumaan ei mene pois. En voi edes kuvitella hänestä luopuvani.

        Kiitos. :)

        Minulle taas oli helpotus, että viimein olen päässyt yli höperyydestäni ja voin keskittyä oleelliseen.


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Kiitos. :)

        Minulle taas oli helpotus, että viimein olen päässyt yli höperyydestäni ja voin keskittyä oleelliseen.

        Minä en koe niin. Keskityn kyllä juuri nyt omaan elämääni ja uuden elämän rakentamiseen, mutta hän on jatkuvasti mielessäni. Haluan tavata hänet vielä, kun olen valmis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en koe niin. Keskityn kyllä juuri nyt omaan elämääni ja uuden elämän rakentamiseen, mutta hän on jatkuvasti mielessäni. Haluan tavata hänet vielä, kun olen valmis.

        Hän on ainoa, jota rakastan, Ainoa Oikeani.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä en koe niin. Keskityn kyllä juuri nyt omaan elämääni ja uuden elämän rakentamiseen, mutta hän on jatkuvasti mielessäni. Haluan tavata hänet vielä, kun olen valmis.

        Joo, no mullakin tilanne voisi olla kokonaan toinen, jos olisin sinkku. Tuon ko. ihastuksen suhteen taas ei olisi sittenkään mitään tehtävissä, joten se on jo aivan tuhoon tuomittu ajatus jo alkuunsa. Niinpä sellaisen ihmisen unohtaminen on järkevintä. :)


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Joo, no mullakin tilanne voisi olla kokonaan toinen, jos olisin sinkku. Tuon ko. ihastuksen suhteen taas ei olisi sittenkään mitään tehtävissä, joten se on jo aivan tuhoon tuomittu ajatus jo alkuunsa. Niinpä sellaisen ihmisen unohtaminen on järkevintä. :)

        Miten niin ei ole mitään tehtävissä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin ei ole mitään tehtävissä?

        Heh, no ihan ensimmäinen ja oleellinen asia on, ettei umpiheterot naiset seurustele meikäläisen kanssa. Ja toinen oleellinen asia on, että hänkin on nykyään varattu. Niin minäkin olen varattu. Ja vaikka ihastuinkin häneen ihan kunnolla, rakastan puolisoani enkä harrasta pettämistä, vaikka vihreää valoa välkytettäisiinkin.

        Uskollisuus on kuitenkin mulle asia, jonka kanssa ei pelleillä. Toisia ei satuteta omien ihastumisien vuoksi. Eikä niitä ihastuksiakaan satuteta ja roikuteta löysässä hirressä, jos joskus satun vaikka vapautumaan niin vartu mua. :D


        Eiii, silloin on viisainta tallettaa hyvä muisto sydämeen ja jatkaa matkaa omiin suuntiin.


      • JanK kirjoitti:

        Heh, no ihan ensimmäinen ja oleellinen asia on, ettei umpiheterot naiset seurustele meikäläisen kanssa. Ja toinen oleellinen asia on, että hänkin on nykyään varattu. Niin minäkin olen varattu. Ja vaikka ihastuinkin häneen ihan kunnolla, rakastan puolisoani enkä harrasta pettämistä, vaikka vihreää valoa välkytettäisiinkin.

        Uskollisuus on kuitenkin mulle asia, jonka kanssa ei pelleillä. Toisia ei satuteta omien ihastumisien vuoksi. Eikä niitä ihastuksiakaan satuteta ja roikuteta löysässä hirressä, jos joskus satun vaikka vapautumaan niin vartu mua. :D


        Eiii, silloin on viisainta tallettaa hyvä muisto sydämeen ja jatkaa matkaa omiin suuntiin.

        Passenger laulaa runollisesti, siksi latan linkin ja musiikin kera. :)

        https://youtu.be/EX7oWSbVbGY

        I let her go...


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Heh, no ihan ensimmäinen ja oleellinen asia on, ettei umpiheterot naiset seurustele meikäläisen kanssa. Ja toinen oleellinen asia on, että hänkin on nykyään varattu. Niin minäkin olen varattu. Ja vaikka ihastuinkin häneen ihan kunnolla, rakastan puolisoani enkä harrasta pettämistä, vaikka vihreää valoa välkytettäisiinkin.

        Uskollisuus on kuitenkin mulle asia, jonka kanssa ei pelleillä. Toisia ei satuteta omien ihastumisien vuoksi. Eikä niitä ihastuksiakaan satuteta ja roikuteta löysässä hirressä, jos joskus satun vaikka vapautumaan niin vartu mua. :D


        Eiii, silloin on viisainta tallettaa hyvä muisto sydämeen ja jatkaa matkaa omiin suuntiin.

        Jaa, no minä olen rakastunut häneen. Olen ihastunut häneen ensimmäisen kerran jo vuosia vuosia sitten. Se ei vaan mene ohi. Hän vain on sydämessäni ❤ Kumpa vain hänkin tuntisi samoin. Itse luotan siihen, että meillä on jotain niin suurta, että sen vuoksi kannattaa taistella.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, no minä olen rakastunut häneen. Olen ihastunut häneen ensimmäisen kerran jo vuosia vuosia sitten. Se ei vaan mene ohi. Hän vain on sydämessäni ❤ Kumpa vain hänkin tuntisi samoin. Itse luotan siihen, että meillä on jotain niin suurta, että sen vuoksi kannattaa taistella.

        Juu, sulla on ihan erilainen tilanne. Toivottavasti joskus sua lykästää, ettei tarvitse elää vain haaveissa.

        Kyllä minäkin taistelen, mutta oman parisuhteeni ja rakkauteni puolesta. Ja se minun rakkaus sattuu olemaan tuo vuosia jo kumppanina kulkenut ihminen, josta on tullut mulle enemmän kuin kukaan muu. Yhteistä elämää on jaettu ilossa ja surussa. Arvokasta elämää.

        Ihan samoin tekisin jonkun toisenkin kanssa, joka olisi rakastettuni. Kaikkeni kun teen, en ole ainakaan jättänyt mitään tekemättä mihin kykenen. :)

        Mikä jää tekemättä, sitä en joko älyä tai pysty tekemään.

        Minusta ihmiset eroaa ihan liian helposti ja varsinkin ihastuten perässä, mitkä ei sitten välttämättä ollutkaan kuin omaa mielikuvitusta ja haavekuvaan ihastumista. Tottakai jokaisen oma asia, kukin tietää itse elämänsä ja tilanteensa parhaiten. Pyrin silti pitämään tässä kohtaa järjen päässä ja housut jalassa. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, no minä olen rakastunut häneen. Olen ihastunut häneen ensimmäisen kerran jo vuosia vuosia sitten. Se ei vaan mene ohi. Hän vain on sydämessäni ❤ Kumpa vain hänkin tuntisi samoin. Itse luotan siihen, että meillä on jotain niin suurta, että sen vuoksi kannattaa taistella.

        Jos rakkautta kumppaniisi riittää, niin mikäs siinä yhdessä ollessa. Pettämiseen en itsekään ryhtyisi, avointa suhdetta järjestimme.

        Minä en kuitenkaan rakasta puolisoani, en ole koskaan rakastanut. En ole hetero, enkä miestä pysty rakastamaan. Rakastin vain ideaa perheestä, omasta kodista, mikä ei tällaisista lähtökohdista onnistunut. Onko tuo ihmekään? Ei ole järkevää jatkaa suhteessa, jossa yhteistyö ja jakaminen ei pelaa, ja jossa ollaan pelkästään kaveripohjalla. En jaksa jakaa enää yhtään hetkeä elämässäni hänen kanssaan, vaan haluan löytää oikean rakkaudellisen parisuhteen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos rakkautta kumppaniisi riittää, niin mikäs siinä yhdessä ollessa. Pettämiseen en itsekään ryhtyisi, avointa suhdetta järjestimme.

        Minä en kuitenkaan rakasta puolisoani, en ole koskaan rakastanut. En ole hetero, enkä miestä pysty rakastamaan. Rakastin vain ideaa perheestä, omasta kodista, mikä ei tällaisista lähtökohdista onnistunut. Onko tuo ihmekään? Ei ole järkevää jatkaa suhteessa, jossa yhteistyö ja jakaminen ei pelaa, ja jossa ollaan pelkästään kaveripohjalla. En jaksa jakaa enää yhtään hetkeä elämässäni hänen kanssaan, vaan haluan löytää oikean rakkaudellisen parisuhteen.

        Nojoo, jos tilanne on tuo ymmärrän, ettei ole mielekästä jatkaa entisessä. En itsekään jatkaisi, jos noin asiat olisi.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe