Höpinätupa

Laitan pystyyn myös tämmösen höpinätuvan. Täällä tuvassa on sana vappaa. Kiristävät pipot voipi jättää narikkaan jos semmosta on päässä 😄 Ja miten se meni... Hyvät tavat kaunistavat 😉

190

874

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mie alotan tän höpinän samantein 😄 kun huomasin Seukkari, jotta olit laittanu viestiä riimiboksiin. No senhän oli sitte tekoälli kehveli sieltä deletoinu 🙁 ja nyt en muista, että mitä sie siinä kirjotit. Jos tämän höpinäni täältä bongaat, niin olispa kiva jos tulisit kertomaan kuulumisia 😉

      • Anonyymi

        Ketä tarkoitat seukkarilla? Naista joka rakastaa leijonaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ketä tarkoitat seukkarilla? Naista joka rakastaa leijonaa?

        Seukkari tunnistaa kyllä ite 😉
        Mulla ei ole mittään havaintoa siitä kuka tämä leijonaan lätkässä oleva nainen on eikä myöskään siitä kuka kohde eli jellona on 😅


      • Anonyymi

        Se oli vitsi. Olen juhlinut täällä mikään ei oo paremmalta tuntunut.


      • Anonyymi

        On paras päivä ikinä kun tähän suuntaan astuin.


      • Anonyymi

        Tuntuu niin hyvältä että ei oo totta. Olen oikealla polulla. Se oli vitsi kun yksin täällä oon ..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuntuu niin hyvältä että ei oo totta. Olen oikealla polulla. Se oli vitsi kun yksin täällä oon ..

        Mie en tajunnu näistä viesteistä oikeestaan yhtään mittään, mutta eivätpä tainneet mulle ollakaan 😄 Hyvä kuitenkin jos oot oikealla polulla.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mie en tajunnu näistä viesteistä oikeestaan yhtään mittään, mutta eivätpä tainneet mulle ollakaan 😄 Hyvä kuitenkin jos oot oikealla polulla.

        Kyllä ne tähän ketjuun oli ja on tarkoitettu, usko pois. Isomman käden työtä 😍😃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne tähän ketjuun oli ja on tarkoitettu, usko pois. Isomman käden työtä 😍😃

        Tai isomman moderaattorin jos tämän päivän kieltä käytetään. Joku häröilee joskus tuskissaan liikaa. Sitä pienintä puhujaa ei kannata uskoa kun nuori on vallalla kuitenkin😉❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai isomman moderaattorin jos tämän päivän kieltä käytetään. Joku häröilee joskus tuskissaan liikaa. Sitä pienintä puhujaa ei kannata uskoa kun nuori on vallalla kuitenkin😉❤

        Anteeksi sanoo tää vastasyntynyt vauva kun säikähtää syntymäänsä vaikka muut täällä juhlii päätä pahkaa 🎉🎊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi sanoo tää vastasyntynyt vauva kun säikähtää syntymäänsä vaikka muut täällä juhlii päätä pahkaa 🎉🎊

        😂 No tämä on sitten harvinaisen selvä, mutta oma pää sekasi. Tarttee varmaan laittaa toviksi maaten kun päivän isommait työt on jo sillä tavalla ollu pulkassa hetken.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        😂 No tämä on sitten harvinaisen selvä, mutta oma pää sekasi. Tarttee varmaan laittaa toviksi maaten kun päivän isommait työt on jo sillä tavalla ollu pulkassa hetken.

        Hyvä idea, rauhaa kehiin, niin sydänkin pysyy matkassa ehjänä 😃💝


      • Anonyymi

        Nokun Sie sen laivarunon laitoit niin totesimpa vaan et rantatyrskyis kivet kupeitani kutittelee. Woisitko pikkasen pehmennellä ennenkuin oon ihan hellä, wereksellä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nokun Sie sen laivarunon laitoit niin totesimpa vaan et rantatyrskyis kivet kupeitani kutittelee. Woisitko pikkasen pehmennellä ennenkuin oon ihan hellä, wereksellä?

        No tervehys! 😊 Taas oli kehveli lakassu veke sun jälkimmäisen viestin, mutta onneks ees toinen säily. Ehdin sen toisenkin kyllä nähhä.
        Jaa, Malmbergin laiva 🚢 Mitäs tykkäsit, osuko tai upposko? Sie se oot Seukkari kyllä vähän semmonen laitos, mikä seilailee ja sitte ykskakskolome kattoo johonki permuudan kolmijjoon 🙄 No mutta kiva kun oot nyt laineilla takasi 😉 Et muute sattunu Helmiä näkemään kun siellä triangelissa olit? Enkä tarkota nyt mitä tahansa Helmeä.
        Mä oon seilannu nyt bi ja lesbo puolen väliä. En oo oikeen rantakunnos, enkä ees tiiä kumpaan kuulusin. Minkälaista pehmosta tai mimmosta pehmittelyä sie oikeen kaipailet Seukkari?


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No tervehys! 😊 Taas oli kehveli lakassu veke sun jälkimmäisen viestin, mutta onneks ees toinen säily. Ehdin sen toisenkin kyllä nähhä.
        Jaa, Malmbergin laiva 🚢 Mitäs tykkäsit, osuko tai upposko? Sie se oot Seukkari kyllä vähän semmonen laitos, mikä seilailee ja sitte ykskakskolome kattoo johonki permuudan kolmijjoon 🙄 No mutta kiva kun oot nyt laineilla takasi 😉 Et muute sattunu Helmiä näkemään kun siellä triangelissa olit? Enkä tarkota nyt mitä tahansa Helmeä.
        Mä oon seilannu nyt bi ja lesbo puolen väliä. En oo oikeen rantakunnos, enkä ees tiiä kumpaan kuulusin. Minkälaista pehmosta tai mimmosta pehmittelyä sie oikeen kaipailet Seukkari?

        Mitähän pahhoo mieki aina tehenen et keheveli vai kahweliko ne aina lakasoo maton alle tahi maailmalle? (Sun tyylis tarttuu ku koronapeli)
        Joo, Helemet sukeltamati. Mites uppoon rankakivikos maaten vaik kuinka osuis.?
        Eipä saatu aikaan sitä energiapuppugeneraattoria joka oliskin ollu warsiNainen Triangeli, liekkö muistanet piirustukseni? Taisi Helemi heivauttaa siit vaijeten ittesä ulos, enkämä Sustakaa tiijä, taispa olla tyhmeliiniseukkarin yksinpuheluu koko utopia?
        Vai sellasil vesillä SieTyttö seilailet... Jos rantakuntoo ei oo niin, no roblems, sit vaan purjees pulleimmax näppylät kaakkoon ja kokka kohti uusia seukkailuja!
        En täs ruppee rautalangasta wääntelee mimmosta semmosta pehmoiluu, mut jossain permudan vaihella vois vähän lepuuttaa, kadotakkin hetkiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän pahhoo mieki aina tehenen et keheveli vai kahweliko ne aina lakasoo maton alle tahi maailmalle? (Sun tyylis tarttuu ku koronapeli)
        Joo, Helemet sukeltamati. Mites uppoon rankakivikos maaten vaik kuinka osuis.?
        Eipä saatu aikaan sitä energiapuppugeneraattoria joka oliskin ollu warsiNainen Triangeli, liekkö muistanet piirustukseni? Taisi Helemi heivauttaa siit vaijeten ittesä ulos, enkämä Sustakaa tiijä, taispa olla tyhmeliiniseukkarin yksinpuheluu koko utopia?
        Vai sellasil vesillä SieTyttö seilailet... Jos rantakuntoo ei oo niin, no roblems, sit vaan purjees pulleimmax näppylät kaakkoon ja kokka kohti uusia seukkailuja!
        En täs ruppee rautalangasta wääntelee mimmosta semmosta pehmoiluu, mut jossain permudan vaihella vois vähän lepuuttaa, kadotakkin hetkiseksi.

        En tiedä kuka tuo yllä oleva henkilö on. Mutta minä sukeltelin helmen syvyyksistä tänään, kun oli uimareissulle kadonnut. On tämä vaan niin jännä juttu, kun sydäntäni poden, enkä enää tiedä mikä johtuu mistäkin. Kenen sydän pomppii ja ravaa tai jättää askelia väliin näin kovasti? Onko se minun vai myös jonkun toisen? Entä kenen on tämä liike joka kehossani on? Mikä sen herättää? Mihin se. Vie jos osaan kuunnella? Entä tämä jonkun täällä kuvailema aivosumu? Huonoista yöunista tietysti..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän pahhoo mieki aina tehenen et keheveli vai kahweliko ne aina lakasoo maton alle tahi maailmalle? (Sun tyylis tarttuu ku koronapeli)
        Joo, Helemet sukeltamati. Mites uppoon rankakivikos maaten vaik kuinka osuis.?
        Eipä saatu aikaan sitä energiapuppugeneraattoria joka oliskin ollu warsiNainen Triangeli, liekkö muistanet piirustukseni? Taisi Helemi heivauttaa siit vaijeten ittesä ulos, enkämä Sustakaa tiijä, taispa olla tyhmeliiniseukkarin yksinpuheluu koko utopia?
        Vai sellasil vesillä SieTyttö seilailet... Jos rantakuntoo ei oo niin, no roblems, sit vaan purjees pulleimmax näppylät kaakkoon ja kokka kohti uusia seukkailuja!
        En täs ruppee rautalangasta wääntelee mimmosta semmosta pehmoiluu, mut jossain permudan vaihella vois vähän lepuuttaa, kadotakkin hetkiseksi.

        Bermudan kolmio? Hmm.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän pahhoo mieki aina tehenen et keheveli vai kahweliko ne aina lakasoo maton alle tahi maailmalle? (Sun tyylis tarttuu ku koronapeli)
        Joo, Helemet sukeltamati. Mites uppoon rankakivikos maaten vaik kuinka osuis.?
        Eipä saatu aikaan sitä energiapuppugeneraattoria joka oliskin ollu warsiNainen Triangeli, liekkö muistanet piirustukseni? Taisi Helemi heivauttaa siit vaijeten ittesä ulos, enkämä Sustakaa tiijä, taispa olla tyhmeliiniseukkarin yksinpuheluu koko utopia?
        Vai sellasil vesillä SieTyttö seilailet... Jos rantakuntoo ei oo niin, no roblems, sit vaan purjees pulleimmax näppylät kaakkoon ja kokka kohti uusia seukkailuja!
        En täs ruppee rautalangasta wääntelee mimmosta semmosta pehmoiluu, mut jossain permudan vaihella vois vähän lepuuttaa, kadotakkin hetkiseksi.

        Kuulostaa hyvältä teidän jutut :) juttu on lantiolla yön yli, sanoo eräs Heidi. Pää on väsyksissä syksyn sumusta ja kuulin että, täällä tai ainakin viereisellä palstalla on erityisen tarkkaa porukkaa liikeessä. Otan vähän pidemmät unet, vaikka kahdessä otteessa, niin saan sulkakynäni taasen toimimaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän pahhoo mieki aina tehenen et keheveli vai kahweliko ne aina lakasoo maton alle tahi maailmalle? (Sun tyylis tarttuu ku koronapeli)
        Joo, Helemet sukeltamati. Mites uppoon rankakivikos maaten vaik kuinka osuis.?
        Eipä saatu aikaan sitä energiapuppugeneraattoria joka oliskin ollu warsiNainen Triangeli, liekkö muistanet piirustukseni? Taisi Helemi heivauttaa siit vaijeten ittesä ulos, enkämä Sustakaa tiijä, taispa olla tyhmeliiniseukkarin yksinpuheluu koko utopia?
        Vai sellasil vesillä SieTyttö seilailet... Jos rantakuntoo ei oo niin, no roblems, sit vaan purjees pulleimmax näppylät kaakkoon ja kokka kohti uusia seukkailuja!
        En täs ruppee rautalangasta wääntelee mimmosta semmosta pehmoiluu, mut jossain permudan vaihella vois vähän lepuuttaa, kadotakkin hetkiseksi.

        Triangeli kiinnostaa, vähän lisää kuvausta voisi saada 😉


      • Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä kuka tuo yllä oleva henkilö on. Mutta minä sukeltelin helmen syvyyksistä tänään, kun oli uimareissulle kadonnut. On tämä vaan niin jännä juttu, kun sydäntäni poden, enkä enää tiedä mikä johtuu mistäkin. Kenen sydän pomppii ja ravaa tai jättää askelia väliin näin kovasti? Onko se minun vai myös jonkun toisen? Entä kenen on tämä liike joka kehossani on? Mikä sen herättää? Mihin se. Vie jos osaan kuunnella? Entä tämä jonkun täällä kuvailema aivosumu? Huonoista yöunista tietysti..

        No tarpeeks kun valvoo niin kyllä sitä sumussa alkaa kuljeksia. Mie kuulun niihin kohtuu-huonounisiin, joilla uni häiriintyy helposti ja aina siitä päästä ei meinaa saaha millään kiinni. Unen päästä siis. Sydän viskoo, hakkaa, jättää välistä ja lisäilee ihan todistetusti, mutta viä on pysyny rinnassa kiinni.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Triangeli kiinnostaa, vähän lisää kuvausta voisi saada 😉

        Tuo oli semmonen kolmenmentävä aparaatti, jolle oli erittäin tarkat piirustukset. Osia sitte kuitenki tippu matkalla, nii siihen se jäi 😅 Seukkari voinee kertoa tarkemmin jos tahtoo.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No tervehys! 😊 Taas oli kehveli lakassu veke sun jälkimmäisen viestin, mutta onneks ees toinen säily. Ehdin sen toisenkin kyllä nähhä.
        Jaa, Malmbergin laiva 🚢 Mitäs tykkäsit, osuko tai upposko? Sie se oot Seukkari kyllä vähän semmonen laitos, mikä seilailee ja sitte ykskakskolome kattoo johonki permuudan kolmijjoon 🙄 No mutta kiva kun oot nyt laineilla takasi 😉 Et muute sattunu Helmiä näkemään kun siellä triangelissa olit? Enkä tarkota nyt mitä tahansa Helmeä.
        Mä oon seilannu nyt bi ja lesbo puolen väliä. En oo oikeen rantakunnos, enkä ees tiiä kumpaan kuulusin. Minkälaista pehmosta tai mimmosta pehmittelyä sie oikeen kaipailet Seukkari?

        Anteeksi myöhäinen vastaukseni. Seukkari pohdiskelee sanojaan, niin kuin on kuullut täällä enemmän nähneiden tekevän. Pyhän kuvaaminen on tällaiselle rakkauden kerjäläiselle niin suuri paikka, että välistä menee ns. sormi suuhun.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No tervehys! 😊 Taas oli kehveli lakassu veke sun jälkimmäisen viestin, mutta onneks ees toinen säily. Ehdin sen toisenkin kyllä nähhä.
        Jaa, Malmbergin laiva 🚢 Mitäs tykkäsit, osuko tai upposko? Sie se oot Seukkari kyllä vähän semmonen laitos, mikä seilailee ja sitte ykskakskolome kattoo johonki permuudan kolmijjoon 🙄 No mutta kiva kun oot nyt laineilla takasi 😉 Et muute sattunu Helmiä näkemään kun siellä triangelissa olit? Enkä tarkota nyt mitä tahansa Helmeä.
        Mä oon seilannu nyt bi ja lesbo puolen väliä. En oo oikeen rantakunnos, enkä ees tiiä kumpaan kuulusin. Minkälaista pehmosta tai mimmosta pehmittelyä sie oikeen kaipailet Seukkari?

        Mutta asiaan.😉 Reissusi kuulostaa oikein innottavalta suunnitelmalta, kukapa hienompi heidi ei haluaisi sellaisella laivalla matruusin hoiviin. Bermudan kolmio onkin toivematkakohteeni, helmeä vain etsimään mielin kielin ensin sieltä..


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Tuo oli semmonen kolmenmentävä aparaatti, jolle oli erittäin tarkat piirustukset. Osia sitte kuitenki tippu matkalla, nii siihen se jäi 😅 Seukkari voinee kertoa tarkemmin jos tahtoo.

        Näinpä juuri, ei kolmas osa pysynyt tässä matkassa mukana, vaikka olisi ollut kuinka hienot piirustukset.


      • Dream96 kirjoitti:

        Näinpä juuri, ei kolmas osa pysynyt tässä matkassa mukana, vaikka olisi ollut kuinka hienot piirustukset.

        Saanko kysyä Dream, jotta unelmoitko sie jostain ja jos unelmoit, niin teetkö sie sitä valveilla vai nukkuessa vai molempi parempi? Mie unelmoin. Teen sitä nukkuessa ja joskus valveillakin, sillä tavalla etten oo aina ihan "hereillä" vallitsevissa tilanteissa (kuulemma) 😅 Oon myös kuullu, jotta teen tuota unelmointia ja haaveilua vähän liikaakin, mutta minkäs sitä itelleen tekkee, kun on tämmöseksi syntynyt 😉 Ja kai se kuolema samanlaisena myös korjaa.
        Nyt hyvää yötä, mun piti jo aikaa sitte mennä, mutta töllö vei mennessään.
        No aamulla kun kello soittelee, niin miepä soitan sille myöhemmin takas 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän pahhoo mieki aina tehenen et keheveli vai kahweliko ne aina lakasoo maton alle tahi maailmalle? (Sun tyylis tarttuu ku koronapeli)
        Joo, Helemet sukeltamati. Mites uppoon rankakivikos maaten vaik kuinka osuis.?
        Eipä saatu aikaan sitä energiapuppugeneraattoria joka oliskin ollu warsiNainen Triangeli, liekkö muistanet piirustukseni? Taisi Helemi heivauttaa siit vaijeten ittesä ulos, enkämä Sustakaa tiijä, taispa olla tyhmeliiniseukkarin yksinpuheluu koko utopia?
        Vai sellasil vesillä SieTyttö seilailet... Jos rantakuntoo ei oo niin, no roblems, sit vaan purjees pulleimmax näppylät kaakkoon ja kokka kohti uusia seukkailuja!
        En täs ruppee rautalangasta wääntelee mimmosta semmosta pehmoiluu, mut jossain permudan vaihella vois vähän lepuuttaa, kadotakkin hetkiseksi.

        Pehmoilu kiinnostaa monenlainen. Joku tuolla tarjoskin jotain, rajat ok siinä. Sen suuntanen yhden luotettavan ’hänen’ kanssa toimisi juuri tähän uutukaiseen. Olisi ihanaa aloittaa seikkailu rakkaan kanssa tällaisille vesille. T. Unelma


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Saanko kysyä Dream, jotta unelmoitko sie jostain ja jos unelmoit, niin teetkö sie sitä valveilla vai nukkuessa vai molempi parempi? Mie unelmoin. Teen sitä nukkuessa ja joskus valveillakin, sillä tavalla etten oo aina ihan "hereillä" vallitsevissa tilanteissa (kuulemma) 😅 Oon myös kuullu, jotta teen tuota unelmointia ja haaveilua vähän liikaakin, mutta minkäs sitä itelleen tekkee, kun on tämmöseksi syntynyt 😉 Ja kai se kuolema samanlaisena myös korjaa.
        Nyt hyvää yötä, mun piti jo aikaa sitte mennä, mutta töllö vei mennessään.
        No aamulla kun kello soittelee, niin miepä soitan sille myöhemmin takas 😅

        Saat kysyä EoEt, valveunia näen, kun nuo oikeat unet eivät minulle valveilla useinkaan mieleen muistu. Melkoinen pakki tää mun pää on, ja erityisesti viimeaikoina ollut. Aiemmin en ole näin valveuninen ollut. Voisikohan johtua lyhyistä yöunista? Mutta ihania kuvia on ollut eräästä henkilöstä päivisin kanssani arkea jakamassa ja öisin monenlaisia yhteisiä juttuja kehittäen. Ei ole ollut hetkeäkään tylsää niillä markkinoilla :D Aina vaan hurjemmiksi seikkailuiksi menee... Huh, huh ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa hyvältä teidän jutut :) juttu on lantiolla yön yli, sanoo eräs Heidi. Pää on väsyksissä syksyn sumusta ja kuulin että, täällä tai ainakin viereisellä palstalla on erityisen tarkkaa porukkaa liikeessä. Otan vähän pidemmät unet, vaikka kahdessä otteessa, niin saan sulkakynäni taasen toimimaan.

        Heipä Heidi! Wai siihenkö Sinä sennyt parkkeerasit, varmaan wiihtyi, olisimpa juttu enkä kirjoittaja, tultaisko juttuun vai meniskö myttyyn?
        Kyl tää syyssää kuule vähä kaikkia vätystää, ihan syystä.
        Ottikos Mattipoju Sut waltakuntaansa, vöines päines ja viel tuplasti?
        Mikässellanen tarkkaporkkanapoppo sit o? Mitäs hyö tarkkailoot, muakikko?
        Sulkakynäs on monikäyttöinen, huomannet josen, aina jokupää pelaa kuitenkin, no sitäpä saattaa olla liikentees muutenkin.
        Kiwa Heidi ettet ole niin hirveen anomyyni kuin lähes kaikki pyrikvät olemaan, eihän siitä ota sevää Erkkikään mikä myyni kukin on ja kun lusikoijia piisaa niin yhtähyvin kypsyy keitos kun hämmentäjätkin.
        ps. Oispa kiwa kulla mitä Masa meinas Sun vyöstäs?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän pahhoo mieki aina tehenen et keheveli vai kahweliko ne aina lakasoo maton alle tahi maailmalle? (Sun tyylis tarttuu ku koronapeli)
        Joo, Helemet sukeltamati. Mites uppoon rankakivikos maaten vaik kuinka osuis.?
        Eipä saatu aikaan sitä energiapuppugeneraattoria joka oliskin ollu warsiNainen Triangeli, liekkö muistanet piirustukseni? Taisi Helemi heivauttaa siit vaijeten ittesä ulos, enkämä Sustakaa tiijä, taispa olla tyhmeliiniseukkarin yksinpuheluu koko utopia?
        Vai sellasil vesillä SieTyttö seilailet... Jos rantakuntoo ei oo niin, no roblems, sit vaan purjees pulleimmax näppylät kaakkoon ja kokka kohti uusia seukkailuja!
        En täs ruppee rautalangasta wääntelee mimmosta semmosta pehmoiluu, mut jossain permudan vaihella vois vähän lepuuttaa, kadotakkin hetkiseksi.

        Iltaa tuppaan!
        Miepä en tiiä mitä pahhoo sie oot tällä kertaa tehny, kun kehveli vettää tuolleen jo isolla kauhalla 😅 On se kyllä meikäläisenki tarinoista ammentanu, nii et oo ainoo syntinen.
        Miksipä siellä kivikossa makkaat, kun olis pehmeempää(n)ki alusta(a) tarjolla tänään niinku Hassisen kone?
        Ja tietenki mä muistan sen meijän aparaatin, se syäpy mun mieleeni ikiajoiks, vaikka jäiki vaa piirustukseks. Eikös siinä ollu vaikka mitä vesielementtiä mukana ja aurinkoki siihen vahvasti liitty. Muistelen, jotta suunniteltiin jottain koeajojaki ja lämmintä kierrosta, mutta sitte tuli vissii istumajärjestyksestä porua, kun kaikki ois tahtonu paalulle. Helmihä siinä tosiaan ittesä heilautti ensteks laijan yli ja sitte se alko mennä vissii muutenkin yli, se meijän suunnitelma nääs.
        Terkuin Elwis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä kuka tuo yllä oleva henkilö on. Mutta minä sukeltelin helmen syvyyksistä tänään, kun oli uimareissulle kadonnut. On tämä vaan niin jännä juttu, kun sydäntäni poden, enkä enää tiedä mikä johtuu mistäkin. Kenen sydän pomppii ja ravaa tai jättää askelia väliin näin kovasti? Onko se minun vai myös jonkun toisen? Entä kenen on tämä liike joka kehossani on? Mikä sen herättää? Mihin se. Vie jos osaan kuunnella? Entä tämä jonkun täällä kuvailema aivosumu? Huonoista yöunista tietysti..

        Mites satuit Helmen löytämään uiskennellessasi vai oliko jo harjaantunutta mieltä mistä etsisskellä?
        Olen ylläolewa, mut eipä haittaa vaik olis toisinpäinkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saat kysyä EoEt, valveunia näen, kun nuo oikeat unet eivät minulle valveilla useinkaan mieleen muistu. Melkoinen pakki tää mun pää on, ja erityisesti viimeaikoina ollut. Aiemmin en ole näin valveuninen ollut. Voisikohan johtua lyhyistä yöunista? Mutta ihania kuvia on ollut eräästä henkilöstä päivisin kanssani arkea jakamassa ja öisin monenlaisia yhteisiä juttuja kehittäen. Ei ole ollut hetkeäkään tylsää niillä markkinoilla :D Aina vaan hurjemmiksi seikkailuiksi menee... Huh, huh ;)

        Kyllä se niin taitaa olla, jotta jos yöunistaan nipistää, niin sen ottaa valveilla takas. Mutta kyllähän se myös antaa, vaikka vähän ottaaki😉


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mites satuit Helmen löytämään uiskennellessasi vai oliko jo harjaantunutta mieltä mistä etsisskellä?
        Olen ylläolewa, mut eipä haittaa vaik olis toisinpäinkin.

        Jaaha, jaaha 😅 Sie oot sitte manttelis kääntäny ja nyt käy mitenpäin vaan 😆


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Iltaa tuppaan!
        Miepä en tiiä mitä pahhoo sie oot tällä kertaa tehny, kun kehveli vettää tuolleen jo isolla kauhalla 😅 On se kyllä meikäläisenki tarinoista ammentanu, nii et oo ainoo syntinen.
        Miksipä siellä kivikossa makkaat, kun olis pehmeempää(n)ki alusta(a) tarjolla tänään niinku Hassisen kone?
        Ja tietenki mä muistan sen meijän aparaatin, se syäpy mun mieleeni ikiajoiks, vaikka jäiki vaa piirustukseks. Eikös siinä ollu vaikka mitä vesielementtiä mukana ja aurinkoki siihen vahvasti liitty. Muistelen, jotta suunniteltiin jottain koeajojaki ja lämmintä kierrosta, mutta sitte tuli vissii istumajärjestyksestä porua, kun kaikki ois tahtonu paalulle. Helmihä siinä tosiaan ittesä heilautti ensteks laijan yli ja sitte se alko mennä vissii muutenkin yli, se meijän suunnitelma nääs.
        Terkuin Elwis

        Vai että kaipuu on aparaatin papereita teillä vielä katella :) Ne oli kyllä hyvin suunniteltu, ja edelleenkin talonmies hyväksyisi järjestyksen ilman vetoomuksia, toiveita tai lisäyksiä. Mikä lie hänellä? Haluaisi pitää porukan kasassa ilmeisesti. Itse en vaan kyennyt viemään aparaattia eteenpäin yhdellä enkä toisella puolella. Mikä lienee vaivana ollut? Onko vain liian varhainen ajankohta omille päätöksille ollut?

        Ja eikös nyt ole toinen järjestys ollossa? Oman itsen kerroksellisuus mietityttää, mutta eiköhän ne nekin rajat ja säännöt siitä selkene, niin kuin tuossa yhdessä ketjussa oli...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mites satuit Helmen löytämään uiskennellessasi vai oliko jo harjaantunutta mieltä mistä etsisskellä?
        Olen ylläolewa, mut eipä haittaa vaik olis toisinpäinkin.

        Helmi löytyy aina kun tarvetta on. Opin uimaan kymmenvuotiaana. Viime ajat olen enemmän koko kehollisesti laineilla matkustellut ja tyrskyissä rantautunut..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helmi löytyy aina kun tarvetta on. Opin uimaan kymmenvuotiaana. Viime ajat olen enemmän koko kehollisesti laineilla matkustellut ja tyrskyissä rantautunut..

        Tai ehkä sukeltamaan tässä yhteydessä kuvaa helmen löytämistä paremmin.. Niin kuin jo on tullut ilmi..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tai ehkä sukeltamaan tässä yhteydessä kuvaa helmen löytämistä paremmin.. Niin kuin jo on tullut ilmi..

        Kun täällä (tai tais olla tuolla naapuripalstalla, mutta kuitenkin) on joskus ollu aiemminkin puhetta näistä eri tyyleistä, niin mimmosella sie menet? Onko se joku elläin-, vartalo-, vai vappaatyyli, mikä on sulle mieluisin? Entä hyppäätkö sie vetteen kumpi pää eellä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi myöhäinen vastaukseni. Seukkari pohdiskelee sanojaan, niin kuin on kuullut täällä enemmän nähneiden tekevän. Pyhän kuvaaminen on tällaiselle rakkauden kerjäläiselle niin suuri paikka, että välistä menee ns. sormi suuhun.

        Siis ketä tarkoitit rakkauden kerjäläisellä? Kiva jos vastaat!


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Iltaa tuppaan!
        Miepä en tiiä mitä pahhoo sie oot tällä kertaa tehny, kun kehveli vettää tuolleen jo isolla kauhalla 😅 On se kyllä meikäläisenki tarinoista ammentanu, nii et oo ainoo syntinen.
        Miksipä siellä kivikossa makkaat, kun olis pehmeempää(n)ki alusta(a) tarjolla tänään niinku Hassisen kone?
        Ja tietenki mä muistan sen meijän aparaatin, se syäpy mun mieleeni ikiajoiks, vaikka jäiki vaa piirustukseks. Eikös siinä ollu vaikka mitä vesielementtiä mukana ja aurinkoki siihen vahvasti liitty. Muistelen, jotta suunniteltiin jottain koeajojaki ja lämmintä kierrosta, mutta sitte tuli vissii istumajärjestyksestä porua, kun kaikki ois tahtonu paalulle. Helmihä siinä tosiaan ittesä heilautti ensteks laijan yli ja sitte se alko mennä vissii muutenkin yli, se meijän suunnitelma nääs.
        Terkuin Elwis

        Mie Hassisen Härveleistä Wiis wiesaan, enoo siinä iäs, tai sitten oon siinä iäs. Omaakaa en ihan kirkkaasti vaik veturina taisin olla ja se oli vähän kai kauneus katsójan simmuis siinäkin hommas?
        Eipä taija kansa jaksaa meijän häkkyröille enää lämmetä, et ei kai tääll kantsi heitä sillä kiusailla enää?
        Sää taisit kohteliaasti vaijeta sen viherraflas rehvaamisen ehotukseni aikonas? Etkös Hesas heilu mut mää muualla.
        Noo, Elwistelehhä Sää miäles mukkaa, tai vaik mielin kielin.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Jaaha, jaaha 😅 Sie oot sitte manttelis kääntäny ja nyt käy mitenpäin vaan 😆

        No tästäku ei Savommaalle oo pitkästi jaku tuohon välil olevaan pönttövuoreen tehy jo kaks reikää niin tihkuu läpi väkistenkin, waik rehellinen kyl oon!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis ketä tarkoitit rakkauden kerjäläisellä? Kiva jos vastaat!

        Itse olen sellainen, kun kerjään rakkautta eräältä naiselta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen sellainen, kun kerjään rakkautta eräältä naiselta.

        Kiitti kun vastasit!
        Aiwan, mää saatan olla aivan vääräs paikas seukkailemas. Mut eikai munsyy oo et te ihaNaiset vaan ootte niin ihaNaisia ja olette kaikkeuden heinoin instrumentti!
        Jospa soittotaitoisia vastapuolia olis enemmän niin ei ehkä tääkään palsta niin pulska olis?
        Sellaiset wiralliset ootte siitä wiehkoja et oottekun itse pätevyys verotoimiston tai oikeustalon vaneripöydän takana jakkupuvuissanne ja tuoksuttekin niin naiselle et pyöryttää jo osaattepa olla mukamas huomaamatta miten poikasten polvia heikottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai ehkä sukeltamaan tässä yhteydessä kuvaa helmen löytämistä paremmin.. Niin kuin jo on tullut ilmi..

        Sulla sit jo moninkertaiset uimamaisterin paperit ja kalastuksenvalvojan tittelit hankittu!
        Warmaankin jo huomannet et sywyyksistä ne suurimmat saaliit napataan.
        Kuuluisko kalastusluvan hommaamiseen suurikin Byrokratia?
        Saisiko lainekeleis helpoimmin, myrskyllä ei kannattane yritelläkkään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta asiaan.😉 Reissusi kuulostaa oikein innottavalta suunnitelmalta, kukapa hienompi heidi ei haluaisi sellaisella laivalla matruusin hoiviin. Bermudan kolmio onkin toivematkakohteeni, helmeä vain etsimään mielin kielin ensin sieltä..

        Erään kirjoittajakurssin nimi oli "Mielin Kielin", ilmeisesti et ollut paikalla kun homma jäi vain sinne mielipuoleen?
        Sääkö olet se hienompi Heidi? Kuinka hieno oot? Kiwa jos vastaisit!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mie Hassisen Härveleistä Wiis wiesaan, enoo siinä iäs, tai sitten oon siinä iäs. Omaakaa en ihan kirkkaasti vaik veturina taisin olla ja se oli vähän kai kauneus katsójan simmuis siinäkin hommas?
        Eipä taija kansa jaksaa meijän häkkyröille enää lämmetä, et ei kai tääll kantsi heitä sillä kiusailla enää?
        Sää taisit kohteliaasti vaijeta sen viherraflas rehvaamisen ehotukseni aikonas? Etkös Hesas heilu mut mää muualla.
        Noo, Elwistelehhä Sää miäles mukkaa, tai vaik mielin kielin.

        Mie sitte veisaan kans viis ja kiellon päälle kuuvennen itekseen.
        Niin se taitaa olla, jotta nykyään on muodissa eri vehkeet kuin nää meijän nuija-aikaset aparaatit, joissa ei pysy ees osat kiinni. Tuosta itukahvilasta mulle tuli miäleen, jotta tarttisko se mennä pitämään Sadun lafkasta kiinni, kun on lehessä ollu, jotta uhkaa kaatua. Mie oon siellä muutamia kertoja käyny ja joka kerralla oon tykänny. Olis tylsä jos tuommoset helmet kattoisiwat, niinku "meijän" Helmi 🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erään kirjoittajakurssin nimi oli "Mielin Kielin", ilmeisesti et ollut paikalla kun homma jäi vain sinne mielipuoleen?
        Sääkö olet se hienompi Heidi? Kuinka hieno oot? Kiwa jos vastaisit!

        En ollut kurssilla, homma pahasti kesken. Sehän minä Heidukka ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ollut kurssilla, homma pahasti kesken. Sehän minä Heidukka ;)

        "Hei Karjalasta Hei.. lin minä löysin..." 😄


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mie sitte veisaan kans viis ja kiellon päälle kuuvennen itekseen.
        Niin se taitaa olla, jotta nykyään on muodissa eri vehkeet kuin nää meijän nuija-aikaset aparaatit, joissa ei pysy ees osat kiinni. Tuosta itukahvilasta mulle tuli miäleen, jotta tarttisko se mennä pitämään Sadun lafkasta kiinni, kun on lehessä ollu, jotta uhkaa kaatua. Mie oon siellä muutamia kertoja käyny ja joka kerralla oon tykänny. Olis tylsä jos tuommoset helmet kattoisiwat, niinku "meijän" Helmi 🙄

        No tietty sinne meette koko tiimin voimalla ja wäellä. Sieltä sitä erergiata tulloop ja lopeta se munkkien mussutus ja kofen lipittys ja rantakunnosta piipitys. Tääeijoo käsky vaan määäräys!


      • Anonyymi kirjoitti:

        No tietty sinne meette koko tiimin voimalla ja wäellä. Sieltä sitä erergiata tulloop ja lopeta se munkkien mussutus ja kofen lipittys ja rantakunnosta piipitys. Tääeijoo käsky vaan määäräys!

        Uups, Siepä se käytkii (kuumana) ku miun kaffe 😅 No miepä lopetan piipityksen ja otan asennon 😄


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        "Hei Karjalasta Hei.. lin minä löysin..." 😄

        Hyvä kappale tosiaan ;D


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mie sitte veisaan kans viis ja kiellon päälle kuuvennen itekseen.
        Niin se taitaa olla, jotta nykyään on muodissa eri vehkeet kuin nää meijän nuija-aikaset aparaatit, joissa ei pysy ees osat kiinni. Tuosta itukahvilasta mulle tuli miäleen, jotta tarttisko se mennä pitämään Sadun lafkasta kiinni, kun on lehessä ollu, jotta uhkaa kaatua. Mie oon siellä muutamia kertoja käyny ja joka kerralla oon tykänny. Olis tylsä jos tuommoset helmet kattoisiwat, niinku "meijän" Helmi 🙄

        Mikäs Sadun lafkassa on vikana? Mieki haluun siellä käydä ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs Sadun lafkassa on vikana? Mieki haluun siellä käydä ;)

        Ei siinä mikkään vikana ole, päinvastoin eli vikkaa ei löyvy jos multa kysytään. Korona kai siellä koittaa perustuksia nakertaa 🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ollut kurssilla, homma pahasti kesken. Sehän minä Heidukka ;)

        Woi Heidi ihan ruusuko oot? Pisteleekö piikit helmenkalastajaa??? permudassasssss???


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kappale tosiaan ;D

        Eikö ookki 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Woi Heidi ihan ruusuko oot? Pisteleekö piikit helmenkalastajaa??? permudassasssss???

        Posliiniastiastoakos sie kahvion kaipaat?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Posliiniastiastoakos sie kahvion kaipaat?

        😅 Mie en sano mittään, mutta eipä multa kysytykkään. Oon tässä jo pilkkiny tovin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Woi Heidi ihan ruusuko oot? Pisteleekö piikit helmenkalastajaa??? permudassasssss???

        Lyhyet on piikit mun ruusussain.. piikittömiä ei oo myynnissä tässä kukkakaupassa, ellei erikseen tilata.. 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lyhyet on piikit mun ruusussain.. piikittömiä ei oo myynnissä tässä kukkakaupassa, ellei erikseen tilata.. 😉

        Woimun Heidi heiluvainen, heidukkani, kukkaseni kaunoiseni!
        Kaunispa kesäinen keto, luonnostansa luontevampi. Kukka kaunis kohdallansa, varttuneena varressansa, pehkossansa pesineenä, hersyessä hunajaisen, kierrellessä kimalaisen.
        Siel on medet makeammat, heleämmät helmet sen, virtansa on vikkelämät, syvänteensäkkin syvimmät.
        Syökse syteen karvaraudat, kalliolle kalistimet.
        Annappa ajan kulua, päivän tulla toisen mennä.
        Saatpa helmes hersyväksi, Mettiäiset mielin kielin, katellisex kalamiehet,
        Nuoret Naiset nauravaiSex, näännyksihin Neijet nuoret, Wanhemmatkin wimmoihinsa.
        Polvillensa Poikapolot, multa järjen rippehetkin!!! (jos kelepovaa?)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Woimun Heidi heiluvainen, heidukkani, kukkaseni kaunoiseni!
        Kaunispa kesäinen keto, luonnostansa luontevampi. Kukka kaunis kohdallansa, varttuneena varressansa, pehkossansa pesineenä, hersyessä hunajaisen, kierrellessä kimalaisen.
        Siel on medet makeammat, heleämmät helmet sen, virtansa on vikkelämät, syvänteensäkkin syvimmät.
        Syökse syteen karvaraudat, kalliolle kalistimet.
        Annappa ajan kulua, päivän tulla toisen mennä.
        Saatpa helmes hersyväksi, Mettiäiset mielin kielin, katellisex kalamiehet,
        Nuoret Naiset nauravaiSex, näännyksihin Neijet nuoret, Wanhemmatkin wimmoihinsa.
        Polvillensa Poikapolot, multa järjen rippehetkin!!! (jos kelepovaa?)

        🌹🌹🌹🌹



      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Kun täällä (tai tais olla tuolla naapuripalstalla, mutta kuitenkin) on joskus ollu aiemminkin puhetta näistä eri tyyleistä, niin mimmosella sie menet? Onko se joku elläin-, vartalo-, vai vappaatyyli, mikä on sulle mieluisin? Entä hyppäätkö sie vetteen kumpi pää eellä?

        Vähän myöhässä näihin uimaharrastuksiin vastailen, arasti veteen yleensä tykkään vapaalla tyylillä pikkuhiljaa mennä. Vesileikeistä kyllä tykkään ja muut jutut hauskaa maustetta, jos tylsäksi romantiikka alkaa käydä. Kaikki tämä sen yhden erityisen uimakaverin kanssa. Jalat edellä tunnustelen ensin uimapaikan, sitten kun tuttua on niin voi pää edelläkin hypätä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tietty sinne meette koko tiimin voimalla ja wäellä. Sieltä sitä erergiata tulloop ja lopeta se munkkien mussutus ja kofen lipittys ja rantakunnosta piipitys. Tääeijoo käsky vaan määäräys!

        Tässä on asiaa!


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Biisiä päivään 😅
        https://youtu.be/2VUQOh4TPGs

        Popedaa, huh huh.. Koivukuja ei kotiin vie. Näinkö on? Puiden salainen elämä sitten? Kuinka sellaista eletään? En ole salaisessa metsässä käynyt, niin en näe mitä siellä on? Tietääkö kukaan täällä palstalla? Ottaisin oppia mielelläni aiheesta :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Popedaa, huh huh.. Koivukuja ei kotiin vie. Näinkö on? Puiden salainen elämä sitten? Kuinka sellaista eletään? En ole salaisessa metsässä käynyt, niin en näe mitä siellä on? Tietääkö kukaan täällä palstalla? Ottaisin oppia mielelläni aiheesta :)

        Tämä oli niin kryptinen, jotta jätetään viisaammille 😅 Oli tuossa kyllä Veskuki.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vähän myöhässä näihin uimaharrastuksiin vastailen, arasti veteen yleensä tykkään vapaalla tyylillä pikkuhiljaa mennä. Vesileikeistä kyllä tykkään ja muut jutut hauskaa maustetta, jos tylsäksi romantiikka alkaa käydä. Kaikki tämä sen yhden erityisen uimakaverin kanssa. Jalat edellä tunnustelen ensin uimapaikan, sitten kun tuttua on niin voi pää edelläkin hypätä..

        Ei ole aika eikä muitaka rajoja näissä. Täällähän nuo kysymykset pysyvät hamaan tappiin, jollei älli tai joku muu poista.
        Mun bravuuri on kellunta. Ilman mittään isompia kuvioita, niinpäin jotta näen pilivet. Silleen mä voisin makkailla vaikka kuinka kauan.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Tämä oli niin kryptinen, jotta jätetään viisaammille 😅 Oli tuossa kyllä Veskuki.

        Joo, Veskulla oli kyllä asiaa ;) Nyt aukesi, kun uudestaan kuuntelin :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo, Veskulla oli kyllä asiaa ;) Nyt aukesi, kun uudestaan kuuntelin :)

        Siitä se alakaa, mutta mihin lie loppunee.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Ei ole aika eikä muitaka rajoja näissä. Täällähän nuo kysymykset pysyvät hamaan tappiin, jollei älli tai joku muu poista.
        Mun bravuuri on kellunta. Ilman mittään isompia kuvioita, niinpäin jotta näen pilivet. Silleen mä voisin makkailla vaikka kuinka kauan.

        Tipahdin tuolilta.. ilmeisesti uimaan voisi pian lähteä, kun kellunta niin ajatuksena innosti laineille kulkemaan..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tipahdin tuolilta.. ilmeisesti uimaan voisi pian lähteä, kun kellunta niin ajatuksena innosti laineille kulkemaan..

        Eihän sua sattunu? Tykkäätkö käyvä avannossa?


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Siitä se alakaa, mutta mihin lie loppunee.

        Rakkaani vieressä on määränpää :)


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Eihän sua sattunu? Tykkäätkö käyvä avannossa?

        Ei, päinvastoin ;) En ole avannossa käynyt lukioiän jälkeen. Kuinka niin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei, päinvastoin ;) En ole avannossa käynyt lukioiän jälkeen. Kuinka niin?

        Eli ei haittaa vaikka tippusit toisenki kerran 😅No tuota, en tiiä mitä mulla nyt tarkalleen mielessä oli kun tuon kysymyksen viskasin. Liekö jottain semmosta pohdin, jotta mikähän se on sun "pelkokertoimes" viileän veden suhteen 😄 Mie oon ite aika vilu🐈 Alle kymmenen mua ei vetteen saa ku viskaamalla ja senkin etteen joutuu kyllä tekemään töitä jos niin tahtoo tehhä 😄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rakkaani vieressä on määränpää :)

        No tuo on hyvä. En kyllä parempaakaan keksis 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä on asiaa!

        No millos ootte siel wihepiipertämässä et jo sattusin paikalle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🌹🌹🌹🌹

        Kiiitosta kukista! Luomulta näyttää ruususet. Kukas kukkanen Sie? Ilimottauvvuhhan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, Veskulla oli kyllä asiaa ;) Nyt aukesi, kun uudestaan kuuntelin :)

        Pohdin vielä tätä. Kryptistä tosiaan. Koivukuja ei ole tavoitteeni, en kumarra kirkkoja arjessani.. Ja ainakin ennakkoluulotonta heittää misogynististä Popedaa täällä, onneksi ei sentään tuolla toiselle puolella :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mie Hassisen Härveleistä Wiis wiesaan, enoo siinä iäs, tai sitten oon siinä iäs. Omaakaa en ihan kirkkaasti vaik veturina taisin olla ja se oli vähän kai kauneus katsójan simmuis siinäkin hommas?
        Eipä taija kansa jaksaa meijän häkkyröille enää lämmetä, et ei kai tääll kantsi heitä sillä kiusailla enää?
        Sää taisit kohteliaasti vaijeta sen viherraflas rehvaamisen ehotukseni aikonas? Etkös Hesas heilu mut mää muualla.
        Noo, Elwistelehhä Sää miäles mukkaa, tai vaik mielin kielin.

        Apparaatissa oli kultainen kylki parasta ja toinen puoli oli tyytyväinen pronssiin, hyvä jos metalleja kaipailee. Jos nyt ei ikiliikkujaksi, mutta jonkin aikaseksi se olisi. Tässä iässä sitä miettii 60 uutta vitsausta, kun ei ole semmositi tarkotus paljua mualimmaan lissäillä. Mite siellä niiten vitsauksien kanssa eletään?


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Eli ei haittaa vaikka tippusit toisenki kerran 😅No tuota, en tiiä mitä mulla nyt tarkalleen mielessä oli kun tuon kysymyksen viskasin. Liekö jottain semmosta pohdin, jotta mikähän se on sun "pelkokertoimes" viileän veden suhteen 😄 Mie oon ite aika vilu🐈 Alle kymmenen mua ei vetteen saa ku viskaamalla ja senkin etteen joutuu kyllä tekemään töitä jos niin tahtoo tehhä 😄

        Aika viluinen oon, uimahalliinkin pitää työntää.. Sauna maistuu kyllä ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pohdin vielä tätä. Kryptistä tosiaan. Koivukuja ei ole tavoitteeni, en kumarra kirkkoja arjessani.. Ja ainakin ennakkoluulotonta heittää misogynististä Popedaa täällä, onneksi ei sentään tuolla toiselle puolella :)

        Saahan tuota pohtia kerran jo toisenkin. Ei niitä täällä lasketa 😉


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aika viluinen oon, uimahalliinkin pitää työntää.. Sauna maistuu kyllä ;)

        Joo, mie olen kans enemmän näiden lämpöisten juttujen ystävä 😉


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Joo, mie olen kans enemmän näiden lämpöisten juttujen ystävä 😉

        Mites sen saunan kanssa siellä kävisi? Jos semmoista ehdottaisi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mites sen saunan kanssa siellä kävisi? Jos semmoista ehdottaisi?

        Nämä on niitä asioita jotka riippuvat täysin ehottelijasta, en tosin tiiä mistä kohtaa 😉


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Nämä on niitä asioita jotka riippuvat täysin ehottelijasta, en tosin tiiä mistä kohtaa 😉

        Haluan vastata erään henkilön esittämään kutsuun kyllä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haluan vastata erään henkilön esittämään kutsuun kyllä.

        Sun pittää varmaan laittaa tämä myöntävä vastaus jottain muuta kautta, että mennee perille. Mutta älä Postiin paa 😅


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Tämä oli niin kryptinen, jotta jätetään viisaammille 😅 Oli tuossa kyllä Veskuki.

        "Lähden sinne missä naiset pippaloi.." Hyvältä kuulostaa, sinne oon matkalla.. "Vanhalle yksi yö.." kyllä, porkkanat ehkä ei vaan mut muun tyyliset.. Mut sais olla useenpikin yö vielä joskus. Miten siulle aukiaa tämä?


      • Anonyymi
        Dream96 kirjoitti:

        Näinpä juuri, ei kolmas osa pysynyt tässä matkassa mukana, vaikka olisi ollut kuinka hienot piirustukset.

        Pysy kyllä, miksi tuollaista kirjoitat? Kaikki mukana.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Kun täällä (tai tais olla tuolla naapuripalstalla, mutta kuitenkin) on joskus ollu aiemminkin puhetta näistä eri tyyleistä, niin mimmosella sie menet? Onko se joku elläin-, vartalo-, vai vappaatyyli, mikä on sulle mieluisin? Entä hyppäätkö sie vetteen kumpi pää eellä?

        Sisäisen leijonansa löytänyt vastaa tähän rwraauh🐾


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Biisiä päivään 😅
        https://youtu.be/2VUQOh4TPGs

        Kuuntelinpa tämän biisin vielä kerran.. En haaveile pippaloista kuin erään yhden naisen kanssa. En ole enempää pippaloivaa sorttia. Koivukujakin tämän naisen kanssa kiinnostaa..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuuntelinpa tämän biisin vielä kerran.. En haaveile pippaloista kuin erään yhden naisen kanssa. En ole enempää pippaloivaa sorttia. Koivukujakin tämän naisen kanssa kiinnostaa..

        Oon mieki tätä välillä renkuttanu, enkä oo kertoja laskenu 😅 Mulla ei tullu pippaloita ja puutki kaatu.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Oon mieki tätä välillä renkuttanu, enkä oo kertoja laskenu 😅 Mulla ei tullu pippaloita ja puutki kaatu.

        Sepä harmillista. Oletko varma ettei asialle ole vielä tehtävissä jotain? Voihan kyseessä olla vaikka väärinymmärrys kun joillakin on toisia enemmän sähkö- ja putkivikoja, kuten itselläni kotona vasta oli. Nyt korjauksen jälkeen voisi järjestää juhlia metsässä tai muualla ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sepä harmillista. Oletko varma ettei asialle ole vielä tehtävissä jotain? Voihan kyseessä olla vaikka väärinymmärrys kun joillakin on toisia enemmän sähkö- ja putkivikoja, kuten itselläni kotona vasta oli. Nyt korjauksen jälkeen voisi järjestää juhlia metsässä tai muualla ;)

        Voi olla että on tai sitten ei.
        Nyt ollaan hiljakseen ja pohdiskellaan tahoillamme, näin sovittiin uuden keskustelun päätteeksi.
        Laitan lissää Klamydijjaa https://youtu.be/6JsJNsR-XWU


    • Anonyymi

      Kiitos 🙏

    • Anonyymi

      Surullinen ja hieman deterministiseltäkin vaikuttava kommentti eräällä palstalla täällä lopuksi... En oikein ymmärrä sellaista determinismiä. Mielestäni on eri asia kun esimerkiksi kieltää jonkin seikan niin ettei ole itse edes tietoinen asiasta kuin että on aloittamassa prosessia muutokseen vihdoin tietoisena asiasta. On aika määrittelevää vaittää että jokin ei koskaan tapahtuisi, jos se on prosessin omainen tavoite. Ainakin kun kyseessä on monia muita ihmisiä ja vielä oma suurin tunne. Se saa aikaan monella tapaa ristiriitaisia tunteita.

      • Anonyymi

        Myönnän että itsenäisyys sellaisessa tilanteessa on vaikeaa, kun puuttuu luottamus itseen (oman aikaisemman nuoruuden identiteettikehityksen epäonnistuminen), eikä ole vielä oikeaa kokemusta naisista. Olen päättänyt lähteä nyt tätä oikeaa elämää elämään, en voi jatkaa enää tässä avoimessakaan kaverisuhteessa mieheeni. Haluan elämältäni enemmän, oikean parisuhteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myönnän että itsenäisyys sellaisessa tilanteessa on vaikeaa, kun puuttuu luottamus itseen (oman aikaisemman nuoruuden identiteettikehityksen epäonnistuminen), eikä ole vielä oikeaa kokemusta naisista. Olen päättänyt lähteä nyt tätä oikeaa elämää elämään, en voi jatkaa enää tässä avoimessakaan kaverisuhteessa mieheeni. Haluan elämältäni enemmän, oikean parisuhteen.

        Toisaalta ajattelen, myös että eihän sukupuolella kehen rakastuu väliä ole, vaan että lähtee rakkautensa kanssa sitä tekemään ja rakkautta etsimään. Itse en edes tiedä onko rakkautemme molemminpuolista, sillä vain minä olen siitä viestinyt suoraan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisaalta ajattelen, myös että eihän sukupuolella kehen rakastuu väliä ole, vaan että lähtee rakkautensa kanssa sitä tekemään ja rakkautta etsimään. Itse en edes tiedä onko rakkautemme molemminpuolista, sillä vain minä olen siitä viestinyt suoraan.

        Eikö hän ole vastannut mitään kun olet kertonut tunteistasi? Pitäisikö kysyä suoraan, että saat vastauksen, jos on edelleen ajankohtaista itsellesi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö hän ole vastannut mitään kun olet kertonut tunteistasi? Pitäisikö kysyä suoraan, että saat vastauksen, jos on edelleen ajankohtaista itsellesi?

        Mä haluun sen nuoren heebon...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä haluun sen nuoren heebon...

        Kuka hän on?


    • Anonyymi

      Jonneki katos eräästä ketjusta nuoren juhlat laulut ja bileet niitä kaipaan. Tää kommunikaatio ei vielä toimi...

    • Anonyymi

      PARAS PÄIVÄ IKINÄ❤🎉

      • Anonyymi

        Primaolo pitkästä aikaa. Kiitos hampilääkärin. Valmis palvelukseen ja mihin vaan !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Primaolo pitkästä aikaa. Kiitos hampilääkärin. Valmis palvelukseen ja mihin vaan !

        Prima! Sama täällä, näin kepeänä ruotsalaisuuden päivänä!


    • Ja taas oli lähteny viestiä poistoon 🤨 Mistäs matruuseista täällä höpistiin?

      • Anonyymi

        Taisi liittyä jotenkin tuohon ylempään keskusteluun laivasta ja matkakohteista ;) En tiiä vaan aikovatko matkustajina vaiko palkollisina laivamatkalle lähteä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisi liittyä jotenkin tuohon ylempään keskusteluun laivasta ja matkakohteista ;) En tiiä vaan aikovatko matkustajina vaiko palkollisina laivamatkalle lähteä?

        Vai kiinnostaako niitä enempi kaupunkimatka johonkin pahamaineiseen lähiöön poliisileikkejä seurailemaan.. Vaarahan niissä on toki joutua vahingossa pidätetyksi kun väärille hoodeille erehtyy. En tiedä, miten tämmöiselle nuorelle tytölle siinä käy, jos väärin tulkitsevat minihameen ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai kiinnostaako niitä enempi kaupunkimatka johonkin pahamaineiseen lähiöön poliisileikkejä seurailemaan.. Vaarahan niissä on toki joutua vahingossa pidätetyksi kun väärille hoodeille erehtyy. En tiedä, miten tämmöiselle nuorelle tytölle siinä käy, jos väärin tulkitsevat minihameen ;)

        Kuule kiltti pieni, jos lähiöön lähet seukkailemaan niin älä ainakaan ruattinmaalle eksy, siel menee maijatkin nurin jeppisten alta, saati sitten tuollaiset tulkinnanvaraisissa wermeissä wiihtywät tipuset.
        Mikässe oikeintulkinta siit hamosesta olikaan, ku unohtunu, eikai sama kuin hinkit hississä, vaik kuumottavat metrien päähän sanoma saatta yllätys yllätys, olla; "tässämä hehkun mut Älä vahtaa!"


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vai kiinnostaako niitä enempi kaupunkimatka johonkin pahamaineiseen lähiöön poliisileikkejä seurailemaan.. Vaarahan niissä on toki joutua vahingossa pidätetyksi kun väärille hoodeille erehtyy. En tiedä, miten tämmöiselle nuorelle tytölle siinä käy, jos väärin tulkitsevat minihameen ;)

        Otappa lämmintä piälles jottei tule vilu 😉


    • Se oli taas kadonnut Seukkari sun vali(s)tuskirjeesi, missä kertoilit Geevoimista ja muistutit äiteen opetuksista 😅😉 Onneks mie oon paikalla aina oikeeseen aikaan (sun mielestä väärään) ja plompsahtaa uusista viesteistä myös ilimotus, niin kerkisin tämänkin nähhä. Se on eri asia aionko noudattaa, ainaka kokonaan 😄 No nyt lopetan täällä notkumisen ja lähen notkumaan muualle, kun eivät hoiju asiat itekseen eivätkä aina ees delegoitunu.
      Terkuin taas Elwis

      • Onpa vaikia sana tuo delegoida 😄 Ei pitäs yrittää "hienoilla" sanoilla kun aina mennee oven piäleen. Mutta meinasin, jotta ei ees hommat etene aina sillä että siirtää toiselle, vaikka kyllähän ne sillä tavallakin periaatteessa etenee, tyypiltä toiselle 😅


    • Ärrin purrin, purrin ärrin 😣

      • Anonyymi

        Mikä ärriä vaivaa? 😳 Kirjoittelen tuolla kirjettä.. Onko kommenttia muuta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ärriä vaivaa? 😳 Kirjoittelen tuolla kirjettä.. Onko kommenttia muuta?

        Eipä ole tähän kohtaan, johki muualle ehkä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ärriä vaivaa? 😳 Kirjoittelen tuolla kirjettä.. Onko kommenttia muuta?

        Paperille?


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Paperille?

        Toiselle palstalle. Mitäs sinne?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toiselle palstalle. Mitäs sinne?

        Sammaan ku mie? No mitäs tänne. Vähän on ollu pinna kireellä, mutta muuten menee iha kohtuullisesti. Mie oonki kohtuullisuuven kannattaja, kaikessa, niinku hyvin tiiät 😁 Mitäpä sinne?


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Sammaan ku mie? No mitäs tänne. Vähän on ollu pinna kireellä, mutta muuten menee iha kohtuullisesti. Mie oonki kohtuullisuuven kannattaja, kaikessa, niinku hyvin tiiät 😁 Mitäpä sinne?

        En ole bi, miehet vain kiinnostavat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ole bi, miehet vain kiinnostavat.

        Joo. Mie voin periaatteessa sannoo samaa nykyään, mutta miehen tilalle voi laittaa naisen 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole bi, miehet vain kiinnostavat.

        Mikähän juttu tämä on kun kesken keskustelun väliin kirjoitetaan? En ole miehistä sitten lainkaan näillä näkymin kiinnostunut. Ainoastaan yhdestä naisesta ;) Hänen saamisestaan kainalooni ja rinnoilleni..


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Sammaan ku mie? No mitäs tänne. Vähän on ollu pinna kireellä, mutta muuten menee iha kohtuullisesti. Mie oonki kohtuullisuuven kannattaja, kaikessa, niinku hyvin tiiät 😁 Mitäpä sinne?

        Juu, onhan siinä kohtuullisuudessa ideaa alkuunsa :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikähän juttu tämä on kun kesken keskustelun väliin kirjoitetaan? En ole miehistä sitten lainkaan näillä näkymin kiinnostunut. Ainoastaan yhdestä naisesta ;) Hänen saamisestaan kainalooni ja rinnoilleni..

        Sammaa vikkaa 😅


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Sammaa vikkaa 😅

        Kiva, et joku jakaa mun fiilikset, oiski mun ;)



      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikähän juttu tämä on kun kesken keskustelun väliin kirjoitetaan? En ole miehistä sitten lainkaan näillä näkymin kiinnostunut. Ainoastaan yhdestä naisesta ;) Hänen saamisestaan kainalooni ja rinnoilleni..

        Oletko sama kirjoittaja joka puhui kirjeen kirjoittamisesta? Kenelle kirjoitat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sama kirjoittaja joka puhui kirjeen kirjoittamisesta? Kenelle kirjoitat?

        Eräälle todella erityiselle naiselle, jonka haluaisin kovasti oppia tuntemaan paremmin ❤


      • Anonyymi

        Nii Juttiita!!! sano seukkari


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii Juttiita!!! sano seukkari

        Aistin suurta tyytymättömyyttä..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aistin suurta tyytymättömyyttä..

        Miks silvai?


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Miks silvai?

        Kerro tästä lisää? Vieläkö...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kerro tästä lisää? Vieläkö...

        Eipä mulla tästä ole mittään kerrottavvaa 😀 Heitin kysymyksen. Ilmaan jäi,


    • Meinaakohan se tämä palsta taas vähän uuvahtaa. No miepä oon nyt vähän aikaa hiljaa 🤫 itekin 😅

      • Anonyymi

        Miten niin oisit hiljaa? 😀 nythän tää vasta mielenkiintoiseksi alkaa mennä 😉


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin oisit hiljaa? 😀 nythän tää vasta mielenkiintoiseksi alkaa mennä 😉

        🤫 🧘👉🚶‍♀️🌲🌲


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        🤫 🧘👉🚶‍♀️🌲🌲

        👌🙏🚶🌲🌲


    • Heidi hei! Sulle on riimit tuolla ylempänä. Aattelin vaan jos et niitä täältä sekamelskasta huomaa 😅😉

      • Seukkari on unhottanut kuumissaan 🔥allekirjotuksen 😅 mutta ehkä tyylistä tunnistaa 😄


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Seukkari on unhottanut kuumissaan 🔥allekirjotuksen 😅 mutta ehkä tyylistä tunnistaa 😄

        Päinvatsoin, kylymähä mullon niiku Sullakin.
        Mut Heidukkakin mut heitti ku nallin kalliolle.
        Minkäs teet???
        Luin muuten pikasesti sen Heidukan ekas Heidikukaks ja rupesin typerä ruusuista höpöttäämään, sattuuhan sitä.
        Ettoo puoliAKKAA tunnistanu mun txt, katokku tyyliäki voip vaihtoo.
        Lönkän Elluhan muuten sen riimin räwäytti!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Päinvatsoin, kylymähä mullon niiku Sullakin.
        Mut Heidukkakin mut heitti ku nallin kalliolle.
        Minkäs teet???
        Luin muuten pikasesti sen Heidukan ekas Heidikukaks ja rupesin typerä ruusuista höpöttäämään, sattuuhan sitä.
        Ettoo puoliAKKAA tunnistanu mun txt, katokku tyyliäki voip vaihtoo.
        Lönkän Elluhan muuten sen riimin räwäytti!

        Mitäs tuota kohmeeseen aloit 🙄, pitäskö sun kääntyä seljälleen? Kummankos pualen mie oon tunnistanu, sen piällimmäisen vaiko sen toisen? Mulla ei ole tapana vaihella, enkä muulla tyylillä osaiska. Muutenkin pysyn samassa jos oon jonkun asian itelleni sopivaksi todennut.
        Oikiassa oot kyllä Seukkari(?)😅 siinä, jotta aika selvännäkijä pitäs olla jos täällä ees jonku tunnistas. Mulla ei yleensä oo mittään haituvaa siitä, jotta kenenkä kanssa millonkin rupattelen. Oon sanonu ennenkin, jotta tää Suomikaksnelosen anonyymi uuvistus meni kyllä pahasti mettään, eikä oo sen koommin näkyny.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mitäs tuota kohmeeseen aloit 🙄, pitäskö sun kääntyä seljälleen? Kummankos pualen mie oon tunnistanu, sen piällimmäisen vaiko sen toisen? Mulla ei ole tapana vaihella, enkä muulla tyylillä osaiska. Muutenkin pysyn samassa jos oon jonkun asian itelleni sopivaksi todennut.
        Oikiassa oot kyllä Seukkari(?)😅 siinä, jotta aika selvännäkijä pitäs olla jos täällä ees jonku tunnistas. Mulla ei yleensä oo mittään haituvaa siitä, jotta kenenkä kanssa millonkin rupattelen. Oon sanonu ennenkin, jotta tää Suomikaksnelosen anonyymi uuvistus meni kyllä pahasti mettään, eikä oo sen koommin näkyny.

        Ps. Alkaa tupa täyttyä, mutta eipä kehtaa viä uutta mökkiä pystyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päinvatsoin, kylymähä mullon niiku Sullakin.
        Mut Heidukkakin mut heitti ku nallin kalliolle.
        Minkäs teet???
        Luin muuten pikasesti sen Heidukan ekas Heidikukaks ja rupesin typerä ruusuista höpöttäämään, sattuuhan sitä.
        Ettoo puoliAKKAA tunnistanu mun txt, katokku tyyliäki voip vaihtoo.
        Lönkän Elluhan muuten sen riimin räwäytti!

        Lönkän Ellu vai? Eipä ole sellainen täällä vielä vastaan tullut, vaikka livenä erään Ellun tiedänkin. Missä Lönkä lienee? Heidukka tai Heidikukka, samaa asiaa, mun puolesta, eikö juu? Mikäs ruusuissa vikana? Ei Heidukka ole kettää jättänyt..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lönkän Ellu vai? Eipä ole sellainen täällä vielä vastaan tullut, vaikka livenä erään Ellun tiedänkin. Missä Lönkä lienee? Heidukka tai Heidikukka, samaa asiaa, mun puolesta, eikö juu? Mikäs ruusuissa vikana? Ei Heidukka ole kettää jättänyt..

        Eppäilen tarkottaneen Lönnrottia 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lönkän Ellu vai? Eipä ole sellainen täällä vielä vastaan tullut, vaikka livenä erään Ellun tiedänkin. Missä Lönkä lienee? Heidukka tai Heidikukka, samaa asiaa, mun puolesta, eikö juu? Mikäs ruusuissa vikana? Ei Heidukka ole kettää jättänyt..

        Lönnrotinkatu on Lönkkä. kirj mennöö kii pittää lähtee. Hywä Heidukka!!!


    • Anonyymi

      Jossain ketjussa oli viestiä lottorivistä. Sitä jäin miettimään lauantai kun lähestyy, että lauantailotto ja jokeri sopii tähän tilanteeseen mainiosti. Vakiota voi kai harkita sitten tarpeen mukaan?

      • Anonyymi

        Ylähäällä on tekstiä myös, jos vielä kiinnostaa.


      • Oho, sepä on ollu taas joku myöhäänkukkuja tai sitte vaihtoehtosesti se aikana lintu ketjussa😅
        Nyt kun päästiin tähän peliaiheeseen, josta mie tosiaan kirjottelin aijan toisella puolella, niin jatketaanpa siitä.
        En tiiä kuinka on muijen laita, mutta omalla kohalla kun on viä yks kesto vetämässä, niin eipä passaa alakaa lisänumeroiden kanssa kauheesti leikkimään. Kenoon vettää joka ilta viikonloppusinki ommaan sänkyyn ja parivuoteella oon menny itekseen peliviikosta toiseen. Meillä ei siis kotosalla semmosta peliä oo pietty herran vuosiin. Mutta tuopa on kahen kauppa.
        Aikamoista arpapeliä on nykyään tämän Suomikaksnelosen kanssa (tai hakuammuntaa sanos naapurin Iita-lehmä jos sillä päällä olis) kun koskaan ei tiiä kenen kanssa juttelee. Itellä on tuo (hetkessä kyhätty 😅) nimmari ja Seukkarin tunnistaa ylleensä tuplasta, vaikka kuuleman mukkaan on tuoki tapojaan vaihellu, mutta kaikki muu täällä onki anonyymien sekamelskaa 😄
        No sanovat, jotta ne ei pellaa jotka pelekää. Pokeria jos löytyy, niin saaha sitä kukin tehhä periaatteessa niinku tykkää.
        Mie oon miettinyt, jotta liekö tuota koskaan ennää tässä elämässä Bingo tullee, vaikka on mulla ollu jo pitemmän aikaa erittäin potentiaalinen nainen kiikarissa, vakiosta huolimatta ☺️


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Oho, sepä on ollu taas joku myöhäänkukkuja tai sitte vaihtoehtosesti se aikana lintu ketjussa😅
        Nyt kun päästiin tähän peliaiheeseen, josta mie tosiaan kirjottelin aijan toisella puolella, niin jatketaanpa siitä.
        En tiiä kuinka on muijen laita, mutta omalla kohalla kun on viä yks kesto vetämässä, niin eipä passaa alakaa lisänumeroiden kanssa kauheesti leikkimään. Kenoon vettää joka ilta viikonloppusinki ommaan sänkyyn ja parivuoteella oon menny itekseen peliviikosta toiseen. Meillä ei siis kotosalla semmosta peliä oo pietty herran vuosiin. Mutta tuopa on kahen kauppa.
        Aikamoista arpapeliä on nykyään tämän Suomikaksnelosen kanssa (tai hakuammuntaa sanos naapurin Iita-lehmä jos sillä päällä olis) kun koskaan ei tiiä kenen kanssa juttelee. Itellä on tuo (hetkessä kyhätty 😅) nimmari ja Seukkarin tunnistaa ylleensä tuplasta, vaikka kuuleman mukkaan on tuoki tapojaan vaihellu, mutta kaikki muu täällä onki anonyymien sekamelskaa 😄
        No sanovat, jotta ne ei pellaa jotka pelekää. Pokeria jos löytyy, niin saaha sitä kukin tehhä periaatteessa niinku tykkää.
        Mie oon miettinyt, jotta liekö tuota koskaan ennää tässä elämässä Bingo tullee, vaikka on mulla ollu jo pitemmän aikaa erittäin potentiaalinen nainen kiikarissa, vakiosta huolimatta ☺️

        Unohdin vastata tähän illansuussa. Bingoa etsin itsekin. Miten vaan siinä edetään on toinen asia. Millaisia ideoita sinulla on?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Unohdin vastata tähän illansuussa. Bingoa etsin itsekin. Miten vaan siinä edetään on toinen asia. Millaisia ideoita sinulla on?

        No tuossa pyöritellään sitä hyrrää ja sitte katotaan, jotta kuka ensin huutaa 😅 Muuta en ossaa sanoa. En ole kehittynyt ideoiden suhteen sitten lapsuuden, jolloin en koskaan tienny mitä piirtäs. No väliäkö tuolla on sinällään ollukaan kun en ois osannu muutenka.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No tuossa pyöritellään sitä hyrrää ja sitte katotaan, jotta kuka ensin huutaa 😅 Muuta en ossaa sanoa. En ole kehittynyt ideoiden suhteen sitten lapsuuden, jolloin en koskaan tienny mitä piirtäs. No väliäkö tuolla on sinällään ollukaan kun en ois osannu muutenka.

        Entäs se aparaatti? Sen saa vielä toimimaan kyllä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Entäs se aparaatti? Sen saa vielä toimimaan kyllä.

        Kyllä on niin monta osaa tippunu matkalla, jotta ei ainaka mun mekaanikon taijoilla siitä enää peliä taijota 😅 Mutta voithan sie koittaa vettää silinteristä.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Kyllä on niin monta osaa tippunu matkalla, jotta ei ainaka mun mekaanikon taijoilla siitä enää peliä taijota 😅 Mutta voithan sie koittaa vettää silinteristä.

        Mie oon aika taitava menkaanikkohommissa, semmonen sähköinen tyyppi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mie oon aika taitava menkaanikkohommissa, semmonen sähköinen tyyppi.

        No voithan tuota kokkeilla jos siitä viä peli saatas 😅 Mie oon aina ollu (ja erityisesti nuorempana) vähän heikkona semmosiin käsistään käteviin, jotka ossaavat korjata vaikka mitä vempelettä. Ite kun ossaan vaan rikkoa 😄


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Oho, sepä on ollu taas joku myöhäänkukkuja tai sitte vaihtoehtosesti se aikana lintu ketjussa😅
        Nyt kun päästiin tähän peliaiheeseen, josta mie tosiaan kirjottelin aijan toisella puolella, niin jatketaanpa siitä.
        En tiiä kuinka on muijen laita, mutta omalla kohalla kun on viä yks kesto vetämässä, niin eipä passaa alakaa lisänumeroiden kanssa kauheesti leikkimään. Kenoon vettää joka ilta viikonloppusinki ommaan sänkyyn ja parivuoteella oon menny itekseen peliviikosta toiseen. Meillä ei siis kotosalla semmosta peliä oo pietty herran vuosiin. Mutta tuopa on kahen kauppa.
        Aikamoista arpapeliä on nykyään tämän Suomikaksnelosen kanssa (tai hakuammuntaa sanos naapurin Iita-lehmä jos sillä päällä olis) kun koskaan ei tiiä kenen kanssa juttelee. Itellä on tuo (hetkessä kyhätty 😅) nimmari ja Seukkarin tunnistaa ylleensä tuplasta, vaikka kuuleman mukkaan on tuoki tapojaan vaihellu, mutta kaikki muu täällä onki anonyymien sekamelskaa 😄
        No sanovat, jotta ne ei pellaa jotka pelekää. Pokeria jos löytyy, niin saaha sitä kukin tehhä periaatteessa niinku tykkää.
        Mie oon miettinyt, jotta liekö tuota koskaan ennää tässä elämässä Bingo tullee, vaikka on mulla ollu jo pitemmän aikaa erittäin potentiaalinen nainen kiikarissa, vakiosta huolimatta ☺️

        Pokeria en ole aiemmin elämässäni pelannut, mutta nyt on pikkuhiljaa alkanut mietityttää, josko pitäisi pelihallille päin alkaa lähteä. Onko sinulle tuttu peli se, et kuinkas se menee? Pyörimään Bingoa en kyllä itsekään halua lähteä.. Yksi on vain mielessä täällä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pokeria en ole aiemmin elämässäni pelannut, mutta nyt on pikkuhiljaa alkanut mietityttää, josko pitäisi pelihallille päin alkaa lähteä. Onko sinulle tuttu peli se, et kuinkas se menee? Pyörimään Bingoa en kyllä itsekään halua lähteä.. Yksi on vain mielessä täällä.

        Mie oon joskus teininä pelannu pari kertaa räsypokkaa ja sitten myöhemmin usseemman kerran normipokeria, mutta pienillä panoksilla ja kaveriporukassa.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mie oon joskus teininä pelannu pari kertaa räsypokkaa ja sitten myöhemmin usseemman kerran normipokeria, mutta pienillä panoksilla ja kaveriporukassa.

        Vai että räsypokkaa, se taitaisi olla minun tyyliseni peli😍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vai että räsypokkaa, se taitaisi olla minun tyyliseni peli😍

        Juokset sää palstalta toiselle? Ja mie perässä 😂


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Juokset sää palstalta toiselle? Ja mie perässä 😂

        No nyt se on sitte jo vähän kiire, sänkyyn nääs, vaikka just pääsin kehumasta, että mihkään ei ole kiirusta. Öitä tai aamuja 😉


      • Anonyymi

        Ei kai avainia oo pois heitetty. 100 vapaa tekee mitä haluan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai avainia oo pois heitetty. 100 vapaa tekee mitä haluan.

        Kankkulan kaivoon viskasin.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Kankkulan kaivoon viskasin.

        Älä, mä laitan viestin. 100 sala salamaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä, mä laitan viestin. 100 sala salamaa.

        Mie en tiiä kelle sie viestit, mutta ei liity tähän keissiin.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mie en tiiä kelle sie viestit, mutta ei liity tähän keissiin.

        Mitenkäs se apulannan 60 uutta probleemaa? Itse koen että sellaisia ei tarvitse vielä miettiä. Aparaatin tyylinenkin voi toimia edelleen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitenkäs se apulannan 60 uutta probleemaa? Itse koen että sellaisia ei tarvitse vielä miettiä. Aparaatin tyylinenkin voi toimia edelleen.

        Nykysissä on riittävästi ja valinnanvarraa. Oon muutaman kerran ollu auliisti niitä jakamassaki, mutta eipä oo kukaan tahtonu 😝


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Kankkulan kaivoon viskasin.

        Miepä haen ne sieltä kaivosta ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miepä haen ne sieltä kaivosta ;)

        No kokkeileppa sieltä kontata, pohjalla ovat elleivät jääneet leijumaan kun ei vettäkä ole 😄Mie lähen juomaan 🥛ja sitte pittää iltahommata.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No kokkeileppa sieltä kontata, pohjalla ovat elleivät jääneet leijumaan kun ei vettäkä ole 😄Mie lähen juomaan 🥛ja sitte pittää iltahommata.

        Laitoin viestin hänelle. Ei onnistunut. Mikä vikana?


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Nykysissä on riittävästi ja valinnanvarraa. Oon muutaman kerran ollu auliisti niitä jakamassaki, mutta eipä oo kukaan tahtonu 😝

        Voin ottaa jonkun niistä vastaan. Apparaatin kylkiäisenä. Lisänumero toimisi täällä myös. Semmonen yksi nainen sellaisena 😍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voin ottaa jonkun niistä vastaan. Apparaatin kylkiäisenä. Lisänumero toimisi täällä myös. Semmonen yksi nainen sellaisena 😍

        Mimmonen se sun semmonen nainen on? Tiiän sitte että laitan matkaan sitä mitä on tilattu. Aparaatin saat. Pistän tulemaan kyljelleen, kun taijan pittää nuo muut omana. Toivottavasti Posti ei käännä matkalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Laitoin viestin hänelle. Ei onnistunut. Mikä vikana?

        Tuota, mussa ei ole operaattorin vikkaa, vaikka muuta vikaa löytyyki, niin en osaa yhtään sanoa. Kokkeileppa uuvestaan.


    • On muute 😍 tuo Mariska. Enkä nytten (sitte) käyttäny sannaa kuuma joten piäpä moittees jos meinasit 😅

      • Anonyymi

        Mikäs Mariska siellä kuumotti?



      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No tämäpä tietenkin ☺️
        https://youtu.be/9MvqMPENz2Y

        "Oot vähän erilaine, ei liian tulinen, ei liian laimee. Mä tarviin tollaisen... ...Missä sä oot ollu, mä oon etsiny sua, kosketa mua! Niin mä kosketan sua." Kuulostaa mun unelmanaiselta :) Minussa on myös monenlaista, ei pelkkää balladimeininkiä, mutta senhän hän tietääkin. Koen, että sellaisetkin puolet pitää voida näyttää parisuhteessa ja ystävyyssuhteessakin, jos on tarpeeksi turvallista siinä olla. Sitten on vasta nähty kokonaan ja voi olla oikeasti intiimisti lähellä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Oot vähän erilaine, ei liian tulinen, ei liian laimee. Mä tarviin tollaisen... ...Missä sä oot ollu, mä oon etsiny sua, kosketa mua! Niin mä kosketan sua." Kuulostaa mun unelmanaiselta :) Minussa on myös monenlaista, ei pelkkää balladimeininkiä, mutta senhän hän tietääkin. Koen, että sellaisetkin puolet pitää voida näyttää parisuhteessa ja ystävyyssuhteessakin, jos on tarpeeksi turvallista siinä olla. Sitten on vasta nähty kokonaan ja voi olla oikeasti intiimisti lähellä..

        Toisaalta olen kuullut myös sanottavan että seksuaalisuudessa olemme itsessään kokonaisina läsnä oikean kumppanin kanssa... Aparaatin kaksi osaa on kunnossa ainakin tässä päässä, jos..


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Oot vähän erilaine, ei liian tulinen, ei liian laimee. Mä tarviin tollaisen... ...Missä sä oot ollu, mä oon etsiny sua, kosketa mua! Niin mä kosketan sua." Kuulostaa mun unelmanaiselta :) Minussa on myös monenlaista, ei pelkkää balladimeininkiä, mutta senhän hän tietääkin. Koen, että sellaisetkin puolet pitää voida näyttää parisuhteessa ja ystävyyssuhteessakin, jos on tarpeeksi turvallista siinä olla. Sitten on vasta nähty kokonaan ja voi olla oikeasti intiimisti lähellä..

        Jep, kaikkien puolien kanssa mennään. Mie en ole aivan mutkaton, mutta joskus saatan olla hyvinkin suora jos sille päälle satun. Tarvittaessa löytyy tulta, mutta ossaan olla myös viilee. Joskus kiihyn nollasta sattaan ja yliki noppeemmin ku ykskää rata-auto. Tuommosen tapahtuessa ei se viileneminen sitten ihan käden käänteessä käykään 😅


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Jep, kaikkien puolien kanssa mennään. Mie en ole aivan mutkaton, mutta joskus saatan olla hyvinkin suora jos sille päälle satun. Tarvittaessa löytyy tulta, mutta ossaan olla myös viilee. Joskus kiihyn nollasta sattaan ja yliki noppeemmin ku ykskää rata-auto. Tuommosen tapahtuessa ei se viileneminen sitten ihan käden käänteessä käykään 😅

        Kuulostat intohimoiselta tyypiltä, ihanaa 😍
        Minä taidan olla rauhallisempi, vaikka osaan kyllä hermostuakin silloin tällöin.. Yleensä turhaudun enemmän tilanteisiin ja itseeni, vaikka ehkä projisoinkin sen toisiin ihmisiin.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Jep, kaikkien puolien kanssa mennään. Mie en ole aivan mutkaton, mutta joskus saatan olla hyvinkin suora jos sille päälle satun. Tarvittaessa löytyy tulta, mutta ossaan olla myös viilee. Joskus kiihyn nollasta sattaan ja yliki noppeemmin ku ykskää rata-auto. Tuommosen tapahtuessa ei se viileneminen sitten ihan käden käänteessä käykään 😅

        Mites siut silloin lepytellään?


    • Nyt mie mietin, jotta olenkohan ainoa jolle tullee tuosta Gay-palstan ketjun "homot vai naiset" otsikosta mieleen joka kerta Vartiaisen "junat ja naiset".

      • Anonyymi

        No 'naiset on luotu kulkemaan'..hän myönsi jotain olevansa..


      • Anonyymi kirjoitti:

        No 'naiset on luotu kulkemaan'..hän myönsi jotain olevansa..

        No mitenkäs se sie nuo sanat (jotka on muuten Mariska tehnyt, googlasin) tulkitset?


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No mitenkäs se sie nuo sanat (jotka on muuten Mariska tehnyt, googlasin) tulkitset?

        Mariskan "Kosketa"-biisin teksteistä lisään vielä, että hyvä-paha-jako ja jako "hengaamiseen" ja "bylsimiseen" on itselle vieras. En ajattele, enkä toimi noiden perustalta. Eräässä tilanteessa hengaamista vältin hänen kanssaan koska halusin enemmän kuin olla "kaveri tai ystävä", kun itse tunsin niin paljon häntä kohtaan. Ehkä säikähdin myös hänen kykyään ymmärtää asioita, kun itse olin niin vaiheessa. Olin jo edellisenä syksynä päättänyt erota seuraavana keväänä. Olin siis keväällä asumuserossa, mutta sitten peruin sen oman jaksamisen ja lasten vuoksi. Koko menneisyys tipahti yhtäkkiä niskaan ja siinä oli liikaa kerralle. Sitten oli se myös että, luulin jostain syystä hänen haluavan vain seksiä, siksi yritin tehdä kuviota.. Ja toki myös oma jännitykseni ihastukseni seurassa teki pelkästä kaverillisesta hengaamisesta vaikeaa, sillä olin niin sekaisin hänen seurastaan. Plus vielä roolit.. Mikä sekasotku minun mielessäni, eikä kykyä sen selvittelyyn..


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No mitenkäs se sie nuo sanat (jotka on muuten Mariska tehnyt, googlasin) tulkitset?

        Toisista Mariskan sanoista en tiedä, mutta kiveä en ole.. Hän saa olla mitä on ja miten on, en hänen kanssaan halua elää, pysyköön rautakirkossaan. En jaksa hänen kulissejaan pitää pystyssä.. Rakastan naista, minä osaan kyllä, olen häntä rohkeampi aina ollut, lähden junailemaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisista Mariskan sanoista en tiedä, mutta kiveä en ole.. Hän saa olla mitä on ja miten on, en hänen kanssaan halua elää, pysyköön rautakirkossaan. En jaksa hänen kulissejaan pitää pystyssä.. Rakastan naista, minä osaan kyllä, olen häntä rohkeampi aina ollut, lähden junailemaan..

        Toki haluaisin liikkua yhdessä tuumin tämän ihastukseni kanssa.. Hänen suunnitelmiaan mietin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toki haluaisin liikkua yhdessä tuumin tämän ihastukseni kanssa.. Hänen suunnitelmiaan mietin..

        Kysyisitkö niitä häneltä? Ihan vain että mitä olit suunnitellut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysyisitkö niitä häneltä? Ihan vain että mitä olit suunnitellut?

        Hän suunnitteli aparaatin tyyppistä ratkaisua.. Minun on ollut vaikea ymmärtää miksi hän haluasi sellaista. Minun vuokseniko? Mitä se antaisi hänelle? Onko se riittävästi hänelle? Se on ollut syy siihen miksi en ole uskaltanut sen tyylisessä systeemissä edetä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän suunnitteli aparaatin tyyppistä ratkaisua.. Minun on ollut vaikea ymmärtää miksi hän haluasi sellaista. Minun vuokseniko? Mitä se antaisi hänelle? Onko se riittävästi hänelle? Se on ollut syy siihen miksi en ole uskaltanut sen tyylisessä systeemissä edetä..

        Olisiko hän tyytyväinen siinä? Olisimmeko tyytyväisiä niin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko hän tyytyväinen siinä? Olisimmeko tyytyväisiä niin?

        Luulempa että saat paremman vastauksen häneltä itseltään kuin täältä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulempa että saat paremman vastauksen häneltä itseltään kuin täältä..

        Biisinä soi "Hän on täällä tänään".. Kuulisin mielelläni vastauksia täällä.. Mitä te saisitte jos sellaista olisitte ehdottaneet? Olisiko se riittävästi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Biisinä soi "Hän on täällä tänään".. Kuulisin mielelläni vastauksia täällä.. Mitä te saisitte jos sellaista olisitte ehdottaneet? Olisiko se riittävästi?

        Mitä hän siis on ehdottanut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä hän siis on ehdottanut?

        Hän ehdotti jonkinlaista sivusuhdetta kaverillisen avioliittoni lisäksi. Mies hyväksyy täysin sellaisen suhteen minulle omista syistään. Lasten vuoksi ajattelen että voisin sellaista elämää elää. En edes halua mammonaa enkä taloja, vaan lasten vuoksi toimivan arjen, jossa heitä rakastavat ihmiset voisivat olla kokoajan heille läsnä. Itse rakastan tätä naista yli kaiken ja arvostaisin joka hetkeä jonka hänen kanssaan saisin viettää. Häntä mahdollisimman paljon tukien ja palvoen. Ja toivoen, että meillä voisi tulevaisuudessa olla enemmänkin yhteistä elämää.. Mutta riittäisikö se hänelle tällä hetkellä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän ehdotti jonkinlaista sivusuhdetta kaverillisen avioliittoni lisäksi. Mies hyväksyy täysin sellaisen suhteen minulle omista syistään. Lasten vuoksi ajattelen että voisin sellaista elämää elää. En edes halua mammonaa enkä taloja, vaan lasten vuoksi toimivan arjen, jossa heitä rakastavat ihmiset voisivat olla kokoajan heille läsnä. Itse rakastan tätä naista yli kaiken ja arvostaisin joka hetkeä jonka hänen kanssaan saisin viettää. Häntä mahdollisimman paljon tukien ja palvoen. Ja toivoen, että meillä voisi tulevaisuudessa olla enemmänkin yhteistä elämää.. Mutta riittäisikö se hänelle tällä hetkellä?

        Yritän ymmärtää tällaisen ehdotuksen tekijää.. Miksi hän sellaisen ehdotuksen tekisi ja mitä hän saisi siitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritän ymmärtää tällaisen ehdotuksen tekijää.. Miksi hän sellaisen ehdotuksen tekisi ja mitä hän saisi siitä?

        Sinkkunainenko kyseessä? Voi olla joku toinen nainen mielessä, jota ei ole toistaiseksi saanut ja etsii väliaikaista seksisuhdetta. Aika harvinaista naisilla, mutta jotkut tekee noin. Olet siihen sopiva vaihtoehto, koska sulla on jo suhde etkä voi alkaa esittää mitään vaatimuksia. Monet naiset alkaa aika nopeasti vaatia sitoutumista ja muuta isompaa panostusta, vaikka sovittaisiin aluksi muuta.

        Toi suhde voi kestää pidempäänkin, jos se nainen ei saa sitä toista ja jos olet hyvä sängyssä. Varmaan sulle ihan hyvä vaihtoehto, koska itsekin seksisuhdetta etsit.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1535
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1107
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1006
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      927
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      674
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe