ELLA KÖYHÄT VEKS ITSE ELÄÄ KÖYHYYSRAJAN ALAPUOLELLA

Anonyymi

https://www.is.fi/viihde/art-2000006935848.html

No niin selvisihän se miten tämä köyhät veks huutelija elelee. Toisten siivillä ja huutelee köyhät vittuun. Miten saatoikaan arvata taas. Mukamas glamouria.
Sellanen tapaus

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi ei! Eetu glamuuri... 9000 euri...... vuodessa? Kenen siivellä hän elää? Ite on köyhä kun kirkonrotta mutta haukkuu köyhiä!

      • Anonyymi

        Ellahan sanoi siellä talossakin että, jollain sen kaverilla oli ollut huone hotellissa monta päivää niin pääsi siinä siivellä mukaan. Siinä sitä glamouria.


    • Anonyymi

      Sitä se on kun elää fantasiamaailnassa. Muut elättää. Eihän tuollainen haavemaailmassa elävä koskaan mitään normitöitä kykene tekemään. Luuli varmaan että voittaa kisan ja jo eleli noilla voittorahoilla ajatuksissaan.

      • Anonyymi

        Onko Ella Golddikker?


    • Anonyymi

      Ei kukaan ota, en ainakaan usko jätkää töihin, joka on naisten vaatteissa ja on maalipytty.

    • Anonyymi

      Mikähän outo hiippari oli Alman haastattelussa tiistai- iltana. Taisi , oli muka eino, oli kuitenkin ilmeisesti akka. No sen koosteen loppu sitten jäikin katsomatta. Ällötti.
      Eikö ne löydä normaaleja ihmisiä tuohon ohjelmaan, ei edes koosteisiin.
      Kenelle nuo ohjelmat on tarkoitettu homoille, transuille, ei kuitenkaan heteroille.
      No tänä päivänä heterot on transujen ja homojen jyräyksella alistettu kakkosluokan kansalaiseksi.
      Homoja suorastaan palvotaan ja nostetaan jalustalle, jos ne on homoja.
      Voiko maailma enää hullummaksi mennä.

      • Anonyymi

        No samaa kauhistelun, että mitä ne vielä keksii vetää tuonne koosteisiin. Niin huvittava olio / tyyppi, että röhönauru pääsi. Taitaa olla krystallin gay ja transu kaverit siellä kaikki järjestään haastateltavina.. Alma kusee hunajaa, ja silmät säihkyyy kun saa noita kummajaisia haastatella...


      • Anonyymi

        Ihmettelen kanssa miksi toiset ihmiset nostetaan jalustalle ja huudetaan muka tasa-arvoa.
        Itse olen ruma mies ja hyljeksitty. Ei ylistä naiset eikä kukaan muutenkaan nosta jalustalle ja tee minusta sankaria. Päinvastoin saa vaan töykeyksiä ja huutelua.
        Alkaisiko siis naiset arvostamaan minua jos kirjoittaisin kaulalleni lapun, että olen homo ja saisin näin ylistystä puolustelua olemassaolooni?
        Voin tosiaan näin rumana sanoa, että tasa-arvoa tässä maassa ei ole olemassakaan ja jos sitä on se koskee vain tietyn luokan tai suuntautumisen kansalaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmettelen kanssa miksi toiset ihmiset nostetaan jalustalle ja huudetaan muka tasa-arvoa.
        Itse olen ruma mies ja hyljeksitty. Ei ylistä naiset eikä kukaan muutenkaan nosta jalustalle ja tee minusta sankaria. Päinvastoin saa vaan töykeyksiä ja huutelua.
        Alkaisiko siis naiset arvostamaan minua jos kirjoittaisin kaulalleni lapun, että olen homo ja saisin näin ylistystä puolustelua olemassaolooni?
        Voin tosiaan näin rumana sanoa, että tasa-arvoa tässä maassa ei ole olemassakaan ja jos sitä on se koskee vain tietyn luokan tai suuntautumisen kansalaisia.

        Et sinä ole ruma mies Sinä olet normaali .Ole onnellinen sinun ei tarvi itseäsi koristella höpö koristella .Normaali naiset rakastaa sinua.Anna homojen olla omissa maailmassa .mieti sitä oikeat naiset rakastaa oikeita miehiä..


      • Anonyymi

        Ja Alma kikatti tekonaurua .lopettakaa tuo homojen viljely. Menee yli äyräitten.🤢


    • Anonyymi

      Sehän tarkoittikin että haluaa rikkaan elättäjän, narttu kelpaisi kunnes voittorahat tuhlattu, mutta eipä tule voittoa.

    • Anonyymi

      Onhan tuo verotettava tulo noin 750 €/kk. Sen verran varmaan saa toimeentulotukea. Kyllähän sillä ylläpitää glamourelämää.

      Ihmettelen myös noita Alman vieraita. Mikähän Töölön hipterihiipparikummajainen tämä edellinen kiiltävässä mauttomassa mustassa tekonahkatakissa oikein oli. Koko SETA:n väkikö siellä käy vourotellen vieraana. Vielä on tuo Cristal Snow haastattelematta.

      • Anonyymi

        No kyllä krystallinki sinne varmaan pitää ittensä tukkia kameran eteen, vaikka onkin yksi käsikirjoittajista... Onksn siellä liuta krystallipallin bestiksiäkin jo käynyt. Onkohan noi kaikki käsikirjoittajat joitain seksuaalusesti poikkeavia, kun suurin osa asukkaista ja koostevieraista on jotain muungayhomolsbolepakkokummajaisia?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5195
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3257
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1847
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1675
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1385
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1287
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe