Suomi 24 käyttää häiriköinin rajoittamiseen IP -soitekohtaisia rajoituksia. Tämä on kyseenalainen keino rajoittaa palvelun käyttöä, koska G4/G3 verkon käyttäjillä IP vaihtuu, ilman että käyttäjä voi sitä estää.
Minä sain login mukaan 01.11.2020 Sunnuntaina 07:29:59 ensimmäistä kertaa IP:een 85.76.75.3, jolla ei ollut kirjoitusoikeuksia sivustolla. Saman login mukaan tämä IP ei ole ollut minulla käytössä aiemin.
Olisiko mahdollista, turhien hankaluuksien välttämiseksi koota tähän ketjuun kaikki IP:eet joilla on vastaavia rajoituksia olemassa. Nämä väärää kohteeseen menevät rajoitukset, aiheuttavat tarpeetonta hämmennystä käyttäjien keskuudessa.
BANNATUT IP:eet
IP: 85.76.75.3 - 01.11.2020 Sunnuntai
S24:sen BANNATUT IP:eet
Anonyymi
4
<50
Vastaukset
Oletko kokeillut voiko IP-bannin ohittaa jos on kirjautuneena sisään? Kirjautuneenakin voi käyttää nimimerkkiä Anonyymi.
- Anonyymi
Ei ole tiliä.
- Anonyymi
IP-osoite on kehno tapa rajoittaa käyttäjiä juuri tuon mokkuloissa tapahtuvan IP-osoitteen vaihtuvuuden takia. Bannit osuvat näin lähes sattumanvaraisesti kenelle tahansa ♥
- Anonyymi
Täysin samaa mieltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2988150Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka632425Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää451535Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.1611479Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal651378Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.201156Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a621059Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.391015GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys39994- 75971