Professori Sollamo teki Kuhmoisten Sanomien yleisönosastossa mielenkiintoisen ehdotuksen siitä, että Kuhmoisten seurakunnan sulautumisessa Hollolan seurakuntaan pitäisi ottaa käyttöön peruutusvaihde.
Raija Sollamon keskustelunavaus Kuhmoisten Sanomat 4.11.20
11
145
Vastaukset
- Anonyymi
EVVK
- Anonyymi
Joo...Ne vaan myy ja kuppaa kaiken kuhmoisista ja ajaa palvelut alas ja kauas... Pian takaisin itsenäiseksi, jos vielä mahdollista.
- Anonyymi
Kirkko kauas kadonnut, tulkoon takaisin ja 'sassiin'
Vieraannuttaminen on hoidettu tehokkaasti.
- Anonyymi
Tärkeää herättää keskustelua asiasta. Minä ainakin kannan Kirkon Seutu-lehden suoraan paperinkeräykseen, enkä jaksa etsiä sieltä Kuhmoisten kirkollisia ilmoituksia eli kastetut ja kuolleet menee minulta ohitte.
- Anonyymi
Onko ahneempaa kuin kirkko....
- Anonyymi
Hienoa, että V-P Carlson vastasi Raija Sollamolle! :) NÄIN toimii osallisuus.
- Anonyymi
Kristiina Laakso ja Maria Ampuja älähtivät Hollolan seurakunnan asenteesta.
Kuhmoisten kunnanvaltuutetut ovat tyytyväisiä kun eivät sano mitään. - Anonyymi
Mahtaako Hollolalla olla ajatus, että parintuhannen ihmisen takia ei voida pitää kirkkoa, kappelia ja seurkuntakotia kunnossa ja lämpimänä?
- Anonyymi
Tässä nähdään miten kävi kun lähdettiin suuren Hollolan kainaloon. Olisi kannattanut ottaa lusikka kauniiseen käteen ja liittyä Jämsän seurakuntaan.
- Anonyymi
Tai pysyä itsenäisenä. Olisi siihenkin konsteja löytynyt jos olisi otettu koko seurakunta pohdintaan mukaan.
- Anonyymi
" liittyä Jämsän seurakuntaan."
Kuhmoisten kuntaa yritettiin liittää Jämsään 2000 luvulla, mutta siitä tuli kova vääntö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1334919
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253336Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132664- 472278
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611781Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471719- 321577
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201526- 281510
- 951221