Toivotko Trumpin

Anonyymi

vai Bidenin voittoa ?

22

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Bidenin voittoa toivon tietysti toivossa, että maailma muuttuisi vähän rauhallisemmaksi paikaksi elää. Vakaampaa ja ennustettavampaa politiikkaa toivon Amerikalta.

    • Anonyymi

      Kumman luulet nostavan eläkettäsi?

      • Anonyymi

        ÖMitä mieltä itse olet? Nostaakohan Macron meidän eläkkeitä? Tai Merkel.


    • Anonyymi

      Suomen geopoliittisesti vaikea asema,
      sehän on meidän suurin ongelmamme,
      joten toivottavaa olisi varmaan sen takia rauhallisemman ja järkevimmin asioita harkitsevan henkilön pääseminen presidentiksi.
      Melina.

      • Trumpin voiton myötä uskon USA:n talouden nousevan jälleen,..joskin tuo tukipaketti tammikuussa jäisi saamatta. Miljoonat ovat velkakierteessä vuokranmaksun kanssa, ja joutuisivat silloin häädetyiksi kodeistaan.
        Biden taas on luvannut tukea hädänalaisia, mutta maailmantalous ja politiikka ei ole aremman Biden'in heiniä!
        Euroopantalous on minulle tärkein, hoitakoon USA työttömyytensä miten parhaiten pystyy!


      • Anonyymi
        sinisiru kirjoitti:

        Trumpin voiton myötä uskon USA:n talouden nousevan jälleen,..joskin tuo tukipaketti tammikuussa jäisi saamatta. Miljoonat ovat velkakierteessä vuokranmaksun kanssa, ja joutuisivat silloin häädetyiksi kodeistaan.
        Biden taas on luvannut tukea hädänalaisia, mutta maailmantalous ja politiikka ei ole aremman Biden'in heiniä!
        Euroopantalous on minulle tärkein, hoitakoon USA työttömyytensä miten parhaiten pystyy!

        Mikä on bisnesmies Trumpin heiniä ?
        Koko maailmantalouden sekoittaminen.
        USA:n riitely Kiinan kanssa vaikuttaa kaikkeen.
        Kun komponenttia ei lähde Kiinasta, ne jää saamatta Suomessakin.


    • Anonyymi

      USA on maailman suurin talousmahti, joka vaikuttaa kaikkeen,
      myös Suomen talouteen.
      Siksi harkitsevainen presidentti on koko maailman etu eli Biden.

      • Hälyttävää, missähän harkinta oli kun vaaliväittelyssä kutsui vastaehdokasta George Bushiksi ?


      • Anonyymi
        sinisiru kirjoitti:

        Hälyttävää, missähän harkinta oli kun vaaliväittelyssä kutsui vastaehdokasta George Bushiksi ?

        Itselläsi vain eivät hoksottimet riittäneet tajuamaan miksi niin sanoi? Ei se tapahtunut vahingossa...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itselläsi vain eivät hoksottimet riittäneet tajuamaan miksi niin sanoi? Ei se tapahtunut vahingossa...

        Kyllä se meni hänen alkavan dementiansa piikkiin. Itsekin myönsi, että hänelle käy usein niin, että mokaa.


      • Anonyymi
        sinisiru kirjoitti:

        Hälyttävää, missähän harkinta oli kun vaaliväittelyssä kutsui vastaehdokasta George Bushiksi ?

        Ei se ole läheskään niin paha kuin että sekoilee ja puhuu koko ajan läpiä päähänsä niin kuin Trump.


    • Anonyymi

      En !

    • Anonyymi

      Kyllä!

    • Anonyymi

      Joku ikäraja pitäisi olla , ei vanhukset kuulu valtioitten johtoon !

    • Anonyymi

      Hyvä jos Trump voittaa, Baidenista ei tiedä mitä se tekee politiikassa koko maailman rahuaa ajtellen,

    • Anonyymi

      Trump olisi koko maailman kannalta katsottuna p a r a s presidentti valinta ameriikalle ja maailman rauhalle,

      • Anonyymi

        Oletpa vitsikäs !


    • Anonyymi

      Villi länsi - ei mitään järkee

      • Anonyymi

        Ei Suvakki-Finlandiassakaan ole mitään järkeä.


    • Anonyymi

      En ole toivonut kummankaan voittoa vaan sen porkkananaaman häviötä!

      • Anonyymi

        Biden saavttanut 273 juuri!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Biden saavttanut 273 juuri!

        Jippiiii !!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1576
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      186
      425
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe