Toivotko Trumpin

Anonyymi

vai Bidenin voittoa ?

22

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Bidenin voittoa toivon tietysti toivossa, että maailma muuttuisi vähän rauhallisemmaksi paikaksi elää. Vakaampaa ja ennustettavampaa politiikkaa toivon Amerikalta.

• Anonyymi

Kumman luulet nostavan eläkettäsi?

• Anonyymi

ÖMitä mieltä itse olet? Nostaakohan Macron meidän eläkkeitä? Tai Merkel.

• Anonyymi

Suomen geopoliittisesti vaikea asema,
      sehän on meidän suurin ongelmamme,
      joten toivottavaa olisi varmaan sen takia rauhallisemman ja järkevimmin asioita harkitsevan henkilön pääseminen presidentiksi.
      Melina.

• Trumpin voiton myötä uskon USA:n talouden nousevan jälleen,..joskin tuo tukipaketti tammikuussa jäisi saamatta. Miljoonat ovat velkakierteessä vuokranmaksun kanssa, ja joutuisivat silloin häädetyiksi kodeistaan.
        Biden taas on luvannut tukea hädänalaisia, mutta maailmantalous ja politiikka ei ole aremman Biden'in heiniä!
        Euroopantalous on minulle tärkein, hoitakoon USA työttömyytensä miten parhaiten pystyy!

• Anonyymi
        sinisiru kirjoitti:

Trumpin voiton myötä uskon USA:n talouden nousevan jälleen,..joskin tuo tukipaketti tammikuussa jäisi saamatta. Miljoonat ovat velkakierteessä vuokranmaksun kanssa, ja joutuisivat silloin häädetyiksi kodeistaan.
        Biden taas on luvannut tukea hädänalaisia, mutta maailmantalous ja politiikka ei ole aremman Biden'in heiniä!
        Euroopantalous on minulle tärkein, hoitakoon USA työttömyytensä miten parhaiten pystyy!

Mikä on bisnesmies Trumpin heiniä ?
        Koko maailmantalouden sekoittaminen.
        USA:n riitely Kiinan kanssa vaikuttaa kaikkeen.
        Kun komponenttia ei lähde Kiinasta, ne jää saamatta Suomessakin.

• Anonyymi

USA on maailman suurin talousmahti, joka vaikuttaa kaikkeen,
      myös Suomen talouteen.
      Siksi harkitsevainen presidentti on koko maailman etu eli Biden.

• Hälyttävää, missähän harkinta oli kun vaaliväittelyssä kutsui vastaehdokasta George Bushiksi ?

• Anonyymi
        sinisiru kirjoitti:

Hälyttävää, missähän harkinta oli kun vaaliväittelyssä kutsui vastaehdokasta George Bushiksi ?

Itselläsi vain eivät hoksottimet riittäneet tajuamaan miksi niin sanoi? Ei se tapahtunut vahingossa...

• Anonyymi kirjoitti:

Itselläsi vain eivät hoksottimet riittäneet tajuamaan miksi niin sanoi? Ei se tapahtunut vahingossa...

Kyllä se meni hänen alkavan dementiansa piikkiin. Itsekin myönsi, että hänelle käy usein niin, että mokaa.

• Anonyymi
        sinisiru kirjoitti:

Hälyttävää, missähän harkinta oli kun vaaliväittelyssä kutsui vastaehdokasta George Bushiksi ?

Ei se ole läheskään niin paha kuin että sekoilee ja puhuu koko ajan läpiä päähänsä niin kuin Trump.

• Anonyymi

En !

• Anonyymi

Kyllä!

• Anonyymi

Joku ikäraja pitäisi olla , ei vanhukset kuulu valtioitten johtoon !

• Anonyymi

Hyvä jos Trump voittaa, Baidenista ei tiedä mitä se tekee politiikassa koko maailman rahuaa ajtellen,

• Anonyymi

Trump olisi koko maailman kannalta katsottuna p a r a s presidentti valinta ameriikalle ja maailman rauhalle,

• Anonyymi

Oletpa vitsikäs !

• Anonyymi

Villi länsi - ei mitään järkee

• Anonyymi

Ei Suvakki-Finlandiassakaan ole mitään järkeä.

• Anonyymi

En ole toivonut kummankaan voittoa vaan sen porkkananaaman häviötä!

• Anonyymi

Biden saavttanut 273 juuri!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Biden saavttanut 273 juuri!

Jippiiii !!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      237
      2238
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1818
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      67
      1527
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1235
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      61
      1105
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1098
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1008
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      1004
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      854
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      842
    Aihe