Toivotko Trumpin

Anonyymi

vai Bidenin voittoa ?

22

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Bidenin voittoa toivon tietysti toivossa, että maailma muuttuisi vähän rauhallisemmaksi paikaksi elää. Vakaampaa ja ennustettavampaa politiikkaa toivon Amerikalta.

    • Anonyymi

      Kumman luulet nostavan eläkettäsi?

      • Anonyymi

        ÖMitä mieltä itse olet? Nostaakohan Macron meidän eläkkeitä? Tai Merkel.


    • Anonyymi

      Suomen geopoliittisesti vaikea asema,
      sehän on meidän suurin ongelmamme,
      joten toivottavaa olisi varmaan sen takia rauhallisemman ja järkevimmin asioita harkitsevan henkilön pääseminen presidentiksi.
      Melina.

      • Trumpin voiton myötä uskon USA:n talouden nousevan jälleen,..joskin tuo tukipaketti tammikuussa jäisi saamatta. Miljoonat ovat velkakierteessä vuokranmaksun kanssa, ja joutuisivat silloin häädetyiksi kodeistaan.
        Biden taas on luvannut tukea hädänalaisia, mutta maailmantalous ja politiikka ei ole aremman Biden'in heiniä!
        Euroopantalous on minulle tärkein, hoitakoon USA työttömyytensä miten parhaiten pystyy!


      • Anonyymi
        sinisiru kirjoitti:

        Trumpin voiton myötä uskon USA:n talouden nousevan jälleen,..joskin tuo tukipaketti tammikuussa jäisi saamatta. Miljoonat ovat velkakierteessä vuokranmaksun kanssa, ja joutuisivat silloin häädetyiksi kodeistaan.
        Biden taas on luvannut tukea hädänalaisia, mutta maailmantalous ja politiikka ei ole aremman Biden'in heiniä!
        Euroopantalous on minulle tärkein, hoitakoon USA työttömyytensä miten parhaiten pystyy!

        Mikä on bisnesmies Trumpin heiniä ?
        Koko maailmantalouden sekoittaminen.
        USA:n riitely Kiinan kanssa vaikuttaa kaikkeen.
        Kun komponenttia ei lähde Kiinasta, ne jää saamatta Suomessakin.


    • Anonyymi

      USA on maailman suurin talousmahti, joka vaikuttaa kaikkeen,
      myös Suomen talouteen.
      Siksi harkitsevainen presidentti on koko maailman etu eli Biden.

      • Hälyttävää, missähän harkinta oli kun vaaliväittelyssä kutsui vastaehdokasta George Bushiksi ?


      • Anonyymi
        sinisiru kirjoitti:

        Hälyttävää, missähän harkinta oli kun vaaliväittelyssä kutsui vastaehdokasta George Bushiksi ?

        Itselläsi vain eivät hoksottimet riittäneet tajuamaan miksi niin sanoi? Ei se tapahtunut vahingossa...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itselläsi vain eivät hoksottimet riittäneet tajuamaan miksi niin sanoi? Ei se tapahtunut vahingossa...

        Kyllä se meni hänen alkavan dementiansa piikkiin. Itsekin myönsi, että hänelle käy usein niin, että mokaa.


      • Anonyymi
        sinisiru kirjoitti:

        Hälyttävää, missähän harkinta oli kun vaaliväittelyssä kutsui vastaehdokasta George Bushiksi ?

        Ei se ole läheskään niin paha kuin että sekoilee ja puhuu koko ajan läpiä päähänsä niin kuin Trump.


    • Anonyymi

      En !

    • Anonyymi

      Kyllä!

    • Anonyymi

      Joku ikäraja pitäisi olla , ei vanhukset kuulu valtioitten johtoon !

    • Anonyymi

      Hyvä jos Trump voittaa, Baidenista ei tiedä mitä se tekee politiikassa koko maailman rahuaa ajtellen,

    • Anonyymi

      Trump olisi koko maailman kannalta katsottuna p a r a s presidentti valinta ameriikalle ja maailman rauhalle,

      • Anonyymi

        Oletpa vitsikäs !


    • Anonyymi

      Villi länsi - ei mitään järkee

      • Anonyymi

        Ei Suvakki-Finlandiassakaan ole mitään järkeä.


    • Anonyymi

      En ole toivonut kummankaan voittoa vaan sen porkkananaaman häviötä!

      • Anonyymi

        Biden saavttanut 273 juuri!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Biden saavttanut 273 juuri!

        Jippiiii !!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      77
      669
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe