onko

äippä84

onko maitohappo bakteereja monta eri laatua?? mitä ne yleensä maksavat??

9

1449

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En vaihtaisi mihinkään!

      Elikkä apteekista saa kyseistä jauhetta, maksaa 19,90 purkki, josta riittää kuukaudeksi!
      Auttaa vatsaan, sekä kovaan että ripuliin, ilmavaivoihin, sekä muihin koliikkivaivoihin!
      En vaihtaisi tätä tuotetta mihinkään mistään hinnasta!!! Itkut loppui kuin seinään! SUOSITTELEN!

      • mamma ja tyttö 1kk

        Minkä ikäiselle saa jo antaa DDS-junioria??


      • En vaihtaisi...
        mamma ja tyttö 1kk kirjoitti:

        Minkä ikäiselle saa jo antaa DDS-junioria??

        Tuoteselosteessa maininta: 0-1 vuotiaille vauvoille.


      • mami
        En vaihtaisi... kirjoitti:

        Tuoteselosteessa maininta: 0-1 vuotiaille vauvoille.

        Meillä ei maitohappobakteerit auttaneet koliikkiin, meillä auttoi Omneo äidinmaidon korvike. Kaikki muu kokeiltiin..


      • mistä teh puhutte?
        mami kirjoitti:

        Meillä ei maitohappobakteerit auttaneet koliikkiin, meillä auttoi Omneo äidinmaidon korvike. Kaikki muu kokeiltiin..

        mitä teh puhutte onko jostain sairauksesta???...


      • ???
        mistä teh puhutte? kirjoitti:

        mitä teh puhutte onko jostain sairauksesta???...

        Lukaise viestit alusta alkaen!
        Maitohappobakteerit siis auttavat joillakin vatsavaivoihin, joillakin taas ei! Lapset ovat niin yksilöllisiä! Vatsavaivojakin voi sairaudeksi sanoa!


    • paivi79

      meillä alkoi huuto 1.5 vkon iässä.. huutoa on kuunneltu siitä lähtien keskimäärin 12 tuntia joka päivä, vauva tänään 9 vkoa. alussa huutoa oli noin 15 tuntia keskimäärin, maitohappobakteereiden (gefilus) myötä huuto väheni noin 9 tuntiin päivässä.. nyt huutoa on 12 tuntia päivittäin.. cuplatonia annan joka aterian yhteydesä.. koitin jättää ne välillä pois, mutta en saanut poikaa röyhtäisemään ilman sitä, huuto pysyi samana koko testin ajan.. maitohappobakteerit jätin pois viimeviikolla, eikä huuto ole vähentynyt, joten niillä ei ollut mitään vaikutusta.. poika rauhottuu kuitenkin huudostaan kun ottaa syliin, joten siitä päättelin, ettei se ole mitään "allergioita", vaan koliikkia.. korjatkaa jos luulen väärin! alussa annoin pojalle nannia, mutta huuto oli kauheampi silloin ja vaihdoin tutteliin.. koittelin alussa antaa pelkkää rintamaitoa, mutta huuto oli samanlaista, oli tuttelia tai omaa maitoa.. stressin myötä mulla loppui oma maito kokonaan nyt pääsiäisviikolla..

      meillä on käynyt vyöhyketerapeutti nyt 2 kertaa.. eilen viimeksi ja enpä tiedä onko huuto vähentynyt, nyt ainakin viimeyönä poika nukahti yöllä syöttöjen jälkeen.. tähän mennessä se on saattanut aloittaa huutorumpansa vaikka jo 1 aikaa tai 4 aikaan yöllä.. 1 terapian jälkeen huuto vain koveni.. perjantaina meillä on 3 kerta, jospa se 3 kerta toden sanoo.. jos ei, niin sitten kait sitä pitää marssia lääkäriin.. minä valvon pojan kanssa yöt ja päivät ja kun mies on iltaisin kotona 16-21 aikaan, niin mies hoitaa poikaa kun min nukun.. raskastahan se on ja minä elän aivan huuruissa väsymyksestä.. hoitoapua ei ole 200 km säteellä.. mies jo sanoi, että tämä on sitten meidän ensimmäinen ja viimeinen lapsi.. silti minä kaiken väsymyksen keskellä haaveilen pojalle ainakin vielä 2 sisarusta noin 2 vuoden välein.. saa nähdä jääkö haaveeksi.. :)

      • vaaka

        tuo on varmaan todella raskasta ja turhauttavaa kun ei voi auttaa itkevää vauvaansa... voimia sulle =) niitä todella varmaan tarvitset=) meillä ei ole varsinaista koliikkia (onneksi) toivon todella että teillä helpottais sen kolmannen kerran jälkeen. en edes osaa kuvitella kuinka lopussa sinä varmaan olet jos teillä ei ole ketään kehen välillä turvautua... itse turvaudun aika useinkin vaikka tosiaan ei koliikkia olekkaan sellaista pientä huutoa vaan.


      • ajatellut

        että voisi olla maitoallergiaa?Kokeile apteekin tuotetta, vaikka onkin kallista, mutta jos vauvallanne on allergia ja apteekin kallis maito auttaa niin viet lääkäriin ja saat kelakorvaukset niille, sillä ei kait koliikki tai mahavaivatkaan noin kauheita voi olla?Itsellä kolme mahavaivaista lasta ja kahdella ensimmäisellä maito ja vilja-allergia kolmannelta olen jättänyt maitotuotteet pois omasta ruokavaliosta kun täysimetän poikaani joka on nyt 4kk, ja kaikki on mennyt hyvin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2860
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2135
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1003
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe