Radio Savon Aallot on aloittanut

Anonyymi

Keskisuomalaisen uusi radiokanava radio Savon Aallot on aloittanut musiikin soitolla. Juonnetut lähetykset alkaa 11.11. klo 11 Taajuus on Kuopion alueella 102. ja radiota voi kuunnella myös netissä osoitteessa https://livetaajuus.fi/radio/savon-aallot/

3

612

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kiva että on muitakin kuin YLE:n, Baurerin tai Sanoman kanavia, mutta uusi yksitoikkoinen samojabiisejä kuin muutkin ja nimen omaan vanhaa hittiä toistava kanava. Kuka näitä jaksaa kuunnella vuodesta toiseen. Vaikka soisi hyviäkin biisejä, mutta samat mitkä kuulit viimevuonnakin tehosoitolla kuulet tänäkin vuonna ja ensi vuonna... Uutuksia jos tulee niin vasta kun ne harvat hyvät radio asemat ovat jo ne ottaneet soittoon 6kk sitten. Tai Loop ja Kiss (nettiradio), jotka epätoivoisena kopioivat jäljessä mitä YLEX ja SEA FM on soittanut.

https://biisit.info/keskisuomalainen

• Anonyymi

KISS toimii hetken nettiradiona, kunnes se vaivihkaa lopetetaan.

Niin Bauer toimi Sun Classicsin ja Radio Jyväskylän kohdalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

KISS toimii hetken nettiradiona, kunnes se vaivihkaa lopetetaan.

Niin Bauer toimi Sun Classicsin ja Radio Jyväskylän kohdalla.

No eipä noita jää kaipamaan.

Eikä niitä Samonamedian radioidenkaan shaissen jauhantaa. Soitamme mitä ihmiset haluavat kuulla. No suurelle osalle ei ole mitään väliä mitä soi ja sitten toiseksi suurimmalle ryhmälle on juurikin ettei soi aina ne samat vanhat hitit ja soisi monipuolisesti. Tämä kuuntelijakunta ei kiinnosta suuria YLE, Bauermedia ja Sanomamediafinlandia lainkaan. Muutama pienempikin menee samaan kategoriaan.

Ylex on ainoa poikkeus suurista vain 50% ei täysin poikkeus, koska jos samassa kahden tunnin musiikin erikoisohjelmassakin sama biisi toistuu 3 kertaa ja samoja soitetaan ohjelmista toiseen. Sekä soittolistaikana soittoon kelpaavat vain sinne nostetut uutudet sekä aiemmin soittolistalle olleet. Kaikki muu on pannassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2480
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      196
      1167
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1081
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      930
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      298
      901
    6. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66
      868
    7. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      90