Omituinen temppu

Anonyymi

Mikähän järki tuossa tarjoilu-uudistuksessa oikein on? Eihän korjaussarja pysy vielä seitsemältä aamulla sisällä. Taas joku sosialistien vaalinuoluyritys.
Mieluummin pitäisi jatkaa Alkon aukioloaikaa iltakymmeneen ja aientaa avausta aamukahdeksaan. Sunnuntaina iltapäiväksi auki.

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja kyllä varmaan ne kymmenet tuhannet hoitoa saamattoman alkoholistin vaimot ja lapset kiittäisivät moisesta päätöksestä. Käytän nyt kulunutta sanontaa: ei jatkoon.
      Jos elämässä on ensisijaisen tärkeää alkoholin saatavuus ja siihen liittyvät asiat, olisi läheisten kannalta hyvä pysähtyä miettimään asioiden tärkeysjärjestystä.

      • Anonyymi

        Ei se ole ensisijaisen tärkeää, ei toki. Sen tulee olla vain normaalia kuten minkä tahansa elintarvikkeen hankinta. Jos ei joku sitten hallitse sen käyttöä, niin se on oma häpeänsä.
        Ongelman omaava ihminen joko kuolee siihen, tai rypee niin syvälle että älyää lopettaa ongelmakäytön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole ensisijaisen tärkeää, ei toki. Sen tulee olla vain normaalia kuten minkä tahansa elintarvikkeen hankinta. Jos ei joku sitten hallitse sen käyttöä, niin se on oma häpeänsä.
        Ongelman omaava ihminen joko kuolee siihen, tai rypee niin syvälle että älyää lopettaa ongelmakäytön.

        Hauskaa varmaan täällä provosoida vakavilla asioilla.
        Ei omaisen kuoleminen alkoholismiin ole todellakaan mitään helppoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hauskaa varmaan täällä provosoida vakavilla asioilla.
        Ei omaisen kuoleminen alkoholismiin ole todellakaan mitään helppoa.

        Mitä vielä, minusta oli helpotus kun faija kuukahti viinan takia😂


    • Anonyymi

      Alkoon lisää palveluita, mm. kotiinkuljetus ja jäätelöauton tyylinen alkoauto joka soittaisi iloista tilulilu-musiikkia ulkoisista kaiuttimista ja kiertäisi palvelureittejään.

      • Anonyymi

        Tätä jatkuvaa alkoholistien ylistystä. Tiedätkö kuinka lähipiirisi kärsii?


    • Anonyymi

      Alkoholistin unelmia.

      • Anonyymi

        Unelmia täytyy olla, muuten on elämä tylsää.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      915
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      714
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      80
      698
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      46
      659
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      636
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      87
      571
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      553
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      38
      492
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      473
    Aihe