Miten teen hyvän vaikutuksen?

Anonyymi

En todellakaan tiedä mikä poikii kiinnostaa. Oon ihastunu ja en tiedä miten sitä pitäis lähestyä tai miltä pitäis näyttää? Tiedän kuitenki et hienot vaatteet pitää olla. Oon ite sellanen joka kyllä meikkaa kouluun ja yrittää olla mahdollisimman hyvän näkönen mut ei auta. Oon 12 v. Muhun on ihastunu pari tyyppii mut mua ei kiinnosta ne vittuakaan. Elikkä miten pojan vois/kannattais iskee?

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kastekontaktilla ja hymyilyllä saa jo paljon aikaan! Jos oot juttelemassa sen kaa kahdestaan nii pitkä katse silmiin voi herättää kiinnostuksen tunteen :) sit samalla joku hipaisu tai jokin tapa /tekosyy koskettaa saattaa lisätä pojan kiinnostusta Sinuun.

      Mutta älä missään nimessä sitten leiki poikien tunteilla. Eli älä harrasta tällästä pojille, jos et oo kiinnostunut...

    • Anonyymi

      Rehellisyys, olet itsevarmasti omaitsesi ja olet selkeä. Vihjailut ja muut flirttailu jutut on siitä huonoja, että ne on monille tosi epäselviä ja aiheuttaa epävarmuutta. Sellainen leikkiminen on hyvä tehdä siinä vaiheessa kun tunteet on kaikilla selvät, ettei satu mitään ikäviä vahinkoja.

      Miksi pitäisi olla erityisen hienoja vaatteita tai meikkejä? Kunhan on siisti, eikä siivoton, ja sellaiset vaatteet mistä itse tykkää. Kun itsellä on epämukava olla ja esittää toiselle, niin ei sillä kauhean pitkälle pääse.

    • Anonyymi

      Hyvä vaikutus on kyllä ihan hölmö idea.. Puhut kuin olisit menossa työhaastatteluun.

      • Anonyymi

        No ok mut oon yrittäny katse kontaktia monta kertaa mut sillon ku mä katon siihen päin nii se ei just sillon kato mua oo yrittäny hymyillä samalla ku katon


    • Anonyymi

      Enkä oikein voi hirveesti puhuu sille ku se on sellanen et se ei puhu tytöille juuri ollenkaan
      Eli se on vähä ujo puhuessaan tytöille

      • Anonyymi

        Ei se puhuminen mulle oo mikää ongelma mut sille on hankala puhuu jos se ei vaan puhu tytöille


      • Anonyymi

        Ja mulla ei oo sen numeroo🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mulla ei oo sen numeroo🙄

        Voi hyvin olla, ettei sitä kiinnosta ja se ei ole muutenkaan halukas tau valmis puhumaan sinulle. Ei toista voi pakottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi hyvin olla, ettei sitä kiinnosta ja se ei ole muutenkaan halukas tau valmis puhumaan sinulle. Ei toista voi pakottaa.

        Kuka on sanonu että olisin pskottanu ketää?


      • Anonyymi

        Jos on ujo poika ni sitte on vielä helpompi lähestyä mutta ei kannata liian innokkaasti et meet vaikka välitunnilla juttelee sille:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on ujo poika ni sitte on vielä helpompi lähestyä mutta ei kannata liian innokkaasti et meet vaikka välitunnilla juttelee sille:)

        Vähä hankala ku se on koko aika sen kavereiden kaa isos porukas🙄


    • Anonyymi

      Sä puhut sille ja oot edes vähän ystävällinen niin se ihastuu suhun saman tien vituttaa kyllä mutta on helppoa teille

      • Anonyymi

        Ai helppo. Ei tod


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai helppo. Ei tod

        Onk se poitsu mihin oot lätkäs samal luokal ku sä? Jos samal ni voit tunnin aikan vilkuilla sitä ja hymyillä, se auttaa kyl alkuun. Jos eri luokal ni lähesty sitä välkäl ja ala juttelee ihan mistä vaa. Kehu sen vaatteit tai jotai vastaavaa. Jos se ei tehoo ni ehkä se poitsu ei vaa viel o kiinnostunu muijist.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onk se poitsu mihin oot lätkäs samal luokal ku sä? Jos samal ni voit tunnin aikan vilkuilla sitä ja hymyillä, se auttaa kyl alkuun. Jos eri luokal ni lähesty sitä välkäl ja ala juttelee ihan mistä vaa. Kehu sen vaatteit tai jotai vastaavaa. Jos se ei tehoo ni ehkä se poitsu ei vaa viel o kiinnostunu muijist.

        Oon yrittäny


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2861
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2031
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2016
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1835
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe