Miten teen hyvän vaikutuksen?

Anonyymi

En todellakaan tiedä mikä poikii kiinnostaa. Oon ihastunu ja en tiedä miten sitä pitäis lähestyä tai miltä pitäis näyttää? Tiedän kuitenki et hienot vaatteet pitää olla. Oon ite sellanen joka kyllä meikkaa kouluun ja yrittää olla mahdollisimman hyvän näkönen mut ei auta. Oon 12 v. Muhun on ihastunu pari tyyppii mut mua ei kiinnosta ne vittuakaan. Elikkä miten pojan vois/kannattais iskee?

15

100

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kastekontaktilla ja hymyilyllä saa jo paljon aikaan! Jos oot juttelemassa sen kaa kahdestaan nii pitkä katse silmiin voi herättää kiinnostuksen tunteen :) sit samalla joku hipaisu tai jokin tapa /tekosyy koskettaa saattaa lisätä pojan kiinnostusta Sinuun.

Mutta älä missään nimessä sitten leiki poikien tunteilla. Eli älä harrasta tällästä pojille, jos et oo kiinnostunut...

• Anonyymi

Rehellisyys, olet itsevarmasti omaitsesi ja olet selkeä. Vihjailut ja muut flirttailu jutut on siitä huonoja, että ne on monille tosi epäselviä ja aiheuttaa epävarmuutta. Sellainen leikkiminen on hyvä tehdä siinä vaiheessa kun tunteet on kaikilla selvät, ettei satu mitään ikäviä vahinkoja.

Miksi pitäisi olla erityisen hienoja vaatteita tai meikkejä? Kunhan on siisti, eikä siivoton, ja sellaiset vaatteet mistä itse tykkää. Kun itsellä on epämukava olla ja esittää toiselle, niin ei sillä kauhean pitkälle pääse.

• Anonyymi

Hyvä vaikutus on kyllä ihan hölmö idea.. Puhut kuin olisit menossa työhaastatteluun.

• Anonyymi

No ok mut oon yrittäny katse kontaktia monta kertaa mut sillon ku mä katon siihen päin nii se ei just sillon kato mua oo yrittäny hymyillä samalla ku katon

• Anonyymi

Enkä oikein voi hirveesti puhuu sille ku se on sellanen et se ei puhu tytöille juuri ollenkaan
      Eli se on vähä ujo puhuessaan tytöille

• Anonyymi

Ei se puhuminen mulle oo mikää ongelma mut sille on hankala puhuu jos se ei vaan puhu tytöille

• Anonyymi

Ja mulla ei oo sen numeroo🙄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja mulla ei oo sen numeroo🙄

Voi hyvin olla, ettei sitä kiinnosta ja se ei ole muutenkaan halukas tau valmis puhumaan sinulle. Ei toista voi pakottaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi hyvin olla, ettei sitä kiinnosta ja se ei ole muutenkaan halukas tau valmis puhumaan sinulle. Ei toista voi pakottaa.

Kuka on sanonu että olisin pskottanu ketää?

• Anonyymi

Jos on ujo poika ni sitte on vielä helpompi lähestyä mutta ei kannata liian innokkaasti et meet vaikka välitunnilla juttelee sille:)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos on ujo poika ni sitte on vielä helpompi lähestyä mutta ei kannata liian innokkaasti et meet vaikka välitunnilla juttelee sille:)

Vähä hankala ku se on koko aika sen kavereiden kaa isos porukas🙄

• Anonyymi

Sä puhut sille ja oot edes vähän ystävällinen niin se ihastuu suhun saman tien vituttaa kyllä mutta on helppoa teille

• Anonyymi

Ai helppo. Ei tod

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai helppo. Ei tod

Onk se poitsu mihin oot lätkäs samal luokal ku sä? Jos samal ni voit tunnin aikan vilkuilla sitä ja hymyillä, se auttaa kyl alkuun. Jos eri luokal ni lähesty sitä välkäl ja ala juttelee ihan mistä vaa. Kehu sen vaatteit tai jotai vastaavaa. Jos se ei tehoo ni ehkä se poitsu ei vaa viel o kiinnostunu muijist.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onk se poitsu mihin oot lätkäs samal luokal ku sä? Jos samal ni voit tunnin aikan vilkuilla sitä ja hymyillä, se auttaa kyl alkuun. Jos eri luokal ni lähesty sitä välkäl ja ala juttelee ihan mistä vaa. Kehu sen vaatteit tai jotai vastaavaa. Jos se ei tehoo ni ehkä se poitsu ei vaa viel o kiinnostunu muijist.

Oon yrittäny

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!

Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot
      Maailman menoa
      273
      18364
    2. Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois

Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss
      Maailman menoa
      101
      10550
    3. Vasemmistoaate on aatteista jaloin

Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?
      Maailman menoa
      389
      7069
    4. Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä

Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai
      Ikävä
      79
      6686
    5. Persut: haluamme lisää veroja!

Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki
      Maailman menoa
      41
      4656
    6. Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen

Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.
      Maailman menoa
      85
      3454
    7. "Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa

Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita
      Maailman menoa
      124
      3018
    8. Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen

"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen
      Maailman menoa
      97
      2565
    9. Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?

Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit
      Maailman menoa
      33
      2320
    10. MTV: Timo Jutila lataa suoraa tekstiä Pippa Laukan tylystä kritiikistä tosi-tv-kuvausten jälkeen

Juti sai kuulla kyllä kunniansa Olet mitä syöt -ohjelmassa elintavoistaan! Toki olihan siinä aika paljon rasvaista syötä
      Painonhallinta
      30
      2228
    Aihe