Tätä ihmettelen suuresti? Yksinäinen ja ongelmia tuntuu olevan. Pysyy hoikkana kun kävelee ja syö yhtäaikaa. Ajaa vaan omaa asiaa, ottamatta huomioon yhtään toisten mielipiteitä.
Mikä ihme mies on Vili
11
215
Vastaukset
- Anonyymi
Erittäin itsekeskeinen ja omahyväinen. Lähtee sunnuntaina ja hyvä niin.
- Anonyymi
Hänestä voi vain todeta, että tulipa nähtyä.
- Anonyymi
Muuta en osaa sanoa, kuin että huonot hermot sillä on. Kiukuttelee välillä kuin pieni lapsi.
- Anonyymi
Vilin partaa syyhyttää. Toivottavasti pääsee kotiin sunnuntaina ja lääkäriin maanantaina.
- Anonyymi
Miestä nähnytkään. Kitisijä ja luulee itsestäään liikoja ja luulee olevansa parempi kuin muut. Grandioosipersoona.
- Anonyymi
Rahat on varmaan tiukilla kun joutuu rikkinäisissä housuissa kulkemaan.
- Anonyymi
Vili on rehellinen oma itsensä. Ei ala hihhuloimaan , kuin pikku kakarat. Fiksu aikuinen mies. Tuohan on suorastaan kiusaamista muitten taholta, kun alkoivat heti läyhäämään, kun Viliä ei huvittanut juoda yhtä olutta.
Pidetään Vili talossa loppuun saakka. Nostaa Big brother ohjelman tasoa.- Anonyymi
Näin on!!! Olen samaa mieltä!
- Anonyymi
On kyllä ärsyttävin tyyppi ollut tähän asti bb talossa ja voi vittu ku jäi taloon!
- Anonyymi
Se on vaan kyllä niin että uusista asukkaista ei voita kumpikaan! Epäreilua todellakin voittaa!enkä tajua tätä äänestämistä yhtään kuka tippuu,ainut järkevä tiputus oli Ella.Kristiinankin olis pitänyt lähteä jo aikapäiviä sitten.
- Anonyymi
Just näin! (y) peukkuu
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882