Mitä varten mies olet sotkuinen ja et huomaa millaisia sotkuja aiheutat.
Tämä on taas tänään todellista meillä, vaatteet neljän tuolin päällä ja rutussa heitettyinä, sukat pitkin lattiaa sikin sokin.
Likapyykkikaappi on aivan vieressä, sinne ei mikään mene.
Tiskipöytä täynnään likaisia astioita.
Kaikkein enimmin harmitti, kun olen saanut kaukaa sukulaiselta ihan maapallon toiselta puolelta kauniin liinan. No mies kuljettaa ruokaa toiseen huoneeseen, jossa katsoo televisiota ja käyttää tietokonetta,. siihen liinalle on tällännyt jonkin juomamukinsa, josta on jäänyt pyöreä jälki tähän liinaan. Olen sitä jo moneen otteeseen ja monella tapaa yrittänyt puhdistaa, mutta jälki näkyy.
Hän ei tunnu näkevän , arvostavan oikein mitään.
Saunan jälkeen kulkee pyyhe päällä ja tiputtelee vesitahroja kaikkialle ja ne todella näkyvät lattioilla. En hän niitä itse huomaa.
Eipä paljon välitä mistään muustakaan, kun sanat ei kiinnosta ovat tulleet vakituiseen käyttöön.
suurin toiveeni on, että saisin puhtaan siistin kodin, itse siivoan, minkä jaksan, mutta meillä ei toinen huomioi mitenkään sotkujaan.
Kuten aikoinaan minulle opetettiin, että köyhäkin voi siisti, vaikka kaikki olisikin vanhaa .
Minäkin taidan väsyä tuohon välinpitämättömyyteen .
Kodin siisteys ja osallistuminen
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3474401Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1422478Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822096- 1441626
- 261167
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!431150- 321106
- 791041
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein140999Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!338978