Mitä varten mies olet sotkuinen ja et huomaa millaisia sotkuja aiheutat.
Tämä on taas tänään todellista meillä, vaatteet neljän tuolin päällä ja rutussa heitettyinä, sukat pitkin lattiaa sikin sokin.
Likapyykkikaappi on aivan vieressä, sinne ei mikään mene.
Tiskipöytä täynnään likaisia astioita.
Kaikkein enimmin harmitti, kun olen saanut kaukaa sukulaiselta ihan maapallon toiselta puolelta kauniin liinan. No mies kuljettaa ruokaa toiseen huoneeseen, jossa katsoo televisiota ja käyttää tietokonetta,. siihen liinalle on tällännyt jonkin juomamukinsa, josta on jäänyt pyöreä jälki tähän liinaan. Olen sitä jo moneen otteeseen ja monella tapaa yrittänyt puhdistaa, mutta jälki näkyy.
Hän ei tunnu näkevän , arvostavan oikein mitään.
Saunan jälkeen kulkee pyyhe päällä ja tiputtelee vesitahroja kaikkialle ja ne todella näkyvät lattioilla. En hän niitä itse huomaa.
Eipä paljon välitä mistään muustakaan, kun sanat ei kiinnosta ovat tulleet vakituiseen käyttöön.
suurin toiveeni on, että saisin puhtaan siistin kodin, itse siivoan, minkä jaksan, mutta meillä ei toinen huomioi mitenkään sotkujaan.
Kuten aikoinaan minulle opetettiin, että köyhäkin voi siisti, vaikka kaikki olisikin vanhaa .
Minäkin taidan väsyä tuohon välinpitämättömyyteen .
Kodin siisteys ja osallistuminen
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552523Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462362Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1011049- 64881
- 63789
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274707Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85690Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202668Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648