Sama biisi soi tänään UMX ohjelmassa 3 kertaa 2 tunnin sisään. Kyseessä Nublu ja Mikael Gabriel uutuus. Ei mulla muuta kuin, että tällaista pask*** pitää rahoittaa pakolla. Muutenkin ohjelmassa soi samoja biisejä usein ja ohjelmasta toiseen. Jos YLE on kanavillaan niin kaupallisen kuuloinen niin paljon kuin mahdollista niin lähellä Looppeja sun muita niin eikö samantien voitaisi lopettaa YLE veron radio osuudet ja pienentää veroa.
VMP YLEX JA YLE!
7
217
Vastaukset
- Anonyymi
Missä laissa tai säännöissä lukee, että yhtään UMX-ohjelmassa soitettavaa kappaletta ei saa enää koskaan soittaa uudestaan?
- Anonyymi
Ei missän laissa lue niin, mutta minun ei tarvitse tykätä yhtälöstä pakkorahoittaa YLEÄ ja vastineeksi radiokanavat missä soi samat biisit ja kanavat kuulostavat kaupallisilta shaibakanavilta.
- Anonyymi
Lisään vielä että minulla on oikeus esittää mielipiteeni ja toivoisinkin, että näissä erikoisohjelmissa ei soitettaisi samoja biisejä, koska musiikki julkaistaan niin jumalattoman paljon tänäpäivänä, etät helposti voisi joka ohjelmaan valita eribiisit.
- Anonyymi
Loopilla mun tienaamilla rahoilla, jonka kynitte kun ei muka vähempi riitä.
- Anonyymi
Hiio hoi! Horisontissa merta näkyvissä.
- Anonyymi
🤣😂😆
- Anonyymi
Kyllä Yle osaa. Suurimnalla summalla Radiokentällä operoiva toimija Suomessa ja perässä hiihdetään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845087Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.233441Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j302761Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581790- 471576
- 941362
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2411311Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.731058IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra54935