Heguli ja hirviö Jeeppi.

Heräsin kovaan oveni rymistelyyn.
Ravistelin vieressäni nukkuvan tyttöpojan avaamaan ovea. Tämä avasi oven ja sanoi römeällä äänellään että:
-Helou!
Hegulihan siellä oli ja pakitti järkykseltään käytävän seinään. Toipui siitä kuitenkin nopeasti miehen tavoin ja asteli huoneeseen muassaan illalla löytämänsä runsaspovinen tyttö.

Sanoi että oli nukkunut kuin pieni possu likan tissien välissä ja kummasteli että tolla pojallakin on tissit? Sanoin että tutkimattomat ovat Herran tiet varsinkin täällä Pattayalla.
Kehoitin ottamaan juomaa jääkaapista jahka tästä siistiydymme.
Aamutoimiemme lomassa Heguli ylen innokkaana kurkisteli tyttöpoikani liikehdintää ja pukeutumista. Kysyin että vaihdetaanko?

Heguli mitään vastannut mutta sanoi että oli käynyt vuokraamassa Jeepin jolla nyt lähdettäisiin huristelemaan.
Ulkona kiilteli punainen upea paholainen. Renkaatkin olivat metrin korkeat.
Ei meillä mitään päämäärää ollut; emmehän tunteneet Pattista kuin 100 m rantakadusta ylöspäin, kunhan ajelimme. Hauskaa oli ja tuuli tuiversi hiuksia paitsi minun joka olen kalju.

Kävelykadulla minä olin puikoissa; oli hieman ahdasta ja hipaisin hieman jotain häkkiä jossa kanat sitten säikähtivät ja kaakattivat.
Tästä kanakopista Heguli jaksaa minulle vieläkin naljailla; monen kymmenen vuoden takaisesta jutusta. Ei ole ilennyt kuitenkaan kysyä siitä tyttöpojasta sen enempää.

Tällaista tänään. Hyvää Isänpäivää kaikille Pattis- konkareille!

23

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Upea stoori.

      Ajelittoko muuten suomenliput keulalla ja takalokareissa liuhuen ?

      Capitan sällit vuokrasivat noita viisi jonoon ja finskin liput heiluivat. Sitten heilui linnanovet ja niin tekevät vieläkin.

      • Anonyymi

        Capitalaiset häippäsivät Pattikselta jo 2007 lopussa. Alkoi polttelemaan, suurin juht meni Ruotsiin mummonmökkiin.


      • Anonyymi

        Linnanovet heilui vain Kailajärvelle. Muutama muu sai ehtoollista. Kaila istui viidenvuoden tuomiostaan puolet ja vapautui jo 2013. Muiden raha-asioita ei käsitelty rikosoikeudellisesti ja niistä ei tullut muita vaateita kuin rahan palautuksia. Numeromies valehteli jo aiemmin olleensa Jyväskylässä seuraamassa oikeudenkäyntiä ja katsomassa kun jengiä lähti linnaan. Näinhän siellä ei käynyt eikä numeromies ollut sielläkään. Satusedän lerppauutisia kateuksissaan ja toiveajattelua. Kaila pyrkii politiikkaan ilmeisesti ja on varsin fiksu sälli, vaikka tuo nyt meni miten meni.


    • Anonyymi

      Nykyisin pitää vuokrata sähköjeeppi ja sähköistetty seksinukke. Seksikello ranteeseen, siitä voi seurata, kun lapsisiemen pyrskähtää, hedelmättömään maahan.

    • Anonyymi

      Itä-Suomen hovioikeus on koventanut kahden avainhenkilön tuomioita sijoitusklubi Wincapitan Pohjois-Savon haaraan liittyvässä vyyhdissä.

      Hovioikeus kovensi kahden miehen tuomioita törkeästä petoksesta ja lisäsi tuomioihin nimikkeet avunannosta rahankeräysrikokseen. Toisen miehen tuomio oli kaksi vuotta ja toisen vuosi ja kahdeksan kuukautta ehdollista vankeutta. Lisäksi miehet joutuvat palauttamaan saamaansa rikoshyötyä yhteensä noin 2,5 miljoonaa euroa, kuten käräjäoikeus jo aiemmin määräsi.

      Eli nuo dokut istui ehdollisensa, kun siellä oli ratteja ym lisänä.

      • Anonyymi

        Höpönlöpöä. Menehän lerppis jo nukkumaan.


    • Anonyymi

      Laskitko seksinukesta ilmat pihalle?

      • Anonyymi

        Se on seksirobotti, ei nykyään ole enää mitään pumpattavia Belörffejä.


    • Anonyymi

      Ainoa syy miksi joskus palstalla piipahdan on kun katson onko 28x tarinoinut tänne jotakin.
      Ei pettänyt taaskaan.

    • Anonyymi

      Minkä niminen on ladyboy seksinukke? Naispuolinenhan pumpattava Barbara.

      • Anonyymi

        Löytyy nimisinä Nasu pikkupilinä ja Neitimallilla 21 cm.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löytyy nimisinä Nasu pikkupilinä ja Neitimallilla 21 cm.

        28XX tarkoittaa 28 tuumaista pituudeltaan,,,ainakin Älämölön gambbihampeissa.


    • Anonyymi

      Vai sellainen seksinukkerobotti oli ovesi takana.

      • Anonyymi

        Missä on nyt Amalian syntisauva korvassa nenässä aivoissa ?


    • Anonyymi

      Upea muistelu ajoilta, jolloin Pattayan Paratiisista ei suomit tienneet paljon mitään.

      Itse muistelen kaiholla reissua, jossa otin ison avojeepin ja laitoin tytöt ajalemaan. Olin yksin reissussa, mutta kuusi tyttöä oli seurueessa parhaina päivinä. Silloin oli seksit hauskaa, kun kaikki tytöt " huomioivat " vain minua. Oi niitä aikoja.

      • Anonyymi

        Oliko monta tyttöä yhtaikaa "ratissa" ?


    • Anonyymi

      Tulitko leikun kaa takaperin halliin?

    • Anonyymi

      Jokos Kaila on vapaalla jalalla ?

      Onko sotkeutunut Bitcoiniin ?

    • Anonyymi

      Kakskasin tarinoita ikävä! Kertaan erään tarinan omista muistoistani.

      Oltiin sovittu noin 8 hengen suomalaisporukan kanssa, että jatketaan juhlaputkea vielä pari päivää ravintolassa, jossa kokoonnutaan nyt sitten olympialaisiinkin.
      Kaksi on joukosta poissa, Eki ja Mikko R.I.P.

      Olin porukan ainoa poikamies tuolloin ja hieman hävetti mennä sinne ilman seuralaista kuin gaylordi vain kitaran kanssa. Pattyalla yksin liikkuva poikamies on varsin epäillyttävä hahmo.

      Päätin korjata pikaisesti tilanteen ja ajoin rantakatua pari kertaa auringonlaskun aikoihin. Siellä seisoikin sellainen Rihannan näköinen tumma erittäin hoikka tyttö nahkatopissa ja nahkashortseissa niitein ja punaisella niittikaulapannalla varustettuna.

      Tyttö oli suoraan kuin elokuvista, joissa esitellään aasialaisen ammattilaisen prototyyppi.

      Eikun kyytiin vaan ja karkeloihin mukaan. Kaverit oli jo aloittaneet joten piti juoda heidät kiinni. Tyttö hakemaan seiskasta kaksi pulloa viskiä. Baarin puolesta tuli blandikset, tarjoilu ja jäämurskat.

      Kitara ja laulu soi siihen saakka kun jokaisen biisin sanat alkoi sanoilla "ei ku.."

      Seuraava muistikuva on kun herään ökykämpästä jonka olin vuokrannut juhlapaikan naapurista varta vasten.

      Vieressä on lämmin mytty, aurinko on jo noussut ja koetan muistella mitä on tapahtunut. Muistin hyvin sen nahkaan pukeutuneen tytön ja karkelot siihen saakka kun filmi meni poikki.

      Tyytyväisenä myhäilin että onpas sitä ilmeisestä humalatilasta huolimatta onnistuttu pitämään seuralainen messissä ja ihan kämpille saakka.

      Kävin juomassa krapulaan yhden bissen terassilla merta ihaillen, ja päätin sen jälkeen toimittaa jotakin esiaviollista sen tytön seurassa.

      Tunkeuduin peiton alle ja kovin pehmeältä tuntui siihen nähden että vielä illalla tyttö oli todella hoikka. Vaalealtakin näytti ja eihän se sitten ollutkaan ollenkaan sama tyttö.

      Mukava, iloinen todella nuori hieman ylipainoinen tyttö löytyi hymyilemästä peiton alta ja oli kovin iloinen että oli päässyt niin hienoon asuntoon kylään. Sen verran sain selville että baarissa oltiin tutustuttu.

      Pienen seurustelun jälkeen suoritimme esiaviollista toimintaa, ja sitten pikku tirsat päälle.

      Ovikello soi juuri kun olin nukahtanut. Avasin oven ja siellä seisoo naapuri viinapullon kanssa ja esittäytyy että moi mä oon Ripa. Sanoin että vai sillä tavalla ja paiskasin oven kiinni.

      Tytön kanssa siinä sitten heräiltiin, tehtiin aamiaista, istuttiin terassilla loiventamassa. Tytölläkin oli krapula. Katsottiin leffaa ja suoritettiin uudelleen miehen ja naisen välistä toimintaa ja laitoin tyytyväisen tytön matkaan setelitukon kanssa.

      Illalla kun karnevaalit baarissa jatkui, kyselin että mitä tapahtui eilen ja mihin se katosi se minun alkuperäinen seuralainen? Baarimikko kertoi että olin torkahtanut pöytään ja seuralaiseni oli häippässyt mennessään muka kauppaan.

      Baarimikolla oli käynyt sääliksi minua ja hän oli käynyt Jomtienin rantakadulta hakemassa minulle uuden seuralaisen.

      Sitä voi sanoa jo viiden tähden ravintolaksi, kun jos seuralainen häippäsee, niin henkilökunta hakee uuden!

      T 2010

      • Anonyymi

        Pattiksella ei tapahdu heittellejättöjä. Jos asiakas sammuu baariin, tytöt kyllä hoitavat hotellille ja hoitavat muutkin juoksevat asiat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pattiksella ei tapahdu heittellejättöjä. Jos asiakas sammuu baariin, tytöt kyllä hoitavat hotellille ja hoitavat muutkin juoksevat asiat.

        Allekirjoitan asian. Ei olla kadulle koskaan jääty. Bläkkäriin kerran syystä että kukaa ei jaksanut kantaa. Siivooja herätti aamulla. Lompakko oli nätisti vieressä, kukaan ei ollut koskenut.


    • Anonyymi

      Näinpä, täällä Suolla annetaan porttikielto ja toimitetaan putkaan, kun asiakas yrittää käyttää yrittäjän tarjoamaa palvelua. Thaimaassa toivotetaan tervetulleeksi uudelleen.

      Synkkä maa, synkkä kansa, synkät lait. Sitä se luterilaisuus teettää.

      • Anonyymi

        "Synkkä maa, synkkä kansa, synkät lait. Sitä se luterilaisuus teettää."

        PAREMPI SIIS SIIRTYÄ PATTAYAN ILOIHIN !


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      4493
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      116
      4095
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2740
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      21
      1653
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      92
      1590
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1563
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe