IS Viikonloppu 7-811.2020

Anonyymi

Minulla ei ole lehteä mutta nettituttu on lähettänyt siitä maistiaidia. Jo pikaisella tarkastelulla selviää, että keskimääräinen sanan pituus ja piilokirjaimien määrä ei vastaa IS-kovikselle asetettuja odotuksij. Sanasto on huonohkoa keskitasoa. Luules, että täjän ritsikkoon ei lastija ole pameutunut tosissaan.

35

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tämä on valheellinen ja pilkallinen säi, jossa aloittaja ei ole pyrkinyt muuhun kuin minun pilkkaamiseeni.. Aloitin siksi uuden, asiallisen säikeen. Toivon, että tämä satiiriksi tai ironiaksi tarkoitettu säie unohdetaan.

      • Anonyymi

        Olisit edes tämän kirjoittanut ilman virheitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisit edes tämän kirjoittanut ilman virheitä.

        No kun tableddi on - hirveitä tulee helposdi. Nettituttuni lupasi lähettää kirkkaamman kuvan ristikosta, jotta voin arvostella tarkemmin tämän tekeleen. Olen varma, että paremmalla kritiikillä voimme vaikuttaa rintsikoiden tasoon. Sanariksellahsn ei tunnetudti ole lasdun tarkistusta ollenkaan. Olen nyt puoli vuotta tehnyt sitä otona hesarille ja iltikselle. Työni tulokset näkybät jo kikioitus virheiden vähenemisenä ja kuvien parantumisena.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olisit edes tämän kirjoittanut ilman virheitä.

        Eihän tuossa ole kuin yksi kirjoitusvirhe. Kirjoitusvirheiden parodisointi on lapsellista.


      • Anonyymi
        Tapio-Huuhaa kirjoitti:

        Eihän tuossa ole kuin yksi kirjoitusvirhe. Kirjoitusvirheiden parodisointi on lapsellista.

        Laatijoiden mollaaminen lapsellista.


      • Anonyymi
        Tapio-Huuhaa kirjoitti:

        Eihän tuossa ole kuin yksi kirjoitusvirhe. Kirjoitusvirheiden parodisointi on lapsellista.

        Mitä sanoo kuukkeli?

        Ei tuloksia hakusanoilla psrodisointi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sanoo kuukkeli?

        Ei tuloksia hakusanoilla psrodisointi

        Heh, ei tuolle todellakaan, mutta parodiointi on ainoa oikea muoto.


    • Laatiojoiden kritisoiminen syystä ei ole mitenkään lapsellista. Sitä harrastaa mm. Juha N, Jaska, Jiikoo ja monet muut. Mutta jos minä sitä harrastan, se luokitellaan epäasiallisesti lapselliseksi. Kritiikin luokittelu lapselliseksi mollaamiseksi se vasta lapsellista onkin.

    • Se, että laatijoihin suhtaudutaan ylikunnoittavasti on samaa kuin se, että Trumpin kannattajat sallivat Trumpilta ihan mitä tahansa. Ketään laatijaa ei pidä asettaa Trumpin asemaan!

      • Anonyymi

        Amerikassa on vain kaksi vaihtoehtoa. Useimmat Trumpia äänestävät eivät ole Trumpin kannattajia, hän on vain vähemmän huono vaihtoehto.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Amerikassa on vain kaksi vaihtoehtoa. Useimmat Trumpia äänestävät eivät ole Trumpin kannattajia, hän on vain vähemmän huono vaihtoehto.

        Tarkoitin fanaattisia kannattajia. Heille kelpaa mikä tahansa valhe totuutena.


      • Anonyymi
        Tapio-Huuhaa kirjoitti:

        Tarkoitin fanaattisia kannattajia. Heille kelpaa mikä tahansa valhe totuutena.

        Trumpin mukaantuonti tähän oli tosi tosi lapsellista!


    • Tästä säikeestä tuli nyt ihan roskasäie, mutta syy oli tällä kertaa aloittajassa.

      • Anonyymi

        Syy on aina muissa. Lapdellista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syy on aina muissa. Lapdellista.

        Eikö sitten aloittajan parodia/satiiri ole lapsellista?


    • Voisiko ne asialliset kommentit laittaa siihen toiseen säikeeseen. Ei ole kiva aluksi lukea kaikkea ***, mitä tähän on laitettu.

    • Olkoon tämä itse kullekin hupisäie. Huvittavahan aloittajan kommentti on.

      • Anonyymi

        Olen nyt silmäillyt nettituttuni lähettämää kokreatasoista kuvaa ja näyttää sitla, että pelkoni on oikeasn osunut. En voi ymmärtää mitrn kriteerejäni vaastaan eotivs tekrle on päästetty lehteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen nyt silmäillyt nettituttuni lähettämää kokreatasoista kuvaa ja näyttää sitla, että pelkoni on oikeasn osunut. En voi ymmärtää mitrn kriteerejäni vaastaan eotivs tekrle on päästetty lehteen.

        Tein ensin ristiksen ja taviksen. Sen jälkeen piilis osoittautui erittäin vaikeaksi, koska suoran ja piilovihjeen raja hämärtyi moneen otteeseen. Enhän minä voinut tietää mitä niihiin tulee, kun raja hämärtyi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tein ensin ristiksen ja taviksen. Sen jälkeen piilis osoittautui erittäin vaikeaksi, koska suoran ja piilovihjeen raja hämärtyi moneen otteeseen. Enhän minä voinut tietää mitä niihiin tulee, kun raja hämärtyi.

        Olen nyt koviksen loppusuoralla. Lätkäistään mustetahra paperille ja vastaus on taas ihan mitä hyvänsä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tein ensin ristiksen ja taviksen. Sen jälkeen piilis osoittautui erittäin vaikeaksi, koska suoran ja piilovihjeen raja hämärtyi moneen otteeseen. Enhän minä voinut tietää mitä niihiin tulee, kun raja hämärtyi.

        Joku kaivelee menneitä. Aika harvoin menneisyydessä noin kävi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen nyt koviksen loppusuoralla. Lätkäistään mustetahra paperille ja vastaus on taas ihan mitä hyvänsä!

        Olihan tässä joo yksi aulismainem vihje. Vähän terävämoi kuva kylläkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olihan tässä joo yksi aulismainem vihje. Vähän terävämoi kuva kylläkin.

        Robotti poisti tästä mielestäni ihan asiallisen kommentin. Tässä joku huomautti, että olisi useampi kuin yksi aulismainen kuva. Luulen, mitä tarkoitetaan. Se kuva pitää katsoa oikein, että huomaa, mitä esittää. Ihan hyvällä tavalla aulishenkinen kuva. Ei suttu, mutta ei välttämättä aukea ensimmäisellä silmäyksellä.

        On tosiaan ikävää, kun ihan asiallinen kommentti häviää. Itseltänikin on paljon mielestäni ihan asiallisia kommentteja hävinnyt vaikka kuinka paljon.


    • Anonyymi

      Rinnakkaissäikeeseessä ei vastata kysymyksiin, joten pitää kysyä tässä. Keneen tai mihin Victoriaan viitataan. Toivon, että ei kerrot ratkaisusanaa.

      • Anonyymi

        Sain ristikon ratkottua. Keksin lopulta mistä Victoriasta on kyse. Voin auttaa muita chatissa, en täällä.


    • Anonyymi

      Tämän säikeen saisi kyllä poistaa. On äärimmäusen vastenmielistä se, että joku aloittaa säikeen ikään kuin toisena henkilönä.

      • Anonyymi

        Kukahan tämän sitten sanoi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukahan tämän sitten sanoi?

        Tapio. Toivon tosiaan poistamista täysin epäasiallisen toiminnan takia.
        Tablet-laitteellani ei ole muistissa kirjautumistietoa. Vaikka olisi, ei useinkaan viitsi kirjautua, koska kirjautuminen on voimassa melko lyhyen ajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tapio. Toivon tosiaan poistamista täysin epäasiallisen toiminnan takia.
        Tablet-laitteellani ei ole muistissa kirjautumistietoa. Vaikka olisi, ei useinkaan viitsi kirjautua, koska kirjautuminen on voimassa melko lyhyen ajan.

        Onko sekin muiden vika, ettei viitsi kirjautua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sekin muiden vika, ettei viitsi kirjautua?

        Ei. Mutta kun kukaan muu i edes kirjautu tai muuten kerro, kuka on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei. Mutta kun kukaan muu i edes kirjautu tai muuten kerro, kuka on.

        Tämä sivusto antaa mahdollisuuden kirjoittaa anonyyminä. Jos se ei sovi, voi mennä muualle kirjoittelemaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämä sivusto antaa mahdollisuuden kirjoittaa anonyyminä. Jos se ei sovi, voi mennä muualle kirjoittelemaan.

        Suosittelen, että kirjaudutaan. Ainakin pysyy kärryillä paremmin, mistä kirjoitetaan. Jos aloittaa säikeen kirjoittautuneena, näkee "tekoälyn" poistamien kommenttien alun.


    • Anonyymi

      Kun en nyt tiedä kumpaa säiettä pitäisi käyttää, annan tiedoksi tässäkin wäikeessä, että voin antaa vinkkejä tarvittaessa - myös vihjeisiin, joiden logiikka on hakusessa itsellänikin. Parin vihjeen logiikka on hakusessa, mutta en taida niistä kysellä, kun vastaushaukkuus on alhaalla ja vastausten asiallisesta sävystä ei ole takeita. Jospa niitä "pääfoorumissa" jossain välissä käsiteltäisiin.

      • Anonyymi

        Tapio
        Laitoin ongelmakohtani esille chattiini. Jos joku heittäytyy ilkeäksi, kommentit saa poistettua.


    • Anonyymi

      Täällä nyt ei taida kukaan viitsiä auttaa ketään.

      En pysty ymmärtämään sitä, että jotkut ottavat laatijan tai kuvittajan kritiikin joten itseensä. Jos nyt yritetään erottaa toisistaan ratkojat ja laatijat.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5035
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3307
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe