Siis yritän tehä keskustelua tänne jossa mä kerron itsestäni ja etsin poikaystävää mutta sit ku tuun tänne uudesta nii sit sitä keskustelua ei näy. Miksi!? Oon yrittäny ettii sitä mut sit tulee vaa"hakutulosta ei löydy"
Miks tää ei toimi
11
132
Vastaukset
- Anonyymi
Olet liian ilmiselvä trolli ja houkutuslintu
- Anonyymi
Yep. Tämä^
Kaikki täällä on, koska tämä ei ole treffien tai seuranhaku palsta ollenkaan. Karhuja silti täältä löytyy jotka yrittää muita houkutella tai vastailla siinä toivossa, että aloittaja ei ole toinen saalistaja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yep. Tämä^
Kaikki täällä on, koska tämä ei ole treffien tai seuranhaku palsta ollenkaan. Karhuja silti täältä löytyy jotka yrittää muita houkutella tai vastailla siinä toivossa, että aloittaja ei ole toinen saalistaja.Haluaisin asiallisia kommentteja kiitos
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisin asiallisia kommentteja kiitos
Se oli asiallinen kommentti. Puhuu ihan totta tästä paikasta.
- Anonyymi
Ootteko te nähny täällä sitä "poikia mä metsästän:-D" keskustelua?
- Anonyymi
Ja osaatteko sanoa että mikä ois sopiva paikka sellaselle seuran haku jutulle ( muu ku tinder)?
- Anonyymi
Googleta, treffi ym. muita paikkoja on olemassa mielin määrin. Tämä palta missä on lapsia ei ole tehty treffaamista varten. Jos on itse ala-ikäinen niin menee nuortennettiin, missä on aktiivisempi valvonta, ettei sinne pääse samalla tavoin aikuisia houkuttelemaan lapsia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Googleta, treffi ym. muita paikkoja on olemassa mielin määrin. Tämä palta missä on lapsia ei ole tehty treffaamista varten. Jos on itse ala-ikäinen niin menee nuortennettiin, missä on aktiivisempi valvonta, ettei sinne pääse samalla tavoin aikuisia houkuttelemaan lapsia.
En ole aikuinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole aikuinen
Mene sitten nuortennettin ja tukinetin nuorille tarkoitettuihin ryhmächatteihin ja tapaamispaikkoihin. Selvitä myös mitä nuorisotoimia kuntasi tarjoaa, jos teillä on Ohjaamo tai etsivä nuorisotyö niin käy kysymässä heiltä, että mitä kaikkea on nuorille tarjolla netissä ja sen ulkopuolella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene sitten nuortennettin ja tukinetin nuorille tarkoitettuihin ryhmächatteihin ja tapaamispaikkoihin. Selvitä myös mitä nuorisotoimia kuntasi tarjoaa, jos teillä on Ohjaamo tai etsivä nuorisotyö niin käy kysymässä heiltä, että mitä kaikkea on nuorille tarjolla netissä ja sen ulkopuolella.
Selvä ja kiitos
- Anonyymi
Jubo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa115926- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54566Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48549- 72483