Palstan merkitys?

Anonyymi

Olen aina pitänyt näitä internetin keskustelufoorumeja teknologian lahjana parisuhdekyvyttömille ja heikot sosiaaliset taidot omaaville ujoille ihmisille. Ihmisille joilla on omasta mielestään paljon sanottavaa, mutta ei yhtään kuuntelijaa reaalielämässä? Eli ei ketään kuuntelijaa viisaille jutuillensa?

Täällä he saavat avautua ja kertoa unelmistaan vapautuneesti, kasvottomasti ja nimettömästi.

En toki tarkoita pattaya osiota, olen huomannut, että pattis foorumilla kokoontuu aktiivisesti joka päivä, hämmästyttävän suuri joukko, muutenkin sosiaalisesti aktiiveja, taloudellisesti erittäin hyvinvoivia , menestyneitä, entisiä huippu-urheilijoita ja golffareita joiden ruokavalio ja elämäntavat ovat asiantuntemuksensa vuoksi maailman huippuluokkaa.

Näiden aktiivipostaajien koen onnistuneen elämässään täydellisesti myös siksi, että kaikkien heidän kaikki jälkeläisensä menestyvät elämässään erinomaisesti, se kuka ei pelaakkaan nhl: ssä, vetää satoja kiloja maasta ja on tuleva vapaaottelun maailmanmestari, se kuka tekee dupaissa kansainvälistä menestyvää kauppaa parikymppisenä " korkeasti koulutettuna?"....... toivon menestystä heille......

Heillä jokaisella on " isiensä postauksien mukaan" taustallaan rikkinäinen koti ??

27

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jaksoin lukea loppuun saakka virtesi. Kilpailetko katkeruudesta sensein kanssa vai sinäkö se siellä puhumassa parisuhdekyvyttömyyksistä taas? Melkoisen yksinäistä höpinää ja herättää pari kysymystä.

      Kuka on sanonut olevansa entinen menestynyt huippu-urheilija? En ainakaan minä. Harrastus ei ole sama kuin menestys tai mestaruus. Parit pystit joistakin amatöörien matseista ei ole yhtään mitään muuta kuin muisto harrastuksesta.

      Kuka on sanonut olevansa huippugolfari? En ainakaan minä. Paras tasoitukseni on ollut jossakin ysin paikkeille, joka on vain kelvollinen harrastajataso.

      Minä olen kokenut itseni yksinäiseksi viimeksi joskus 2012, mutta sekin oli opettavaista aikaa enkä siitä valittanut kellekään.

      Sosiaaliset kuviot? Kuulostaa siltä että olet reppana kateellinen siitäkin jos jollakin on kavereita, vaimo tai lapsia. Kysy itseltäsi vaan reippaasti miksei sinulla ole.

      Kyllä isä saa olla ylpeä lapsistaan ja pitääkin olla varsinkin kun on syytä. Poikani ei ollut lähelläkään mitään NHL:ää vaan hän oli ehdolla nuoriin leijoniin ennenkuin polvien rustottumat katkaisi sen touhun.

      Eikä minua hävetä sanoa sitäkään ääneen että vedin ilman roinaa ja liinoja ja vyötä nelikymppisenä päälle 300 kiloa maasta.

      Ei sekään mikään ennätys ole mutta erittäin hyvä tulos ottaen huomioon etten ole mikään voimanostaja koskaan ollut. Nyt kylmiltään en uskaltaisi laittaa tankoon enempää kuin 160 kiloa.

      Jossittelu on ihan turhaa että olisiko voinut tulla jotakin enemmän ja mikä sen merkitys olisi ja kenelle.

      Parisuhdekyky? Mitähän mahdat sillä tarkoittaa? Jos luetella pitää niin takanani on 3 vuoden, 16 vuoden ja 7 vuoden parisuhteet plus nykyinen 3 vuotta. Tekeekö se minut kyvyttömäksi että kolme suhdetta on päättynyt?

      Jos lähdet laskemaan taas niin eka suhteeni oli 16-19 vuotiaana ja pisin seurasi suoraan sitä. 31 vuotta parisuhteissa on aika hyvin mielestäni, eikä ole tarvinnut väkisin elää huonossa suhteessa, vaan ne kaikki on olleet hyviä ja olen exieni kanssa hyvissä väleissä.

      Poikani siis aloitti uudelleen thainyrkkeilyn Suomessa ja haluaa nähdä riittääkö rahkeet rahakehiin joskus. Mistä sinä vedät noita maailmanmestaruuksia oikein toisten juttuihin? Minä en sellaisista puhu, koska olen realisti.

      Hyvät elämäntavat on helppo opetella. Jos on itsetuhoinen, niin sitten ei tarvitse, koska hyvät elämäntavat saattavat viivästyttää ennenaikaista loppua.

      Varsin säälittävää itkemistä on aina nuo juttusi ja silkkaa valehtelua ja väärin muistamista tahattomasti tai tahallisesti. Hanki elämä. Minä menen saunaa. Poikamiesilta yksin kotona.

      T 2010

      • Anonyymi

        Tiedätköhän Nolla edes mitä realismi tarkoittaa?

        Koska itse tiedän, että olen tältä palstalta lukenut miehestä ( tosin miehen itse kirjoittamana)
        jonka poika oli lähdössä jenkkeihin NHL:n lätkä leirille. Jännitit miten kävisi? 20v ikäluokkansa nopein,"komein? ",vahvin? Näitä totuuksia? tuli samoihin aikoihin kun iso pomosi lähetteli sinulle 50 000e tilillesi, aina kun soitit sille?

        Nyt nhl on vaihtunut nuoriin leijoniin, mihin ei käsitykseni mukaan sinnekkään kelvannut? Miksi? Oliko polvirustot tiedossa jo NHL leirillä?

        Jos toi UFC ei nyt jostain kumman syystä tee rustopolvi pojastasi miljonääriä, niin kai kehittelet sille jonkun hahmon, tässä vuoden aikana, että vuoden 2020 verokalenterissa on pojan nimi siinä....... Isin vieressä? Alapuolellaan joku supercellin perustaja?

        Ei se helppoa ole, olla metriseitsemänkymmentäsenttiä korkea, tukevahko, keski-ikäinen, tavallinen, pari kertaa eronnut pulskaposki.

        Annan sinulle " realisti?" realistisen vinkin.. " kun pysyy postauksissaan totuudessa, niin ei tarvitse koskaan muistella mitä ja missä on kenellekkin valehdellut".

        Itse oon pärjännyt tällä "motolla" aika hyvin tähän asti ainakin.

        Joo. Olen suomessa ja tissuttelen olutta tällä hetkellä, tiedätkö miksi? Siksi, että mä voin tehdä niin silloin kun mä haluan, ja silloin kun mä teen niin, niin silloin mä haluan tehdä niin Ymmärrätkö missä mennään?


      • Anonyymi

        Kolme hyvää parisuhdetta ja 3 eroa hyvistä parisuhteista? Mahtoivat olla kumppaneittesi mielestäkin unelmasuhteita??.... " niitä, joista ei koskaan halua erota?" Hah Hah.

        Suunnattoman älykkyytesi lisäksi taidat pitää itseäsi myös erinomaisena aviopuolisona??

        Ai niin.... Nyt vasta muistin.. Nämä vaimosihan lihoivat aivan älyttömästi? Siksi lähdit pois hyvistä avioliitoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kolme hyvää parisuhdetta ja 3 eroa hyvistä parisuhteista? Mahtoivat olla kumppaneittesi mielestäkin unelmasuhteita??.... " niitä, joista ei koskaan halua erota?" Hah Hah.

        Suunnattoman älykkyytesi lisäksi taidat pitää itseäsi myös erinomaisena aviopuolisona??

        Ai niin.... Nyt vasta muistin.. Nämä vaimosihan lihoivat aivan älyttömästi? Siksi lähdit pois hyvistä avioliitoista.

        No joka exälle puolen millin talot ja uudet mersut, Ruokot kertamaksuna 80 000e per pipipää. uus firma pystyyn, parisataatuhatta osakaslainaa ja Pattayalle tekeen 300 maksukaatoo? Lepotuoliin odottelemaan koska isonpomon laittama 50 000e näkyy tilillä?

        On se joillakin heleppoa. Oikeen kateellinen täytyy tässä vanhan markka miljonäärin olla.

        Ei jumalauta.


      • Anonyymi

        Parisuhdetta, lainaan "Parisuhdekyky? Mitähän mahdat sillä tarkoittaa? Jos luetella pitää niin takanani on 3 vuoden, 16 vuoden ja 7 vuoden parisuhteet plus nykyinen 3 vuotta. Tekeekö se minut kyvyttömäksi että kolme suhdetta on päättynyt?" olet siis ollut neljä kertaa parisuhtessa ja sinulla on niistä yhteensä neljä lasta, jokainen lapsi on kertomasi mukaan eri naisen kanssa, nykyinen parisuhde vuodelta 2017 juuri samana vuonna kun muutit pysyvästi thaimaahan, ja huomaa etten huomauttanut mitään osakaslainasta, tällä kertaa..., sitten oli ne 400 maksullista kaatoa, kuten kerroit.

        Minulla on hieman toisin ensimmäinen avio 13-14 vuotta, toinen nyt yli 20 vuotta... kaksi lasta ekasta aviosta toisesta ei omia lapsia, ei maksullisia suhteita koskaan, taisi olla seurustelu suhteita 3-4 alle 25 vuotiaana...


    • Anonyymi

      Paras ja asiapitoisin aloitus pitkään aikaan. Kiitos aloittajalle. Mistä mahtoikaan johtua tämän 201 nollan mielensä pahoittaminen.

      • Anonyymi

        Jos kerta lerppis itse niin sanoo niin olkoon se lerppiksen mielestä sitten parasta. Minä kutsuisin sitä lähinnä säälittäväksi akkojen itkuksi ja paskapuheeksi.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Minäkin annan kiitoksen aloittajalle, hyvä on aloitus. Nuo numeromieslerppissensei jatkumot kaipaa tällaisia aloituksia, kiitos vielä kerran ja toivon lisää.

    • Anonyymi

      Miksi nolla piipitti tähän aloitukseen?

      • Anonyymi

        Koska Nollan poika oli ikäistensä. 18-20v nopein kiekkoilija suomessa, mutta "polvien rustottumat katkaisivat sen touhun"? Kertoo itsekkin yli 40vuotiaana vetäneensä roinaa ilman liimoja 300kg maasta.?
        Tämä yllättävän monitaitoinen ja ylpeä isä?? Kertoi jääkiekossa polvensa rustottaneen" tuulennopean?" poikansa vaihtaneen lajiin,jossa ei ilmeisesti polvilla ole niin väliä? Eli voimanostoon ja maasta vetoon?

        Nyt kun rustopolvi on alkanut taas thai knekkailemaan...... missä ei ilmeisesti myöskään terveitä polvia tarvita???

        Tämä ylpeä isä näkee jo poikansa vapaaottelukehässä ? Ottelemassa rahamatseja???? Rustopolvisten sarjassa?

        Uskomatonta, mutta isän taidoista... ja jutuista päätellen?? Täysin toteutettavissa oleva haave. Mutta ylpeä iskä laittelee sitten ( ehkä jo parin viikon sisään?) Infoa, meille kamppailulajeista kiinnostuneille, kuinka rustopolvinen poika on edistynyt Mc Gregorin suojattina? Enkä epäile hetkeäkään, etteikö menestystä tulisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska Nollan poika oli ikäistensä. 18-20v nopein kiekkoilija suomessa, mutta "polvien rustottumat katkaisivat sen touhun"? Kertoo itsekkin yli 40vuotiaana vetäneensä roinaa ilman liimoja 300kg maasta.?
        Tämä yllättävän monitaitoinen ja ylpeä isä?? Kertoi jääkiekossa polvensa rustottaneen" tuulennopean?" poikansa vaihtaneen lajiin,jossa ei ilmeisesti polvilla ole niin väliä? Eli voimanostoon ja maasta vetoon?

        Nyt kun rustopolvi on alkanut taas thai knekkailemaan...... missä ei ilmeisesti myöskään terveitä polvia tarvita???

        Tämä ylpeä isä näkee jo poikansa vapaaottelukehässä ? Ottelemassa rahamatseja???? Rustopolvisten sarjassa?

        Uskomatonta, mutta isän taidoista... ja jutuista päätellen?? Täysin toteutettavissa oleva haave. Mutta ylpeä iskä laittelee sitten ( ehkä jo parin viikon sisään?) Infoa, meille kamppailulajeista kiinnostuneille, kuinka rustopolvinen poika on edistynyt Mc Gregorin suojattina? Enkä epäile hetkeäkään, etteikö menestystä tulisi.

        Voi apuaaa... en kyennyt olemaan purskahtamatta nauruun, sulla on kyllä kertakaikkiaan sanat oikeassa järjestyksessä.
        hyvät isänpäivän alut sinne täältä.🌷


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska Nollan poika oli ikäistensä. 18-20v nopein kiekkoilija suomessa, mutta "polvien rustottumat katkaisivat sen touhun"? Kertoo itsekkin yli 40vuotiaana vetäneensä roinaa ilman liimoja 300kg maasta.?
        Tämä yllättävän monitaitoinen ja ylpeä isä?? Kertoi jääkiekossa polvensa rustottaneen" tuulennopean?" poikansa vaihtaneen lajiin,jossa ei ilmeisesti polvilla ole niin väliä? Eli voimanostoon ja maasta vetoon?

        Nyt kun rustopolvi on alkanut taas thai knekkailemaan...... missä ei ilmeisesti myöskään terveitä polvia tarvita???

        Tämä ylpeä isä näkee jo poikansa vapaaottelukehässä ? Ottelemassa rahamatseja???? Rustopolvisten sarjassa?

        Uskomatonta, mutta isän taidoista... ja jutuista päätellen?? Täysin toteutettavissa oleva haave. Mutta ylpeä iskä laittelee sitten ( ehkä jo parin viikon sisään?) Infoa, meille kamppailulajeista kiinnostuneille, kuinka rustopolvinen poika on edistynyt Mc Gregorin suojattina? Enkä epäile hetkeäkään, etteikö menestystä tulisi.

        Tuossa on jo perusteita lapsen huostaanottoon, kaikkinensa kerronta vaikuttaa pahoinpitelylle lastaan kohtaan, no factaa on se että nämä entiset "huippu-urheilijat" jotka ovat sössinet uransa, elävät uutta nousukauttaan lastansa kautta, urheiluhierojina...


    • Anonyymi

      Kova poika kehumaan itseään ja keskustelemaan itsensä kanssa tämä Hiekkaharjun oma poika. Järkeä on kuin auton alle jääneellä sammakolla ja jutut on kuin vaikeavammaisella simpanssilla, mutta luulot on kyllä suuret tällä lerppasirkuksella.

    • Anonyymi

      Senseillä on runsaasti parisuhdekykyä mutta jopo ei keuli, ei ole naista ja taskut on tyhjät. Onneksi vielä on marraskuun kelarahoilla ostettua viinaa kuitenkin jäljellä, niin jaksaa pari päivää uhota homepirtissään.

      • Anonyymi

        Vain kaltaisesi kypärä kokoajan pystyssä kulkeva, ( ei mikään saantimies?) myöhäispuberteetti kriisiä poteva keski-ikäinen mies kuvittelee,että parisuhde tarkoittaa pelkkää seksiä.


      • Anonyymi

        Moi moi. Jyväskylän tuoksukynttilämies.

        Sinulla ei ole mitään käsitystä kuka on kuka ja kuka on kirjoittanut mitäkin.

        Et tiedä viikon jälkeen edes mitä olet itse tänne kirjoitellut. Tulee välillää niin rankkaa valhetta Jyväskylän toiseksi hienoimmasta omakotitalosta ja 11 naisen samanaikaisista kierroksista ja " aamulla taputin pyllylle ja saatoin pihalle ja illalla seuraava tilalle".

        Ainoo mikä on totta tuossa tarinassa on se, että poltit tuoksukynttilällä jäljen alakerran yhteissaunan lauteisiin saunavuorollanne. Äitisi ollessa matkoilla kävit yksin saunassa tuoksukynttilän kanssa ja se kaatui kun tutustuit lauteilla itseesi omatoimisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi moi. Jyväskylän tuoksukynttilämies.

        Sinulla ei ole mitään käsitystä kuka on kuka ja kuka on kirjoittanut mitäkin.

        Et tiedä viikon jälkeen edes mitä olet itse tänne kirjoitellut. Tulee välillää niin rankkaa valhetta Jyväskylän toiseksi hienoimmasta omakotitalosta ja 11 naisen samanaikaisista kierroksista ja " aamulla taputin pyllylle ja saatoin pihalle ja illalla seuraava tilalle".

        Ainoo mikä on totta tuossa tarinassa on se, että poltit tuoksukynttilällä jäljen alakerran yhteissaunan lauteisiin saunavuorollanne. Äitisi ollessa matkoilla kävit yksin saunassa tuoksukynttilän kanssa ja se kaatui kun tutustuit lauteilla itseesi omatoimisesti.

        Ei ollut naisia eikä sen enempää muutakaan erotiikkaa, kynttilä sammuksiin, visvat kiukaalle, suihkuun ja nukkumaan. Yksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi moi. Jyväskylän tuoksukynttilämies.

        Sinulla ei ole mitään käsitystä kuka on kuka ja kuka on kirjoittanut mitäkin.

        Et tiedä viikon jälkeen edes mitä olet itse tänne kirjoitellut. Tulee välillää niin rankkaa valhetta Jyväskylän toiseksi hienoimmasta omakotitalosta ja 11 naisen samanaikaisista kierroksista ja " aamulla taputin pyllylle ja saatoin pihalle ja illalla seuraava tilalle".

        Ainoo mikä on totta tuossa tarinassa on se, että poltit tuoksukynttilällä jäljen alakerran yhteissaunan lauteisiin saunavuorollanne. Äitisi ollessa matkoilla kävit yksin saunassa tuoksukynttilän kanssa ja se kaatui kun tutustuit lauteilla itseesi omatoimisesti.

        Sulla menee pahemman kerran kirjoittajat ja heidän tarinat sekaisin. Minä olen Jyväskylästä mutta en ole tähän ketjuun kirjoittanut mitään. Asun työsuhdeasunnossa kerrostalokaksiossa vanhassa talossa. Oma asunto muualla vuokrattuna eteenpäin.
        Olin täällä joskus nimimerkillä Pattaya Nro1 ja laitoin jonkun prätkävideon muistaakseni.
        Morsmaikku tulee jouluna Suomeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla menee pahemman kerran kirjoittajat ja heidän tarinat sekaisin. Minä olen Jyväskylästä mutta en ole tähän ketjuun kirjoittanut mitään. Asun työsuhdeasunnossa kerrostalokaksiossa vanhassa talossa. Oma asunto muualla vuokrattuna eteenpäin.
        Olin täällä joskus nimimerkillä Pattaya Nro1 ja laitoin jonkun prätkävideon muistaakseni.
        Morsmaikku tulee jouluna Suomeen.

        Jaa, minä vuonna?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla menee pahemman kerran kirjoittajat ja heidän tarinat sekaisin. Minä olen Jyväskylästä mutta en ole tähän ketjuun kirjoittanut mitään. Asun työsuhdeasunnossa kerrostalokaksiossa vanhassa talossa. Oma asunto muualla vuokrattuna eteenpäin.
        Olin täällä joskus nimimerkillä Pattaya Nro1 ja laitoin jonkun prätkävideon muistaakseni.
        Morsmaikku tulee jouluna Suomeen.

        En tarkoittanut juuri tätä ketjua. toi kierros ja kaupungin toiseksi hienoin talo tarinasi oli aikanaan, mutta oli niin hyvä, että jäi mieleeni.

        Miksi muuten uskot, että tarkoitin juuri sinua??... Siihenkin on varmasti joku hyvä syy??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla menee pahemman kerran kirjoittajat ja heidän tarinat sekaisin. Minä olen Jyväskylästä mutta en ole tähän ketjuun kirjoittanut mitään. Asun työsuhdeasunnossa kerrostalokaksiossa vanhassa talossa. Oma asunto muualla vuokrattuna eteenpäin.
        Olin täällä joskus nimimerkillä Pattaya Nro1 ja laitoin jonkun prätkävideon muistaakseni.
        Morsmaikku tulee jouluna Suomeen.

        Miksi sinun piti mainita että " oma asuntosi muualla vuokrattuna eteenpäin?"

        Lauseella ei ole mitään tekemistä kirjoituksesi kanssa, eikä vaikutusta mihinkään kyseessä olevaan asiaan.

        Tuoko se sinulle itsellesi vähän rikkaamman olon? Vai miksi halusit asiasta mainita?

        Sulla mitään omaa asuntoo ole, et saa lainaa kun nimi kuralla pikavipeistä?


    • Anonyymi

      Onhan oltava paikka missä tällaiset senseit päivänsä viettävät.

      • Anonyymi

        Mikähän häntä tuossa Pattayassa viehättää näin kamalasti? Tekeeköhän mielensä thainaista mutta ei ole rahaa eikä terveyttä matkustella? Vai eikö sukukalleudet enää toimi ja se kiukuttaa ja äksyttää koko ajan? Veikkaan näiden yhdistelmää.


      • Anonyymi

        Onhan tällaisella palstalla iso merkitys juurikin tuollaiselle mielenterveysogelmaisille, pysyvät kotona netin ääressä muuten olisivat jossain lähiön markettien tuulikaapissa kiusaamassa ihmisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan tällaisella palstalla iso merkitys juurikin tuollaiselle mielenterveysogelmaisille, pysyvät kotona netin ääressä muuten olisivat jossain lähiön markettien tuulikaapissa kiusaamassa ihmisiä.

        Senssun ja numeromiehen ikäiset tuskin ostareilla pyörisivät, vaikkei tätä palstaa olisi, mutta kyllä täällä on ainakin pari tötteröturpa " miljonääriä" jotka ostareilla ilman tätä palstaa roikkuisivat. Roikkuisivat ehkä nytkin, mutta ei ole kavereita ja ovat niitä vähän
        " ujompia miljonäärejä". Eivät liiku pois näppiksen edestä, kun pakon edessä. Ruuat syödään samalla kun etsitään täältä postauksia joita saavat suuressa viisaudessaan arvostella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Senssun ja numeromiehen ikäiset tuskin ostareilla pyörisivät, vaikkei tätä palstaa olisi, mutta kyllä täällä on ainakin pari tötteröturpa " miljonääriä" jotka ostareilla ilman tätä palstaa roikkuisivat. Roikkuisivat ehkä nytkin, mutta ei ole kavereita ja ovat niitä vähän
        " ujompia miljonäärejä". Eivät liiku pois näppiksen edestä, kun pakon edessä. Ruuat syödään samalla kun etsitään täältä postauksia joita saavat suuressa viisaudessaan arvostella.

        70% näiden puupipojen postauksista on muiden postaajien arvostelua ja loput 30% valheellisia tarinoita omista naisistaan, tuloistaan, varallisuudestaan ja tekemisistään.

        Näi se vaan on. Totuus ei pala tulessakaan.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1853
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1416
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1372
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1334
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1317
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      4
      1192
    Aihe