Tuttu paikka toyotalle vuodesta toisee AINA VIIMEINEN.
tm testin viimeinen.
29
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Edellinen autoni oli moninkertainen testivoittaja Saksalainen premium. En tykännyt siitä.
Nyt on alla RAV4 ja on paras auto ajaa mitä minulla on ikinä ollut. Edelliset kaksi oli saksalaisia n. 55ke hintaisia premiumeja uudesta ostettuna.- Anonyymi
Hihii, hölmö Toyotan omapoika, ei kukaan premiumilla ajanut vaihda Toyotaan.
- Anonyymi
Valehtele ihan vapaasti. Kukaan täysjärkinen ei osta Volkkaria eikä Toyotaa.
- Anonyymi
Mikä auto se voitti TM Talvitestin?
- Anonyymi
Toyota tietty, moninkertainen voittaja
- Anonyymi
Hihii, olihan se maailman isoin talvitesti, tosin ainoa maailmassa ja siinä yhden vuoden uutuuksia. Corolla voitti lämmityslaitteella, vaikka vastaavasti jarrut olivat surkeat.
Eihän Corolla pärjännyt Focukselle, Golfille, eikä edes Mazdalle ja mikä nolointa, vanha Octaviakin voitti tuoreen Corollan.
- Anonyymi
Tuhnutin omalla paikallaan
- Anonyymi
Toyota halpis kippana vanhuksille 70-80v .Mitä mieltä muuten toyota oma poju kun vanhukset kusee jaloille......
- Anonyymi
Usein on Toyota ollut viimeinen.
- Anonyymi
Usein on ollut viimeinen, paitsi ruostumisessa ensimmäinen.
- Anonyymi
Toyota, hybriditekniikan suvereeni edelläkävijä!
Myyntitykki vuodesta toiseen!- Anonyymi
Myynti tykki toyota hybridi TM testin viimeinen semmonen edelläkävijä.RAAKKI TÄYNNÄ HUONOA HYBRIDI TEKNIIKKAA.HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myynti tykki toyota hybridi TM testin viimeinen semmonen edelläkävijä.RAAKKI TÄYNNÄ HUONOA HYBRIDI TEKNIIKKAA.HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Melua koko rahalla.
- Anonyymi
Toyolla on kaikkein tyytyväisimmät asiakkaat. Se johtuu tuotteiden erinomaisesta laadusta. Testivoittaja jo usean sukupolven ajan.
- Anonyymi
Testivoittaja? Missä kuplasssa olet elänyt?
Laatu on romahtanut ja sijat kahden viimevuoden listoilla sijat 9 ja 20 todella laajassa tutkimuksessa jossa kerättiin kaikki viat ja ongelmat koko vuoden ajalta.
Panttimaksu on se valtti millä Toyota saa pidettyä tuota kuplaa elossa kun vaarit kilvan vaihtavat autojaan 2-3 vuoden välein uuteen samanlaiseen kehuen ettei juurikaan ollut vikoja koko 20tkm aikana, muutamat takaisin kutsut, mutta ne on vaan iloksi ja mukavia kun pääsee kaltaistensa kanssa jonottamaan marmoritiskille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Testivoittaja? Missä kuplasssa olet elänyt?
Laatu on romahtanut ja sijat kahden viimevuoden listoilla sijat 9 ja 20 todella laajassa tutkimuksessa jossa kerättiin kaikki viat ja ongelmat koko vuoden ajalta.
Panttimaksu on se valtti millä Toyota saa pidettyä tuota kuplaa elossa kun vaarit kilvan vaihtavat autojaan 2-3 vuoden välein uuteen samanlaiseen kehuen ettei juurikaan ollut vikoja koko 20tkm aikana, muutamat takaisin kutsut, mutta ne on vaan iloksi ja mukavia kun pääsee kaltaistensa kanssa jonottamaan marmoritiskille.Mutta aina vaan se myydyin auto. Vuodesta toiseen Trump tyylisestä saarnastasi huolimatta...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta aina vaan se myydyin auto. Vuodesta toiseen Trump tyylisestä saarnastasi huolimatta...
Niinpä, Aasiassa ja Jenkeissä on paljon köyhiä joille tuo kun kelpaa kun muuhun ei ole varaa ja meillä jostain omituisesta syystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä, Aasiassa ja Jenkeissä on paljon köyhiä joille tuo kun kelpaa kun muuhun ei ole varaa ja meillä jostain omituisesta syystä.
Ja sinulla on varaa siihen kolmen tonnin golfiin...Nippa nappa...😂😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinulla on varaa siihen kolmen tonnin golfiin...Nippa nappa...😂😅
Väärin, omistan 2020 mallin premiumin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väärin, omistan 2020 mallin premiumin.
Kyllä, Unissasi. 😂😅
- Anonyymi
Ei aina kuitenkaan viimeinen, usein kuitenkin. Ei Toyota ole erityisen huono, mutta ei huippu tuote.
- Anonyymi
No alle keskiverto kuitenkin.
- Anonyymi
Usein testeissä keskiarvon alapuolella, jos ei sitten viimeinen.
- Anonyymi
Hohohoooo, Toyota viimeinen!!!
https://tekniikanmaailma.fi/paras-talviauto-2020/- Anonyymi
Niin, saadaan vaarille sopiva karvalakkihiki päähän hieman nopeammin kuin muilla. Jarrut surkeat, melu kova, ohjaus tunnoton jne....
Eipä hyvältä näytä kun jäi viimeiseksi vertailussa eurooppalaisiin ja yhteen japsiin.
- Anonyymi
Tojo hyppii ja poukkoilee tiellä kun västäräkki kynnöspellolla.
- Anonyymi
Muillakin autopalstoilla on samanlaisia juttuja
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16653223/meneeko-tojota-tunteisiin
- Anonyymi
Tämäkö se voitti sen maailman suurimman talvitestin?
- Anonyymi
ensimmäinen ruostumaan kuitenkin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351402
- 1041103
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat310845- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144624