tm testin viimeinen.

Anonyymi

Tuttu paikka toyotalle vuodesta toisee AINA VIIMEINEN.

29

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Edellinen autoni oli moninkertainen testivoittaja Saksalainen premium. En tykännyt siitä.

      Nyt on alla RAV4 ja on paras auto ajaa mitä minulla on ikinä ollut. Edelliset kaksi oli saksalaisia n. 55ke hintaisia premiumeja uudesta ostettuna.

      • Anonyymi

        Hihii, hölmö Toyotan omapoika, ei kukaan premiumilla ajanut vaihda Toyotaan.


      • Anonyymi

        Valehtele ihan vapaasti. Kukaan täysjärkinen ei osta Volkkaria eikä Toyotaa.


    • Anonyymi

      Mikä auto se voitti TM Talvitestin?

      • Anonyymi

        Toyota tietty, moninkertainen voittaja


      • Anonyymi

        Hihii, olihan se maailman isoin talvitesti, tosin ainoa maailmassa ja siinä yhden vuoden uutuuksia. Corolla voitti lämmityslaitteella, vaikka vastaavasti jarrut olivat surkeat.
        Eihän Corolla pärjännyt Focukselle, Golfille, eikä edes Mazdalle ja mikä nolointa, vanha Octaviakin voitti tuoreen Corollan.


    • Anonyymi

      Tuhnutin omalla paikallaan

    • Anonyymi

      Toyota halpis kippana vanhuksille 70-80v .Mitä mieltä muuten toyota oma poju kun vanhukset kusee jaloille......

    • Anonyymi

      Usein on Toyota ollut viimeinen.

      • Anonyymi

        Usein on ollut viimeinen, paitsi ruostumisessa ensimmäinen.


    • Anonyymi

      Toyota, hybriditekniikan suvereeni edelläkävijä!
      Myyntitykki vuodesta toiseen!

      • Anonyymi

        Myynti tykki toyota hybridi TM testin viimeinen semmonen edelläkävijä.RAAKKI TÄYNNÄ HUONOA HYBRIDI TEKNIIKKAA.HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myynti tykki toyota hybridi TM testin viimeinen semmonen edelläkävijä.RAAKKI TÄYNNÄ HUONOA HYBRIDI TEKNIIKKAA.HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

        Melua koko rahalla.


    • Anonyymi

      Toyolla on kaikkein tyytyväisimmät asiakkaat. Se johtuu tuotteiden erinomaisesta laadusta. Testivoittaja jo usean sukupolven ajan.

      • Anonyymi

        Testivoittaja? Missä kuplasssa olet elänyt?
        Laatu on romahtanut ja sijat kahden viimevuoden listoilla sijat 9 ja 20 todella laajassa tutkimuksessa jossa kerättiin kaikki viat ja ongelmat koko vuoden ajalta.
        Panttimaksu on se valtti millä Toyota saa pidettyä tuota kuplaa elossa kun vaarit kilvan vaihtavat autojaan 2-3 vuoden välein uuteen samanlaiseen kehuen ettei juurikaan ollut vikoja koko 20tkm aikana, muutamat takaisin kutsut, mutta ne on vaan iloksi ja mukavia kun pääsee kaltaistensa kanssa jonottamaan marmoritiskille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Testivoittaja? Missä kuplasssa olet elänyt?
        Laatu on romahtanut ja sijat kahden viimevuoden listoilla sijat 9 ja 20 todella laajassa tutkimuksessa jossa kerättiin kaikki viat ja ongelmat koko vuoden ajalta.
        Panttimaksu on se valtti millä Toyota saa pidettyä tuota kuplaa elossa kun vaarit kilvan vaihtavat autojaan 2-3 vuoden välein uuteen samanlaiseen kehuen ettei juurikaan ollut vikoja koko 20tkm aikana, muutamat takaisin kutsut, mutta ne on vaan iloksi ja mukavia kun pääsee kaltaistensa kanssa jonottamaan marmoritiskille.

        Mutta aina vaan se myydyin auto. Vuodesta toiseen Trump tyylisestä saarnastasi huolimatta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta aina vaan se myydyin auto. Vuodesta toiseen Trump tyylisestä saarnastasi huolimatta...

        Niinpä, Aasiassa ja Jenkeissä on paljon köyhiä joille tuo kun kelpaa kun muuhun ei ole varaa ja meillä jostain omituisesta syystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, Aasiassa ja Jenkeissä on paljon köyhiä joille tuo kun kelpaa kun muuhun ei ole varaa ja meillä jostain omituisesta syystä.

        Ja sinulla on varaa siihen kolmen tonnin golfiin...Nippa nappa...😂😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinulla on varaa siihen kolmen tonnin golfiin...Nippa nappa...😂😅

        Väärin, omistan 2020 mallin premiumin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärin, omistan 2020 mallin premiumin.

        Kyllä, Unissasi. 😂😅


    • Anonyymi

      Ei aina kuitenkaan viimeinen, usein kuitenkin. Ei Toyota ole erityisen huono, mutta ei huippu tuote.

      • Anonyymi

        No alle keskiverto kuitenkin.


      • Anonyymi

        Usein testeissä keskiarvon alapuolella, jos ei sitten viimeinen.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Niin, saadaan vaarille sopiva karvalakkihiki päähän hieman nopeammin kuin muilla. Jarrut surkeat, melu kova, ohjaus tunnoton jne....
        Eipä hyvältä näytä kun jäi viimeiseksi vertailussa eurooppalaisiin ja yhteen japsiin.


    • Anonyymi

      Tojo hyppii ja poukkoilee tiellä kun västäräkki kynnöspellolla.

    • Anonyymi

      Tämäkö se voitti sen maailman suurimman talvitestin?

    • Anonyymi

      ensimmäinen ruostumaan kuitenkin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1402
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      104
      1103
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      310
      845
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      624
    Aihe