Miten käyttäydyt kun olet ihastunut?

Anonyymi

Millainen olet? Itse olen ihan ristiriitainen. Haaveilen, mutta oikeasti juoksen melkein karkuun ja en uskalla katsoa edes kohti. Pelkään että ne likaisimmatkin päiväuneni näkyvät minusta päälle päin... 😝😆Niin voimakkaita tunteita herää kehossani.

Toinen on varattu, ihmettelee varmaan mikä minulla on. Ja toisaalta hakeudun samaan tilaan, haen huomiota, hymyilen ja kerron hassuja juttuja. Olen onnellinen ja samalla onneton. Hullu siis 😁👍

122

1247

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ristiriitaisesti käyttäydyn myös. Aika vahvat tunteet pelissä. Kai sitä haluaa jotenkin suojella itseään 😄 hän ei varmaan uskoisi kuinka vahvoja tunteita minussa herättää. Vaikka kyllä uskon että jännitteen meidän välillä hän myös tuntee. Toisinaan olen rennompi ja juttelen paljon toisina päivinä hyvä kun pystyn silmiin katsomaan ja tekisi mieli juosta karkuun.

      • Anonyymi

        Komppaan sanasta sanaan!!


      • Anonyymi

        Aiotko kuitenkin rohkaistua ja lähestyä häntä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aiotko kuitenkin rohkaistua ja lähestyä häntä?

        Kyllä minä lähestyn aika useinkin, mutta teen vain hölmön itsestäni 😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä lähestyn aika useinkin, mutta teen vain hölmön itsestäni 😆

        Mutta lähestytkö niin että hän ymmärtää sen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta lähestytkö niin että hän ymmärtää sen?

        Varmasti ymmärtänyt ihan ilmeistä, eleistäni jne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti ymmärtänyt ihan ilmeistä, eleistäni jne

        No miten hän on reagoinut? Onko ihastunut myös?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti ymmärtänyt ihan ilmeistä, eleistäni jne

        Millainen on romanttisesti lähestyvän ilme 😃
        Silmät sirrillään ja huulet törröllä vai spanieli ilme vai jotain muuta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millainen on romanttisesti lähestyvän ilme 😃
        Silmät sirrillään ja huulet törröllä vai spanieli ilme vai jotain muuta?

        😉😀 No vaikka niin tai se, että vähän väliä katseet osuvat yhteen, punastumiset, häippääminen nolosti paikalta äkkiä, flirttaileva hymy. Konstit on monet! 😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miten hän on reagoinut? Onko ihastunut myös?

        En tiedä, huvittuneesti mutta ihmettelee varmaan mikä mulla nykyään on. Mutta en voi sanoa, että oon liian ihastunut mee pois, kun sun läsnäolosi tekee mulle tämmöisen olon. 😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä, huvittuneesti mutta ihmettelee varmaan mikä mulla nykyään on. Mutta en voi sanoa, että oon liian ihastunut mee pois, kun sun läsnäolosi tekee mulle tämmöisen olon. 😀

        Ja sitten tapaamme yleensä niin, että paikalla muitakin. Ihmisjoukon keskellä olisi noloa alkaa pokailemaan varattua. Vaikka kyllä mä oon mikä oon, mutta ihan niin paljon ei löydy kanttia, vaikka innostusta ja kiinnostusta senkin edestä. 😀


      • Anonyymi

        Kuulostaa omalta käytökseltäni, kun tässä peilaa kuluvaa vuotta taaksepäin. Onneksi tasaantunut fiilikset eikä hän ole huomautellut spanieli-ilmeistäni, varsinkaan kun ei ole sopivaa tuntea näin häntä kohtaan.😗😅😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa omalta käytökseltäni, kun tässä peilaa kuluvaa vuotta taaksepäin. Onneksi tasaantunut fiilikset eikä hän ole huomautellut spanieli-ilmeistäni, varsinkaan kun ei ole sopivaa tuntea näin häntä kohtaan.😗😅😁

        Sehän vielä puuttuisikin että ihastus huomauttelisi että nyt se spanieli-ilme pois äläkä läähätä siinä koko ajan 😂😂 vuff ihan mitä vaan haluat!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän vielä puuttuisikin että ihastus huomauttelisi että nyt se spanieli-ilme pois äläkä läähätä siinä koko ajan 😂😂 vuff ihan mitä vaan haluat!

        Vuffvuff niin hän saisikin jos heittäisi luun. 😁😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän vielä puuttuisikin että ihastus huomauttelisi että nyt se spanieli-ilme pois äläkä läähätä siinä koko ajan 😂😂 vuff ihan mitä vaan haluat!

        Niinpä -vastaisin et olisin mielelläni sun spanieli 😘😜


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä -vastaisin et olisin mielelläni sun spanieli 😘😜

        😂😛 eipä jäisi enää epäselväksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😂😛 eipä jäisi enää epäselväksi

        Mahtava keskustelu :D :D ;) Mulla on vähän sama fiilis häntä kohtaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😂😛 eipä jäisi enää epäselväksi

        Tai miksei vaikka terrieri grr 😂😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai miksei vaikka terrieri grr 😂😘

        Nyt taisin eka kerran ihastua terrieriin, ihanaa retuutusta noi leikit koirien kaa 😍 😊 - sivusta seurailija 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt taisin eka kerran ihastua terrieriin, ihanaa retuutusta noi leikit koirien kaa 😍 😊 - sivusta seurailija 😉

        Mun ihastus on myös enemmänkin terrieri kuin spanieli jos noista kahdesta pitäisi valita 😍 mutta mä voin mielelläni olla hänelle se spanieli kun kuolaan ja läähätän jo pelkästä ajatuksesta 😜


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa omalta käytökseltäni, kun tässä peilaa kuluvaa vuotta taaksepäin. Onneksi tasaantunut fiilikset eikä hän ole huomautellut spanieli-ilmeistäni, varsinkaan kun ei ole sopivaa tuntea näin häntä kohtaan.😗😅😁

        Tietääkö hän tunteistasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietääkö hän tunteistasi?

        Hänellä on avomies. En tee paljastuksia varatuille naisille. Ehkä hän tuntee minua kohtaan jotain tai nauttii seurasta, mene ja tiedä. Olemme ystäviä jatkossakin enkä halua aiheuttaa hänelle mitään hämminkiä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänellä on avomies. En tee paljastuksia varatuille naisille. Ehkä hän tuntee minua kohtaan jotain tai nauttii seurasta, mene ja tiedä. Olemme ystäviä jatkossakin enkä halua aiheuttaa hänelle mitään hämminkiä...

        Selvä, ajattelin vain jotenkin spanieli-ilmeestä, että tunteet olisi toisenkin tiedossa mutta tuskin sitten sellaista ilmettä tietenkään huomannutkaan sinulla..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selvä, ajattelin vain jotenkin spanieli-ilmeestä, että tunteet olisi toisenkin tiedossa mutta tuskin sitten sellaista ilmettä tietenkään huomannutkaan sinulla..

        No elekieli ja katseet eivät ole aina kontrollissa, minulla ainakaan. Kiusallista mutta totta. 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selvä, ajattelin vain jotenkin spanieli-ilmeestä, että tunteet olisi toisenkin tiedossa mutta tuskin sitten sellaista ilmettä tietenkään huomannutkaan sinulla..

        Huomasin erään naisen, jolla oli tällaisia ilmeitä minua kohtaan viime vuonna. Minä olin myös kovasti ihastunut tähän naiseen, mutta koska olimme työpaikalla ja pelkäsin että menettäisin itsehillintäni, sanoin hänelle toiveen, että hän ei enää antaisi minulle niin paljoa huomiota. Nyt ymmärrän mikä hölmö olen ollut! Se oli todella ilkeästi hänelle tehty. Ja totta puhuen kaipasin hänen ihastelevia katseitaan ja ilmeitään todella paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomasin erään naisen, jolla oli tällaisia ilmeitä minua kohtaan viime vuonna. Minä olin myös kovasti ihastunut tähän naiseen, mutta koska olimme työpaikalla ja pelkäsin että menettäisin itsehillintäni, sanoin hänelle toiveen, että hän ei enää antaisi minulle niin paljoa huomiota. Nyt ymmärrän mikä hölmö olen ollut! Se oli todella ilkeästi hänelle tehty. Ja totta puhuen kaipasin hänen ihastelevia katseitaan ja ilmeitään todella paljon.

        Silloin en myöskään tainnut ymmärtää kuinka ihastunut hän minuun oli. Ajattelin jostain syystä, että hän oli kiinnostunut vain seksisuhteesta kanssani. Ehkä koska meillä oli todella voimakas vetovoima. Toisaalta meillä tuntui aina olevan myös paljon puhuttavaa ja nautin todella hänen fiksuista kommenteistaan ja oikeastaan kaikesta mitä yhdessä teimme. En ymmärrä nyt miksi ajattelin että se on vain seksisuhde mitä hän haluaa. Voiko se olla että en pidä itseäni fiksuna että joku oikeasti arvostaisi minun ajatuksiani ja tunteitani , ja saattaisi haluta minusta romanttisen suhteen. Minun pitää ruveta itse kunnioittamaan omia tunteitani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloin en myöskään tainnut ymmärtää kuinka ihastunut hän minuun oli. Ajattelin jostain syystä, että hän oli kiinnostunut vain seksisuhteesta kanssani. Ehkä koska meillä oli todella voimakas vetovoima. Toisaalta meillä tuntui aina olevan myös paljon puhuttavaa ja nautin todella hänen fiksuista kommenteistaan ja oikeastaan kaikesta mitä yhdessä teimme. En ymmärrä nyt miksi ajattelin että se on vain seksisuhde mitä hän haluaa. Voiko se olla että en pidä itseäni fiksuna että joku oikeasti arvostaisi minun ajatuksiani ja tunteitani , ja saattaisi haluta minusta romanttisen suhteen. Minun pitää ruveta itse kunnioittamaan omia tunteitani.

        Miten et pidä itseäsi fiksuna, älykkäänäkö? Tämä toinenko on mensan jäsen vai mistä moinen älykkyysero on tullut selville... jestas näitä juttuja täällä.
        Miksei älykkyyserokin voisi sinänsä olla suhteen este, jos se on huomattava. Enpä ole kuullut koskaan tapahtuneen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten et pidä itseäsi fiksuna, älykkäänäkö? Tämä toinenko on mensan jäsen vai mistä moinen älykkyysero on tullut selville... jestas näitä juttuja täällä.
        Miksei älykkyyserokin voisi sinänsä olla suhteen este, jos se on huomattava. Enpä ole kuullut koskaan tapahtuneen.

        Tiedä onko tapahtunut, mutta jos toisen äo on 100 ja toisen 120, siinä on jo eroa. Näkyy aivan arjessakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten et pidä itseäsi fiksuna, älykkäänäkö? Tämä toinenko on mensan jäsen vai mistä moinen älykkyysero on tullut selville... jestas näitä juttuja täällä.
        Miksei älykkyyserokin voisi sinänsä olla suhteen este, jos se on huomattava. Enpä ole kuullut koskaan tapahtuneen.

        Täällä tuntuu monella olevan huono itsetunto, silloin vertaa itseään jatkuvasti muihin tappiokseen eikä arvosta itseään. Muut ovat aina parempia, älykkäämpiä, kauniimpia ym.


    • Tuo sun kuvailu siitä mimmonen oot ihastuneena kuvaa myös aika hyvin sitä mimmonen mie sillon oon. Työpaikkaihastuksessa hakeuduin lähelle aina kun vain oli jottain tikkua, mistä pysty vääntämään edes jonkinlaista asiaa. Vähänkään pidemmät katseet ihastukseni kohteelta sai mun jalat aivan kypsäksi spagetiksi 😅 ja monesti oli pakko kääntää oma katse muualle (lattiaan, seinille tai kattoon) kun kävi olo niin tukalaks. Hänen pyyntönsä olivat käskyjä ja olin valmiina auttamaan aina 😉 Sekasin olin ku seinavekkari ja kierrosta riitti, minkä väittäsin vaan parantaneen työsuorituksiakin 😄

      • Anonyymi

        Hauskan kuuloinen tarina EoEt. Mieleeni tulee eräs henkilö läheltäni.. Hän oli aivan ihana tuolloin tuon tyylisesti käyttäytyessään ja kaipaan häntä todella paljon :D Oli aivan ihanaa olla hänen huomionsa keskipiste. Tunsin itseni erityiseksi, ihmeelliseksi ja upeaksi ja se oli ennenkokematon tunne. Kaipaan sitä suuresti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hauskan kuuloinen tarina EoEt. Mieleeni tulee eräs henkilö läheltäni.. Hän oli aivan ihana tuolloin tuon tyylisesti käyttäytyessään ja kaipaan häntä todella paljon :D Oli aivan ihanaa olla hänen huomionsa keskipiste. Tunsin itseni erityiseksi, ihmeelliseksi ja upeaksi ja se oli ennenkokematon tunne. Kaipaan sitä suuresti.

        Tuommosta se oli 😉 Yhessä kohtaa mie kyllä tajusin, jotta hän laukkas kans mun tykö aika paljon, vaikka ite kävin visiitillä vähän väliä. Hänen syytä en tiiä, mutta omani tiiän 😅 Kerran kävi niinkin, että olin just ottanu oman laukkani ekat askeleet hänen huonetta kohti, kun vejettiin melekeen päät yhteen mun huoneen ovella, koska hän oli tulossa just mun tykö 😅 Oi niitä aikoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hauskan kuuloinen tarina EoEt. Mieleeni tulee eräs henkilö läheltäni.. Hän oli aivan ihana tuolloin tuon tyylisesti käyttäytyessään ja kaipaan häntä todella paljon :D Oli aivan ihanaa olla hänen huomionsa keskipiste. Tunsin itseni erityiseksi, ihmeelliseksi ja upeaksi ja se oli ennenkokematon tunne. Kaipaan sitä suuresti.

        Sehän noissa on tylsää, etteivät osu koskaan kohdakkain. Joko itse on ihastunut tai sitten toinen. Miksei ole kiva olla jonkun huomion keskipiste tai vastaavasti antaa huomiota yksipuolisesti, mutta se vasta kivaa olisikin jos olisi molemmin puolin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän noissa on tylsää, etteivät osu koskaan kohdakkain. Joko itse on ihastunut tai sitten toinen. Miksei ole kiva olla jonkun huomion keskipiste tai vastaavasti antaa huomiota yksipuolisesti, mutta se vasta kivaa olisikin jos olisi molemmin puolin.

        Tai kun kerrankin osuisi kohdalleen ja olisi molemminpuolista niin kuun ja tähtien asennot on väärät ja välissä vähintäänkin sata estettä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän noissa on tylsää, etteivät osu koskaan kohdakkain. Joko itse on ihastunut tai sitten toinen. Miksei ole kiva olla jonkun huomion keskipiste tai vastaavasti antaa huomiota yksipuolisesti, mutta se vasta kivaa olisikin jos olisi molemmin puolin.

        No, sitä ihastusta on tainnut olla molemmin puolin. Sillä minäkin olin aivan ihastunut tähän naiseen, jossain täällä jaoinkin hetkiä lääpälläni olosta :D On vaan ollut paljon epävarmuuksia ja haastava tilanne muussa elämässä ympärillä. Mutta jospa tämä tästä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, sitä ihastusta on tainnut olla molemmin puolin. Sillä minäkin olin aivan ihastunut tähän naiseen, jossain täällä jaoinkin hetkiä lääpälläni olosta :D On vaan ollut paljon epävarmuuksia ja haastava tilanne muussa elämässä ympärillä. Mutta jospa tämä tästä..

        Mutta nyt olet päässyt tunteista eroon? Kerro miten sen teit?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tai kun kerrankin osuisi kohdalleen ja olisi molemminpuolista niin kuun ja tähtien asennot on väärät ja välissä vähintäänkin sata estettä...

        Sanoppa muuta 😅 Se on tarkkaa näijen juttujen kanssa. Ei tartte olla kun yks sakara tähessä vinksallaan, nii homma tyssää siihen.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Sanoppa muuta 😅 Se on tarkkaa näijen juttujen kanssa. Ei tartte olla kun yks sakara tähessä vinksallaan, nii homma tyssää siihen.

        Olkoon vaikka mitä esteitä ja vaikeuksia nyt. Niin en haluu ketään muuta kuin hänet. ❤️
        Uskon tähän täysillä. Vaikka nyt tuntuu vaikeelta ja musertavalta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olkoon vaikka mitä esteitä ja vaikeuksia nyt. Niin en haluu ketään muuta kuin hänet. ❤️
        Uskon tähän täysillä. Vaikka nyt tuntuu vaikeelta ja musertavalta.

        No mie piän sulle peukkuja 👍 Toivotaan, että saat hänet rakkaaksesi 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta nyt olet päässyt tunteista eroon? Kerro miten sen teit?

        Taidan todella olla epätarkka ilmaisussa, mutta asiaan.. Enhän minä nyt niistä ole eroon päässyt. Enkä haluakaan päästä, sillä luulen että hän on aina minun elämässäni, kehossani ja mielessäni. Kyse on vain kuinka pääsemme yhteen, niin että se olisi mahdollisimman paljon, koska tunteitakin on paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidan todella olla epätarkka ilmaisussa, mutta asiaan.. Enhän minä nyt niistä ole eroon päässyt. Enkä haluakaan päästä, sillä luulen että hän on aina minun elämässäni, kehossani ja mielessäni. Kyse on vain kuinka pääsemme yhteen, niin että se olisi mahdollisimman paljon, koska tunteitakin on paljon.

        "Kyse on vain kuinka pääsemme yhteen, niin että se olisi mahdollisimman paljon" millä lailla paljon, ajallisesti vai sisällöllisesti? Asutteko etäällä toisistanne?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kyse on vain kuinka pääsemme yhteen, niin että se olisi mahdollisimman paljon" millä lailla paljon, ajallisesti vai sisällöllisesti? Asutteko etäällä toisistanne?

        Tähän pitikin vastata. Emme asu etäällä toisistamme. Ehkä mietin tulevaisuutta liikaa, mutta koska pelissä on ollut puoleltani koko ajan paljon romanttisia tunteita, niin eteneminen on ollut vaikeaa. Tästä syystä pohdin ja arkailen aloitteen teossa. Ja mistä tietää, mitä toinen tahtoo? En siis halua pelkkää seksisuhdetta yms sellaista, vaan toivon enemmän. Mikä voisi olla meille mahdollista? Ei ole kokemusta naissuhteista, tuttavapiirissäni ei ole yhtään naisparia. Ja kun toivoo oikeasti romanttista kohtaamista hänen kanssaan, ettei toinen luule, että on kyseessä pelkkää seksiehdotus. Miten romanttisen ehdotuksen toiselle osaa viestiä, niin että toinenkin ymmärtää sen sellaiseksi?


    • Anonyymi

      Oon toki muutenkin ujo mut tää tilanne on raastava kun en tunne häntä. En osaa toimia tälläisessä tilanteessa. Tutustuminen jo multa yleensä luonnistaa oikean ihmisen kanssa mut tää kun en kehtaa lähestyä vierasta. Tuntuu et mul ei olis siihen oikeutta. Oon epätoivoinen. Musertavaa ja tyhjä olo sisältä kun halu tutustua häneen on järjetön.
      Miks just tässä asiassa oon tehnyt lähes tulkoon kaiken väärin. Tai oikeastaanhan sepä se ongelma onkin kun en oo tehnyt mitään. Hän tuskin on odottanutkaan mitään lähestymistä multa mut silti tuntuu et jos hän on joutunut odottamaan liian pitkään. Noh, nää on taas vaan palavasti ihastuneen kuvitelmia et hän mitään olis oottanut.
      Kesällä häneen täysillä ihastuin ensinäkemisestä. ❤️

      • Anonyymi

        Mihi päin tämä menee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihi päin tämä menee?

        Satakuntaan ☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Satakuntaan ☺️

        Niin mullakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mullakin.

        Mitäs siellä Satakunnassa kesällä tapahtui kun siellä on niin monta ihastunutta? Kertokaapas hiukkasen tapauksistanne, kiitos :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mullakin.

        Sul samanlainen tilanne ja samalta suunnalta?
        Mulla menee Poriin. Mihin sun tarkemmin?


    • Anonyymi

      Kuulostaa tutulta. Minulla on reilun vuoden ajan ollut vastaava kokemus. Olen kokenut valtavaa ihastumista naiseen ja olen suorastaan kuolannut hänen peräänsä kieli pitkällä, ja ihan konkreettisesti 😛, minkä hän on varmasti huomannutkin 😅. Ja kuullut. Toisaalta olen jännittänyt sitten niin paljon etten ole voinut oikein jutella tai kohdata, kun henki on salpautunut. Tuo ristiriitaisuus tekee yllättäen vaikeaksi edetä asiassa 😉 Mitähän sille mahtais?

      • Anonyymi

        Mua alkoi ihan naurattaa toi ajatus että kuolaa oikeesti kieli pitkällä 😛 😂 toki olen sitä tässä viime aikoina tehnyt kyllä itsekin 😜


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua alkoi ihan naurattaa toi ajatus että kuolaa oikeesti kieli pitkällä 😛 😂 toki olen sitä tässä viime aikoina tehnyt kyllä itsekin 😜

        Kaikki on mahdollista. Joo jouduin kädelläni työntämään sen takaisin kerran, haha ha ha


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki on mahdollista. Joo jouduin kädelläni työntämään sen takaisin kerran, haha ha ha

        Aatteleppa kun Simmonssin Gene tekis tuolla tavalla (ja tämä kuva jumittaa nyt mun päässäni 😅) Tule Maija, tule....


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Aatteleppa kun Simmonssin Gene tekis tuolla tavalla (ja tämä kuva jumittaa nyt mun päässäni 😅) Tule Maija, tule....

        Suu ihan kostuu 😁😁😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suu ihan kostuu 😁😁😁

        Meinasin tähänkin vastata tavallani (kysymyksellä), mutta jätän väliin koska opettelen 😅😉


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Meinasin tähänkin vastata tavallani (kysymyksellä), mutta jätän väliin koska opettelen 😅😉

        😀 Ja kerran ihan luonnollisessa tilanteessa hän kosketti minua. Siitä vasta meninkin niin sekaisin, että hän varmaan luuli, etten pitänyt siitä. 😣😜


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😀 Ja kerran ihan luonnollisessa tilanteessa hän kosketti minua. Siitä vasta meninkin niin sekaisin, että hän varmaan luuli, etten pitänyt siitä. 😣😜

        Millä tavoin hän kosketti silloin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä tavoin hän kosketti silloin?

        Selästä mua kosketettiin 😅


    • Anonyymi

      No mulla on kyllä jonkinlainen "gene" suussa ;) enkä haluis aina takasin työntää, heh heh he

      • Mun pitäs oppia pitämään tuo Geneni kurissa, mutta vaiheessa on opettelu 😅


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mun pitäs oppia pitämään tuo Geneni kurissa, mutta vaiheessa on opettelu 😅

        Älä opi, vaan tule sen kaa mun luo, Kaksoisliekkini. Sydän


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä opi, vaan tule sen kaa mun luo, Kaksoisliekkini. Sydän

        Mie luulen, jotta en ole sun liekkisi, en yksösenä enkä kaksosena. Toivottavasti hänet kuitenkin löydät 😉


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mie luulen, jotta en ole sun liekkisi, en yksösenä enkä kaksosena. Toivottavasti hänet kuitenkin löydät 😉

        EOT Ei kenenkään liekki?😀


      • Anonyymi kirjoitti:

        EOT Ei kenenkään liekki?😀

        Se joku sanos jotta "osimoilleen näin" 😅


    • Anonyymi

      💔💔💔😭😭😭

      • Anonyymi

        Mikä on? Mitä on tapahtunut? Itse etsin Kaksoisliekkiäni. Hänen luokseen haluan ja laitan viestin. En ymmärrä näistä viesteistä mitään sillä toisellakaan palstalla. Rakastan häntä romanttisesti kynttilänvalossa saunan jälkeen, kuten kerran hänet näin noin vuosi sitten eräässä illanvietossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on? Mitä on tapahtunut? Itse etsin Kaksoisliekkiäni. Hänen luokseen haluan ja laitan viestin. En ymmärrä näistä viesteistä mitään sillä toisellakaan palstalla. Rakastan häntä romanttisesti kynttilänvalossa saunan jälkeen, kuten kerran hänet näin noin vuosi sitten eräässä illanvietossa.

        Ettekö ole sen saunaillan jälkeen nähneet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ettekö ole sen saunaillan jälkeen nähneet?

        Ollaan kyllä. Sen jälkeen hän tuntui vielä suuremmalta minulle ja halusin häntä yhä enemmän isompaan suhteeseen. Rupesin jännittämään enemmän hänen seurassaan. Haluaisin tavata sen hänet, sen viehättävän herkän naisen sieltä illanistujaisista. Sen hänet oikeassa elämässä. Hän on kaksoisliekkini❤❤🔥🔥


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollaan kyllä. Sen jälkeen hän tuntui vielä suuremmalta minulle ja halusin häntä yhä enemmän isompaan suhteeseen. Rupesin jännittämään enemmän hänen seurassaan. Haluaisin tavata sen hänet, sen viehättävän herkän naisen sieltä illanistujaisista. Sen hänet oikeassa elämässä. Hän on kaksoisliekkini❤❤🔥🔥

        Eikö sulla ole yhteystietoja jos olitte samassa saunaillassakin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sulla ole yhteystietoja jos olitte samassa saunaillassakin?

        On mutta tilanteesta on tullut monimutkainen. Hän on ollut täällä eilen. Rakas!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On mutta tilanteesta on tullut monimutkainen. Hän on ollut täällä eilen. Rakas!

        Mikäs tämä saunareissu on, alkoi kiinnostaa. Eli vuosi sitten, anna joku lisävinkki.. ollaanko me oltu sillai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs tämä saunareissu on, alkoi kiinnostaa. Eli vuosi sitten, anna joku lisävinkki.. ollaanko me oltu sillai?

        Anna sitten joku muu vinkki, päivämäärä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anna sitten joku muu vinkki, päivämäärä?

        Ei olla oltu. Hän on se sama nainen kuin ne muutkin, vain yksi uusi puoli hänestä, jonka silloin näin ja siihenkin rakastuin. Siihen saunanraikkaaseen naiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei olla oltu. Hän on se sama nainen kuin ne muutkin, vain yksi uusi puoli hänestä, jonka silloin näin ja siihenkin rakastuin. Siihen saunanraikkaaseen naiseen.

        Taisin loukata häntä silloin ja olen pahoillani siitä. Jäädyin tilanteessa ja vaikka kuinka olisin halunnut jutella vain ja ainoastaan hänelle, enkä kenellekään muulle, en pystynyt koska jännitin niin paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisin loukata häntä silloin ja olen pahoillani siitä. Jäädyin tilanteessa ja vaikka kuinka olisin halunnut jutella vain ja ainoastaan hänelle, enkä kenellekään muulle, en pystynyt koska jännitin niin paljon.

        Sattuuhan sitä, noita jäätymisiä. Helposti jännittää kun on tunteita. Ota ihmeessä häneen yhteyttä jos ei tuon pahempaa tapahtunut, ehkä hän odottaa yhteydenottoasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisin loukata häntä silloin ja olen pahoillani siitä. Jäädyin tilanteessa ja vaikka kuinka olisin halunnut jutella vain ja ainoastaan hänelle, enkä kenellekään muulle, en pystynyt koska jännitin niin paljon.

        Ja sitten vielä se mustasukkaisuus, mikä minut valtasi, kun kuulin hänen oli saunoneen muiden naisten (ei heteroiksi arvelemieni) kanssa. Ajattelin jo mielessäni kaikenlaista kun hän siis tunsi nämä naiset entuudestaan. Se oli toinen puoli tunteesta. Mustasukkaisuutta en paljoa ole aiemmin tuntenut, joten olen siinäkin aivan ihmeissäni omista tunteistani. Tämän tyyppisen tunnemelskan kanssa teen sitten ilmeisesti työtä edelleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sitten vielä se mustasukkaisuus, mikä minut valtasi, kun kuulin hänen oli saunoneen muiden naisten (ei heteroiksi arvelemieni) kanssa. Ajattelin jo mielessäni kaikenlaista kun hän siis tunsi nämä naiset entuudestaan. Se oli toinen puoli tunteesta. Mustasukkaisuutta en paljoa ole aiemmin tuntenut, joten olen siinäkin aivan ihmeissäni omista tunteistani. Tämän tyyppisen tunnemelskan kanssa teen sitten ilmeisesti työtä edelleen.

        Ai että! Tiedän myös mustasukkaisuuden tunteet. En halua ajatella häntä kumppaninsa kanssa, tai minusta tulee kuin lapsi karkkikaupassa toisena, kuin karkkipäivänä! Ihan tosi noloa. Mutta joskus kerran... ehkä hän oli myös mustasukkainen. Tai se voi olla kuvitelmaa. Aika monesti ihastuksestaan on, kun on tunteita. 😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sattuuhan sitä, noita jäätymisiä. Helposti jännittää kun on tunteita. Ota ihmeessä häneen yhteyttä jos ei tuon pahempaa tapahtunut, ehkä hän odottaa yhteydenottoasi.

        Nämä ovat luonnollisia. Itselleen ei saa olla liian ankara. 😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai että! Tiedän myös mustasukkaisuuden tunteet. En halua ajatella häntä kumppaninsa kanssa, tai minusta tulee kuin lapsi karkkikaupassa toisena, kuin karkkipäivänä! Ihan tosi noloa. Mutta joskus kerran... ehkä hän oli myös mustasukkainen. Tai se voi olla kuvitelmaa. Aika monesti ihastuksestaan on, kun on tunteita. 😍

        Heittelet karkkeja ympäriinsä vai?! :D Yhden kerran hän selvästi näytti mustasukkaisuutensa. Sen jälkeen en halunnut enää antaa pienintäkään aihetta mustasukkaisuudelle. En halua että hänestä tuntuu siltä, sillä halusin olla vain hänen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heittelet karkkeja ympäriinsä vai?! :D Yhden kerran hän selvästi näytti mustasukkaisuutensa. Sen jälkeen en halunnut enää antaa pienintäkään aihetta mustasukkaisuudelle. En halua että hänestä tuntuu siltä, sillä halusin olla vain hänen.

        Jotain karkkien heittelyn tapaista 😀 Onneksi viime tapaamisesta on nyt aikaa, vaikka on ikävä mutta on neutraalimpi olo sekä rauhallisempi, kun ensi kerran kohdataan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotain karkkien heittelyn tapaista 😀 Onneksi viime tapaamisesta on nyt aikaa, vaikka on ikävä mutta on neutraalimpi olo sekä rauhallisempi, kun ensi kerran kohdataan.

        Menikö viime tapaaminen siis mustasukkaisissa merkeissä? Se on välillä vaikeaa kun toivoisi niin itsensä sen kumppanin tilalle. minullakin kerran pääsi mustat sukat vaihtumaan jalkaan ennen kuin ehdin mitään huomata..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menikö viime tapaaminen siis mustasukkaisissa merkeissä? Se on välillä vaikeaa kun toivoisi niin itsensä sen kumppanin tilalle. minullakin kerran pääsi mustat sukat vaihtumaan jalkaan ennen kuin ehdin mitään huomata..

        Miten olette mustasukkaisia naisesta joka on toisen? Ihan mielenkiinnosta kysyn, itse koen ettei siinä tilanteessa olisi oikeutta tai syytäkään mustasukkaisuuteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotain karkkien heittelyn tapaista 😀 Onneksi viime tapaamisesta on nyt aikaa, vaikka on ikävä mutta on neutraalimpi olo sekä rauhallisempi, kun ensi kerran kohdataan.

        Miten niin neutraalimpi olo? Etkö enää tunne häntä kohtaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin neutraalimpi olo? Etkö enää tunne häntä kohtaan?

        Tunnen, mutta vähän olo asettunut, jos ei pitkään aikaan näe. Sitten kun taas näkee, ei meinaa uni tulla. 😀 En viitsi viestein häiritä 😉😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnen, mutta vähän olo asettunut, jos ei pitkään aikaan näe. Sitten kun taas näkee, ei meinaa uni tulla. 😀 En viitsi viestein häiritä 😉😘

        Etätöiden hyvä puoli, että liian kuumat tunteet ehtii vähän jäähtyä.. olisipa minullakin noin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etätöiden hyvä puoli, että liian kuumat tunteet ehtii vähän jäähtyä.. olisipa minullakin noin.

        Etäisyys ainakin mulla vaan pahentaa... Ihan kamalaa kun ei näe toista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etäisyys ainakin mulla vaan pahentaa... Ihan kamalaa kun ei näe toista.

        Samoin mulla..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etäisyys ainakin mulla vaan pahentaa... Ihan kamalaa kun ei näe toista.

        Joo, ei ole etäisyys helpottanut täälläkään, vaan hurjemmaksi vain menee..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etätöiden hyvä puoli, että liian kuumat tunteet ehtii vähän jäähtyä.. olisipa minullakin noin.

        Kyllä se näkemättömyys aina hieman viilentää kuumotusta. Mutta sitten kun nähdään niin leijun pari päivää ja ihan kaikki vaan hymyilyttää. Ja sit alkaa odotus että nähdään seuraavan kerran...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se näkemättömyys aina hieman viilentää kuumotusta. Mutta sitten kun nähdään niin leijun pari päivää ja ihan kaikki vaan hymyilyttää. Ja sit alkaa odotus että nähdään seuraavan kerran...

        Mul ei viilennä vaan kokoajan musertavan ikävä kun en näe häntä. Kun näen niin ikävä alkaa heti kun hän ei oo näkyvissä.
        Yritän tsempata ja tulla rohkeemmaks et kehtaisin lähestyä. Kun se pitäis tapahtuu nyt... Ihanin hän. ❤️


    • Anonyymi

      En tie miten oon voinut näin seota, kirjoittelen tänne ja henki meinaa loppuu kävellessä ja välil ihan vaan ollessa

      • Anonyymi

        Täällä samanlaisia tuntemuksia läpikäyvä, paniikkikohtauskin on tullut koettua.. Jos olisit rakkaan, antaisin lämpimän hellän halin..


      • Anonyymi

        Ei ole järjellä ajateltavissa..järki kyllä kertoo ettei ole oikeutta siihen mutta joskus tunteet vaan vie


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole järjellä ajateltavissa..järki kyllä kertoo ettei ole oikeutta siihen mutta joskus tunteet vaan vie

        Sama juttu täällä 😀 totta kai sen ymmärtää, ettei pitäisi olla mustasukkis, mutta joskus sitä vaan on 😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama juttu täällä 😀 totta kai sen ymmärtää, ettei pitäisi olla mustasukkis, mutta joskus sitä vaan on 😀

        Mä oon mustasukkainen hänestä kaikelle. Tuoli, jolla hän istuu, pöytä johon hän nojaa, muki josta hän juo teetä, ohjelma mitä hän katsoo, ilma jota hän hengittää.. Olisinpa mä siinä 😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon mustasukkainen hänestä kaikelle. Tuoli, jolla hän istuu, pöytä johon hän nojaa, muki josta hän juo teetä, ohjelma mitä hän katsoo, ilma jota hän hengittää.. Olisinpa mä siinä 😍

        Voithan sä olla osa elämääni, jos haluat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voithan sä olla osa elämääni, jos haluat

        Niin olitkos se sinä, joka halusi kaiken. Naisen, miehen, lapset, kissat, koirat ja kuusi anoppia.
        Katsos, kun et voi kaikkea saada.
        Eikö sulle mikään riitä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voithan sä olla osa elämääni, jos haluat

        Haluan olla osa elämääsi ❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin olitkos se sinä, joka halusi kaiken. Naisen, miehen, lapset, kissat, koirat ja kuusi anoppia.
        Katsos, kun et voi kaikkea saada.
        Eikö sulle mikään riitä...

        En taida noin paljoa tarvita, enkä oikeasti ole halunnutkaan. Väärinymmärrys, sillä salasuhteeseen musta ei ole. Ihan yksi on täydellinen ❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En taida noin paljoa tarvita, enkä oikeasti ole halunnutkaan. Väärinymmärrys, sillä salasuhteeseen musta ei ole. Ihan yksi on täydellinen ❤

        Salasuhteeseen toiselta henkilöltä siis, en pysty pettämän ketään.. Edellinen 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Salasuhteeseen toiselta henkilöltä siis, en pysty pettämän ketään.. Edellinen 😊

        Enkä kyllä haluakaan ketään pettää, ei kuulu omaan ajatusmaailmaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkä kyllä haluakaan ketään pettää, ei kuulu omaan ajatusmaailmaan.

        Ajatusmaailma ja teot ovat aivan eri asia. Ei kukaan halua toista pettää, mutta niin vain aina käy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajatusmaailma ja teot ovat aivan eri asia. Ei kukaan halua toista pettää, mutta niin vain aina käy.

        Jaa, mitäs tämä tarkoitti? En ole ketään pettänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajatusmaailma ja teot ovat aivan eri asia. Ei kukaan halua toista pettää, mutta niin vain aina käy.

        Mitä tarkoitat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, mitäs tämä tarkoitti? En ole ketään pettänyt.

        Oletko nyt ihan varma että tässä puhutaan just susta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko nyt ihan varma että tässä puhutaan just susta?

        Olen varma. Olen keskustellut tässä. Olet oikeassa. Olen pettänyt rakkautemme. Olen pettänyt rakkaani vuosia sitten monta kertaa. Anna anteeksi.

        Olen itkenyt sitä monta kuukautta. Katunut katkerasti viime talvesta saakka. En halua pettää häntä enää millään lailla. Haluan vain elämän hänen kanssaan. En salasuhdetta, en seksisuhdetta, vaan aivan oikean parisuhteen. Rakastan häntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen varma. Olen keskustellut tässä. Olet oikeassa. Olen pettänyt rakkautemme. Olen pettänyt rakkaani vuosia sitten monta kertaa. Anna anteeksi.

        Olen itkenyt sitä monta kuukautta. Katunut katkerasti viime talvesta saakka. En halua pettää häntä enää millään lailla. Haluan vain elämän hänen kanssaan. En salasuhdetta, en seksisuhdetta, vaan aivan oikean parisuhteen. Rakastan häntä.

        Oletko kykeneväinen juttulemaan tuosta kaikesta rakkauden kohteesi kanssa?
        Tilanteesi vaikuttaa siltä, että nyt on keskustelun paikka. Ei asiat yksin murehtimalla miksikään muutu ja sinun olosi vain pahenee, jos jätät kaiken käsittelemättä.

        Mieti vielä mitä haluat ja etene sen suunnitelman mukaan. Ota kuitenkin välissä vähän happea ja aikalisä. Mitään äkkinäistä ei kannata koskaan tehdä vaan odottaa, että tunteet vähän tasaantuvat niin sitten ajatuskin selkeytyy.

        Ja tottakai sen toisenkin pitää haluta samaa. Yksin et voi mitään parisuhdetta aloittaa, vaikka kuinka rakastaisit häntä. Kaiken pitää olla molemminpuolista sekä tasavertaista heti alusta asti. Muutoin rakennat kaiken melko huteralle pohjalle.


    • Itse suosin suoraa puhetta: oot kiinnostava/näytät hyvältä/ tuutko meidän pöytään/tupakalle? jne

      • Anonyymi

        Hieno homma


      • Anonyymi

        Oispa kaikki noin selkeitä niin jutut etenis hyvin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oispa kaikki noin selkeitä niin jutut etenis hyvin..

        Näinpä..


    • Anonyymi

      Vilkuilen, katson pitkään pystymättä kääntämään katsetta, hymyilen ja toivon, että saisin vastakaiun ja toinen tekisi suoremman aloitteen.

      • Anonyymi

        Ihana 😍 Kuulostaa hyvältä. Just niin sen pitää mennä. Toinen vastaa kyllä❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana 😍 Kuulostaa hyvältä. Just niin sen pitää mennä. Toinen vastaa kyllä❤

        Kiitos ❤


      • Anonyymi

        Toimiiko tuo taktiikka oikeasti? Lähestyykö ihastuksesi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toimiiko tuo taktiikka oikeasti? Lähestyykö ihastuksesi?

        Lähestyn ❤


    • Anonyymi

      Oon loppu. Niin loppu.

      • Anonyymi

        Minäkin olen nääntynyt. Laitoin viestiä. Pyydän anteeksi. Rakastan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin olen nääntynyt. Laitoin viestiä. Pyydän anteeksi. Rakastan.

        Ei tullut viestiä mulle.


      • Anonyymi

        Minä myös. Paha olla, masentaa, en tahdo uskoa. Onko tähän jotain parannusta, mahdottomaan rakkauteen? Tsemppiä meille joille elämä ei nyt hymyile!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä myös. Paha olla, masentaa, en tahdo uskoa. Onko tähän jotain parannusta, mahdottomaan rakkauteen? Tsemppiä meille joille elämä ei nyt hymyile!

        Minne halusit viestin? En osaa laittaa viestiä täällä suoraan nimimerkille..


    • Anonyymi

      Tuutko chattiin?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1769
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      42
      1568
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      46
      1527
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1477
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1457
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      2
      1122
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      2
      1102
    Aihe