Ny mä oon nolannu itseni täydellisesti!

Anonyymi

Kertokaa tänne teidän noloja tilanteita tai jonkun toisen jonka tunnette, mutta älkää kertoko henkilön nimeä.

Mulla on yks nolo juttu ja toivon, että jos joku tunnistaa mut nii älä kerro mun nimee.

Olin voittanut koulun juoksukisan ja kävin
hakemassa pienen suklaan jonka ope oli luvannut motivoidakseen oppilaita. Hain suklaan ja ope pyysi pyyhkimään liitutaulun, kun kerran siinä lähellä olin. Osa teksteistä oli hyvin ylhäällä sillä ope on noin kaksi metrinen. Kun hyppäsin et sain pyyhittyä nii mun farkut tippui. Ei muuten ois ollu ongelma, mut kun en pidä mitään niiden alla. Siinä mä muutaman sekunnin ajan seisoin shokissa luokan edessä sukuelin paljaana ennen kuin tajusin vetää housut ylös. Tilanteesta erityisnolon teki se, että paikalla oli osa naapuriluokkaa ja mun ope asuu samas taloyhtiös ku mä. Tytöt kuitenkin 99% varmuudella piti näkemästään tuijotuksesta päätellen. Eikä oo eka kerta ku mokaan näin. Kerran jäi vetoketju auki ku kävin virtsaamassa koulun nurkan takana ja tuli kiire tunnille. Ai niin ja joskus jääny kalu myös vetoketjun väliin ja matka terkalle oli hyvin nolottava. Tää farkkujen tippuminen tapahtu viime viikolla ja nää muut yli 2vuotta sitten. Oon 9luokalla joten täälä ei olla enää nii lapsellisii et vatvottais samaa asiaa kauan joten tuskin mulle kauaa piruillaan.

JA VIELÄ SANON, ETTÄ ÄLKÄÄ KERTOKO OMAANNE ÄLKÄÄKÄ KENENKÄÄN TOISEN NIMEE SILLÄ SE EI OO OIKEIN JA VARMAAN ON MYÖS RIKOS!

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taas täällä fantasioidaan itsensä paljastamisesta lapsille.

    • Anonyymi

      No mun piti kerran pitää puhe koko koululle ja unohdin mitä piti puhua, kun en ollut kirjoittanut valmiiksi miettimääni puhetta ylös.

    • Anonyymi

      Mulla on yks erityisnolo juttu! Olin koulussa aulassa ja se oli melkein täynnä. Sitten mulla alkoi puhelin soimaan ja mulla oli todella nolo lapsellinen soittoääni mun iphonessa ja lähes kaikki vaan räjähti nauruun. Lisäksi sen musiikin laulu osuudessa oli lievää rasistista kielenkäyttöä. En kuitenkaan silloin tiennyt sen olevan rasistista, mutta kyllä hävetti, kun tänään kuulin sen soittoäänen pitkästä aikaa, kun palautin tehdasasetukset tähän iphoneen mikä oli ollut kauan lipastossa. En edes muistanut, että tässä soittoäänessä oli näin rumaa kielenkäyttöä.

    • Anonyymi

      Mulla oli tilanne, että olin vahingossa lupautunut pitämään puheen meidän taloyhtiön 120v juhlissa viime kesänä ja siinä puheessa olisi pitänyt mainita juttuja sen historiasta esim sen alakerrassa toimineista kaupoista, asukkaista jotka olivat jollain tavoin merkittäviä taloyhtiön kannalta ja puhua omista muistoista kyseistä taloa ja sen nykyisiä asukkaita kohtaan. Muistoja ei kuitenkaan mulla pahemmin ollut ehtinyt kertyä ja olin niin kiireinen opiskelujen takia etten ollut ehtinyt kunnolla etsiä tietoja talon historiasta. Nolotti, kun oma puhe ei kestänyt minuuttia pidempään ja jotkut jotka olivat asuneet jostain 50luvulta kyseisessä talossa pitivät 20minuutin puheita ja jopa niin, että kukaan ei nukahtanut niitä kuunnellessaan.

    • Anonyymi

      Tik-tok tik tok

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1252
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe