Onkos kukaan törmännyt kehnommin moderoituun keskustelupalstaan kuin tämä? Voiskos kertoo ni kattosin, millanen se on. Tää kun on melkonen pohjanoteeraus. Pelkkää osaamattomuutta ja ammattitaidottomuutta.
TulPAHAN mieleen
4
317
Vastaukset
- Anonyymi
Foorumien moderointia ei voi järjellä selittää.
- Anonyymi
Hämeenlinna-palstalle on joku sekopää kirjoittanut yksityiseen henkilöön suunnattuja solvauksia jo pitkään. Ylläpito ei ole asialle tehnyt mitään. Eilen laitoin tänne tiedustelun, että miksi asia ei kiinnosta. Kas kummaa, melkein kaikki ne solvaukset on siivottu pois - ja samoin on se tiedustelu 😂
- Anonyymi
Ja nyt siellä on ryhdytty lisätoimenpiteisiin. Hienoa, ylläpito! Vihdoin teette sitä, mitä teidän kuuluukin. Jännä yhteensattuma, että aloititte vasta sitten kun ihmettelin toimimattomuutta täällä.
Tämän "foorumin" moderointi on jotain järkyttävää, ja sen moderointirobotin käyttöä olisi edes jonkun ylläpidossa syytä opetella käyttämään, sen asetuksia. Nyt se on pelkkä häirikön työväline palstojen terrorisointiin. Mutta minkäs teet, SoMea businekseen tekoon käyttävien pellejen temmellyskenttä, jota kukaan ei valvo. Tällaiseksi menee palstat. Vaatii aikamoista mielikuvitusta kutsua noita tekeleitä keskustelupalstaoiksi, joita trollit hallitsevat, ylläpidon suosiollisella avustuksella. Mahtaa olla korkealla tasolla mainostulot, kyllähän yritykset mieluusti maksavat valheiden levittämisestä ja paskanjauhannasta - oikein ohjattuna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1076939Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4835055Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1333054Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2132571Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t182236Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m401246En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su721153Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111139Luuletko, että löydetään vielä
Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta531070- 1071064