Olen 26 vuotias ja haaveilen tulevaisuudessa muuttavani ulkomaille, onko täällä porukkaa jotka ovat muuttaneet/muuttamassa ulkomaille?
Tällä hetkellä mietityttää se ettei englannin osaamiseni ei ole täydellistä ja olen ajatellut aloittaa englannin kursseja, myös se että missä maassa olisi suht turvallista elää.
Mitä kaikkea pitää ottaa huomioon muuttaessa, onko muuttoprosessi ollut raskasta?
Kulttuurishokit eivät ahdista minua.
Olen ollut 6 viikkoa vaihdossa ulkomailla ja se meni erittäin hyvin. Mutta olimme 3 hengen porukalla, se on ihan erilaista kun voi yhdessä miettiä ratkaisuja vaikeisiin tilanteisiin, en tiedä mistä löydän rohkeuden ja luoton siihen että selviän yksin.
Olen ajatellut opiskella Suomessa ja sen jälkeen kokeilla siipiäni ulkomailla.
Kaikki kokemukset ovat tervetulleita!
Ulkomaille muuttaminen
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341383
- 1031085
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308842- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144614