Ollaanko me samanlaisia

Anonyymi

vai erilaisia? Sopiiko elämämme yhteen?

40

69

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Me ollaan molemmat varmaan vähän omanlaisiamme mutta hyvällä tavalla enimmäkseen. Ja meidän elämät sopisi täydellisen epätäydellisesti yhteen.

    • Anonyymi

      Ainakin meillä on samanlaisia tavoitteita ja kiinnostuksen kohteita. Ja samanlainen huumorintaju 😅

      • Anonyymi

        Siinähän listattu jo säkillinen magneettia. Onnea? - cu-


      • Anonyymi

        Joo, ja jokin uusi yhteinen harrastus olisi kiva aloittaa. Siis mulle uusi ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, ja jokin uusi yhteinen harrastus olisi kiva aloittaa. Siis mulle uusi ;)

        Mikä harrastus jokin liikunta vai muu?


    • Anonyymi

      Minä ja hän ei sovita yhteen. Oon sen sille sanonukin. Moraaliset arvot liian erilaiset

    • Anonyymi

      Itse olen kiltti kaikinpuolin. Toinen ei tiedä kiltteydestä mitään. Eli ehdoton ei

    • Anonyymi

      Ihan kivasti, luulisin. Olen joustava liki kaikessa ja hän kompensoi sitä.

    • Anonyymi

      Ei, ei ja ei!!!

      • Anonyymi

        Muistitko vielä hyppiä tasajalkaa :D - cu-


    • Anonyymi

      Samankaltaisia mutta erillaisia. Ei nyt ainakaan koiteta sovittaakkaan yhteen, halusi vissim kokeilla jotain muuta.

    • Anonyymi

      Tottakai sovitaan kun sovitellaan.

    • Anonyymi

      Ei, kun toisella jo joku toinen

    • Anonyymi

      Mikähän on näin?

    • Anonyymi

      Sopii varmasti, elämämme ja elimemme, eikä tarvitse sovitella.

    • Anonyymi

      Elimiä vois sovittaa yhteen. Tuskin muuta yhteistä löytyy

    • Anonyymi

      Ei ole sellaiselle tarvetta.

    • Anonyymi

      Sopivalla tavalla molempia. Huumori menee ainakin yksiin. Oot enemmän ekstrovertti kuin minä, vaikka ei ehkä siltä näytä. Molemmat viihdymme tosin yksin. Ymmärrät tämän.

      • Anonyymi

        Kyllä,läheltä liippaa ainakin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä,läheltä liippaa ainakin...

        Olen sitä mieltä, että hän sopii minulle. Hän on kuin luotu minua varten. Viihdymme hyvin keskenämme.


      • Anonyymi

        Juu totta puhut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen sitä mieltä, että hän sopii minulle. Hän on kuin luotu minua varten. Viihdymme hyvin keskenämme.

        Kerro hänestä tunnareita...tai jotain mitä mahdollisesti vain te tiedätte keskenään...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro hänestä tunnareita...tai jotain mitä mahdollisesti vain te tiedätte keskenään...

        Kengät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kengät.

        Eli olette lesboja ja tykkäätte samanlaisista korkkareista ja sovittelette niitä ihquuu, mäkin haluun käyttä noit samanlaisiii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli olette lesboja ja tykkäätte samanlaisista korkkareista ja sovittelette niitä ihquuu, mäkin haluun käyttä noit samanlaisiii

        Vikatilassa sulla.


      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Suhteessa olen suuresti koti-ihminen, yhden ihmisen.. Mutta viihdyn myös yksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vikatilassa sulla.

        Menikö oikein?


    • Erilaisia, myös elämät erilaisia.

      siksi ehkä juurikin ihastuin, toisinaan ainakin mun elämässä vastakohdat vetäneet puoleensa, mikä ei välttämättä ole hyvä juttu.

      N>M

      • Anonyymi

        Toivoisin hänen olevan kuin livenä näin.
        Vähemmän sellainen kuin kirjoituksissaan,


      • Anonyymi

        Sivusta - - ei ikinä erilaisia, se ei toimi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivoisin hänen olevan kuin livenä näin.
        Vähemmän sellainen kuin kirjoituksissaan,

        No mut livenähän sitä eletään oikeassa vuorovaikutuksessa :)


    • Anonyymi

      Meissä jotain samaa, toista pystyy lukeen aika tarkkaan. Toisessa kuitenki paljon sellaista, joka itselle lähes vastakkaista, se ilmenee enempiki ulkoisessa toiminnassa.

    • Anonyymi

      Hänestä en tiiä, mutta luulen, että aika paljon samankaltaisia.

    • Anonyymi

      Me kumpikin uskotaan Jeesukseen, ja rakastetaan toisiamme luulen. Muuta me emme tarvitse. Jumala yhdistää meitä, mitään sen suurempaa yhdistäjää ei ole, eikä tarvitse. Mieheltä naiselle.

      • Anonyymi

        🤍..


    • Anonyymi

      Kuin kaksi lukematonta kirjaa joita ei ole vielä avattukaan📙📘

    • Anonyymi

      Meissä on kyllä aika paljon samaa, mutta myös eroja. Hän on aika tunteellinen ja intohimoinen vaikka yrittää sitä usein peittää. Minusta se on vain suloista miehessä, kun hän ei kuitenkaan muuten ole mikään munaton kynnysmatto.

      Luulen, että elämämme sopisi oikein hyvin yhteen, mutta sitä en tiedä miten siinä tapauksessa jos asuisimme yhdessä.

    • Anonyymi

      Me ollaan kiinnostuttu samanlaisista asioista, toki erojakin löytyy. Luulen, että arvotkin on pitkälti samanlaiset. Meidän huumorit kohtaa.

      Oon paljon miettinyt meidän eroja. Minulla on tunne, että hän on tarkempi siitä, miltä hän näyttää ulospäin ja ulkoisista asioista. Tämä on ehkä meidän isoin ero. Minä olen aika vaatimaton ja vähään tyytyväinen.

      • Anonyymi

        Mä taas en ole, vaikka se näyttää siltä.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe