vai erilaisia? Sopiiko elämämme yhteen?
Ollaanko me samanlaisia
40
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Me ollaan molemmat varmaan vähän omanlaisiamme mutta hyvällä tavalla enimmäkseen. Ja meidän elämät sopisi täydellisen epätäydellisesti yhteen.
- Anonyymi
Ainakin meillä on samanlaisia tavoitteita ja kiinnostuksen kohteita. Ja samanlainen huumorintaju 😅
- Anonyymi
Siinähän listattu jo säkillinen magneettia. Onnea? - cu-
- Anonyymi
Joo, ja jokin uusi yhteinen harrastus olisi kiva aloittaa. Siis mulle uusi ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, ja jokin uusi yhteinen harrastus olisi kiva aloittaa. Siis mulle uusi ;)
Mikä harrastus jokin liikunta vai muu?
- Anonyymi
Minä ja hän ei sovita yhteen. Oon sen sille sanonukin. Moraaliset arvot liian erilaiset
- Anonyymi
Itse olen kiltti kaikinpuolin. Toinen ei tiedä kiltteydestä mitään. Eli ehdoton ei
- Anonyymi
Ihan kivasti, luulisin. Olen joustava liki kaikessa ja hän kompensoi sitä.
- Anonyymi
Ei, ei ja ei!!!
- Anonyymi
Muistitko vielä hyppiä tasajalkaa :D - cu-
- Anonyymi
Samankaltaisia mutta erillaisia. Ei nyt ainakaan koiteta sovittaakkaan yhteen, halusi vissim kokeilla jotain muuta.
- Anonyymi
Tottakai sovitaan kun sovitellaan.
- Anonyymi
Ei, kun toisella jo joku toinen
- Anonyymi
Mikähän on näin?
- Anonyymi
Sopii varmasti, elämämme ja elimemme, eikä tarvitse sovitella.
- Anonyymi
Elimiä vois sovittaa yhteen. Tuskin muuta yhteistä löytyy
- Anonyymi
Ei ole sellaiselle tarvetta.
- Anonyymi
Sopivalla tavalla molempia. Huumori menee ainakin yksiin. Oot enemmän ekstrovertti kuin minä, vaikka ei ehkä siltä näytä. Molemmat viihdymme tosin yksin. Ymmärrät tämän.
- Anonyymi
Kyllä,läheltä liippaa ainakin...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä,läheltä liippaa ainakin...
Olen sitä mieltä, että hän sopii minulle. Hän on kuin luotu minua varten. Viihdymme hyvin keskenämme.
- Anonyymi
Juu totta puhut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen sitä mieltä, että hän sopii minulle. Hän on kuin luotu minua varten. Viihdymme hyvin keskenämme.
Kerro hänestä tunnareita...tai jotain mitä mahdollisesti vain te tiedätte keskenään...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro hänestä tunnareita...tai jotain mitä mahdollisesti vain te tiedätte keskenään...
Kengät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kengät.
Eli olette lesboja ja tykkäätte samanlaisista korkkareista ja sovittelette niitä ihquuu, mäkin haluun käyttä noit samanlaisiii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli olette lesboja ja tykkäätte samanlaisista korkkareista ja sovittelette niitä ihquuu, mäkin haluun käyttä noit samanlaisiii
Vikatilassa sulla.
- Anonyymi
Samaa mieltä. Suhteessa olen suuresti koti-ihminen, yhden ihmisen.. Mutta viihdyn myös yksin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vikatilassa sulla.
Menikö oikein?
Erilaisia, myös elämät erilaisia.
siksi ehkä juurikin ihastuin, toisinaan ainakin mun elämässä vastakohdat vetäneet puoleensa, mikä ei välttämättä ole hyvä juttu.
N>M- Anonyymi
Toivoisin hänen olevan kuin livenä näin.
Vähemmän sellainen kuin kirjoituksissaan, - Anonyymi
Sivusta - - ei ikinä erilaisia, se ei toimi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivoisin hänen olevan kuin livenä näin.
Vähemmän sellainen kuin kirjoituksissaan,No mut livenähän sitä eletään oikeassa vuorovaikutuksessa :)
- Anonyymi
Meissä jotain samaa, toista pystyy lukeen aika tarkkaan. Toisessa kuitenki paljon sellaista, joka itselle lähes vastakkaista, se ilmenee enempiki ulkoisessa toiminnassa.
- Anonyymi
Hänestä en tiiä, mutta luulen, että aika paljon samankaltaisia.
- Anonyymi
Me kumpikin uskotaan Jeesukseen, ja rakastetaan toisiamme luulen. Muuta me emme tarvitse. Jumala yhdistää meitä, mitään sen suurempaa yhdistäjää ei ole, eikä tarvitse. Mieheltä naiselle.
- Anonyymi
🤍..
- Anonyymi
Kuin kaksi lukematonta kirjaa joita ei ole vielä avattukaan📙📘
- Anonyymi
Meissä on kyllä aika paljon samaa, mutta myös eroja. Hän on aika tunteellinen ja intohimoinen vaikka yrittää sitä usein peittää. Minusta se on vain suloista miehessä, kun hän ei kuitenkaan muuten ole mikään munaton kynnysmatto.
Luulen, että elämämme sopisi oikein hyvin yhteen, mutta sitä en tiedä miten siinä tapauksessa jos asuisimme yhdessä. - Anonyymi
Me ollaan kiinnostuttu samanlaisista asioista, toki erojakin löytyy. Luulen, että arvotkin on pitkälti samanlaiset. Meidän huumorit kohtaa.
Oon paljon miettinyt meidän eroja. Minulla on tunne, että hän on tarkempi siitä, miltä hän näyttää ulospäin ja ulkoisista asioista. Tämä on ehkä meidän isoin ero. Minä olen aika vaatimaton ja vähään tyytyväinen.- Anonyymi
Mä taas en ole, vaikka se näyttää siltä.
- Anonyymi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663195
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272243Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681829Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t251677Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161391- 281351
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61256Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281230Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101167Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631147