Timo luikerteli ulos

Anonyymi

Vähän jäi sellainen olo että Timo olisi ilmoittanut haluavansa. pois. Viime aikoina on polla ollut tiukalla ja myös tuo näkyvä Joelin koskettelu on ollut silmiinpistävää. Tänäänkin makkarissa loikoili Joelin selkää vasten pää Joelin päällä. Silloin jo ajattelin että tietääkö Timo lähtevänsä. Kaikkihan tietää että Timo oli ihastunut Joeliin.

Mut ihan ok. oisin toivonut Paulan lähtevän mut nyt on näin.

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei paula ikinä. Vili olis joutanu pois. Vielä viikko siedettävä.

      • Anonyymi

        Inhottava Paula lähtee ensi viikolla. Hyi mikä otus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Inhottava Paula lähtee ensi viikolla. Hyi mikä otus.

        Tunnetko Paula?????Miksi puhut näin?Minkälainen olet itse????


      • Anonyymi

        Tunnetko Vili?????Miksi puhut näin?Minkälainen olet itse????


    • Anonyymi

      Pöyhkeän Artun olisi toivonut lähtevän. Onneksi Vili jäi taloon myrkynkeittäjäksi. Ei ole mikään joojoo-mies. Silmäniloakin.

      • Anonyymi

        Paula tai Arttu pois seuraavissa äänestyksissä!! . Voi ziiizuz ku toi Paula osaa esittää välillä yksinkertaista!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paula tai Arttu pois seuraavissa äänestyksissä!! . Voi ziiizuz ku toi Paula osaa esittää välillä yksinkertaista!!!

        Vili v...ttuun ensi sunnuntaina. Ihana Paula on finaali porukassa. Ei välttämättä voita mutta kuuluu finaaliin.
        Vili on koko porukan oksettavin. Yök. En olisi uskonut sanovani mut Ellakin oli sitä miellyttävämpi.


      • Anonyymi

        Vilissä on jotain katseltavaa aina siistit vaatteet ja ulkonäkö miellyttävä .toivotaan että järjestää vähän äksöniä taloon .noille lökäpöksyille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vilissä on jotain katseltavaa aina siistit vaatteet ja ulkonäkö miellyttävä .toivotaan että järjestää vähän äksöniä taloon .noille lökäpöksyille.

        Paitsi että lapsellista repiä polvet auki, kuinka aikuiset ihmiset meneekin mukaan tuollaiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vili v...ttuun ensi sunnuntaina. Ihana Paula on finaali porukassa. Ei välttämättä voita mutta kuuluu finaaliin.
        Vili on koko porukan oksettavin. Yök. En olisi uskonut sanovani mut Ellakin oli sitä miellyttävämpi.

        Onhan paula tosi ärsyttävä, en sietäisi kauaa, mutta ei sitä niin kiire ole poistaa, ei se voita kumminkaan, ensin narttu ja jooel pois.


    • Anonyymi

      Timo rupesi olemaan itseään täynnä ja oli aika kyllästyneen oloinen.
      Oli oikein, että Timo lähti.
      Paulasta tykkään, vaikka taitaa se vähän pelata, mutta pelaa niin moni muukin.

    • Anonyymi

      Mikä muka Vilissä mättää. Normaali mies. Ei minua ärsytä.
      Ellaa ärsyttävämpää ei todellakaan ohjelmassa ole ollut, ei vissiin koskaan.

      • Anonyymi

        Vili on hyvä tyyppi


    • Anonyymi

      Sama missä järjestyksessä nuo tuolta ulos tulee, mutta olisi ollut kiva nähdä niten Vili ja Timo olisivat olleet finaaliviikolla. Vili on aika samaton tärkeilijä. Vielä itse kovasti halusi lähteä mutta ei annettu mahdollisuutta. Kärjostääkö ja kiristääkö nyt taloin ilmapiiriä entisestään. Tässä on vähän sellainen tyyppi joka soittaa suutaan mutta ei ymmärrä seurauksia. Jossain vaihessa saa ja väärässä kohtaa kun avaa mitättömän suunsa onkin panda-look.

      • Anonyymi

        eikö ole tullut mieleen että Vili on juuri noista syistä valittu taloon.
        Paula ulos, ei Vili.


      • Anonyymi

        Hahaha, ennemin se timolle tulee ja monelle muulle.


    • Anonyymi

      Timo oli ehdottomasti oikea valinta ulos lähtöön.
      Jokainen oli koko ajan vähän varuillaan mitä puhui käärme miehelle, koska käärmemies halusi sanoa aina viimeisen sanan.
      Timo oli vähän niin, että vanhimman oikeudella hän voi sanoa niin tai näin.

      • Anonyymi

        Ennenkaikkea Timo itse ei sanonut mitä ajatteli koska halusi luoda itsestään kuvaa ihmemiehenä, jota kaikki rakastavat. Kuitenkin kärvisteli sitten tuskissaan kun henkilöt ja asiat vituttivat. Sekoamispisteessä oli sen herja-mekkonsa kanssa. Kovin yritti olla kuin ei mitään mutta kyllä sen näki että kauhea tuska se mekko oli. Timohan on puhdas homo eikä transu, eli Eetun herja osui nappiinsa.


    • Anonyymi

      Käärme Timo mateli talosta käärmeittensä luo. Voisihan se keräillä niitä käärmeitä kotiinsa senverran paljon, etttei niitä käärmeitä luikertelisi ihmisten pihoilla.

      • Anonyymi

        Itkisi silmät päästään kun ne tapettaisiin kuten ennenkin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      364
      3222
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      143
      1229
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      61
      1167
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      138
      1007
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      115
      816
    6. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      762
    7. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      160
      752
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      727
    9. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      113
      727
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      689
    Aihe