Hei,
Olen naimisissa oleva, lapseton, 39v mies. Käyn töissä ja olen terve.
Olen toivonut lasta jo monta vuotta mutta valitettavasti se ei ole onnistunut. Vaimoni ei pysty sairauden vuoksi tulemaan raskaaksi. Lapsettomuushoidoissa olemme käyneet mutta ne eivät tuottaneet toivottua tulosta. Adoptiokaan ei valitettavasti onnistunut.
Kaikki keinot on käytetty mutta lasta ei yrityksestä huolimatta ole siunaantunut. Minun suurin toive olisi saada lapsi, jolle voisin olla hyvä ja rakastava isä ja hänen puolestaan tekisin kaikkeni joka päivä.
Suostuisiko kukaan ystävällinen ja luotettava nainen tekemään kanssani lapsen? Minä huolehtisin lapsesta tarvittaessa kokonaan yksin ja ottaisin hänestä kaiken vastuun ja maksaisin kaikki kulut ja lapsi saisi hyvän kodin meiltä, jossa elää ja kasvaa. Toki myös on mahdollista äidinkin osallistua lapsensa elämään, miten vain haluat. Minulle käy mikä tahansa vaihtoehto, jos vain löytyy joku luotettava nainen, joka voi auttaa minua täyttämään suurimman toiveeni elämässäni ja auttaa minua tulemaan isäksi.
Jos haluat keskustella lisää niin olethan ystävällisesti yhteydessä profiiilissani olevaan sähköpostiosoitteeseen.
Haluan isäksi
0
115
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 453513
Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai693201Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist302985Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1592748En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛122273- 252269
Kirjotan ikävää ulos
Haluaisin kuulla mitä ajattelet minusta. ihan mitä vaan mitä mietit. Voisit kertoa minulle, tai sitten kirjoittaisit run141698Sinä se vaan jaksat
Suosittelen lopettamaan hyvissä ajoin, tuo toimintas ei auta unohtamiseen. Jossain vaiheessa asia julkistuu enkä usko et231557Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?31537- 151346