Hei,
Olen naimisissa oleva, lapseton, 39v mies. Käyn töissä ja olen terve.
Olen toivonut lasta jo monta vuotta mutta valitettavasti se ei ole onnistunut. Vaimoni ei pysty sairauden vuoksi tulemaan raskaaksi. Lapsettomuushoidoissa olemme käyneet mutta ne eivät tuottaneet toivottua tulosta. Adoptiokaan ei valitettavasti onnistunut.
Kaikki keinot on käytetty mutta lasta ei yrityksestä huolimatta ole siunaantunut. Minun suurin toive olisi saada lapsi, jolle voisin olla hyvä ja rakastava isä ja hänen puolestaan tekisin kaikkeni joka päivä.
Suostuisiko kukaan ystävällinen ja luotettava nainen tekemään kanssani lapsen? Minä huolehtisin lapsesta tarvittaessa kokonaan yksin ja ottaisin hänestä kaiken vastuun ja maksaisin kaikki kulut ja lapsi saisi hyvän kodin meiltä, jossa elää ja kasvaa. Toki myös on mahdollista äidinkin osallistua lapsensa elämään, miten vain haluat. Minulle käy mikä tahansa vaihtoehto, jos vain löytyy joku luotettava nainen, joka voi auttaa minua täyttämään suurimman toiveeni elämässäni ja auttaa minua tulemaan isäksi.
Jos haluat keskustella lisää niin olethan ystävällisesti yhteydessä profiiilissani olevaan sähköpostiosoitteeseen.
Haluan isäksi
0
120
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2624606Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1323003Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit432776Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?751749Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061604Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281493- 581351
- 931245
- 471129
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2121128