,Ei mennyt motaa tuntija Timon häädöstä kun Markon salainen äänestys juonittelu alkoi Marko nimesi seuraavan nimen häätö äänestykseen juulijalle BB näköjään salli tämmösen pelin varsinkin markoilta olen seurannut häätö äänestys alkaa heti sunnuntai yönä Markon toimesta BB pestaa varmaan Markolle voitto potin kun se sallii juonittelun toisten selän takana tai meneekö potti jakoon tuotannon Markon kanssa.tiedosta olisin kiinostunut
Markon äänestys juonittelu
4
82
Vastaukset
- Anonyymi
Uudet kujeet ja viikko. Kaikkien yritettävä, onhan tämä kilpailu. Jotkut pärjää tekemättä yhtään mitään. Sitä vaan on sellaisia ihmisiä jotka sanovat sekä puhuvat aina pahaa toisista ihmisistä. Me jotka kuitenkin valitsemme voittajan äänestämällä niin yritetään tehdä se oikeuden mukaisesti. Hyvää päivän jatkoa kaikille niin kuin kaupoissa nykyään hoetaan.🤗
- Anonyymi
Kaikki pelaa tavalla tai toisella. Toisen suosikki on toisen inhokki.
Kun toiselle kumartaa, samalla toiselle pyllistää. Ei kaikkia voi miellyttää.
Nämähän on niitä elämän lain alaisuuksia.
Kaksi muuttujaa ON tai EI ja TAAS jälleen helppo valita. - Anonyymi
No niinhän kaikki tekee siellä .sehän on kilpailu ,joka parhaiten pelaa se voittaa.
- Anonyymi
Jokahan ne on saanut hästääjä sormen nuolijan keittiöstä ulos kyllä siihen terveys tarkastajan oon puututtava tämä sätkää PoltavaRäkijä portti kielto keittiöön toinen asija yö partion äänestys pekulaatio on rangaistava teko ulos talosta välistömästi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1257307Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden5135470Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1513375Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2162671Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512372Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681308Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431292En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771272Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111179- 1111153