Joskus kun yritän nukkua, poikaystäväni alkaa häiritsemään minua ja lopulta saan nukuttua vain 5 tuntia. Esim siten, että maiskuttaa korvan juuressa, vaikka tietää, että se ärsyttää minua, koska minulla misofonia.
Eilen hän sylkäisi hammastahnavaahtoa korvani sisälle, kun olin yrittämässä nukkua. En olisi ikinä uskonut, että joku voisi tehdä tällaista. Kokemuksia?
Lisäksi pari vuotta sitten hän oli väkivaltainen, mutta nyt vähentynyt, ja muuttunut enemmän kiusaamiseksi. Esim. pitää ranteista kiinni, jos haluan sängystä vessaan.
Joka kerta kun hän näkee, että katson esim. youtubesta videoo, jossa on naisia, hän ihmettelee "Miks katsot noita huoria?" Oon sanonu, ettei ne oo huoria. Miks hän ei ymmärrä, että kaikki naiset eivät ole huoria, eli prostituoituja. Joskus kutsuu minuakin huoraksi.
Lisäksi kun haluan nukkua paita päällä niin hän haluaa mielummin, että nukun ilman paitaa. Jos kieltäydyn riisumasta niin hän ottaa sen väkisin pois päältäni.
Mitä mun pitäis tehdä? Miten vastaan tuohon huoritteluun?
Mitä teen, että hän lopettaisi?
2
119
Vastaukset
- Anonyymi
Hei!
Onko alueellasi ohjaamoa tai etsivää nuorisotyötä? Suosittelen käymään heidän luonaan kysymässä apua sekä neuvoja. Heillä on monimuotoisia palveluja ja osaavat sanoa paremmin miten poikaystäväsi käytökseen tulisi suhtautua ja miten toimia.
Heillä on myös vaitiolovelvollisuus, joten kaikki mitä sanot jää yksityiseksi. Täällä palstoilla kun kuka vain voi tulla lukemaan ja häiriköimään.
Jos ei sinun alueeltasi löydy tuollaisia palveluja niin Sekaisin247 chat ja Tukinet auttaa neuvomaan, vaikka eivät välttämättä ole ihan aiheeseen sopivia, mutta heillä on kokemusta suhdeasioista ja ihmisistä. - Anonyymi
Miks Oot tommosen Kaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581321Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491155- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?207990Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18976Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42889
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875