Angelina Jordan - "Million Miles"

Anonyymi

14

1776

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Korjaus: 14-vuotias tällä hetkellä

• Anonyymi

"Törmäsin" Angelinaan pari vuotta sitten; kuuntelin kai Dinah Washingtonia YouTubessa ja huomasin siellä 8-vuotiaan norjalaistytön esittävän "What a Difference a Day Made"-kappaleen. Sen jälkeen onkin tullut selattua kaikki hänen videonsa sieltä.
      Onhan noita lapsilahjakkuuksia muitakin mutta Angelinaan olen kyllä rakastunut :)

• Anonyymi

Joo, tuo https://www.youtube.com/watch?v=ZSfgCIGd7k4 on kyllä erinomainen esitys.
        Norjassa on tuo "Allsang på Grensen" niinkuin Ruotsissa "Allsång på Skansen".
        Angelina oli siellä esiintymässä 2014 ja 2017 ja on tulossa sinne taas 22.6.2022. Mielenkiinnolla odotan mitä sieltä tulee !

• Anonyymi kirjoitti:

Joo, tuo https://www.youtube.com/watch?v=ZSfgCIGd7k4 on kyllä erinomainen esitys.
        Norjassa on tuo "Allsang på Grensen" niinkuin Ruotsissa "Allsång på Skansen".
        Angelina oli siellä esiintymässä 2014 ja 2017 ja on tulossa sinne taas 22.6.2022. Mielenkiinnolla odotan mitä sieltä tulee !

Oli esittänyt oman AGT-2020-versionsa Queenin Bohemian Rhapsodysta ja Whitney Houstonin I Have Nothing -kappaleen.
        Samaan aikaan ilmestyi musiikkivideo Elviksen tunnetuksi tekemästä Suspicious Minds-biisistä - Angelina on sovittanut sen uusiksi ihan omaksi biisikseen. Ja kyllä meinasin taas tuolilta pudota kun hän aloitti sitä laulamaan...

• Anonyymi
    • Anonyymi

Adelesta tykkään ja Angelina on tehnyt monta hyvää coveria hänen biisiestään.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Adelelta tuli uusi albumi marraskuussa, eka sinkku "Easy on Me".
        Kaksi viikkoa ja Angelinan coverversio julkaistiin...
        https://www.youtube.com/watch?v=Mpw5Q76hWWE

No huh. Adele on hyvä laulaja ja niin on Angelinakin. Kappale on kuulemma Adelelle kovin henkilökohtainen, mutta Angelinan versio tuntuu sattuvan vielä syvemmälle "So go easy on me"-henkäyksineen.

• Anonyymi

• Anonyymi
    • Anonyymi

Maagisen hyvä laulaja ja musiikillinen superlahjakkuus tai ihmelapsi. Löysin hänet vasta keväällä 2023 täysin sattumalta Youtuben kautta kun näin hänen 9-vuotiaana esittämän "I Put A Spell On You". Olin aivan ihmeissäni ja en ole kyllä koskaan kuullut noin nuorelta laulajalta lähimainkaan mitään vastaavaa. Oli pakko katsoa se video moneen kertaan ja vain ihmetellä suu auki Sen jälkeen olen kuunnellut häneltä lähes kaiken mahdollisen ja monet kappaleet kymmeniä tai satoja kertoja. Olen normaalisti kuunnellut joko rock-bändejä tai erityisen taitavia soittajia, en niinkään laulajia, puhumattakaan jostain lapsitähdistä. Kyseinen laulaja on tehnyt minuun tosi ison vaikutuksen. Samalla on tullut tutuksi esim. paljon klassista jazz-musiikkia, bluesia tai soulia, jota en aiemmin juurikaan tuntenut.

• Anonyymi

Angelina Jordan on 19-vuotias, mutta näyttää vähintään 22-vuotiaalta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1757
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1578
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      46
      1094
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      964
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      846
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      802
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe