Angelina Jordan - "Million Miles"

Anonyymi

13

1724

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Korjaus: 14-vuotias tällä hetkellä

• Anonyymi

"Törmäsin" Angelinaan pari vuotta sitten; kuuntelin kai Dinah Washingtonia YouTubessa ja huomasin siellä 8-vuotiaan norjalaistytön esittävän "What a Difference a Day Made"-kappaleen. Sen jälkeen onkin tullut selattua kaikki hänen videonsa sieltä.
      Onhan noita lapsilahjakkuuksia muitakin mutta Angelinaan olen kyllä rakastunut :)

• Anonyymi

Joo, tuo https://www.youtube.com/watch?v=ZSfgCIGd7k4 on kyllä erinomainen esitys.
        Norjassa on tuo "Allsang på Grensen" niinkuin Ruotsissa "Allsång på Skansen".
        Angelina oli siellä esiintymässä 2014 ja 2017 ja on tulossa sinne taas 22.6.2022. Mielenkiinnolla odotan mitä sieltä tulee !

• Anonyymi kirjoitti:

Joo, tuo https://www.youtube.com/watch?v=ZSfgCIGd7k4 on kyllä erinomainen esitys.
        Norjassa on tuo "Allsang på Grensen" niinkuin Ruotsissa "Allsång på Skansen".
        Angelina oli siellä esiintymässä 2014 ja 2017 ja on tulossa sinne taas 22.6.2022. Mielenkiinnolla odotan mitä sieltä tulee !

Oli esittänyt oman AGT-2020-versionsa Queenin Bohemian Rhapsodysta ja Whitney Houstonin I Have Nothing -kappaleen.
        Samaan aikaan ilmestyi musiikkivideo Elviksen tunnetuksi tekemästä Suspicious Minds-biisistä - Angelina on sovittanut sen uusiksi ihan omaksi biisikseen. Ja kyllä meinasin taas tuolilta pudota kun hän aloitti sitä laulamaan...

• Anonyymi
    • Anonyymi

Adelesta tykkään ja Angelina on tehnyt monta hyvää coveria hänen biisiestään.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Adelelta tuli uusi albumi marraskuussa, eka sinkku "Easy on Me".
        Kaksi viikkoa ja Angelinan coverversio julkaistiin...
        https://www.youtube.com/watch?v=Mpw5Q76hWWE

No huh. Adele on hyvä laulaja ja niin on Angelinakin. Kappale on kuulemma Adelelle kovin henkilökohtainen, mutta Angelinan versio tuntuu sattuvan vielä syvemmälle "So go easy on me"-henkäyksineen.

• Anonyymi

• Anonyymi
    • Anonyymi

Maagisen hyvä laulaja ja musiikillinen superlahjakkuus tai ihmelapsi. Löysin hänet vasta keväällä 2023 täysin sattumalta Youtuben kautta kun näin hänen 9-vuotiaana esittämän "I Put A Spell On You". Olin aivan ihmeissäni ja en ole kyllä koskaan kuullut noin nuorelta laulajalta lähimainkaan mitään vastaavaa. Oli pakko katsoa se video moneen kertaan ja vain ihmetellä suu auki Sen jälkeen olen kuunnellut häneltä lähes kaiken mahdollisen ja monet kappaleet kymmeniä tai satoja kertoja. Olen normaalisti kuunnellut joko rock-bändejä tai erityisen taitavia soittajia, en niinkään laulajia, puhumattakaan jostain lapsitähdistä. Kyseinen laulaja on tehnyt minuun tosi ison vaikutuksen. Samalla on tullut tutuksi esim. paljon klassista jazz-musiikkia, bluesia tai soulia, jota en aiemmin juurikaan tuntenut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      210
      9093
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      5678
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      54
      4720
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      92
      4639
    5. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      59
      3639
    6. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3366
    7. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      70
      3360
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2886
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      50
      2752
    10. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2651
    Aihe