Mitä H-vettiä Asensin Ubuntun ja vaatii E-mail osoitetta niinkuin Windows,,,sivua ei saa pois...yritin asentaa Opera-selaimen muttei hyväksytty.
Onko tämä nyt se kehuttu Ubuntu?
Ubuntu E-mail
11
<50
Vastaukset
Ei minusta ainakaan Ubuntua tule kehua - Debian on paljon parempi Linux.
- Anonyymi
Ei ubuntu mitään e-maili vaadi! se on vapaaehtoista..
Anonyymi kirjoitti:
Ei ubuntu mitään e-maili vaadi! se on vapaaehtoista..
On kyllä aika törkeää käyttöjärjestelmän edes kysyä emailia vaikka olisikin vapaaehtoista.
- Anonyymi
Voi riippua siitä mistä olet sen ladannut. Joten mistä?
- Anonyymi
Netin kautta latasin DVD:lle. Toki haluaisin jatkaa Ubuntulla----suomeksi asensin ja kai täältä palstalta saa neuvoja joita kaiketi tarvitsee....Siis ekaksi mixei Opera selain ei asennu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Netin kautta latasin DVD:lle. Toki haluaisin jatkaa Ubuntulla----suomeksi asensin ja kai täältä palstalta saa neuvoja joita kaiketi tarvitsee....Siis ekaksi mixei Opera selain ei asennu?
Asenna ne sovellusvalikoimasta!
- Anonyymi
Tuommoinen linuks hitsaa prossun.
- Anonyymi
Ei vaadi taas paskanlevitystä!
- Anonyymi
No lopetan kyselyt tällä palstalla kun vain paskaa saa vastauksissa...menen engl.kielisille kysymyspalstoille joissa ei ole suomalaisten ääliöiden vastauksia.
Hyvä Suomen Paska- Idiootit!!! Pysykää siellä , minua ei kiinnosta suomalaiset paskaidiootit!
- Anonyymi
Taas levitetään valheita ubuntusta!
Ubuntu ei vaadi e-mailia minnekkään, jäsenyys on vapaaehtoinen.
Ohjelmat asentuu aina.. sovellusvalikoimasta josta operakin löytyy!- Anonyymi
Kohta ne kysyy: "mistä sovellusvalikoima löytyy?"
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4048819Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1723208- 171684
- 761118
- 761058
- 271045
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta63988- 55963
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss78957- 65910