Onse vaikeeta kun pitää imeä se ISO ja sen kanssa ährätä ja biosia säätää. Onneksi on Windows joka asennetaan jo tehtaalla koneisiin!
Imin linuksia!
53
245
Vastaukset
- Anonyymi
Onneksi on Windows! Eihän noitten linuksien kanssa muuten tulisi mitään, peräkammareissakin se myönnetään.
- Anonyymi
Jos niistä olisi edes johonkin, olisihan niitä silloin myös esiasennettuna tietokoneissa, mutta kun ei niin ei. Pienen pieni ripaus taitaa olla, mutta niitä ei voi edes tilastoida niiden vähäisen määrän takia!
- Anonyymi
Tottakai, koska peräkammareissa ei osata niin maan yhtään mitään!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai, koska peräkammareissa ei osata niin maan yhtään mitään!!!
Kyllä osataan - ultratoimimattomuuksia. Niitä siellä koodataan runsaasti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heidän työvälineensä on perin vaatimattomat, samoin kuin osaaminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heidän työvälineensä on perin vaatimattomat, samoin kuin osaaminen.
Voidaanko edes puhua "työvälineistä"? Koskas tubutinpojat ovat töitä tehneet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voidaanko edes puhua "työvälineistä"? Koskas tubutinpojat ovat töitä tehneet?
Taitaa olla pelkkää kannabiksen pottelua koko "työpäivä". Näin olen kuullut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kuullut, jotta jopa puolet linuksin koodeista olisi virheellisiä? Käytäntö ainakin puoltaa sitä näkemystä. Toimimattomia ovat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kuullut, jotta jopa puolet linuksin koodeista olisi virheellisiä? Käytäntö ainakin puoltaa sitä näkemystä. Toimimattomia ovat.
Yritäpä itse bongipiippu suussa tehdä jotakin järkevää siinä samalla.........
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritäpä itse bongipiippu suussa tehdä jotakin järkevää siinä samalla.........
Sehän se on niiden pahe. Poltella pitää koko ajan ja sisältö piipussa ties mitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän se on niiden pahe. Poltella pitää koko ajan ja sisältö piipussa ties mitä.
Yksi niistä söi omaa jalkasientään suorassa lähetyksessä, eikä itse huomannut mitään! Oli sellainen kammottava liehuparta koko ukkeli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksi niistä söi omaa jalkasientään suorassa lähetyksessä, eikä itse huomannut mitään! Oli sellainen kammottava liehuparta koko ukkeli.
Kannattaa siis varoa moista kurttausta kaikin tavoin.
- Anonyymi
Eli et vaan osaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos niistä olisi edes johonkin, olisihan niitä silloin myös esiasennettuna tietokoneissa, mutta kun ei niin ei. Pienen pieni ripaus taitaa olla, mutta niitä ei voi edes tilastoida niiden vähäisen määrän takia!
Koska Microsotkulla on määräävä markkina-asema niin sen takia linuxeja ei ole valmiina useimmissa koneissa, ei sen takia etteikö linuxeista mihinkään olisi! Mutta kun Mikkisotku määrää että valmistajien pitää laittaa se surkea wintoosa joka koneeseen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esiasennettu linuks olisi jo aikaa sitten kärventänyt tietokoneestaan prosessorin, joten siihenhän ne "esiasennukset" ovat sitten loppuneet tai pikemminkin niiden yritykset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esiasennettu linuks olisi jo aikaa sitten kärventänyt tietokoneestaan prosessorin, joten siihenhän ne "esiasennukset" ovat sitten loppuneet tai pikemminkin niiden yritykset.
Älä viitsi valehdella, linuxit ei kärvennä mitään prossuja ja biosseja!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli et vaan osaa!
Heh heh heh ...... Siinäpä vuoden mietelause tubutinpojalta "et vaan osaa" . Ihan niin kuin olisimme kuulleet tuon ennenkin.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä viitsi valehdella, linuxit ei kärvennä mitään prossuja ja biosseja!
Eihän ne mitään muuta teekään. Historia on täynnänsä upundun polttamia prossuja.
- Anonyymi
Linuksin imeminen pitäisi tehdä laittomaksi. Linuks possauttaa biosin siirtämällä kelloa tunnilla taaksepäin.
- Anonyymi
Mulla siirtää kaksi! Eikä kukaan näistä foorumin linukshihhuleista ei ole vieläkään pystynyt antamaan siihen järkevää selitystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla siirtää kaksi! Eikä kukaan näistä foorumin linukshihhuleista ei ole vieläkään pystynyt antamaan siihen järkevää selitystä.
Ei niin, selittävät puuta heinää, mutta eivät pysy asiassa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niin, selittävät puuta heinää, mutta eivät pysy asiassa!
Mutta aisassa kyllä kuin terva.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se Linux siirrä kelloa mihinkään kun laittaa aikavyöhykkeet oikein, niin windowsissa kuin Linuxissa ne pitää olla molemmat oikein...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se Linux siirrä kelloa mihinkään kun laittaa aikavyöhykkeet oikein, niin windowsissa kuin Linuxissa ne pitää olla molemmat oikein...
2 tuntia menee bios linuksin asennuksen jälkeen pieleen.
Linuks sen aiheuttaa - ei Windows! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Linuks sen aiheuttaa - ei Windows!Luovuta, ei ne tajua. On tuosta linuksin kellonajan väärennöksestä jo niin paljon faktaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Linuks sen aiheuttaa - ei Windows!Tottakai windows sen aiheuttaa, sillä jos kello on väärin windowsissa, mutta Linuxissa oikein, niin sitten se on windowsin vika. Ihan päivänselvä juttu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luovuta, ei ne tajua. On tuosta linuksin kellonajan väärennöksestä jo niin paljon faktaa.
Windowsin kello on aina oikeassa kun käynnistää Windowsin kahden viikon välein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Windowsin kello on aina oikeassa kun käynnistää Windowsin kahden viikon välein.
Siinähän se vastaus tuli - windows on vaan hidas!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinähän se vastaus tuli - windows on vaan hidas!
Ei kuitenkaan niin hidas kuin linuks, josta löytyy troijalaiset suunnilleen 10 vuoden kuluttua siitä, kun ne on sinne laitettu tekijänsä toimesta. Poistoon mennee saman verran aikaa.....
- Anonyymi
Ei, vaan wintoosan käyttö, myynti ja hallussapito pitäisi tehdä laittomaksi ja sen sijaan tarjota enemmän linuxeja ja Macceja ihmisille!
- Anonyymi
Ei vaan windowsin myynti, käyttö ja hallussapito pitäisi tehdä laittomaksi, linux sen sijaan pitäää yleistyä jokapaikassa! Eikä se ole linux joka posauttaa biossia eikä ole linuxin vika jos windows ei osaa käyttää UTC-aikaa!
- Anonyymi
Kummallisia nassikoita imeskelemässä m..aa?
Minun Windows 10 osaa pistää nykyisin kellon oikeaan aikaan käynnistettäessä.- Anonyymi
Sinulla on outo fantasia lapsiin. Mene hoitoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on outo fantasia lapsiin. Mene hoitoon.
Hoitusi on epäonnistunut koska kuvittelet jotain.
- Anonyymi
Totuus:
Windows = aina oikea aika
Linuks = aika mitä sattuu- Anonyymi
Ei vaan päinvastoin:
Linux=aina oikea aika
Windows=mitä sattuu
- Anonyymi
Siis MITÄ siellä BIOSissa muka pitää säätää Linuxin asennusta varten...?
- Anonyymi
Käynnistysjärjestys?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käynnistysjärjestys?
EFI hoitaa automaattisesti tuon, jonka lisäksi erillisen boottivalikon saa aktivoitua painamalla tiettyä funktionäppäintä POSTin aikana, joten tämä ei ole selitys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EFI hoitaa automaattisesti tuon, jonka lisäksi erillisen boottivalikon saa aktivoitua painamalla tiettyä funktionäppäintä POSTin aikana, joten tämä ei ole selitys.
Ei toimi kaikissa laitekokoonpanoissa vaan käynnistysjärjestys joudutaan asettamaan biosissa.
- Anonyymi
Oletko koskaan ajatellut imeä mitään muuta...?
- Anonyymi
Kyllä, tuttia ja tisssssss
- Anonyymi
Toiset ostaa markettikoneita joissa windows valmiina, toiset kasaavat itse koneensa ja käyttävät sitä vain Linuxilla...
- Anonyymi
Huuda huuda ilosta, huuda huuda vapaudesta aina silloin, kun avaat tietokoneen ja sieltä tulee esille Windows!
- Anonyymi
Mieluimmin imee tikkaria kuin linuksia. Ties vaikka saa taudin.....
- Anonyymi
Olipa uutinen - linuksilla ei teekään mitään. Sehän on itsestään selvää jo muutenkin. Näkeehän sen jo käyttäjämäärissä.
- Anonyymi
Mullakin on levyllä Linuks-Windows ISO-levynkuva. Win11 Suomen kielisenä. Tosin sitä en tarvitse mihinkään:)
- Anonyymi
Et vaan osaa mitään, kaikki pitää sulle olla valmiiks tehtynä ja pureksittuna! Ja tollaset sitten käyttää tietokonetta!
- Anonyymi
Kuka tekisi kansalaisaloitteen Windowsin esiasennuksen kieltämiseksi? Hankaloittaa tahallisesti muiden käyttöjärjestelmien asentamista. Lisäksi tietoturvasyistä esiasennettuja koneita ei sovi käyttää - pitää asentaa puhtaalta pöydältä käyttöjärjestelmä eli hakea netistä iso-image jota käyttää asentamisessa.
- Anonyymi
Eli olet täysin kädetön tyyppi, osaavat osaa asentaa linuxin koneelleen.
- Anonyymi
Kyllä on vaikeaa sohlaamista tuon linuksin kanssa. Taivas meitä varjelkoon niiden myymistä esiasennetuina tietokoneissa. Katastrofi olisi silloin valmis.
Onneksi nyt on vielä Windows esiasennettuina, sillä sehän toimii loistavasti. - Anonyymi
Oletko ollut syntymästäsi lähtien hymm. hieman erikoinen?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379